[Speeltopic] WvW 296 A new beginning

Reactiescore
534
Uit de toon vallen voor je mede wolfjes ?

Dat heb je snel onderzocht!

Komt op mij over van eey ik zie iedereen Antraxxol stemmen, dan doe ik dat ook maar zodat ik niet echt opval. En verdacht maken? meer om een reactie uit te lokken.

Eerste dag staat er alleen maar onzin, en probeer hiermee te kijken hoe hij zich verdedigd.

Ik vind het eerder verdacht als je andere als wolf gaat bestempelen om eigenlijk niks? Heb je dan soms zelf iets te verbergen?
 
Reactiescore
167
Is er al een lynch vanavond?

Ben jij een nieuwe speler? Je hebt nu echt al 5 compleet random berichten gepost die helemaal nergens over gaan dus ofwel je bent een beetje de schijn aan het ophouden dat je actief bent (wat ik verdacht vind) ofwel je hebt geen idee wat je moet doen dus je zet maar gewoon wat random berichten op het forum...
 
Reactiescore
1.707
Hmm, er zijn dus 6 mensen die stemmen hebben gekregen. De top 3 bestaat uit Capricorno, TimeforplanB en Anthraxxol. Ik hoop dat de BM alles goed laat verlopen. Ik heb het al zwaar zat! Eerst dat kapotte glas, toen de weerwolven. Nu moet ik sowieso nog tot 28 april dicht :(. Ik hoop dat ik mijn personeel kan blijven betalen! Had ik maar nooit gezegd dat 2020 mijn jaar zou worden ;(

Wolf wolf wolf.

Zoveel typen en niks bijdragen is een kunst.
 
Reactiescore
1.707
Dit is wel heel makkelijk, beetje meegaan met de waan van het moment maar toch niet durven volop gaan en een stem plaatsen. Wolvengedrag.
Dr. Hannibal Lecter
Dit is ook een goede vangst. Dus we hebben dan hannibal en greenbang en die ene die ik net quotte. Híer kan evenwel een welp tussen zitten. Ik vermoed dat we er nog 1 a 2 missen afhankelijk van de rolverdeling welke ik nog niet gelezen heb
 
Reactiescore
768
Dit is ook een goede vangst. Dus we hebben dan hannibal en greenbang en die ene die ik net quotte. Híer kan evenwel een welp tussen zitten. Ik vermoed dat we er nog 1 a 2 missen afhankelijk van de rolverdeling welke ik nog niet gelezen heb

Ik heb ook een naam :p. Buiten dat je trollt geef ik je graag een antwoord. Ik praat altijd veel zonder informatie. Ze noemen mij ook Wilie Wartaal! Ik vind de random claims wel interessant van je :p
 
Reactiescore
1.707
Ik claim niet random. In s asmenwerking met glenn heb ik al 3 slechtjes gevangen. Gewoon dit rijtje aflynchen en EZ voor de goedjes
 
Reactiescore
768
Hmm, we zullen zien. Jij een oldgen VF'er heeft vast flink wat potjes gespeeld net zoals Glenn. Dus volgens jou zouden dan Greengang, Lars en ik wolven/welpen. Zou wel een mooie plottwist zijn xD. Benieuwd hoe jij zo zeker bent van je zaak. Je ontkent verder niet dat je trollt :D
 
Reactiescore
723
Ben jij een nieuwe speler? Je hebt nu echt al 5 compleet random berichten gepost die helemaal nergens over gaan dus ofwel je bent een beetje de schijn aan het ophouden dat je actief bent (wat ik verdacht vind) ofwel je hebt geen idee wat je moet doen dus je zet maar gewoon wat random berichten op het forum...
Euhm. Sorry, ik ben nieuw :/
 

Deleted User - 487871837

Guest
Welke hoedjes? ;)

Goedjes = hoedjes
Wolf = wof
Welp = wep

De eerste dag is sowieso naar, ook als je al heel vaak hebt meegedaan. Ik merk nu ook weer hoe vervelend ik ze eigenlijk vind.

Klopt, zeker nu iedereen moet inkomen. Maar gelukkig begint er wat los te komen :)

Wolf wolf wolf.

Zoveel typen en niks bijdragen is een kunst.

Dit is wel een valide punt, nu weet ik dat veel mensen een beetje onzinnig hebben zitten posten tot nu toe (guilty), maar purple valt wel erg op met posts die lijken alsof ze wat toevoegen, maar eigenlijk het bekende al uitleggen.
 
Reactiescore
768
Oke. Als je wolf bent doe je nooit meer mee. Oke?
Nouuuu, Ik ga geen eed afleggen natuurlijk. Als ik volgend potje weer mee zou willen doen, dan zou ik mezelf gewoon inschrijven :p.

Dit is wel een valide punt, nu weet ik dat veel mensen een beetje onzinnig hebben zitten posten tot nu toe (guilty), maar purple valt wel erg op met posts die lijken alsof ze wat toevoegen, maar eigenlijk het bekende al uitleggen.
Eerste lynch valt er toch weinig te zeggen denk ik. Ik weet niet of je voor de eerste lynch al acties mag uitvoeren, maar dan zou alleen de dorpsgek een goede zijn toch? Ik neem aan dat een helderziende niet op de eerste nacht al 1 van de 2 acties zou uitvoeren. Zeker niet in een potje van ongeveer 25 personen :)
 
Reactiescore
559
Ik heb zo besprekingen van m'n werk en daarna moet ik weg.
Ik ben wrs voor de DL nog terug, dat red ik mss nog net, maar voor het geval dat ik het niet haal zet ik mijn stem alvast op .Sleepwell.

Ik heb nog geen flauw idee, dus het is een random stem.
dus mogelijk dat deze vanavond nog veranderd.
 
Reactiescore
1.049
Ik heb zo besprekingen van m'n werk en daarna moet ik weg.
Ik ben wrs voor de DL nog terug, dat red ik mss nog net, maar voor het geval dat ik het niet haal zet ik mijn stem alvast op .Sleepwell.

Ik heb nog geen flauw idee, dus het is een random stem.
dus mogelijk dat deze vanavond nog veranderd.
Vrij aparte stem gezien .sleepwell al wel actief is geweest hier toch? waarom kies je dan niet voor een inactieveling
 
Bovenaan