[Speeltopic] WvW 296 A new beginning

Reactiescore
1.049
Gewoon uitleggen, door onduidelijk te zijn zaai je meer slecht dan goed.
Okee heel simpel dan:
Ik heb 3 mensen doorgegeven:
Antraxxol Hopeful en Capri
Toen kreeg ik de volgende rollen door:

Weerhamster, wolf en ziener
Nu antraxx dood is is de ziener rol vergaan

Maar gezien hij geen weerhamster gezien kan hebben (die was dood gegaan) moet hij een wolf hebben gezien
Daarnaast hebben de wolven met alle waarschijnlijkheid de weerhamster geluncht gezien er geen lunch was vannacht en er bijna geen inactievelingen zijn :)

Maar om zeker te weten wie de wolf is heb k vannacht mn 3 namen al tactisch doorgegeven waardoor ik morgen alle zekerheid had
De onduidelijkheid was of ik een zienende rol was en de weerhamster niet dood had moeten gaan, dan hadden we de wolf. Maar volgens Noah moest die dit uitzoeken en bleek dit achteraf niet
 
Reactiescore
338
Oké, zolang niemand anders deze rol claimt, vertrouw ik het tot nu toe. Jammer dat je alleen niet reageert op mijn posts, want je speelde echt erg verdacht naar mijn mening. TLF

Mijn keuze zal dan waarschijnlijk vallen op Capricorno of glenn435.
 

DeletedUser40402

Guest
Blijf maar klagen mensen dat ik de rollen ni goed heb gelezen....
Ik heb opzich betere dingen te doen op dit moment, en kom morgen met een zeer uitgebreide analyse die enigzins afhankelijk is van een paar berichten vanavond. Ik pluk dan 100% zeker een wolf eruit
Dat is een wilde claim, ik ben benieuwd :')
De claim van TLF van vanmiddag? Welke heb jij het nou weer over?
Ik heb nergens een claim van TLF gezien? Dit is wat ik over hem zei:



Ik vond Purple erg verdacht spelen, maar zijn claim zag ik wel. Aangezien ik even snel checkte en ik een drukke avond heb met een leuk iemand, heb ik niet veel tijd gehad om na te denken. Ik wist dat TLF nog steeds verdacht werd en besloot te switchen. Tot hij óók ineens met een claim kwam, die ik zag toen ik nog eventjes voor de dl kwam checken.

Op wie stem je dan? Geen idee. Chaos. Dus maar meelopen

Bovenstaande posts heb ik het over. Met een beetje nadenken kan je er perfect uithalen wat hij bedoelt. En toch ga je daarna nog op hem, vind ik verdacht.
 
Reactiescore
2.386
Naar mijn mening is eerder Hope een wolf dan Meggie
Beargumenteer.

Ik zal maar 1x hier op reageren. Ga je nog uitleggen waarom het dan slecht spel is? Omdat ik niet met de meute meeloop? Omdat ik anders denk en speel. Dat lijkt me nogal logisch aangezien je niemand kan vertrouwen in het begin. Ik vind het echt zwaar naïef hoe er gespeeld wordt. Er wordt veel te veel vastgehouden aan hoe mensen vroeger speelden. Dat is minstens 2 jaar geleden xD. Net alsof het wolf gedrag is dat ik niet weet hoeveel potjes ik heb gespeeld. We hebben het over 6 jaar geleden xD, wtf gast doe ff normaal. Speel het spel ipv die trollreacties om iets uit te lokken.

Als Anthraxx niet zat te trollen de hele tijd, dan had ik hem niet neergesabeld. Ik heb meerdere malen verteld dat die zorgen voor ruis in het communicatieproces bij mij. Ik zat eerst bij hem op dorpsgek, want buiten zijn gekke trollposts had hij het over 3 wolven en goedjes. Dat die gokte of mij wilde opofferen om te kijken of ik een wolf was. Ik heb hem op het VF vaak trollend zien reageren, maar heel soms op een geniale reactie dat ik dacht van: 'Hier is wel goed over na gedacht. Ik sluit me dan aan bij het verhaal Tigor.

Ik zet mijn voorlopig stem op Capri. Hoewel een wolf als BM imo echt dom zou zijn, aangezien de BM altijd door iedereen wordt bezocht geeft het wel een voordeel aan de wolven bij een neutrale stemming. Verder zat ze de hele dag vragen te stellen aan mij omtrent mijn verdediging en naar mijn gevoel te erg aan het zoeken hoe ik het volgens haar/het 'boekje' zou moeten spelen. De stemmen van Glenn en Dr Hannibal waren ook echt so easy.

Ik had eerder kunnen claimen, maar op het laatst claimen zorgt wel voor een shockeffect bij iedereen. Ik wist van tevoren dat ik mezelf kon bewijzen als goedje. Het had mij in eerste instantie ook niet uitgemaakt of ik doodging, want ik kon iemand meenemen. Ik dacht dat ik als dood goedje ook kon winnen (dat alle goedjes samen winnen) net zoals in Town of Salem. Dat is blijkbaar niet zo. Speel maar eens een spelletje met mij mee @Kerouac dan zul je het mss begrijpen.
Ik vind het slecht gespeeld omdat je te lang vasthield aan je 'dialoog'. Je kwam niet met bevredigende antwoorden naar de mensen die dachten dat je slechtje was, dus je werd alleen maar verdachter. Ik heb respect voor je speelstijl, ik begrijp hoe je speelt want ik speel zelf ook zo, maar je kon veel sneller gerealiseerd hebben dat op die manier communiceren niet ging werken. In mijn ogen was je beter in de aanval gegaan (zelf op zoek) dan in de verdediging (want zoals je zelf al zei, Capri was enorm aan het vissen. Iemand beulen omdat hij trolled vind ik dan weer beetje rip, maar daar kan ik niet op oordelen. Als jij hem verdacht vond, wie ben ik dan right? Nogmaals, ik verdacht je niet. ;)

Anthrax heeft wss de eerste nacht niemand bezocht. Ik denk dat hij het risico heeft genomen om niemand te bezoeken, want de kans dat hij gelunched zou worden is best klein. Dan zou hij uitgerekend van de 24/25 (min 6 of 7 slechterikken denk ik) degene zijn die wordt gelunched. Ik had mijn actie ook veel later willen gebruiken, maarja.... drastische tijden vroegen om drastische maatregelen.
Waarom zou je niet op bezoek gaan bij de BM? Ze is met een overmacht verkozen en gaf aan het voortouw te willen nemen in dit potje. Dan zou ik graag weten wie ik volg, en als ziener zijnde heb je op dat moment de mogelijkheid om het te doen.

Oké, zolang niemand anders deze rol claimt, vertrouw ik het tot nu toe. Jammer dat je alleen niet reageert op mijn posts, want je speelde echt erg verdacht naar mijn mening. TLF

Mijn keuze zal dan waarschijnlijk vallen op Capricorno of glenn435.
Dus als ik het nu claim, is TLF wel weer verdacht? En wie zegt er dat er geen 2 zijn? Kromme beredenering.
 
Reactiescore
768
Zal wel kunnen verklaren dat die 'dronken' was, maar wel alles perfect had getypt. Verder heb ik ook nog nooit gehoord dat van een rondje lopen rond half 11 (en het was niet superwarm toen) dat je ineens nuchterder wordt. Integendeel zelfs. Normaal kickt het juist extra hard als je van een warme omgeving naar een koude gaat. Misschien zich indekken met een smoesje vlak voor de DL en dan zogenaamd ineens in 'nuchtere' status zichzelf kunnen verantwoorden. #complottheorie
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ik reageer zo op andere dingen, heb nu les maar wil dit even zeggen.

Okee heel simpel dan:
Ik heb 3 mensen doorgegeven:
Antraxxol Hopeful en Capri
Toen kreeg ik de volgende rollen door:

Weerhamster, wolf en ziener
Nu antraxx dood is is de ziener rol vergaan

Maar gezien hij geen weerhamster gezien kan hebben (die was dood gegaan) moet hij een wolf hebben gezien
Daarnaast hebben de wolven met alle waarschijnlijkheid de weerhamster geluncht gezien er geen lunch was vannacht en er bijna geen inactievelingen zijn :)

Maar om zeker te weten wie de wolf is heb k vannacht mn 3 namen al tactisch doorgegeven waardoor ik morgen alle zekerheid had
De onduidelijkheid was of ik een zienende rol was en de weerhamster niet dood had moeten gaan, dan hadden we de wolf. Maar volgens Noah moest die dit uitzoeken en bleek dit achteraf niet

Ik twijfelde aan je dorpsgek claim, omdat ik ook verwacht had dood te zijn als je mij had bekeken. Alleen staat er in je rolomschrijving dat je bij de weerhamster burger doorkrijgt, dus waarom je hamster door hebt gekregen weet ik ook niet. Maar goed, dat maakt het voor mij heel makkelijk: Capri.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Zal wel kunnen verklaren dat die 'dronken' was, maar wel alles perfect had getypt. Verder heb ik ook nog nooit gehoord dat van een rondje lopen rond half 11 (en het was niet superwarm toen) dat je ineens nuchterder wordt. Integendeel zelfs. Normaal kickt het juist extra hard als je van een warme omgeving naar een koude gaat. Misschien zich indekken met een smoesje vlak voor de DL en dan zogenaamd ineens in 'nuchtere' status zichzelf kunnen verantwoorden. #complottheorie

12774-TinFoilHat-May-Move02_800x.gif
 
Reactiescore
167
Maar gezien hij geen weerhamster gezien kan hebben (die was dood gegaan) moet hij een wolf hebben gezien

Wat bedoel je met deze zin? Het is toch niet zo dat antraxxis persé een van de 2 gezien heeft?

Verder kunnen we wel heel veel met deze informatie!
Ik reageer zo op andere dingen, heb nu les maar wil dit even zeggen.



Ik twijfelde aan je dorpsgek claim, omdat ik ook verwacht had dood te zijn als je mij had bekeken. Alleen staat er in je rolomschrijving dat je bij de weerhamster burger doorkrijgt, dus waarom je hamster door hebt gekregen weet ik ook niet. Maar goed, dat maakt het voor mij heel makkelijk: Capri.

Hmm dit is wel interessant... kan dus zijn dat TLF liegt, of @Calamus Incendium heeft hier een foutje gemaakt (die hij overigens beter maar niet toegeeft mocht dit zo zijn, want dan wordt jou rol bevestigd door hem). Mocht het waar zijn, is het wel flink kut dat we dit nu weten want als een "burger" (die weerhamster is eigenlijk) geluncht wordt is dat een nachtje zonder lunch wat heel voordelig was geweest...
 
Reactiescore
1.049
Ik reageer zo op andere dingen, heb nu les maar wil dit even zeggen.



Ik twijfelde aan je dorpsgek claim, omdat ik ook verwacht had dood te zijn als je mij had bekeken. Alleen staat er in je rolomschrijving dat je bij de weerhamster burger doorkrijgt, dus waarom je hamster door hebt gekregen weet ik ook niet. Maar goed, dat maakt het voor mij heel makkelijk: Capri.
@Calamus Incendium bevestig even dat dit fout is gegaan? of mag ik dit posten of is dat spel invloed?
 
Reactiescore
768
Beargumenteer.

Ik vind het slecht gespeeld omdat je te lang vasthield aan je 'dialoog'. Je kwam niet met bevredigende antwoorden naar de mensen die dachten dat je slechtje was, dus je werd alleen maar verdachter. Ik heb respect voor je speelstijl, ik begrijp hoe je speelt want ik speel zelf ook zo, maar je kon veel sneller gerealiseerd hebben dat op die manier communiceren niet ging werken. In mijn ogen was je beter in de aanval gegaan (zelf op zoek) dan in de verdediging (want zoals je zelf al zei, Capri was enorm aan het vissen. Iemand beulen omdat hij trolled vind ik dan weer beetje rip, maar daar kan ik niet op oordelen. Als jij hem verdacht vond, wie ben ik dan right? Nogmaals, ik verdacht je niet. ;)

Waarom zou je niet op bezoek gaan bij de BM? Ze is met een overmacht verkozen en gaf aan het voortouw te willen nemen in dit potje. Dan zou ik graag weten wie ik volg, en als ziener zijnde heb je op dat moment de mogelijkheid om het te doen.
1: Aanval had gekund, maar ik hou meer van de dialoog.
2: Aan trollers heb je niets imo. Die zorgen voor ruis.
3: De BM, ik verwijs u graag terug naar mijn post :p. Er staat letterlijk: 'Ik zet mijn voorlopig stem op Capri. Hoewel een wolf als BM imo echt dom zou zijn, aangezien de BM altijd door iedereen wordt bezocht geeft het wel een voordeel aan de wolven bij een neutrale stemming.'
 
Reactiescore
1.039
Oké 5/5 van vandaag op Capri, lijkt een hachelijke situatie te worden voor haar. Waar is ze en waar zijn degenen die haar mede tot BM hebben gekroond?
 
Reactiescore
1.736
Okee heel simpel dan:
Ik heb 3 mensen doorgegeven:
Antraxxol Hopeful en Capri
Toen kreeg ik de volgende rollen door:

Weerhamster, wolf en ziener
Nu antraxx dood is is de ziener rol vergaan

Maar gezien hij geen weerhamster gezien kan hebben (die was dood gegaan) moet hij een wolf hebben gezien
Daarnaast hebben de wolven met alle waarschijnlijkheid de weerhamster geluncht gezien er geen lunch was vannacht en er bijna geen inactievelingen zijn :)

Maar om zeker te weten wie de wolf is heb k vannacht mn 3 namen al tactisch doorgegeven waardoor ik morgen alle zekerheid had
De onduidelijkheid was of ik een zienende rol was en de weerhamster niet dood had moeten gaan, dan hadden we de wolf. Maar volgens Noah moest die dit uitzoeken en bleek dit achteraf niet

Overtuigend. Capri
 
Reactiescore
338
Beargumenteer.


Ik vind het slecht gespeeld omdat je te lang vasthield aan je 'dialoog'. Je kwam niet met bevredigende antwoorden naar de mensen die dachten dat je slechtje was, dus je werd alleen maar verdachter. Ik heb respect voor je speelstijl, ik begrijp hoe je speelt want ik speel zelf ook zo, maar je kon veel sneller gerealiseerd hebben dat op die manier communiceren niet ging werken. In mijn ogen was je beter in de aanval gegaan (zelf op zoek) dan in de verdediging (want zoals je zelf al zei, Capri was enorm aan het vissen. Iemand beulen omdat hij trolled vind ik dan weer beetje rip, maar daar kan ik niet op oordelen. Als jij hem verdacht vond, wie ben ik dan right? Nogmaals, ik verdacht je niet. ;)


Waarom zou je niet op bezoek gaan bij de BM? Ze is met een overmacht verkozen en gaf aan het voortouw te willen nemen in dit potje. Dan zou ik graag weten wie ik volg, en als ziener zijnde heb je op dat moment de mogelijkheid om het te doen.


Dus als ik het nu claim, is TLF wel weer verdacht? En wie zegt er dat er geen 2 zijn? Kromme beredenering.

Als jij het zou claimen, dan zou ik het meer in twijfel trekken inderdaad. Het lijkt me stug als twee dorpsgekken in het spel zouden zitten. Dit is namelijk een sterke rol waarvan je zelden maar twee in het spel hebt zitten. Dus kromme beredenering? Nee.
 
Reactiescore
2.386
Als jij het zou claimen, dan zou ik het meer in twijfel trekken inderdaad. Het lijkt me stug als twee dorpsgekken in het spel zouden zitten. Dit is namelijk een sterke rol waarvan je zelden maar twee in het spel hebt zitten. Dus kromme beredenering? Nee.
Dus als Capri straks dorpsgek claimt ga je twijfelen? Damn son.
Hopeful

Uitleg komt later.
Was sws al kans van 50% ofc.
Hoezo kies je voor Hopeful als iedereen voor Capri gaat? Zie ik hier een G/S koppeltje met jou als burger en Capri als wolf (zoals je zelf zo convenient zei paar pagina's terug)?
 
Reactiescore
1.468
Hoezo kies je voor Hopeful als iedereen voor Capri gaat? Zie ik hier een G/S koppeltje met jou als burger en Capri als wolf (zoals je zelf zo convenient zei paar pagina's terug)?
Hoezo?
Omdat ik als enige de andere kant op durf te wijzen?
Wacht maar even m'n uitleg af, doe ik als ik klaar ben met werk en alles VNV heb afgerond even op laptop.
 
Reactiescore
338
Dus als Capri straks dorpsgek claimt ga je twijfelen? Damn son.

Hoezo kies je voor Hopeful als iedereen voor Capri gaat? Zie ik hier een G/S koppeltje met jou als burger en Capri als wolf (zoals je zelf zo convenient zei paar pagina's terug)?

Dan zou ik het meer in twijfel trekken dan ik nu doe inderdaad. Maar belangrijk is de wijze waarop het geclaimd wordt. In dit geval kan het kloppen, maar dan is het wel afwachten wat de rollen zijn van Capricorno of Hopeful. Dan pas is er duidelijkheid. Tot nu toe kan ik me vinden in de claim. De vraag is, kan jij je vinden in de claim? Dus jij gaat mij vertellen dat als iemand anders dorpsgek gaat claimen, jij niet een paar extra vraagtekens krijgt?
 
Bovenaan