[Speeltopic] WvW 296 A new beginning

Reactiescore
2.386
Hoe bedoel je, tunnelvisie. Je zegt niet eens "wolvenjacht op de wolven". Maar gewoon "wolvenjacht op Capri". Trouwens, ik weet niet of ik gisteren antwoord heb gekregen, maar hebben wij eerder samen gespeeld?
Tunnelvisie sure, maar het klopt nog steeds in mijn hoofd.

Ik heb heel vroeger denk ik wel een paar potjes gespeeld maar ik heb oprecht geen idee hoe dat account heette. Daarnaast geraakte ik toen nooit ver aangezien men mij altijd verdacht vond spelen (ik denk dat ik 15 ofzo was?).
 

Deleted User - 2265087

Guest
Wel jammer, had wel zin om een theorie te ontkrachten.

Oké, ik heb wel een theorie voor je:
Je hebt je modkrachten gebruikt om de PM's die Noah heeft verstuurd naar alle spelers te bewerken. Op die manier creeëer je zoveel mogelijk chaos omdat iedereen foute informatie en rollen van jou heeft gekregen. Stiekem ben jij gewoon met Johan, Sule en Fam (dat zijn alle mods die meedoen toch?) wolf. Johan heeft gedaan alsof Noah naar mij stuurde dat wij gekoppeld zijn, maar stiekem is dat een leugen.

Nu heb je iets om te ontkrachten! :)

Je had geen andere keuze dan priester te claimen. Om je als toch als goedje te kunnen neerzetten. Om zo toch je te kunnen redden, omdat je anders lynch werd en nog word hoop ik.
En het is gewoon f... irritant omdat de meeste gewoon achteloos jou of time volgen.

Euhm, wacht. Welke 'meeste" volgen precies mij? Voorlopig staan alle stemmen op mij terwijl duidelijk is dat we twee "zieners" hebben die elke keer een rol zien NADAT iemand heeft geclaimd. Er klopt letterlijk niks van TLFs ding:
- Hij zegt dat hij wolf heeft gezien en nu ineens ketterse wolf?
- Hij heeft een weerhamster gezien maar dat kan letterlijk niet eens.
- Hij heeft iemand gezien die dood is.

De wolven moeten ze dan wel lunchen, dan nog lijkt het te kloppen dat ze g/s is.


Wat zeg jij dan maat? Deel het eens.

E;
Momenteel heb ik de volgende visie:
Tlf -> dorpsgek.
Tigor -> ziener, zonder verdere acties.
Jo Han (cupido) en Capri (ketterse wolf) g/s koppel.

Wie lynch je dan?

In dat geval worden Johan en ik alsnog geluncht dus is iig useles om ons te lynchen. En als we niet doodgaan lynch je ons morgen.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Het is nu een kwestie van mensen op hun woord geloven.

TLF zegt dorpsgek te zijn en mij en Capri gezien te hebben. Hij kreeg weerhamster en wolf door. Ik ben de hamster, Capri de wolf. Capri watert mij, en plots krijgt TLF te horen dat er een fout gemaakt is en Capri ketterse wolf is en hij burger door had moeten krijgen.

Johan claimt G/G met Capri en Tigor zit nog vol op Capri.

Ben ik heel vreemd als ik voorstel TLF te lynchen omdat zijn dood het meeste info oplevert? Het geeft dingen weer over mij, Capri, Johan, TLF (obviously) en Tigor. Ik vind het een vreemd verhaal dat CI zulke cruciale fouten zou maken, aangezien ik me hem kan herinneren als een capabele speler en spelleider.

Hmm, ik zat in ieder geval wel heel erg mis met mijn idee dat jij en TLF koppel waren.

Tunnelvisie sure, maar het klopt nog steeds in mijn hoofd.

Ik heb heel vroeger denk ik wel een paar potjes gespeeld maar ik heb oprecht geen idee hoe dat account heette. Daarnaast geraakte ik toen nooit ver aangezien men mij altijd verdacht vond spelen (ik denk dat ik 15 ofzo was?).

Geen idee hoe oud je was, leeftijd maakt ansich niet zo uit. Kans is groot dat ik nog altijd 1 van de jongste spelers hier ben, na TLF, maar wel meer potjes gespeeld dan wie dan ook (met uitzondering van Stefan)

Helaas hebben ik, noch Johan en Sule zulke powers, en zou je dat alleen aan Duckje kunnen vragen.

Ik wil best geloven dat Duckje in het complot zit. Daarnaast: kan Duckje dan idd in de PMs van mensen kijken als hij dat zou willen?
 
Reactiescore
559
Ik zet mijn stem voorlopig op TLF, ik twijfel aan zijn hele verhaal en ik betwijfel dat Noah zo'n fout maakt,.
en het is iedere keer achteraf dat je je verhaal weer aanpast.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Ik ga trouwens dat andere spel spelen. Het laatste wat ik nog even wil zeggen: spelers die een bepaalde rol hebben, hebben nog wel eens de neiging om ineens over die rol te beginnen ook als je dat helemaal niet verwacht. Precies wat Tigor vandaag deed met de verhullende wolf. Mocht die erin zit is de kans indd redelijk groot dat er verhuld gaat worden. Vergeet dan niet dat Tigor dat van tevoren all - out of the blue - voorspelde.
 

Deleted User - 487963986

Guest
Ik ga trouwens dat andere spel spelen. Het laatste wat ik nog even wil zeggen: spelers die een bepaalde rol hebben, hebben nog wel eens de neiging om ineens over die rol te beginnen ook als je dat helemaal niet verwacht. Precies wat Tigor vandaag deed met de verhullende wolf. Mocht die erin zit is de kans indd redelijk groot dat er verhuld gaat worden. Vergeet dan niet dat Tigor dat van tevoren all - out of the blue - voorspelde.


Om dan vervolgens mijn mijn medewolf capri te lynchen o_O.
 
Reactiescore
2.386
Capri thelightfighter
Omdat ik denk dat we hier meer info uit kunnen halen en zo gemakkelijker aan de volgende dag kunnen beginnen.
 

Deleted User - 487963986

Guest
Capri thelightfighter
Omdat ik denk dat we hier meer info uit kunnen halen en zo gemakkelijker aan de volgende dag kunnen beginnen.

Nee, jij bent de enige die me geloofde, wetende dat je goed bent vertrouw ik je.

Waarom tlf boven capri? Wat als capri geen koppel is met johan?
 
Reactiescore
2.386
Nee, jij bent de enige die me geloofde, wetende dat je goed bent vertrouw ik je.

Waarom tlf boven capri? Wat als capri geen koppel is met johan?
Ik heb liever dat we de kans nemen dat de wolven een lunch geven aan het koppel dan wij een lynch. En tlf speelt als een debiel, hele middag online maar niet komen zeggen dat hij ketterse kreeg ipv gewone...
Nuja, hoe dan ook is nu wel bewezen dat JoHan en Capri koppel zijn.

Wie stel je anders voor dat we lynchen?

E; ik ben serie aan het zien met vriendin, ik kom nog voor DL online.
 

Deleted User - 487963986

Guest
Ik heb liever dat we de kans nemen dat de wolven een lunch geven aan het koppel dan wij een lynch. En tlf speelt als een debiel, hele middag online maar niet komen zeggen dat hij ketterse kreeg ipv gewone...
Nuja, hoe dan ook is nu wel bewezen dat JoHan en Capri koppel zijn.

Wie stel je anders voor dat we lynchen?

E; ik ben serie aan het zien met vriendin, ik kom nog voor DL online.


Ik blijf bij capri... ik weet niet of we er goed aan doen om tlf te lynchen.
 
Reactiescore
167
Shit jongens er is iets tussen gekomen, dus ik kan mijn uitgebreide post niet maken...

Ik vertrouw nog steeds op @Tigor93 haar ziener claim, maar ik denk ook dat @thelightfighter slechtje is...ik heb echt een G/S gevoel bij TLF en hopeful om een of andere reden...

Ik ga voor nu mijn stem op thelightfighter zetten en dan morgen op capri, dan hebben we denk ik best een grote stap gemaakt
 

DeletedUser40402

Guest
Wat is jullie reden om eerst TLF eruit te halen? Als hij daadwerkelijk dorpsgek is mag hij vanavond weer 3 mensen zien, iets wat we verliezen als we hem er eerst uithalen.
 
Bovenaan