Top & Flopspelers

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.281
Checkmate weet niet eens hoe hij de Siciliaanse verdediging zet, flop!
 
Reactiescore
215
Tjaa hoorde van meerdere spelers dat het een prima speler zou zijn en heb hem mede daarom ook benadert een tijd terug.
Ik heb de PMs wel maar ga er geen tijd meer insteken sorry, ik stak al 10 uur per dag in mijn stam en ben er nu wel klaar mee.
Voor mij is het overduidelijk dat hij niet de intentie had om samen te werken door wat ik hier eerder vermeld heb.
Heb in ieder geval geen zin om TW nog te spelen op deze manier.
Zeker niet na alle moeite die ik doe en alles wat steeds van mijn kant moest komen.
Heeft me heel veel moeite gekost om geduldig en fatsoenlijk te blijven omwille het belang van mijn stam...
Als ik hem aanspreek over zorgen van mijn stamleden word het afgedaan als "irrelevant" of er word niet gereageerd.
Alles wat niet om hem draait word niet serieus genomen terwijl we bij de stamfusie heel duidelijk waren dat iedereen het stambelang op #1 zou zetten om voor de wereldwinst te gaan. Daarna ging het eigenlijk berg afwaarts raar genoeg.
Daarnaast kreeg hij ruzie met een stamlid die weigerde te fuseren met iemand ivm het stambelang en kon zich niet fatsoenlijk gedragen tegenover deze speler(s). 1 van deze spelers is daardoor nog voor de stamfusie uit de stam gegaan en is inmiddels gestopt.
Wou gewoon melden wat ik ervan vind en dat ik hun onbetrouwbaar vind in de afspraken die ze maken.
Daarnaast is stoppen met TW ook gewoon beter voor me, :)

Succes verder op TribalWars & op W66 volgens mij zijn jullie aan het afronden daar!

Ciao!


Nja als stamleider vind ik je wel erg verslagen overkomen dat tranquilo een nog niet stamgenoot niet in de pas loopt. Jij hebt denk ik toegestaan aan het lijntje gehouden te worden. Mochten afspraken niet concreet worden.dan maak je ze concreet of je zet een streep onder de samenwerking.

Nu stoppen er stamgenoten omdat jezelf verzuimd concreet te zijn.

En jij zelf ook. 1-0 tranquilo. Het enige wat hij hoeft te doen is vaag zijn tegen je om jou en stamleden te doen stoppen. Zelfs ik heb niet zoveel mentale kracht (force) eerder in tw gezien. Door vaaghride spelers/ stammen te doen stoppen.
 
Reactiescore
48
Nja als stamleider vind ik je wel erg verslagen overkomen dat tranquilo een nog niet stamgenoot niet in de pas loopt. Jij hebt denk ik toegestaan aan het lijntje gehouden te worden. Mochten afspraken niet concreet worden.dan maak je ze concreet of je zet een streep onder de samenwerking.

Nu stoppen er stamgenoten omdat jezelf verzuimd concreet te zijn.

En jij zelf ook. 1-0 tranquilo. Het enige wat hij hoeft te doen is vaag zijn tegen je om jou en stamleden te doen stoppen. Zelfs ik heb niet zoveel mentale kracht (force) eerder in tw gezien. Door vaaghride spelers/ stammen te doen stoppen.

Ik ga geen 10 uur per dag steken in een spel waar mensen zo kansloos zijn. Daar voel ik me echt te goed voor. Daarnaast is het ook al duidelijk dat Tranquillo niet de enige is die op voorhand wou stabben. Oftewel dit is al weken in de making.
Daarnaast is zonder Ciao! & Drink Some Vodka. onze ligging niet te houden en vrij kansloos.
AASB, A.I. & Dan TranquilloPorFavor & Drink Some Vodka.
Nee geen zin in en complete tijd verspilling, zou dit nog wel een paar maanden vol kunnen houden maar voor wat. Ga daar geen voldoening meer uithalen.
Dit heeft verder niet veel te maken met "mentale kracht" ik neemgewoon totaal afstand van zulke kansloze figuren en ga dan zinvollere dingen doen met mijn tijd.
Heb voor het eerst sinds 5-6 weken ook eindelijk weer eens heerlijk geslapen. :)
Dit gaan jullie wellicht anders zien, maar goed ik zie vrijwel alleen mensen die het opnemen voor een rat. ;)
Tranquillo is de oorzaak hiervan zeker waar maar niet de enige reden om te stoppen voor me.
Dit heeft verder niet zoveel te maken met dat ze alleen maar een beetje vaag hoeven te doen maar ik weiger dit spel met respectloze, oneervolle & kansloze figuren te blijven spelen - Not Worth It.


`Nu stoppen er stamgenoten omdat jezelf verzuimd concreet te zijn. `
Dit is een onjuiste constatering.


Het was lachen, Later.
 

Deleted User - 487945209

Guest

Ik ga geen 10 uur per dag steken in een spel waar mensen zo kansloos zijn. Daar voel ik me echt te goed voor. Daarnaast is het ook al duidelijk dat Tranquillo niet de enige is die op voorhand wou stabben. Oftewel dit is al weken in de making.
Daarnaast is zonder Ciao! & Drink Some Vodka. onze ligging niet te houden en vrij kansloos.
AASB, A.I. & Dan TranquilloPorFavor & Drink Some Vodka.
Nee geen zin in en complete tijd verspilling, zou dit nog wel een paar maanden vol kunnen houden maar voor wat. Ga daar geen voldoening meer uithalen.
Dit heeft verder niet veel te maken met "mentale kracht" ik neemgewoon totaal afstand van zulke kansloze figuren en ga dan zinvollere dingen doen met mijn tijd.
Heb voor het eerst sinds 5-6 weken ook eindelijk weer eens heerlijk geslapen. :)
Dit gaan jullie wellicht anders zien, maar goed ik zie vrijwel alleen mensen die het opnemen voor een rat. ;)
Tranquillo is de oorzaak hiervan zeker waar maar niet de enige reden om te stoppen voor me.
Dit heeft verder niet zoveel te maken met dat ze alleen maar een beetje vaag hoeven te doen maar ik weiger dit spel met respectloze, oneervolle & kansloze figuren te blijven spelen - Not Worth It.


`Nu stoppen er stamgenoten omdat jezelf verzuimd concreet te zijn. `
Dit is een onjuiste constatering.


Het was lachen, Later.

Je stamleden stoppen, je kickt mensen zonder reden (waaronder ons) en gaat vervolgens iedereen blokkeren. Als zonder ons de ligging niet te houden is waarom kick je mij dan? Je kan mij privé een bericht sturen op de vraag, vind t nogal raar..
 
Reactiescore
48
Je stamleden stoppen, je kickt mensen zonder reden (waaronder ons) en gaat vervolgens iedereen blokkeren. Als zonder ons de ligging niet te houden is waarom kick je mij dan? Je kan mij privé een bericht sturen op de vraag, vind t nogal raar..

Kneus jij blokkeert mij, wat ga je liegen, kansloos figuur.
Waar is Joris überhaupt of heb je gewoon zijn account overgenomen?
 
Reactiescore
48
En daar is je hele probleem.
Stop aub met aandacht zoeken en ga ook daadwerkelijk weg.

Triggered :D - Ik probeerde alleen jullie te laten inzien dat bepaalde mensen vieze ratten zijn maar graag gedaan hoor en tot nooit meer ziens. :)
 

Deleted User - 487945209

Guest
Kneus jij blokkeert mij, wat ga je liegen, kansloos figuur.
Waar is Joris überhaupt of heb je gewoon zijn account overgenomen?
Ik ben Joris, ik lieg niet. Je hebt mij van Discord verwijderd en op App geblokkeerd. Mijn account wordt helaas niet door Jordi overgenomen. Ik weet dat jullie het niet met elkaar kunnen vinden maar daar kan ik toch buiten gelaten worden?
 
Reactiescore
48
Ik heb je nummer verwijdert je kan me gewoon nog appen, ik blokkeer geen mensen op mijn telefoon namelijk.
Wel heb ik je geblokkeerd op Discord nadat je mij blokkeerde op TW.
Je reageert sinds die fusie niet meer op PMs, je weigert te OSen vanwege je NAP met de tegenstander en deze op te zeggen, bent dus gewoon een non-lid geweest.
Ondertussen steeds aardig en leuk doen op app/discord.

Maar nu kap ik er echt mee, gezien mensen het nu schijnbaar heel irritant gaan vinden. :)

En ik kan de print screen niet eens hier uploaden omdat het bestand te groot is lekker dan ^^
 

Deleted User - 487945209

Guest
Ik heb je nummer verwijdert je kan me gewoon nog appen, ik blokkeer geen mensen op mijn telefoon namelijk.
Wel heb ik je geblokkeerd op Discord nadat je mij blokkeerde op TW.
Je reageert sinds die fusie niet meer op PMs, je weigert te OSen vanwege je NAP met de tegenstander en deze op te zeggen, bent dus gewoon een non-lid geweest.
Ondertussen steeds aardig en leuk doen op app/discord.

Maar nu kap ik er echt mee, gezien mensen het nu schijnbaar heel irritant gaan vinden. :)

En ik kan de print screen niet eens hier uploaden omdat het bestand te groot is lekker dan ^^
Tom en ik hebben alles uitgesproken. De problemen liggen tussen mijn co en Tom, daar ga ik mij niet in mengen.
 
Reactiescore
225
Haha acta farmt enkel pp deze wereld, zal hen dus een worst wezen dat ze als flop gezien worden

Slechte manieren blijven slechte manieren. Respectloos handelen blijft respectloos handelen. Ongeacht je motieven, blijft het noob om op die manier te spelen.
Dikke flop dus :D
 
Reactiescore
1.962
Slechte manieren blijven slechte manieren. Respectloos handelen blijft respectloos handelen. Ongeacht je motieven, blijft het noob om op die manier te spelen.
Dikke flop dus :D

Zoals ik al zei, het boeit ze toch geen flikker. Zij harken lekker pp binnen waar maak je je druk om
 
Reactiescore
225
Zoals ik al zei, het boeit ze toch geen flikker. Zij harken lekker pp binnen waar maak je je druk om

Omdat je niet de waarheid spreekt ;)
Dacht je, oh onbekende spelers, laten we ze vertellen dat acta het voor de pp doen, gaan ze vast hun alertheid laten zakken XD
 
Bovenaan