[Speeltopic] WvW 296 A new beginning

Reactiescore
559
Laatst bewerkt:

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
ok zoals gewoonlijk geen houvast op dag 1

eens kijken wat deze dag brengt :)





jij staat niet in de spelerslijst :O
@Calamus Incendium

@fam nu al vergeten hoe je moet stemmen? :O
tenminste ik neem aan dat het je stem is.

Dat is Rens, ik zal het inderdaad even aanpassen in de spelerslijst voor het overzicht.
 

Deleted User - 2265087

Guest
ok zoals gewoonlijk geen houvast op dag 1

eens kijken wat deze dag brengt :)

jij staat niet in de spelerslijst :O
@Calamus Incendium

@fam nu al vergeten hoe je moet stemmen? :O
tenminste ik neem aan dat het je stem is.

TLF staat glf ik als Rens in de spelerslijst.

Uit de toon vallen voor je mede wolfjes ?

Lekker makkelijk om een losse post uit context te rukken om zo iemand om niks verdacht te maken.
 
Reactiescore
2.386

Deleted User - 2265087

Guest
Ik vind nochtans dat hij gelijk heeft, zeker als je Sule zijn reactie ziet toen ik hem er ook op wees:

In context zie je dat de sfeer een beetje jolig is op het moment dat Sule stemt en daarin gaat hij mee.
En dat hij niet op Fam stemt als ze expliciet aangeeft geen BM te willen zijn is logisch. Je stemt in echte verkiezingen ook alleen op iemand die zich verkiesbaar heeft gesteld.

Klinkt als een goed plan voor de eerste dagen, wel makkelijk stemmen. Wie rekenen we tot de Stefan volgers?
 
Reactiescore
1.736
TLF staat glf ik als Rens in de spelerslijst.



Lekker makkelijk om een losse post uit context te rukken om zo iemand om niks verdacht te maken.

Komt op mij over van eey ik zie iedereen Antraxxol stemmen, dan doe ik dat ook maar zodat ik niet echt opval. En verdacht maken? meer om een reactie uit te lokken.

Eerste dag staat er alleen maar onzin, en probeer hiermee te kijken hoe hij zich verdedigd.
 
Reactiescore
1.049
In context zie je dat de sfeer een beetje jolig is op het moment dat Sule stemt en daarin gaat hij mee.
En dat hij niet op Fam stemt als ze expliciet aangeeft geen BM te willen zijn is logisch. Je stemt in echte verkiezingen ook alleen op iemand die zich verkiesbaar heeft gesteld.
Nouja dat de sfeer jolig is is een complete drogreden om mee te lopen. Daarnaast stem jij op wie jij denkt dat goed is
Wij zijn namelijk allemaal verkiesbaar want het is een natuurlijke democratie
 

DeletedUser40402

Guest
Klinkt als een goed plan voor de eerste dagen, wel makkelijk stemmen. Wie rekenen we tot de Stefan volgers?

Dit is wel heel makkelijk, beetje meegaan met de waan van het moment maar toch niet durven volop gaan en een stem plaatsen. Wolvengedrag.
Dr. Hannibal Lecter
 

DeletedUser17472

Guest
ok zoals gewoonlijk geen houvast op dag 1

eens kijken wat deze dag brengt :)





jij staat niet in de spelerslijst :O
@Calamus Incendium

@fam nu al vergeten hoe je moet stemmen? :O
tenminste ik neem aan dat het je stem is.
Wat is er mis met mijn stem? Ik heb bewust op Time gestemd omdat het 1 van de meer ervaren spelers is en ik hem op dit moment verkies boven Capri aangezien 2020 voor mij een jaar wordt zonder alcohol.
 
Reactiescore
768
Hmm, er zijn dus 6 mensen die stemmen hebben gekregen. De top 3 bestaat uit Capricorno, TimeforplanB en Anthraxxol. Ik hoop dat de BM alles goed laat verlopen. Ik heb het al zwaar zat! Eerst dat kapotte glas, toen de weerwolven. Nu moet ik sowieso nog tot 28 april dicht :(. Ik hoop dat ik mijn personeel kan blijven betalen! Had ik maar nooit gezegd dat 2020 mijn jaar zou worden ;(
 

DeletedUser76681

Guest
Nog niet veel gebeurt vind ik zelf.
Ik moet nu nog even aan het werk, maar ben er straks weer.
 
Reactiescore
559
Wat is er mis met mijn stem? Ik heb bewust op Time gestemd omdat het 1 van de meer ervaren spelers is en ik hem op dit moment verkies boven Capri aangezien 2020 voor mij een jaar wordt zonder alcohol.

geen kleurtje gebruikt ;)
 
Bovenaan