Page 1: kata's

Reactiescore
534
Je bent ook wel erg kleinzerig als je noob al als belediging ziet. Grow up. Hoe moet het dan verwoord worden? Zou je liever ''iemand die het spelletje niet zo goed snapt maar wel goed ze best doet'' genoemd worden?

De speler mag kwantitatief dan groter zijn, maar toch niet in staat om een cleartje van een speler van 6k te stoppen.
En kan je hier aub mee kappen? Ik ga er vanuit dat het een dodge was en als je dat niet snapt heeft iedereen alle reden om je noob te noemen.
 

Deleted User - 487730225

Guest
Kleinzerig: nee.
feitgericht: Ja.
Een belediging is een belediging, grootte maakt niet uit.

"Grow up". Ik ben niet de persoon hier die het nodig vind om anderen persoonlijk aan te vallen.

"Waarschijnlijk een dodge" Ik neem aan dat jij geen medespeler op het betreffende account bent, dus de feiten hiervan kan jij ook niet weten. Voor mij was het waarschijnlijk gewoon een speelfout.

Wel heel jammer dat er meerdere mensen nodig zijn om een punt over te brengen en dan lukt het nog steeds niet(op een nette manier)

- Admin-Im-Back
 

Deleted User - 487864783

Guest
De persoon die je aansprak met kneus kan je van zeggen dat deze een belediging uit richting jou.
Big Bang. echter heeft zowel hier, als in de PM berichten ingame die hier getoond worden, jou niet beledigd.
Als ik dan respectvol en eerlijk mag zijn, denk ik ook niet dat jij een inhoudelijke discussie met Big Bang. ooit zou 'winnen', getuige de laatste pagina van dit topic.

PS: Uiteraard was dat een dodge. Daarvoor kan je zelfs al 10 jaar gestopt zijn om dat te weten. Hij heeft geen enkele reden en het heeft geen enkel nut om een inc. van een 6K speler te stoppen.
 
Reactiescore
534
Kleinzerig: nee.
feitgericht: Ja.
Een belediging is een belediging, grootte maakt niet uit.
Noob betekent letterlijk nieuweling, onervaren. Als we het dan over feitgericht gaan hebben blijkt het uit al je berichten ook feitelijk zo dat je een noob bent.
Dat je daarmee direct in de slachtofferrol schiet en het opvat als een belediging maakt je naar mijn inzicht wel degelijk kleinzerig.

"Grow up". Ik ben niet de persoon hier die het nodig vind om anderen persoonlijk aan te vallen.
Je valt inderdaad niemand aan en bent redelijk netjes, maar dat maakt het zinnetje "grow up" niet minder van toepassing. Dat heeft met andere dingen te maken.

"Waarschijnlijk een dodge" Ik neem aan dat jij geen medespeler op het betreffende account bent, dus de feiten hiervan kan jij ook niet weten. Voor mij was het waarschijnlijk gewoon een speelfout.
Ik denk dat elke ervaren speler (dus niet noob) een dergelijke aanval zal dodgen als hij niet weet dat er katas in zitten. Maar dat blijft inderdaad suggestief net zoals jou opvatting. Daar kunnen we dus beide verder niet over oordelen, dus doe dat dan ook niet door steeds te zeggen dat hij je niet eens kan blokken.

Wel heel jammer dat er meerdere mensen nodig zijn om een punt over te brengen en dan lukt het nog steeds niet(op een nette manier)
Er zijn niet persé meerdere mensen nodig, maar meerdere mensen storen zich aan je gedrag. Volgensmij ben ik ook gewoon netjes in me berichten en heb ik zelfs wat gezegd tegen mensen die niet netjes waren naar jou/pedik toe. Flauw dus om dit zo te benoemen.
 
Reactiescore
89
Kleinzerig: nee.
feitgericht: Ja.
Een belediging is een belediging, grootte maakt niet uit.

"Grow up". Ik ben niet de persoon hier die het nodig vind om anderen persoonlijk aan te vallen.

"Waarschijnlijk een dodge" Ik neem aan dat jij geen medespeler op het betreffende account bent, dus de feiten hiervan kan jij ook niet weten. Voor mij was het waarschijnlijk gewoon een speelfout.

Wel heel jammer dat er meerdere mensen nodig zijn om een punt over te brengen en dan lukt het nog steeds niet(op een nette manier)

- Admin-Im-Back

Ik begin me een beetje te storen aan de toon die jij in je berichten op het AF aanslaat. Je doet erg uit de hoogte en bent er als de kippen bij om iemand op zijn fouten te wijzen. Volgens de regels is het woord 'Noob' misschien fout en had niet gebruikt mogen worden, prima. Daar win je misschien je punt dat je zo hard aan het aanhalen bent hier.
Daarnaast, waar de discussie echt over ging, kom je er echt heel slecht van af. Jullie beginnen hier een verhaal over kata gebruik en de 'heftige en overtrokken' reactie van Zug. Ik kan mij echter de reactie erg goed voorstellen. Er wordt op, vooral op classics, niet gekata'd. Dat jullie nieuwe classic spelers zijn (neem ik maar even aan anders zou je geen kata's gooien) geeft jullie het voordeel van de twijfel. Dit voordeel houdt na 1 aanval op. Dit betekent dat er een PM wordt gestuurd waarin er wordt gewezen op de norm die er heerst op de classic: geen kata gebruik. Wanneer een tweede aanval met kata's wordt gestuurd gaan jullie bewust deze grens over. Één fout wordt door de vingers gezien, een tweede wordt afgestraft. Dit resulteert in het kapot schieten van jullie eigen dorpen door Zug. Ik kan ze hier alleen maar groot gelijk in geven, zeker als blijkt dat jullie (vooral jij zoals ik het hier lees) de gehele omgeving al hebt getrakteerd op kata's.
Je oogst wat je zaait
 
Reactiescore
1.094
Er wordt ook niet tegen opgetreden, maar jij zei dat het letterlijk in de regels stond en dat is op de dag van vandaag niet het geval. Dat was m’n punt.

Prima dat dat jou punt is, maar ik reageerde op jou maatje die het een belediging en schelden vond.

Het heeft jaren expliciet in de regels gestaan dat het juist geen belediging en schelden was, oké you got me, op dit momen staat het er niet expliciet meer in, maar dat maak het nog steeds geen belediging of scheldwoord. Au contraire, treden de mods er meer dan hoogstwaarschijnlijk niet tegen op, omdat achter de schermen deze expliciete regel nog steeds van toepassing is.

Dus is mijn punt nog steeds valid.

Volgens de regels is het woord 'Noob' misschien fout en had niet gebruikt mogen worden, prima.

Nee hoor, mag prima gebruikt worden
 

Deleted User - 487694086

Guest
Fijn dat je aan het hele af duidelijk maakt waarom ik je op block heb gezet.
 
Reactiescore
768
Gelukkig werd dit dus niet gezegd en was het gewoon het toegelaten noob. Je wordt trouwens beter noob genoemd, daar zit het hier op tribalwars vol van. Kata-gebruikers daarentegen, dat zijn echt de paria’s van het spel. Die worden gemeden als de pest.

Vooral als je Robbeke kata'ed, dan ben je een droeftoeter!
 
Reactiescore
151
Leuk mannetje zeg. Komt hier helemaal niet uit de hoogte doen hoor maar zegt wel dat Mats een speelfout maakt door te dodgen/z'n account niet op orde heeft omdat ie niet blokt. Want deze 'vet-nieuwe-speler-die-het-nog-niet-helemaal-begrijpt-maar-wel-helemaal-z'n-best-doet-die-je-niet-noob-mag-noemen-want-dat-noemt-hij-schelden-en-een-verschrikkelijke-overtreding-van-debatregels' weet precies wat belangrijk is in dit spel, namelijk elke aanval altijd blokken. Veel beter dan een speler die de vorige 3? classics op rij heeft gewonnen natuurlijk.

Ik zou een beetje gaan oefenen in zelfinzicht.
 
Reactiescore
661
Leuk mannetje zeg. Komt hier helemaal niet uit de hoogte doen hoor maar zegt wel dat Mats een speelfout maakt door te dodgen/z'n account niet op orde heeft omdat ie niet blokt. Want deze 'vet-nieuwe-speler-die-het-nog-niet-helemaal-begrijpt-maar-wel-helemaal-z'n-best-doet-die-je-niet-noob-mag-noemen-want-dat-noemt-hij-schelden-en-een-verschrikkelijke-overtreding-van-debatregels' weet precies wat belangrijk is in dit spel, namelijk elke aanval altijd blokken. Veel beter dan een speler die de vorige 3? classics op rij heeft gewonnen natuurlijk.

Ik zou een beetje gaan oefenen in zelfinzicht.
Alles in orde Boris:oops:?
 
Reactiescore
982
Tzou erger zijn als we hem een vuile jood noemden.
Of achterlijke kutjood
Of teringdebiel
Of misbaksel uit een hoer gespogen kutkind
Vader die beter anaal had gedaan en zo geen handicap ter wereld bracht.

Niemand die dit ontkent.
 
Reactiescore
151
Reactiescore
661
Ja dikke prima. Vorige classic 3x gelogd deze 0x. Gaat z'n gangetje.

Met jou makker?
Het triggert wel om weer een beetje te spelen. Maar ik denk dat het verstandiger is om het niet te doen. :rolleyes:
 

Deleted User - 487955892

Guest
Ik wil nou wel is weten he, aangezien ik hier nieuw ben en dus de ongeschreven regel van geen kata's nog niet ken, betekend niet dat ik ze gebruik begrijp me niet verkeerd.

Mag je nou Kata's tactisch wel of niet gebruiken? aangezien ik ze toch dagelijks gebruikt zie worden?
 
Reactiescore
2.509
Ik wil nou wel is weten he, aangezien ik hier nieuw ben en dus de ongeschreven regel van geen kata's nog niet ken, betekend niet dat ik ze gebruik begrijp me niet verkeerd.

Mag je nou Kata's tactisch wel of niet gebruiken? aangezien ik ze toch dagelijks gebruikt zie worden?

Het mag mits ze uitsluitend op Muur en VZ (soms ook AH) worden ingezet
 
Reactiescore
1.094
Mag je nou Kata's tactisch wel of niet gebruiken? aangezien ik ze toch dagelijks gebruikt zie worden?

En als je ze dan toch gebruikt wees niet verrast als je ze 10x harder terug krijgt. Dat is een beetje het dingetje.
 
Reactiescore
1.094
Wat voor logica zit daarachter dan? Het heeft zin als je dorp weinig troepen heeft, maar een defje is niet zomaar weggeknald en voor off wacht je gewoon een halve dag langer, dat is toch niks.
 
Bovenaan