[Speeltopic] #WVW 297 - THE HUNGER GAMES - CRAZY CREATURE

Reactiescore
2.193
BM mag naar mij ook al was ik op dag 2 of 3 al lynch vorige potje.

Waarom zou je überhaupt als reden geven dat je gelynched bent vorig potje. Daar zit geen enkele logica achter

kerouac

ik gun hem het ook wel eens

Rare stem, aangezien het Stan zijn 2de potje is. Ik heb ondertussen de stemswitch gezien dus dit argument valt atm weg.

Dat maakt niet uit bij Time. Dat ligt er aan hoeveel zin hij heeft in een potje of hoe goed hij er in gaat zitten.

Normaal eis ik gewoon bm, wof of hoedje idc :p

Capricorno omdat ze er vorig spel gemakkelijk uit lag als wolf maar als goedje goed meespeelt.

Even serieus, hier ga ik wel op inhaken. Capri was gezien en puur omdat ze bm was. Daarna heeft de ziener zelfs moeten claimen.. ga niet doen alsof Capri door wvw skills gepakt is, ze is door rollen gepakt. Daarnaast heb je geen idee hoe ze als hoedje is. Op capri stemmen is niet raar maar je redenatie klopt van geen kant.


Nooit potje mee gespeeld maar wel bm?

Iedereen gedraagt zich heel standaard.
Helaas kan ik er weinig analytisch op los laten voor zo ver + ik ben bang dat de meesten van het weer aan het genieten zijn.

Voordeel is dat eerste lynch ons hopelijk info gaat geven, maar dan moeten we wel iemand kunnen lynchen :p

Dit is echt zo'n post om te laten zien dat je actief bent. Je post count boeit niks als je niks inhoudelijks toevoegd.

Ben ik de enige waarbij het opvalt dat Time hier over zichzelf praat in derde persoon?

Enkel pro's mogen dat.

Hij spoort niet helemaal

Thanks :(
 
Reactiescore
2.193
Fuck, vergeet weer dingen:

Verdachte:

Kerouac
Geeft zijn bm stem en probeert een argument ervoor te forceren.
 
Reactiescore
348
Smoke bomb sspeelt anders dan vorig potje mijn rader gaat hier erg bij af
Komt omdat ik momenteel wat meer tijd heb en ook dat ik het spelletje wat meer begrijp. Zo zag je ook op het einde van vorige potje dat ik een stuk actiever was en ook meer m'n eigen gedachte probeerde te volgen.
Tevens is het de eerste dag en probeer ik nu gewoon gelijk actief te zijn, denk dat activiteit het spel wel voor iedereen leuker maakt.
 
Reactiescore
1.735
Sterk



Het is nog niet te laat om mensen alsnog overhalen om op jou te stemmen. Hoewel ik nu graag tegen alle Time stemmers wil zeggen: kijk eens hoe ongemotiveerd jullie potentieel toekomstige burgemeester is. Kun je beter op mij stemmen toch? :D



Dit hebben we het vorige potje geprobeerd en echt een heel groot succes was dat niet zeg maar...



Dat is wel dom, als de BM een goedje is heeft hij niet meer kennis dan wij allemaal. Is hij slechtje dan doet hij ofc niks wat in ons voordeel is.



Dat ik een leukere persoonlijkheid heb!

Jij was echt een waardeloze burgemeester vorig potje.
 
Reactiescore
2.386
Even serieus, hier ga ik wel op inhaken. Capri was gezien en puur omdat ze bm was. Daarna heeft de ziener zelfs moeten claimen.. ga niet doen alsof Capri door wvw skills gepakt is, ze is door rollen gepakt. Daarnaast heb je geen idee hoe ze als hoedje is. Op capri stemmen is niet raar maar je redenatie klopt van geen kant.

Ik zat al op Capri vanaf het begin. Ga nu niet doen alsof ik haar niet verdacht vond van het begin. In mijn ogen toont dit alleen maar weer hoe inactief jij speelde en niet in het spel zat. Pas toen de zieneracties uitkwamen, was het zeker, maar ervoor was ik ook die kant op aan het gaan.
 
Reactiescore
2.193
Jij hebt makkelijk praten met 7k AF berichten :D

Mijn acc bestaat sins 2014 ofzo, whats ur point?

Ik zat al op Capri vanaf het begin. Ga nu niet doen alsof ik haar niet verdacht vond van het begin. In mijn ogen toont dit alleen maar weer hoe inactief jij speelde en niet in het spel zat. Pas toen de zieneracties uitkwamen, was het zeker, maar ervoor was ik ook die kant op aan het gaan.

Enige wat je deed was name calling zonder argumenten. Daarnaast reageer je lekker selectief, good job wofje.
 
Reactiescore
2.386
Op wie moet ik nog reageren dan? :p
Je kunt het moeilijk selectief reageren noemen als ik maar op 1 iets kan antwoorden toch?
 
Reactiescore
2.386
Tgohja, ik dacht het te beargumenteren. En dat argument staat verder uitgelicht in deze post. ;)
Ik zat al op Capri vanaf het begin. Ga nu niet doen alsof ik haar niet verdacht vond van het begin. In mijn ogen toont dit alleen maar weer hoe inactief jij speelde en niet in het spel zat. Pas toen de zieneracties uitkwamen, was het zeker, maar ervoor was ik ook die kant op aan het gaan.
 
Reactiescore
1.577
Kerouac, kan je misschien beter toelichten waarom je Capri een goede keuze voor burgemeester vindt?

Opvallend ook hoe .Time de debatten domineert en zijn richting uitstuurt. Is dat zijn gebruikelijke speelstijl?
 
Reactiescore
559
hoi mijn BM stem gaat naar Time
 
Reactiescore
2.386
Je legt niks uit, just saying.
Ooh maar ik heb vroeger nog een paar potjes meegespeeld hoor, dus ik ken Tigor, Capri, jijzelf, Antraxx, Nonkel Jos wel. Vooral jij, Antraxx en Capri steken erboven uit. Dus dat dit mijn 2de potje is, kun je niet zeggen. Ook vorig spel aangehaald trouwens.

@nonkel jos, omdat ik haar vorig potje snel door had als wolf. Graag heb ik een BM die ik zelf snel door heb, zodat die eruit kan gewerkt worden indien slecht. Vorig potje had ik bijvoorbeeld mijn stem op Time, maar ik verdacht hem totaal niet van wolf zijn terwijl hij dit wel was.
 
Reactiescore
2.193
Ooh maar ik heb vroeger nog een paar potjes meegespeeld hoor, dus ik ken Tigor, Capri, jijzelf, Antraxx, Nonkel Jos wel. Vooral jij, Antraxx en Capri steken erboven uit. Dus dat dit mijn 2de potje is, kun je niet zeggen. Ook vorig spel aangehaald trouwens.

@nonkel jos, omdat ik haar vorig potje snel door had als wolf. Graag heb ik een BM die ik zelf snel door heb, zodat die eruit kan gewerkt worden indien slecht. Vorig potje had ik bijvoorbeeld mijn stem op Time, maar ik verdacht hem totaal niet van wolf zijn terwijl hij dit wel was.

Welk acc dan want heb buiten dit en vorig potje nooit met jouw huidig AF acc samen wvw gedaan.
 
Bovenaan