[Speeltopic] WvW 296 A new beginning

Reactiescore
2.386

Deleted User - 487871837

Guest
Idgaf, dat is dan fout van spelleiding. Als een zienende rol een weerhamster ziet gaat de weerhamster dood en dorpsgek is een zienende rol.

Nee. Er staat in de roluitleg dat de dorpsgek bij weerhamster burger te zien krijgt, maar dan nog zou het een foutje geweest zijn.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Dorpsgek heb ik bewust niet meegerekend als zienende rol voor de weerhamster.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Ik vind je hier wel een vreemde opmerking maken. Jij zou net de persoon zijn wie bekeken moet worden. Omdat je de BM bent. Van al die mensen ben jij diegene die verkozen is tot bm. Dus ja ik zie er wel logica in waarom jij gezien bent.

Ik ga even mij vermoedens neerpennen:

Ik dacht eerst dat anthraxx hier hinte naar zijn rol, maar met het oog op dorpsgek. Als je de beschrijving leest dan weet je dat dorpsgek 3 namen mag op vragen. En dan in willekeurige volgorde de rollen krijgt. En deze op oneven nachten mag vragen.
Dit was voor nacht 1. Dus toen had hij nog geen spelers kunnen insturen.

Ja, het was dag 1, dus wat is precies je punt met Anthraxxols post hier? Het zegt dus helemaal niks.

Maar als je dan de posts van anthrax na de eerste nacht erbij pakt, en dan de rol van anthrax er naast zet. Dan lijkt het me gewoon vele logischer dat hij jou wel gezien heeft nacht 1. Maar omdat iedereen op tlf en purple zat. En we allemaal weten hoe anthraxx speelt, weten we ook dat de helft van de spelers hier geen aandacht aan geeft.

Dus bij deze vertrouw ik er wel op at jij 100% wolf bent

Ik verwijs je eventjes door naar een post van Glenn die hieronder staat. Hij heeft gisteren ten minste 3 mensen bewezen goedje/slechtje genoemd. Dus je pikt precies de posts eruit die jou uitkomen voor je tunnelvisie.

De posts waar hij gisteren iemand bewezen noemde.

  • Capri is nog steeds mijn hoofdverdachte, geeft gisteren in mijn ogen weer niks bijgedragen en bleef fixeren op ondertussen (bijna) bewezen goedjes.

Ik bleef alleen fixeren op Purpletail, dus goedjes moet enkelvoud zijn. Ten tweede was hij gisteren absoluut nog niet bijna bewezen. Ten derde, sla je nu even voor het gemak over dat er meer mensen waren die Purple knijter verdacht vonden?

Capricorno
In de mening van Tigor kan ik me ook nog steeds vinden. Capri maakt een aantal verdachte posts en zij blijft dan, in combinatie met de posts van anthraxxis, zeker op mijn lijstje staan. Wellicht stemwaardig.

Ik vind deze verdediging namelijk gemakkelijk. 'Te gemakkelijk gelezen' en is constant aan het vissen naar claims.

Ik vroeg om één claim, die van Puple, omdat hij volkomen onduidelijk was over of hij zichzelf nou wel of niet kon bewijzen. Dus dat is context, in dat geval maakte het ook niet meer uit want iedereen wist toch wel dat hij jager danwel beul was.

Okee heel simpel dan:
Ik heb 3 mensen doorgegeven:
Antraxxol Hopeful en Capri
Toen kreeg ik de volgende rollen door:

Weerhamster, wolf en ziener
Nu antraxx dood is is de ziener rol vergaan

Maar gezien hij geen weerhamster gezien kan hebben (die was dood gegaan) moet hij een wolf hebben gezien
Daarnaast hebben de wolven met alle waarschijnlijkheid de weerhamster geluncht gezien er geen lunch was vannacht en er bijna geen inactievelingen zijn :)

Maar om zeker te weten wie de wolf is heb k vannacht mn 3 namen al tactisch doorgegeven waardoor ik morgen alle zekerheid had
De onduidelijkheid was of ik een zienende rol was en de weerhamster niet dood had moeten gaan, dan hadden we de wolf. Maar volgens Noah moest die dit uitzoeken en bleek dit achteraf niet

Jaja...

Oké 5/5 van vandaag op Capri, lijkt een hachelijke situatie te worden voor haar. Waar is ze en waar zijn degenen die haar mede tot BM hebben gekroond?

Ik zat heel erg braaf aan mijn calculusopgaven vandaag :)

Maarja ik zal nu eens de rol omdraaien en uwp advies opvolgen@Kerouac . Ik had mijn stem als voorlopig (op een voorzichtige) manier neergezet. Ik zet hem nu wel vast, kan alleen veranderd worden met een goede onderbouwing.
Bekijk bijlage 18633
Succes met de beweringen van antraxx, Tigor en TFL te weerleggen :)

Ik zal heel erg m'n best doen om Tigors en TLFs beweringen te weerleggen (die van Anthraxxol hoef ik niks meer want zoals Glenn al aanwees, die slaan nergens op.
Anyway, om de beweringen te weerleggen moeten we ff wachten op CI, hij was online net dus zal zo wel komen.
 

Deleted User - 487963986

Guest
Ja, het was dag 1, dus wat is precies je punt met Anthraxxols post hier? Het zegt dus helemaal niks.



Ik verwijs je eventjes door naar een post van Glenn die hieronder staat. Hij heeft gisteren ten minste 3 mensen bewezen goedje/slechtje genoemd. Dus je pikt precies de posts eruit die jou uitkomen voor je tunnelvisie.





Ik bleef alleen fixeren op Purpletail, dus goedjes moet enkelvoud zijn. Ten tweede was hij gisteren absoluut nog niet bijna bewezen. Ten derde, sla je nu even voor het gemak over dat er meer mensen waren die Purple knijter verdacht vonden?



Ik vroeg om één claim, die van Puple, omdat hij volkomen onduidelijk was over of hij zichzelf nou wel of niet kon bewijzen. Dus dat is context, in dat geval maakte het ook niet meer uit want iedereen wist toch wel dat hij jager danwel beul was.



Jaja...



Ik zat heel erg braaf aan mijn calculusopgaven vandaag :)



Ik zal heel erg m'n best doen om Tigors en TLFs beweringen te weerleggen (die van Anthraxxol hoef ik niks meer want zoals Glenn al aanwees, die slaan nergens op.
Anyway, om de beweringen te weerleggen moeten we ff wachten op CI, hij was online net dus zal zo wel komen.

Hij verwees idd naar 1 goedje en die is geeneens bewezen, daarna verdacht hij jou en purple.
Ik blijf er bij dat hij jou gezien heeft omdat je bm bent. Lijkt me dat logischer. Hij heeft jou meermaals aangeduid als wolf dan purple. En bij purple heeft hij het net als zovele zich laten mispakken door zijn vreemd/anders spel.

Je probeert er onderuit te komen. Komen we uit op tlf zijn post die mooi aansluit bij anthraxx, 3 mensen waaronder jij en waaruit een wolf is gebleken, dus zou me heel erg verbazen moest jij geen wolf zijn.
 
Reactiescore
2.193
Ik wil wel ff er tussendoor komen. Anthraxxis zegt elk spel dat capri wof is. Dat is elk spel zo dus om dat als argument te gebruiken klopt niet en dat weet jij ook Arlena.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Hmm, Noah lijkt niet meer online te zijn, dus mijn beoogde dramatische effect gaat wel verloren zo. Anyway, er klopt sws niets van TLFs rollen want ik ben priester, dus dat had er ergens tussen moeten staan.
 

Deleted User - 487963986

Guest
Ik wil wel ff er tussendoor komen. Anthraxxis zegt elk spel dat capri wof is. Dat is elk spel zo dus om dat als argument te gebruiken klopt niet en dat weet jij ook Arlena.

Serieus time, dat wist ik niet dat anthraxx dat deed. En omdat anthraxx het zegt mag ik dat niet als argument gebruiken? Wat vind je dan dat we nu moeten doen. Want als we tlf gaan moeten geloven, is het ofwel hope ofwel capri
 

Deleted User - 487963986

Guest
Hmm, Noah lijkt niet meer online te zijn, dus mijn beoogde dramatische effect gaat wel verloren zo. Anyway, er klopt sws niets van TLFs rollen want ik ben priester, dus dat had er ergens tussen moeten staan.

Dit is de post waarop ik wachte... en zeker pp die van jou je weet dat priester geen effect heeft op ketterse wolf.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Serieus time, dat wist ik niet dat anthraxx dat deed. En omdat anthraxx het zegt mag ik dat niet als argument gebruiken? Wat vind je dan dat we nu moeten doen. Want als we tlf gaan moeten geloven, is het ofwel hope ofwel capri

Dat deed hij inderdaad altijd vroeger. Om gek van te worden want hij heeft het nog wel eens voor elkaar gekregen om zo ye drammen dat ik daadwerkelijk werd gelynchd.

Dit is de post waarop ik wachte... en zeker pp die van jou je weet dat priester geen effect heeft op ketterse wolf.

Priester heeft geen effect op ketterse wolf nee. Maar wat is je punt daarmee precies?
 

Deleted User - 487963986

Guest
Dat deed hij inderdaad altijd vroeger. Om gek van te worden want hij heeft het nog wel eens voor elkaar gekregen om zo ye drammen dat ik daadwerkelijk werd gelynchd.



Priester heeft geen effect op ketterse wolf nee. Maar wat is je punt daarmee precies?

Dat je jz zelf wilt redden omdat het nu ongeloofk dom zou zijn dat een priester je zou wateren.

E" en het een safe claim voor je is, want jij kan iedereen wateren want het heeft op niemand effect. Dus zou je altijd vrijpleiten, zolang er geen priester in het spel komt.
 

Deleted User - 487920325

Guest
Zo ik heb ook weer alles terug gelezen, wat een activiteit. Capri, greengang en crazysobek springen bij mij eruit als verdachte. Als het waar is wat TLF zegt dan ga ik er vanuit dat capri inderdaad een wolf is.
 
Reactiescore
2.386
Hmm, Noah lijkt niet meer online te zijn, dus mijn beoogde dramatische effect gaat wel verloren zo. Anyway, er klopt sws niets van TLFs rollen want ik ben priester, dus dat had er ergens tussen moeten staan.
Gooi dan je water over tlf? Lijkt me simpel.
 
Reactiescore
2.193
Serieus time, dat wist ik niet dat anthraxx dat deed. En omdat anthraxx het zegt mag ik dat niet als argument gebruiken? Wat vind je dan dat we nu moeten doen. Want als we tlf gaan moeten geloven, is het ofwel hope ofwel capri

Waar staat mijn stem op? Idd.

Alleen je argument klopt niet wat anthraxxis betreft en dat weet je heel goed. Ga nu niet doen alsof je dat nooit is opgevallen etc.
 
Bovenaan