W73: Challenge Guaranteed, or Not?

DeletedUser80232

Guest
Schrijf ons maar in
Accnaam: onbekend
Spelers:
Bas | Thegodfather.
Peter | Ultimate Angel
Jorrit
Rens | Thelightfighter

Zet ons maar gewoon bij zwak account:eek:
Al moet ik echt weer inkomen op dit spelletje sinds W45 niet meer serieus gelogd:eek:
 
Reactiescore
766
Het gaat er ook niet om of pp-abuse een skill is (uiteraard niet) maar de waarde van een account als don pablito wordt door jullie nu gewoon enorm onderschat. Early game heeft don spelers gebroken, clears gedoneerd, deff gestuurd op cruciale momenten. Achteraf bashen op het pp gebruik maar in het begin deftig meeprofiteren is gewoon laag en dat is wat er nu gebeurt.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.790
Wat voor accounts heeft hij gebroken dan? Ik kan er géén een noemen. De start van pablito bestond voor een zeer groot deel uit interns en vele moraalbrekers. Later heb ik Pablito zich vooral vele keren zien vastbijten op allerlei XII accounts, terwijl 80% van alle stammassa's daar plaats vonden. Dit terwijl de grote accounts met bosjes vielen bij Colla / ESFR, en dat zonder ook maar één stammassa. De grootste groeispurt van Pablito komen steeds op het moment dat de stam elders of tezamen iets deed breken. Heeft pablito verder ooit iets betekend in de stam? Nee, dat terwijl 6 andere accounts wel functies op zich namen. Deed Pablito vv's? Nauwelijks. Over welke waarde van het account hebben we het dan precies? Een stam wint een wereld, niet een account.

Zet mij maar onder het kopje: ontiegelijk slechte MB en vervelende spammer

Je eigen kopje wil je zelfs, zo een uitzonderingspositie zul je niet krijgen Max haha
 
Reactiescore
614
Het gaat er ook niet om of pp-abuse een skill is (uiteraard niet) maar de waarde van een account als don pablito wordt door jullie nu gewoon enorm onderschat. Early game heeft don spelers gebroken, clears gedoneerd, deff gestuurd op cruciale momenten. Achteraf bashen op het pp gebruik maar in het begin deftig meeprofiteren is gewoon laag en dat is wat er nu gebeurt.

Onderschatten is de grootste fout die iemand kan maken. Meerdere werelden zijn er door gewonnen. Als het account zo goed is als hier wordt gezegd, dan moet dit geen probleem zijn. Ik zou er gewoon gebruik van maken :)
 

DeletedUser81766

Guest
Laten we dit topic gewoon gezellig houden en niet onderuit halen door discussies die elders gehouden moeten worden. Dit is een nieuwe wereld. Een wereld waar veel kwalitatief betere spelers met zin naar uitkijken en het met een leuke start willen beginnen.

Er is duidelijk aangegeven waar dit topic voor dient en dat de beoordeling subjectief is. Overigens is het niet verplicht om je hier weer te geven. Ik ken zat die dit ook niet doen of gaan doen. Het is een eigen keuze, dan moet er niet vervolgens geklaagd worden over de positie waarin de jury je schat.
 

Deleted User - 487957763

Guest
Zullen early game wel een aantal veel belovende accounts elkaar gaan kruisen, dat levert sowieso spektakel op :p
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.417
Een account op middelmatig schatten ondanks dat ze imo op rang 1 kunnen komen is zwaar vreemd toch?
Spijker kwam ook op rang 1, dat account zou ik ook nooit hoger dan een zwak of middelmatig account inschatten (no offense naar de spelers)
 
Reactiescore
766
Wat voor accounts heeft hij gebroken dan? Ik kan er géén een noemen. De start van pablito bestond voor een zeer groot deel uit interns en vele moraalbrekers. Later heb ik Pablito zich vooral vele keren zien vastbijten op allerlei XII accounts, terwijl 80% van alle stammassa's daar plaats vonden. Dit terwijl de grote accounts met bosjes vielen bij Colla / ESFR, en dat zonder ook maar één stammassa. De grootste groeispurt van Pablito komen steeds op het moment dat de stam elders of tezamen iets deed breken. Heeft pablito verder ooit iets betekend in de stam? Nee, dat terwijl 6 andere accounts wel functies op zich namen. Deed Pablito vv's? Nauwelijks. Over welke waarde van het account hebben we het dan precies? Een stam wint een wereld, niet een account.



Je eigen kopje wil je zelfs, zo een uitzonderingspositie zul je niet krijgen Max haha
Wij hebben ons nooit vastgebeten op een XII account buiten chemistry omdat we daar simpelweg activiteit verloren zijn. De stam 12 is mede gevallen door toedoen van don. In drie nachten heb ik 3 accounts gebroken waardoor don pablito (accounts van de stam 12) een gigantisch groot edelgebied kreeg en wij verschillende toenmalig maai leden met deff konden onderhouden (RSAM bijvoorbeeld).

daarentegen lag AoD tijden stil totdat wij the blinding light off guard pakte en AOD daarvan kon meeprofiteren, waardoor hij weer kon groeien (incl davinci intern die wij mede hebben gefaciliteerd). Er is nooit een stammassa geweest op direct front van don (tijden dat ik speelde).

Begrijp me niet verkeerd, maar je bent nu aan het bashen om het bashen omdat er kritiek wordt geuit. Er is veel pp ingestoken maar daar heeft heel Maai van weten te profiteren en dat laat je nu allemaal achterwege.
 
Reactiescore
470
Spijker kwam ook op rang 1, dat account zou ik ook nooit hoger dan een zwak of middelmatig account inschatten (no offense naar de spelers)

Spijker zal ik nooit hoger dan een zwak account schatten, 95% van zijn dorpen waren interns en bij de eerste massa op hem verliest hij al 150 dorpen aan inactieve offers.
 
Reactiescore
11
@Roald97 echt een top initiatief dat je dit zo opzet, maar het is wel een beetje jammer dat je al begint met een overkill premade, of uberhaupt een overkill account als colla. Jij, MyPride, Dialga, Single, Dream, Kyrie, Dragonshield en hoor nu ook nog dat jordi van CBC er bij komt via via. Dan ga je imo niet echt voor een leuke wereld maar gewoon hoe kan ik deze wereld zo snel mogelijk winnen. Als je een leuke wereld wil, imo, moet je juist deze mensen op verschillende accs plaatsen (en meer van je premade), zorg dat er mindere spelers omheen gezocht worden en ga de wereld in alla Karma (W50) met een handvol noobs die nog nooit wat bereikt hebben en een aantal ervaren rotten die iedereen er door heen trekken en blijven motiveren. Das gewoon mijn mening, want zoals ik het nu zie heeft je premade al gewonnen tbh...
 

Deleted User - 1533669

Guest
Je eigen kopje wil je zelfs, zo een uitzonderingspositie zul je niet krijgen Max haha

Wat is dit nu weer? Je weet zelf dat ik een uniek en vervelend exemplaar ben. Je kan me met niemand vergelijken. Als het echt niet gaat, zet me dan maar bij @Spamkaboutertje. Staat ik tenminste nog met de cultheld in een lijstje als tunnelvisualiserende schizofreen :D
 
Reactiescore
614
@Roald97 echt een top initiatief dat je dit zo opzet, maar het is wel een beetje jammer dat je al begint met een overkill premade, of uberhaupt een overkill account als colla. Jij, MyPride, Dialga, Single, Dream, Kyrie, Dragonshield en hoor nu ook nog dat jordi van CBC er bij komt via via. Dan ga je imo niet echt voor een leuke wereld maar gewoon hoe kan ik deze wereld zo snel mogelijk winnen. Als je een leuke wereld wil, imo, moet je juist deze mensen op verschillende accs plaatsen (en meer van je premade), zorg dat er mindere spelers omheen gezocht worden en ga de wereld in alla Karma (W50) met een handvol noobs die nog nooit wat bereikt hebben en een aantal ervaren rotten die iedereen er door heen trekken en blijven motiveren. Das gewoon mijn mening, want zoals ik het nu zie heeft je premade al gewonnen tbh...

Het zou helpen als er twee 'even sterke' zijdes gevormd worden, echter gaat je dat nooit compleet lukken. Daarnaast zijn er inmiddels al aardig wat pre-mades geweest en ze zijn of gigantisch mislukt of geslaagd (het blijft een coinflip). Het slagen van deze pre-mades ligt vaker ook nog bij de tegenpartij (bv Ima w65 om een recent voorbeeld te noemen).
 
Reactiescore
2.039
Dit is wel echt kort door de bocht. Ken genoeg premades waarvan ditzelfde werd verwacht en nooit het wereldeinde hebben gehaald. Neem bijvoorbeeld Angels W47. Weet niet eens of we midgame daar destijds mee hebben gehaald.
Dat stond vanaf het begin van de wereld al wel vast aangezien Castiel de leider was
 

Deleted User - 1533669

Guest
Altijd die reacties van Castiel. Persoon A, privé
 
Bovenaan