[Speeltopic] WvW 296 A new beginning

Reactiescore
2.386
Blijft dan natuurlijk de vraag hoe TLF wist dat Hopeful een weerhamster was, toch?
Is dat al ergens bevestigd? Lunch van gisteren kon ook op mike geweest zijn, of eventueel nog een andere dorpsoudste.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Weet je wat.
Ik weet dat wat ik nu zeg niet zo gelooft gaat worden.
Maar het klopt dat er 2 zieners zijn.
En het klopt ook dat anthraxw jou niet gezien heeft maar ik.

En ik ben er dus 100% zeker van dat jij ketterse wolf bent. En omdat ik niet wilde claimen, heb ik anthraxx gebruikt, om mijn gelijk te halen.
Dag 2 heb ik een goedje gezien..

Maw ben ik nu volledig nutteloos en speel ik als burger verder.

Ik snap ondertussen echt de ballen van wat er nu gebeurt. Maar ik vind het wel héél erg toevallig dat jij de informatie deelt nadat ik heb gezegd dat ik priester ben. Als je het ervoor had gezegd had je een punt gehad. Nu is het gewoon bluf. Alleen ik snap niet waarom het bluf is.

TLF liegt dus duidelijk,

Alleen mijn vraag is waarom @Capricorno het drankje niet op TLF heeft gegooid, aangezien hij waarschijnlijk een slechtje (wolf?) is als hij liegt en jij had dit hiermee gelijk kunnen aantonen als je echt priester bent...

Ik dacht dat TLF en Hopeful een G/S koppel zouden zijn waarbij TLF de weerhamster was en Hopeful een wolf. Maar blijkbaar heb ik me vergist oid.

Omdat ze zelf ketterse wolf is. Dat ga je toch geen andere wolf wateren...

Wacht, zeg je nu dat TLF en ik medewolven zijn? Het is dat ik droevig word atm van jullie maar anders had ik het heel grappig gevonden.
 
Reactiescore
167
Omdat ze zelf ketterse wolf is. Dat ga je toch geen andere wolf wateren...

Dat is dus wat ik indirect wilde impliceren... zelfs als capri echt priester was heb je er helemaal niks aan om het drankje op hopeful te gooien... want als capri priester is dan liegt TLF en is hopeful dus helemaal niet gelinkt aan dit verhaal...
 

DeletedUser40402

Guest
Ik reageer zo op andere dingen, heb nu les maar wil dit even zeggen.



Ik twijfelde aan je dorpsgek claim, omdat ik ook verwacht had dood te zijn als je mij had bekeken. Alleen staat er in je rolomschrijving dat je bij de weerhamster burger doorkrijgt, dus waarom je hamster door hebt gekregen weet ik ook niet. Maar goed, dat maakt het voor mij heel makkelijk: Capri.
Is dat al ergens bevestigd? Lunch van gisteren kon ook op mike geweest zijn, of eventueel nog een andere dorpsoudste.
Hier bevestigt Hopeful het min of meer zelf dat het klopt, anders was hij hier wel tegen in gegaan lijkt me.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Ketter wordt niet gezien als extra rol.

Als ketter niet gezien wordt als extra rol maar een gewone rol, dan zit zou tlf dat toch ook gewoon moeten gezien hebben bij capri?

Ja, dankjewel Glenn. Ik vind het heel fijn dat jullie allemaal CI's post negeren, maar ketter wordt dus niet beschouwd als extra rol. TLF had dus gewoon ketter moeten krijgen als ik ketter was geweest.

TLF trouwens want ik heb m'n stem nog niet gezet bedenk ik me nu.
 
Reactiescore
2.386
Hier bevestigt Hopeful het min of meer zelf dat het klopt, anders was hij hier wel tegen in gegaan lijkt me.
Eens, je hebt gelijk.
Ja, dankjewel Glenn. Ik vind het heel fijn dat jullie allemaal CI's post negeren, maar ketter wordt dus niet beschouwd als extra rol. TLF had dus gewoon ketter moeten krijgen als ik ketter was geweest.

TLF trouwens want ik heb m'n stem nog niet gezet bedenk ik me nu.
Dus jij gaat volledig aan het feit voorbij dat TLF welp kan zijn terwijl jij nog steeds ketterse bent? Heel zijn show is fake maar probeert er met zijn claim een slechtje uit te krijgen waardoor hij dan 'bewezen goedje' wordt. Dan laat ik het koppel-gebeuren nog in het midden.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Eens, je hebt gelijk.

Dus jij gaat volledig aan het feit voorbij dat TLF welp kan zijn terwijl jij nog steeds ketterse bent? Heel zijn show is fake maar probeert er met zijn claim een slechtje uit te krijgen waardoor hij dan 'bewezen goedje' wordt. Dan laat ik het koppel-gebeuren nog in het midden.

Waarom is TLF welp en waarom zou de welp proberen om een wolf eruit te spelen? Want als hij dan opgroeit en bij de wolven terecht komt is het RIP RIP. Bovendien: de kans dat hij dan vanavond geluncht zou worden omdat je als wolf een zienende rol eruit wil is ook heel erg groot.
 
Reactiescore
2.386
Ja ok mijn vorige gedachtegang ging wat ver haha. Ik ga eerst rustig eten en neem zometeen mijn laptop eens om alles rustig te bekijken.
 
Reactiescore
1.468
Aangezien dit totaal de verkeerde kant op gaat.

Capri en ik zijn G/G en daarmee kan ik haar rol bevestigen.

Ik weet dat deze claim niet te bewijzen is maar ik zou wel idioot zijn als ik als slechtje deze claim zou doen aangezien ik dan direct de volgende zou zijn :)
 
Reactiescore
2.386
Wtf is dit spel
 

Deleted User - 2265087

Guest
Aangezien dit totaal de verkeerde kant op gaat.

Capri en ik zijn G/G en daarmee kan ik haar rol bevestigen.

Ik weet dat deze claim niet te bewijzen is maar ik zou wel idioot zijn als ik als slechtje deze claim zou doen aangezien ik dan direct de volgende zou zijn :)

En good job allemaal want nu zijn we vanavond de lunch van de wolven. Iig hoef je ons nu ook niet meer te lynchen want dat wordt al geregeld door de wolven.
 

Deleted User - 487963986

Guest
Aangezien dit totaal de verkeerde kant op gaat.

Capri en ik zijn G/G en daarmee kan ik haar rol bevestigen.

Ik weet dat deze claim niet te bewijzen is maar ik zou wel idioot zijn als ik als slechtje deze claim zou doen aangezien ik dan direct de volgende zou zijn :)


Dat jullie koppel waren dat davht ik wel. Maar capri is helaas echt wel ketterse wolf. Denk niet dat je van wolf naar goed kan gaan.
 
Reactiescore
167
Dit brengt me wel echt even in verwarring... bewijs richting capri leek best wel sterk zeker met de claim van tigor. Maar @thelightfighter loog over zijn dorpsgek resultaten (bevestigd door @Calamus Incendium want hij had ketterse wolf gezien ipv wolf) wat dus ook echt vreemd is.

Ofwel @Capricorno en @Jo Han spelen hier echt een extreem risicovol spel als slechtjes, of @thelightfighter en @Hopeful zijn een G/S koppel waarbij hopeful duidelijk weerhamster claimt zodat de medewolven van @thelightfighter hem niet durven te lunchen... dit zou geniaal bedacht zijn van ze eerlijk gezegd.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Goh wat een verassing.

Wat ben je goed in het negeren van alle andere dingen die zijn gebeurd tot nu toe.

Ohja, voor de mensen die nog een theorie willen zien van Johan over waarom we op Hopeful moeten stemmen en niet op mij: die theorie bestaat niet. Johan wilde stemmen op Hopeful krijgen en stuurde toen naar mij: shit, ik heb helemaal geen theorie en nu helpen mensen mij eraan herinneren dat ik die moet maken.
 
Reactiescore
2.386
Dan was Tigor ook een enorme bluf aan het gooien.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Dan was Tigor ook een enorme bluf aan het gooien.

Ja, ik snap niet wat zij aan het doen is. Maar zij gooit pas nádat ik priester claim erin dat ik ketterse wolf ben. Ja, zo kan ik ook wel "ziener" zijn. Heb een tunnelvisie op iemand en als diegene iets doet wat niet in jouw straatje past dan pas je het verhaal zo aan dat diegene alsnog wolf lijkt.
 

DeletedUser40402

Guest
Dit brengt me wel echt even in verwarring... bewijs richting capri leek best wel sterk zeker met de claim van tigor. Maar @thelightfighter loog over zijn dorpsgek resultaten (bevestigd door @Calamus Incendium want hij had ketterse wolf gezien ipv wolf) wat dus ook echt vreemd is.

Ofwel @Capricorno en @Jo Han spelen hier echt een extreem risicovol spel als slechtjes, of @thelightfighter en @Hopeful zijn een G/S koppel waarbij hopeful duidelijk weerhamster claimt zodat de medewolven van @thelightfighter hem niet durven te lunchen... dit zou geniaal bedacht zijn van ze eerlijk gezegd.

Maar dit zou toch enorm dom spel zijn van TLF als G/S? Want als we vanavond dan capri hadden gelyncht hadden we morgen sowieso Hopeful (als overblijvende keuze) of TLF (omdat zijn claim niet klopt) gelyncht. Hoe dan ook lagen ze er sowieso uit?
 
Bovenaan