Chemistry - Stabkoning.

Deleted User - 487957763

Guest
Haha nee ik niet, maar wel leuk om te zien dat je zo heerlijk toxic bent en ik denk dat t m veel heeft gedaan dat je m een noob noemt
Iedereen die mij ook maar een beetje kent weet dat ik met iedereen goed om kan gaan zelfs met mensen uit de community die over het algemeen minder geliefd zijn. Ik gun iedereen dan ook een plekje in deze community behalve achterbakse mensen die zie ik het liefst zsm verdwijnen :)
 
Reactiescore
63
Als deze screens echt zijn..

w1dojlkfcer.jpg
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
deze zijn niet bewerkt :)
Bewijs het maar. Film jezelf terwijl je Discord opstart, gesprek opent en erdoor scrollt. Pak een knakworst in je linkerhand zodat we zeker weten dat je niet al een filmpje hebt opgenomen.
 

DeletedUser80232

Guest
Eindelijk we kunnen weer de popcorn uit de kast halen.

Ik ben zeker een voorstander om het account naar 26 puntjes te kata’en:eek:
 
Reactiescore
1.893
deze zijn niet bewerkt :)
Ik snap dan Chemi's houding in de PM naar Wow eerder vandaag niet. Als Wow in het complot zou hebben gezeten, zou hij dat toch aankaarten in dezelfde PM in plaats van zo verdedigend te reageren? Ik zeg niet direct dat je screens bewerkt zijn, maar zou graag iets zien waardoor ik met zekerheid kan stellen dat dit niet het geval is, alvorens we definitieve conclusies trekken.
 
Reactiescore
1.647
Zoals zelf aan heb gegeven ging ik van hele andere communicatie uit. Namelijk dat er duidelijk gecommuniceerd was hoe vork in elkaar stak en nul relatie was tussen ons en Noire, ook dat hij afspraken had verbroken wat Chemistry beweerde. Namelijk van begin duidelijkheid en niet dat opeens nog in chat zat, hem al tijden leugens voorschotelde en hulp aanbood of dat hij hem vanaf begin al wilde edelen na overstap. Als vandaag dan verder vraag na andere kant verhaal te hebben gehoord dit zoals in de screens nagevraagd en conclusies getrokken. Wat ik dus tegen Noire zou zeggen is enkel een samenvatting van hetgeen Chemistry zelf beweerde.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Zoals zelf aan heb gegeven ging ik van hele andere communicatie uit. Namelijk dat er duidelijk gecommuniceerd was hoe vork in elkaar stak en nul relatie was tussen ons en Noire, ook dat hij afspraken had verbroken wat Chemistry beweerde. Namelijk van begin duidelijkheid en niet dat opeens nog in chat zat, hem al tijden leugens voorschotelde en hulp aanbood of dat hij hem vanaf begin al wilde edelen na overstap. Als vandaag dan verder vraag na andere kant verhaal te hebben gehoord dit zoals in de screens nagevraagd en conclusies getrokken. Wat ik dus tegen Noire zou zeggen is enkel een samenvatting van hetgeen Chemistry zelf beweerde.

Dus je erkent dat deze screens, waarin je aangeeft dat je voor hem wil liegen en het voor hem wil goed praten, echt zijn?
 
Bovenaan