Top & Flopstammen

Reactiescore
48
T.B.Y, Allemaal leuk en aardig maar ik ga dat dus niet op een profiel zetten lijkt me niet meer dan normaal die standpunten?
Behalve alles doen wat een stamleiding zegt dan, bij ons heeft iedereen gewoon rechten, moderator & inspraak.
Maar natuurlijk als er knopen gehakt moeten worden doet de leiding dat, maar een goeie stam word meer "gestuurd" bij wijze van.
En deze stammen lopen vanzelf wel. Zoals Lotus, super hecht team met hele fijne mensen en voornamelijk ervaren en loyale spelers.

Wat iemand hier ook van mag vinden, Lotus is een Top Stam.

Ik voel mij vereert deze opgezet te hebben en te leiden en dat mijn stamgenoten hun waardering naar mij, en hun mede stamgenoten uiten. Niet de grootste maar waarschijnlijk wel de leukste stam die ik heb mogen leiden, dank jullie wel.

<3 One Love to my stammies <3
 
Reactiescore
48
Jahoor wattan? Vind je het raar als iemand positief is op het AF of..?
 

DeletedUser73696

Guest
Benieuwd wat de status van onze topstammen is. Er begint hier en daar vorm in te komen.
 
Reactiescore
2.064
Misschien vallen ze gewoon slim aan
 
Reactiescore
2.064
Op dit moment sta ik zelf een rang 48 23.7k punten met een dorpgemiddelde van 4.7k punten. Hieruit kan worden opgemaakt dat ik vrijwel alleen grotere spelers edel. Mijn ODA is rang 189 met 13k verslagen tegenstanders, relatief heel laag dus, dit met 0 intern.
Wanneer je zoals @just me and u al zegt je omgeving goed in de gate houd kwa awards, ODA en ODD kan je makkelijk de goede dorpen eruit filteren.

Vind het eerder slim als je lage ODA heb ;)
 
Reactiescore
169
Ik denk dat het slim kiezen over niet al te lang lui kiezen wordt. In essentie bevestigen jullie ook de claim van Hand dat het 'makkelijke' dorpen zijn.
 
Reactiescore
301
Ik denk dat het slim kiezen over niet al te lang lui kiezen wordt. In essentie bevestigen jullie ook de claim van Hand dat het 'makkelijke' dorpen zijn.

In het begin voor makkelijke dorpen kiezen zorgt ervoor dat je erna meer troepen overhebt/gs in troepen hebt moeten steken om te rebuilden en dus makkelijker en sneller de moeilijkere dorpen kunt nemen. Verder vormen off spelers ook een grotere bedreiging waardoor het handig is om deze snel weg te spelen. Op deze manier moet je ook minder defensief spelen waardoor deff spelers weer makkelijker weggespeeld worden.

In early stage is een laag ODA hebben imo dus positief.
 
Reactiescore
146
Wij staan top 10 ODA en hebben alleen maar poepdorpjes :/
Wel nog enkele gecleard die we zo kunnen edelen :D
 
Reactiescore
48
Geluk hebben met je omgeving, off spelers er uit filteren,... (ik weet bv niet of het als verslagen tegenstanders telt als je iemand edeld als zijn troepen aan het roven zijn, want dat had ik namelijk 2x)

Weet ik eigenlijk ook niet gezien ik net terug ben na jaren.
Ik vermoed van niet?? Zou ik raar vinden.
Echter is een lage ODA Early Stage wel gunstig inderdaad zoals meerdere hier aangeven.
Maar screen dagelijks en kan wel zien dat er in onze regio een hoop MB hulp & Interns zijn.
Op zich niks op tegen valt alleen op.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Gaan mensen in deze fase van het spel nu echt poneren dat het hebben van een lagere ODA en dus minder troepen verloren een slecht iets is?

Godverdomme wat treurig.
 
Bovenaan