Top & Flopstammen

Reactiescore
2.508
begrijpend lezen mikeee ;) Er staat toch duidelijk dat ieder oud lid van MOD en Fiscus 7 dagen NAP heeft gekregen? Zij kunnen in MoD blijven of ook FIOD joinen.

Ik vind 7 dagen wel wat aan de magere kant in deze fase. Heel hun wereld is vergaan. Het zijn wel je oude stammies. Ik vind 2 weken of 10 dagen redelijker.
 

DeletedUser81834

Guest
Dus het is verboden dezer tijden om van stam te veranderen? Als de rest van de stam niet mee kan draaien id top, kan het niet mee. Ik ga niet mijn eigen spelplezier bederven, moeite in een account steken,... Om erna tegengehouden te worden door spelers die niet mee kunnen (door ervaringtekort, pech bij de start,...). Wij als MOD spelers hebben dit al lang zien aankomen. Kleinere minder ervaren spelers werden geedeld door oa fiscus zelf. Het net sloot zich dus. Wat doe je dan? Door vechten, sowieso ten ondergaan en maar tevreden zijn of er nog iets van proberen maken.

Ga nu allemaal niet de moraalridder uithangen als je zelf hetzelfde zou doen. Want dat zouden jullie stuk voor stuk doen.

Zeker met je eens dat je daar ook voor moet kiezen.
Maar vind de manier waarop het is gegaan is wel een dingetje. Maar goed.

Ieder voor zich, no hate, zo is het spelletje. Of Smack nu nog een toekomst heeft is de vraag haha.
 
Reactiescore
2.508
Voor mijn part krijgen ze 3 weken. Ik ben sowieso niet van plan ze aan te vallen.

Maar er 2 weken van en je zal er nooit een slecht woord over horen. Iedereen heeft het recht in een stam te zitten waar ze zich prettig voelen. Mits ze de gedupeerde netjes achterlaten.
 

DeletedUser77845

Guest
Dus het is verboden dezer tijden om van stam te veranderen? Als de rest van de stam niet mee kan draaien id top, kan het niet mee. Ik ga niet mijn eigen spelplezier bederven, moeite in een account steken,... Om erna tegengehouden te worden door spelers die niet mee kunnen (door ervaringtekort, pech bij de start,...). Wij als MOD spelers hebben dit al lang zien aankomen. Kleinere minder ervaren spelers werden geedeld door oa fiscus zelf. Het net sloot zich dus. Wat doe je dan? Door vechten, sowieso ten ondergaan en maar tevreden zijn of er nog iets van proberen maken.

Ga nu allemaal niet de moraalridder uithangen als je zelf hetzelfde zou doen. Want dat zouden jullie stuk voor stuk doen.


Zeker niet verboden om van stam te veranderen maar een klein beetje de manier hoe het gebeurd is wel. Je gaf als reden dat er geen nieuwe stam werd opgericht vanwege de stamprestige. Uiteindelijk benadeel je daar wel de andere leden mee die niet mee mochten, kwestie van eenrichting belang. Uiteindelijk hebben deze leden ook voor stamprestige gezorgd, dus had ze lekker in de eigen stam gelaten omdat ze geen keuze hadden en begon zelf een nieuwe stam was toch wat sympathieker en logischer geweest. Zo had je ook geen gezeik omtrent leden die je dwingt of kickt vanuit hun eigen stam.

Wat betreft de fusie is dat natuurlijk wel een logische stap dus daar heb je zeker gelijk in. Dat zou bijna iedereen doen. Wens iedereen succes en ben benieuwd hoe de ontwikkelingen komende tijd zich verder gaan bevorderen. Succes aan iedereen maar houdt dit in uw achterhoofd blijf allemaal lekker Fresh! :cool:
 
Reactiescore
169
Eens, ik vind 1 week iets magertjes maar zeker niet onredelijk!
Minion waar heb jij gespeeld op w22 en w29?
 
Reactiescore
48
Voel ik hier irritante omdat AASB nu concurrentie krijgt?
Of is dit gewoon enkel om de manier hoe die fusie is gelopen?

Vind 1 week wel heel kort hoor voor je Ex-Strijders, 2 weken zou toch wel fatsoenlijk zijn.
Dan hebben de achtergelaten spelers in ieder geval nog kans om zich met een andere stam samen te voegen of wellicht een nieuwe te starten....

Verder zie ik dit gewoon als een slimme tactische zet die nodig was.
 
Reactiescore
2.508
Totaal geen irritatie. Snap ook niet goed hoe je daarbij komt? Ik zeg alleen dat de het proces niet erg charmant vind ivm de korte tijd om aan de situatie te wennen en hier ben je het ook mee eens zie ik ;)

Ook zou ik ervoor hebben gekozen om een nieuwe stam te beginnen ipv mensen kicken. Iets waar ik wel op tegen ben, echter de ontwikkeling opzich prima en maakt t de wereld leuk.
 

Deleted User - 487948179

Guest
MOD en FISCUS zijn FLOP! Ik log in, merk dat ik uit de stam ben gezet (zie bijlage). Krijg je simpelweg "een nieuwe wereld begint binnenkort". Op Discord drama omdat er totaal niemand gecommuniceerd heeft over deze actie... vind het maar een zielig potje, zeker omdat velen super veel geholpen hebben om de grote spelers groot te laten worden. Om dan zo afgedankt te worden. SAD.
 

Bijlagen

  • PM.PNG
    PM.PNG
    92,6 KB · Weergaven: 65

DeletedUser73696

Guest
Ik denk oprecht, dat ik liever gestabt wordt dan dit. Ik zit al 7 jaar op TW, ik heb denk ik nog nooit zo’n trieste actie gezien op TribalWars. Dit is echt te zielig voor woorden.
 
Reactiescore
48
Totaal niet netjes als dit niet intern besproken is en de spelers dus niet met respect zijn behandelt.
Ik kijk uit naar wat MoD leiding hier over te zeggen heeft...
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Voel ik hier irritante omdat AASB nu concurrentie krijgt?
Of is dit gewoon enkel om de manier hoe die fusie is gelopen?

Vind 1 week wel heel kort hoor voor je Ex-Strijders, 2 weken zou toch wel fatsoenlijk zijn.
Dan hebben de achtergelaten spelers in ieder geval nog kans om zich met een andere stam samen te voegen of wellicht een nieuwe te starten....

Verder zie ik dit gewoon als een slimme tactische zet die nodig was.

Wij zijn ook gefuseerd, maar hebben echt wekenlnag over de fusie gepraat, over gehad met iedereen die in beide stammen zaten en ook niet zouden meegaan, allemaal keurig opgelost zodat niemand zich benadeeld zouden voelen.

Wij zijn geen stabbers.

Prima dat er concurrentie is, maar de manier waarop laat enorm te wensen over.
 
Reactiescore
48
@calamus incendium Volgens mij regel jij je zaakjes altijd wel netjes.
Zover ik hierover kan oordelen.

In ons geval is de Fusie ontstaan omdat Ciao! opgericht was als intentie te fuseren dus dit ging vlekkeloos bij ons.
 
Reactiescore
169
Reactiescore
286
FTFY

Wat imo nog steeds niet gratis is. Zoals eerder vermeld er is dus gesniped en een backtime uitgevoerd.

Dit is nog steeds wel gratis, Want acta es fabula heeft er niets voor moeten doen. het account: ACAB heeft dit gedaan en vervolgens heeft hij hem aan Acta es Fabula gegeven.
GRATIS dorp dus voor Acta es Fabula. Of naja het kost natuurlijk 1 edelman.. niet helemaal gratis.
 
Bovenaan