[Speeltopic] WvW 296 A new beginning

Deleted User - 487920325

Guest
Is wel makkelijk om nu priester te claimen, gezien zelfs als je een actie doet dit nog niks bewijst.
 
Reactiescore
167
Zo ik heb ook weer alles terug gelezen, wat een activiteit. Capri, greengang en crazysobek springen bij mij eruit als verdachte. Als het waar is wat TLF zegt dan ga ik er vanuit dat capri inderdaad een wolf is.

Mag ik dan op zijn minst een reden dat ik verdacht ben? De enige die mij echt verdacht vanaf het begin was antraxxis, die begon met stemmen op mij (dag 1 helemaal aan het begin, voordat hij ook maar de kans had om zijn ziener krachten te gebruiken), en ging vervolgens van mij af op dag 2 om op anderen te stemmen... dat deed hij niet voor niks neem ik aan.
 

Deleted User - 487963986

Guest
Ooh komop
Hoeveel claims wil je hebben op dag 3?
 
Reactiescore
2.386

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Burgemeester Capricorno wilde haar nog eens bewijzen voor het dorp, pakte een drankje en gooide dit over Hopeful. Deze bleef echter leven.
 
Reactiescore
2.386
Als je Priester bent doe je nu enorm dom en dat lijk je me niet. Ketterse dus.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Ik denk dar hij bij eender welke wolf gewoon wolf krijgt...

Natuurlijk niet, dat staat nergens in de rolomschrijving. Als ik ketterse wolf was geweest, dan had TLF ook ketterse wolf moeten krijgen als rol. Hij heeft geen priester gekregen, bewijs voor mij dat hij liegt. Hij schreef ook niet dat hij ketterse wolf had gekregen, dat is het bewijs voor jullie dat hij liegt.

Is wel makkelijk om nu priester te claimen, gezien zelfs als je een actie doet dit nog niks bewijst.

Het bewijst dat TLF heeft gelogen.

Ooh komop
Hoeveel claims wil je hebben op dag 3?

Tsja, misschien moeten jullie (oké, hand in eigen boezem: we) dan eens stoppen met telkens speciaaltjes te verdenken van wolf zijn, dan hoeft er ook wat minder geclaimd te worden.

De dorpsgek ziet geen extra rollen.

Uit de beschrijving

De enige rol die de dorpsgek niet ziet is cupido. Alle andere rollen ziet de dorpsgek gewoon als de rol die een speler heeft. In mijn geval dus priester.

Verder moet ik zeggen dat ik inmiddels echt niks meer snap van het potje en van TLFs actie.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Als je Priester bent doe je nu enorm dom en dat lijk je me niet. Ketterse dus.

Euhm, hoezo doe ik dom? Jullie proberen me te vermoorden, dus ik bewijs dat ik geen wolf ben. En het is een bijzonder simpel principe: TLF zei dat er tussen mij en Hope een wolf en een weerhamster zat. Waar is de rol van priester (of volgens jullie: ketter) dan gebleven?
 

Deleted User - 487920325

Guest
De enige rol die de dorpsgek niet ziet is cupido. Alle andere rollen ziet de dorpsgek gewoon als de rol die een speler heeft. In mijn geval dus priester.

Verder moet ik zeggen dat ik inmiddels echt niks meer snap van het potje en van TLFs actie.

Dat staat er IMO niet duidelijk aangegeven hoor. Er staat extra rollen, cupido is een bijrol.
 
Reactiescore
2.386
Euhm, hoezo doe ik dom? Jullie proberen me te vermoorden, dus ik bewijs dat ik geen wolf ben. En het is een bijzonder simpel principe: TLF zei dat er tussen mij en Hope een wolf en een weerhamster zat. Waar is de rol van priester (of volgens jullie: ketter) dan gebleven?
Er staat letterlijk in de beschrijving van de dorpsgek: De dorpsgek ziet geen extra rollen.
Volgens mij is de ketterse wolf een extra rol, anders zou er staan 'bijrol'.
Mijn stem blijft bij jou, totdat iemand me met zekerheid kan zeggen @Calamus Incendium dat men 'bijrollen' bedoelt waar er 'extra rollen' staat.
 

DeletedUser40402

Guest
Dorpsgek
De dorpsgek kan elke oneven nacht de rollen van drie spelers vragen aan de spelleider. De rollen worden hem dan verteld in willekeurige volgorde. Beperkingen: De dorpsgek is beperkt tot een activiteit elke oneven nacht.
De dorpsgek ziet geen extra rollen.
Als de dorpsgek iemand opvraagt die op het moment van zijn visioen dood is, dan gaat het visioen niet door. Als de actie mislukt, krijgt de Dorpsgek hier bericht van. Hij hoort niet wat zijn actie heeft laten mislukken.
Dorpsgek krijgt weerhamster als burger
Uit de openingspost. Ik neem dus aan dat ketter hier dan gezien wordt als extra rol?
 
Bovenaan