W73: Challenge Guaranteed, or Not?

Reactiescore
37
Verschillende smaken doet eten.
Ben benieuwd wat dit brengen zal.
Ik zou me wel willen aanmelden als MB.

Grt René
 
Reactiescore
2.303
Mooi initiatief van Roald om nog eens een grote actieve wereld te krijgen.

Als je dit dan vergelijkt met W47 waar ook bijna alle "Toppers" samen zaten kan dit ook op dezelfde manier gewoon aflopen.
W47 is niet gewonnen door de Pmade aangezien die al snel uit elkaar viel.
Ook kregen de toppers daar tegenstand van redelijk wat stammen, juist omdat er zoveel startten op die wereld!

Daarom Fabian moet je even stoppen met janken, je komt nog maar terug na 1j en je eerste post is een zeikpost, wijf.
 
Reactiescore
735
Mooi initiatief van Roald om nog eens een grote actieve wereld te krijgen.

Als je dit dan vergelijkt met W47 waar ook bijna alle "Toppers" samen zaten kan dit ook op dezelfde manier gewoon aflopen.
W47 is niet gewonnen door de Pmade aangezien die al snel uit elkaar viel.
Ook kregen de toppers daar tegenstand van redelijk wat stammen, juist omdat er zoveel startten op die wereld!

Daarom Fabian moet je even stoppen met janken, je komt nog maar terug na 1j en je eerste post is een zeikpost, wijf.
<3
 
Reactiescore
2.508
Maar tegen zo'n overkill premade starten is nou niet erg uitnodigend Aldo:(

Als je weer wilt beginnen ben je welkom in mijn bescheiden stam op 72
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Maar tegen zo'n overkill premade starten is nou niet erg uitnodigend Aldo:(

Hm jammer dat je dit zo ervaart. De voornaamste insteek van de premade is eigenlijk juist om het bescheiden en klein te houden. De premade zal echt niet uit de volle twaalf accounts gaan bestaan, eerder de helft daarvan. Daarbij zullen er geen praktijken voorkomen zoals op wereld 71 waarbij er gebruik gemaakt gaat worden van vele tientallen boost/hulp accounts, in tegendeel. Tevens zullen we terughoudend zijn met rekruteren en diplomatie - echter is het niet uitgesloten. Ik zou dus zeggen; laat je vooral niet ontmoedigen door de aanwezigheid van 'mijn' premade.

Er is overigens ook nog een andere premade, waarschijnlijk meer, maar daar heb ik de weet dan (nog) niet van. Tot slot heb ik al tientallen personen / accounts een nee moeten verkopen (hoe goed dan ook) en aangemoedigd om te starten, simpelweg omdat het juist niet de bedoeling is om een overpowered premade te starten. Zoals genoemd in de opening, ik zoek voor deze wereld (mijn laatste- hopelijk) juist uitdaging* (zie titel) - anders had ik het topic niet geopend. Dus ik zou zeggen; start gewoon. Team Savior stelt bijna nooit teleur en wist November op wereld 56 (een mini-premade) ook de baas te zijn.

*Uitdaging op allerlei vlakken. Als leider, als speler, voor een fair play wereld, actief forum. Ik heb nog wat andere ideetjes, mogelijk dat ik dat ook langzaam zal introduceren om de wereld interessant(er) te maken.
 
Reactiescore
735
Thanks voor je uitleg Roald! We zullen het eens overwegen. Team Savior is overigens ook niet meer wat het geweest is, iets met steeds meer verantwoordelijkheden real life etc :p Uitdaging is nooit verkeerd, maar die tientallen uren draaien elke week zal er niet meer bij zijn helaas.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Weet ik alles van, niets voor niets dat team Collationem inmiddels zoveel personen telt. En dan te bedenken dat we vroeger prima een account met tweeduizend dorpjes solo konden beheren haha. Zou leuk zijn als Savior een start maakt (overigens leuk als wie dan ook een start maakt), volgens mij heeft niemand wat te verliezen.

Overigens: één van de juryleden heeft al zitten classificeren (althans de gene zonder voorkeurs-plek), te zien in de openingspost. De andere juryleden kunnen dit nog gaan aanpassen natuurlijk!
 
Reactiescore
581
Overigens: één van de juryleden heeft al zitten classificeren (althans de gene zonder voorkeurs-plek), te zien in de openingspost. De andere juryleden kunnen dit nog gaan aanpassen natuurlijk!
Ik zag het, geclassificeerd als een middelmatig account, ik moest wel even lachen :) Mooi om op W73 het tegendeel te bewijzen. Triador aka Swedish Chef aka Sandor Clegane, ik speel(de) met meer dan 1 account.
 
Reactiescore
263
Ik zag het, geclassificeerd als een middelmatig account, ik moest wel even lachen :) Mooi om op W73 het tegendeel te bewijzen. Triador aka Swedish Chef aka Sandor Clegane, ik speel(de) met meer dan 1 account.

Gewoon lekker in het vuistje weg lachen
 

DeletedUser75418

Guest
Heeft de hoeveelheid pp ook nog invloed op de ranking? ;)
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Reactiescore
1.278
Bovenaan