[Speeltopic] WvW 296 A new beginning

DeletedUser40402

Guest
glenn485
Vervolgens valt glenn485 mij op omdat hij eigenlijk 'niet op valt'. Snap je hem nog?



Ik zie meerdere posts die inhoudelijk niet echt veel toevoegen aan het spel.



Vervolgens plaats hij een naar mijn mening gemakkelijke stem, want over welke posts je hier op doelt is niet geheel duidelijk. En wat maken deze posts dan zo verdacht? Je kan wel een stem geven, maar wat belangrijk is is je beredenering. Tenzij het overduidelijk dat iemand wolf is, wat hier niet het geval is.





En huppakee, na een claim wordt er geswitcht. En toen had de beul-actie nog niet plaatsgevonden.



En zelf praat hij over een interessante switch. Maar hoe interessant zijn zijn eigen switches dan??

Ik denk dat ik op zich wel mijn best doe om niet te inhoudloos te posten. Als iemand een vraag stelt ga ik die echter niet negeren? Ik kan er weinig aan doen als er vragen gesteld worden?

Tgoh ja, ik kan gewoon wel herhalen wat andere zeiden, maar op dat moment leek me dat ook niet veel toe te voegen. Zijn stemming op dag 1 en het op dat moment liegen hoeveel potjes hij al speelde vond ik verdachter dan de andere mogelijkheden.

Tuurlijk ga ik na een claim switchen als er op dat moment nog valabele kandidaten zijn. Naar TLF ga ik niet gaan omdat ik die claim van deze middag had gezien, had in mijn ogen dom geweest om deze rol er mogelijk uit te halen. Dan ga ik naar de volgende mogelijke wolf.
 
Reactiescore
1.049
Dan zou ik het meer in twijfel trekken dan ik nu doe inderdaad. Maar belangrijk is de wijze waarop het geclaimd wordt. In dit geval kan het kloppen, maar dan is het wel afwachten wat de rollen zijn van Capricorno of Hopeful. Dan pas is er duidelijkheid. Tot nu toe kan ik me vinden in de claim. De vraag is, kan jij je vinden in de claim? Dus jij gaat mij vertellen dat als iemand anders dorpsgek gaat claimen, jij niet een paar extra vraagtekens krijgt?
Mijn claim lijkt me vrij duidelijk :)
 
Reactiescore
768
Hoe kan ik liegen over het aantal gespeelde potjes van 6 jaar terug? Ik bespeur dat daar een miscommunicatie zit, want ik heb geen idee hoe het forum werkt. Daarom vroeg ik je het ook hoe je dat terug kon kijken.
 

DeletedUser40402

Guest
Iemand alle posts van Antraxoll teruggelezen?? Daar moet een antwoord in te vinden zijn :)
Proberen doen ja, het probleem met die posts is dat hij iets te vaak met bewezen wolf in het rond smijt.

Hoe kan ik liegen over het aantal gespeelde potjes van 6 jaar terug? Ik bespeur dat daar een miscommunicatie zit, want ik heb geen idee hoe het forum werkt. Daarom vroeg ik je het ook hoe je dat terug kon kijken.
Ik zeg ook 'op dat moment'. Toen was je in mijn ogen aan het liegen, nu je (voorlopig) bewezen bent is het duidelijk dat je het echt niet meer wist.
 
Reactiescore
2.386
Dan zou ik het meer in twijfel trekken dan ik nu doe inderdaad. Maar belangrijk is de wijze waarop het geclaimd wordt. In dit geval kan het kloppen, maar dan is het wel afwachten wat de rollen zijn van Capricorno of Hopeful. Dan pas is er duidelijkheid. Tot nu toe kan ik me vinden in de claim. De vraag is, kan jij je vinden in de claim? Dus jij gaat mij vertellen dat als iemand anders dorpsgek gaat claimen, jij niet een paar extra vraagtekens krijgt?
Nuja, we kunnen er voor kiezen om de ene te geloven en de andere te lynchen natuurlijk, en dan zien we wel? Ik zie Capri nu niet afkomen met een dorpsgek-claim, nee. En ik geloof TLF redelijk goed omdat het in lijn ligt met mijn eerdere aannames en bedenkingen. Als daarnaast anderen nu ook die connectie zien en (zeer gemakkelijk) mijn redenering volgen, dan moet er toch iets aan kloppen of niet?
 

Deleted User - 487871837

Guest
Bovenstaande posts heb ik het over. Met een beetje nadenken kan je er perfect uithalen wat hij bedoelt. En toch ga je daarna nog op hem, vind ik verdacht.

Om hier nog even op terug te komen: toen ik TLF aansprak op zijn "wilde claim" had ik daar niet al teveel vertrouwen in, ten eerste, en ten tweede, had ik er ook niet een rol aangehangen. Ik had gister ook al aangegeven dat ik TLF niet super verdacht vond, amar hem wel in de gaten wilde blijven houden.

In alle chaos van gisteravond zag ik opeens purple claimen en toen switchte ik naar TLF, omdat hij de eerste persoon was die ik 1) overal voor bij zag komen qua stemmen en 2) ik hem ook nog kon herinneren vanwege mijn "in de gaten houden" opmerking, maar zijn claim-opmerking -- die ik toch al niet serieus nam -- was ik alweer vergeten.
 

Deleted User - 487963986

Guest
Hoezo?
Omdat ik als enige de andere kant op durf te wijzen?
Wacht maar even m'n uitleg af, doe ik als ik klaar ben met werk en alles VNV heb afgerond even op laptop.

Doe maar ben ik heel benieuwd naar...
 

DeletedUser40402

Guest
Ik denk dat glenn bewe z en goedje is. Een wolf wil geen beslissende stem hebben bij een lynch en hij had dit tamelijk wel.

Het net sluit zich al om de wolven!!!
capri is me iets te goed op de hoogte van alle zaken.
denk wel dat ze in een wolvenchat zit en hierdoor zoveel weet !
ja die is ook wolf :p hij doet gewoon een counterstem in feite haha
capri bewezen medewolf van purpletail

loopt alleen maaar te miepen over dat we niet kunnen zien dat ze online is. like lkkr relevant xD

De posts waar hij gisteren iemand bewezen noemde.
 
Reactiescore
1.049
Het valt wel op dat hij het gister wel heel vaak tegen dezelfde persoon zegt, niet?
Nouja als je jezelf wilt bewijzen toon dit eens aan zou ik zeggen, inclusief een lichte hint die je er misschien kunt uithalen

Naar de rest:

Had graag de claim + theorie anders gedaan. enkel lieten jullie me wederom geen keuze :)
Anders had ik niemand hoeven snitchen, maar had dus Noahs bevestiging na zijn fout nodig en iets meer informatie

EDIT: @Hopeful glenn deed het voor je
Kan best zijn dat die grap over de wolvenchat en capri een hint was

voor mij op de gok nu Capri
 
Reactiescore
768
Maarja ik zal nu eens de rol omdraaien en uwp advies opvolgen@Kerouac . Ik had mijn stem als voorlopig (op een voorzichtige) manier neergezet. Ik zet hem nu wel vast, kan alleen veranderd worden met een goede onderbouwing.
1585915935186.png
Succes met de beweringen van antraxx, Tigor en TFL te weerleggen :)
 
Laatst bewerkt:

Deleted User - 487871837

Guest
Nouja als je jezelf wilt bewijzen toon dit eens aan zou ik zeggen, inclusief een lichte hint die je er misschien kunt uithalen

Ja straks, zit nu in een zoom les tot 3:45 dus heb geen tijd om een uitgebreide post te maken :p
 
Reactiescore
2.386
Is dit tegen mij persoonlijk of gewoon omdat ik zei dat je offensiever moest spelen? Want ik denk ik ook dat Capri wolf is hé.
 
Reactiescore
348
Okee heel simpel dan:
Ik heb 3 mensen doorgegeven:
Antraxxol Hopeful en Capri
Toen kreeg ik de volgende rollen door:

Weerhamster, wolf en ziener
Nu antraxx dood is is de ziener rol vergaan

Maar gezien hij geen weerhamster gezien kan hebben (die was dood gegaan) moet hij een wolf hebben gezien
Daarnaast hebben de wolven met alle waarschijnlijkheid de weerhamster geluncht gezien er geen lunch was vannacht en er bijna geen inactievelingen zijn :)

Maar om zeker te weten wie de wolf is heb k vannacht mn 3 namen al tactisch doorgegeven waardoor ik morgen alle zekerheid had
De onduidelijkheid was of ik een zienende rol was en de weerhamster niet dood had moeten gaan, dan hadden we de wolf. Maar volgens Noah moest die dit uitzoeken en bleek dit achteraf niet
Duidelijk voor mij voor nu, ik geloof ook niet dat TLF een welp is. Met de opmerkingen van anthraxxol erbij, gaat mijn keuze voor nu voor Capri.
Ik weet dat ik op het begin voor haar heb gestemd, dit was meer een keuze op gevoel en voor een beginner ging ik hier dus voor haar.
 
Reactiescore
338
Nuja, we kunnen er voor kiezen om de ene te geloven en de andere te lynchen natuurlijk, en dan zien we wel? Ik zie Capri nu niet afkomen met een dorpsgek-claim, nee. En ik geloof TLF redelijk goed omdat het in lijn ligt met mijn eerdere aannames en bedenkingen. Als daarnaast anderen nu ook die connectie zien en (zeer gemakkelijk) mijn redenering volgen, dan moet er toch iets aan kloppen of niet?

Nee ik begrijp je. Bent het met je eens. Ik zal eind van de middag het forum nog eens doorspitten en denk ook op Capri te stemmen. Ik dacht dat jij het niet eens was met dat ik nu de claim van TLF vertrouwde, maar was miscommunicatie dus.
 
Reactiescore
1.039
Maakt niet uit wie haar tot bm heeft gekroond toch? Dat staat los van haar rol.
Ik denk dat er wel een deel voor te zeggen is. Als ze wolf blijkt te zijn ga ik toch minstens een a.d.h.v. deze stemming mijn verdachten lijstje langs
 
Bovenaan