Top & Flopspelers

DeletedUser79899

Guest
Goedemorgen Mike (Gloeilampje),

Ik zal hier 1x op reageren omdat ik niet zo erg hou van dit soort haatberichten die enkel tot leven komen d.m.v jaloezie.

1) Ik was inderdaad medestamleider waarin ik onder jou heb opgenomen in de stam.
2) Ik reageerde a tempo op berichten op het forum van def en attack m.b.t het helpen van stamleden.
3) Nadat ik merkte dat bijna niemand bereid was om te helpen (waaronder jij) heb ik dit 3x aangekaart op het forum verdeeld over 7 of 8 dagen.
4) Toen er 2 stamleden sneuvelde en ik zag dat het niet beter werd heb ik dit aangegeven en ben ik de stam verlaten ja.
5) Jaa ik heb binnen 24 uur een ex stamlid aangevallen dat verdient geen schoonheidsprijs maar qua ligging had ik geen andere keus,
6) Je praat behoorlijk aanvallend en agressief terwijl je zelf 10 uur later ook de aanval op oude stamleden heb geopend. Je stuurde 100 scouts die doodlopen, een uur erna nog eens 470 scouts die ook doodlopen. Op het moment dat je zag dat de scout wel succesvol was geweest had je vanzelfsprekend daar je voordeel uit gehaald. Ik vind dit dan ook een ongegronde heksenjacht puur om het feit dat je boos bent. Je heb hetzelfde geprobeerd wat tevergeefs niet succesvol was.

Neem niet te snel dingen over van iemand met een behoorlijk gekleurde mening waar je duidelijk de boosheid en de jaloezie proeft.

Geniet van je (hopelijk vrije) zondag.

Gr,
Gamer1337.
 
Reactiescore
301
Zoals ik het momenteel zie:

Gloeilampje AKA @Mikeeeeeee3 beschuldigd gamer1337 van een ongelofelijk vieze stab.

Bewijzen:


Het enigste bewijs dat wij momenteel hebben gekregen/zelf zijn gaan opzoeken, is het bovenstaande berichtje (aankomst clear + edel om 8u02). En de verlatingstijden uit de stam. Echter kloppen die tijden niet volledig en kunnen deze X aantal uur verschillen.

STAMTIJDEN.pngGamer toetreden MOD.png

Zoals je kan zien verschilt dit namelijk ook met het toetreden bij MOD. Hierbij geloof ik dus Gamer op dit moment op zijn woord:
Wij zijn eerst de stam geleaved en hebben hierna wel direct een aanval verzonden op ene oud stamlid. Misschien te snel/vroeg en hadden we een dag moeten wachten maar deze stam was uitermate inactief en onervaren, tevens ook de reden van onze leave.

Verder is het +- 1u15 lopen naar het dorpje dat hij aanvalt, perfect mogelijk dus.

Om bovenstaande woorden kracht bij te zetten, wordt -LW- diezelfde dag nog opgeheven. weer rekening houdend met de tijd dus rond 21u.
ophef LW.png


Nog geen 12u later, verkend @Mikeeeeeee3 AKA gloeilampje (de aanvallende partij hier) tot twee keer toe een ex-stamlid en geeft dit ook toe. Echter vind hij dit totaal geen stab want hij heeft zelf de stam niet opgeheven en dan mag je instant aanvallen. De VK's kwamen er ook niet doorheen, wat hem waarschijnlijk heeft weerhouden van verdere aanvallen (dit laatste is een aanname, geen bewijs).

gesprek gloeilamp.png

Met andere woorden, had gamer 13u langer gewacht, had ie exact hetzelfde kunnen doen en had er geen haan naar gekraaid? Momenteel denk ik vooral dat de pot de ketel verwijt dat hij zwart ziet en beide spelers beter hadden mogen nadenken over hun acties. Desondanks denk ik dat van beide spelers het geen staalharde stab te noemen is. Ook gezien naar de groei van de stam, valt het me op dat deze inderdaad uitermate inactief en traag was. Dit spreekt gedane zaken niet goed, maar geven wel wat meer beweegredenen.

LW groei.png

Hierbij wacht ik dus op reactie van de AF lezer en hun mening.

PS. Dit account behoord tot geen één van de betrokken partijen. Dit om tegen te gaan dat wij in de toekomst scheef/anders bekeken worden als 'die ene stabber' of 'die ene die verweten werd te stabben maar volgens mij was het er geen' :p
 

Bijlagen

  • 1581246115061.png
    1581246115061.png
    945,1 KB · Weergaven: 14
Laatst bewerkt:
Reactiescore
301
Misschien had die niet ‘s nachts een stam moeten leaven en zijn (ex)-stamgenoten moeten aanvallen. Verder heb je totaal ongelijk over een NAP. De vertrekkende speler beschermen? Die is waarschijnlijk al voorbereid op een dergelijke NAP. Het is juist de overige stamleden de kans geven om hun account goed te zetten, voor een eventuele aanval.

Dit is enkel het geval als de speler naar een beter positie/andere stam gaat. In dit stadium van het spel is gamer naar een nadeligere positie gegaan (solo). Verder vraag ik me af hoe een speler/stam met over het algemeen maar 1 dorp/speler zichzelf gaat 'goed zetten'... van off naar deff switchen? Dan mag je alvast een NAP van 10 dagen ofzo geven met deze wereldsnelheid. Dat is nogal absurd he?

Verder verdedig ik hem niet, maar heb ik ook wel door dat jij een beetje heel veel salty bent en zaken uitvergroot. Dat is ook niet correct. Jij hebt op dit moment enkel nog maar met modder lopen gooien als een klein kind dat boos is omdat hij niet instant zijn snoepje krijgt. Als Gamer in mijn ogen inderdaad 100% schuldig is, dan zal hij dit ook merken. Echter de manier waarop jij praat (misschien heb je het niet door, maar het is zeer schertsend en schamper) staat mij op dit moment niet aan waardoor ik misschien eerder hoop dat gamer onschuldig is.
 
Reactiescore
301
Iemand die zijn ex stamlid edelt binnen 24 uur is nou niet bepaalt netjes te noemen,helemaal omdat hij zegt dat ze niet erg actief waren dus puur om eigen gewin een dorp pakken.
Lekkere mentaliteit.

Geef ik je 100% gelijk in, echter kan je dit evengoed van gloeilampje zeggen, waar dat, mochten de VK's doorgekomen zijn wss hetzelfde gebeurt zou zijn vermits hij kort erna een ander dorpje overneemt en dus de edel etc reeds klaar had.

Vandaar laat ik de bal in het midden. Ik ben hier namelijk niet om rechter te spelen :)
 
Reactiescore
3.457
Geef ik je 100% gelijk in, echter kan je dit evengoed van gloeilampje zeggen, waar dat, mochten de VK's doorgekomen zijn wss hetzelfde gebeurt zou zijn vermits hij kort erna een ander dorpje overneemt en dus de edel etc reeds klaar had.
Aannamens aangezien er niets gebeurd is.
Vind dat je erg hard je best doet om je stamgenoot te verdedigen.

Weet ineens weer waarvan ik Gamer ken.
Stamgenoot w41, die zich voordeed als vrouw maar door de mand viel omdat zijn/haar microfoon per ongeluk aanstond
 

DeletedUser73696

Guest
Haha, geweldig. Het verhaal gaat nog mooier worden.

Ik zal het even uitleggen, ik krijg dit bericht op 5 februari binnen:

(Zie screenshot 1)

Vervolgens ga ik verhaal halen:

(Zie Screenshot 2)

Vervolgens verhaal halen bij de wederpartij:

(Zie Screenshot 3)

Vervolgens heb ik TW Stats gecheckt:


(Zie Screenshot 4)

Verder werd de stam kort daarna opgeheven (door onze stamleider, die blijkbaar dus ook gestabt heeft volgens de woorden van Gamer. Drie maal raden in welke stam die nu zit..)

(Zie Screenshot 5)

Vervolgens heb ik ongeveer 36 uur na opheven van de stam, mijn ex stamgenoot proberen te verkennen. Misschien niet netjes, maar inderdaad wat ik al zei, dit is grijs gebied.

(Zie Screenshot 6)

Er is dus niet één stabber, maar blijkbaar zijn er twee stabbers aangenomen bij MOD.

(Zie Screenshot 7)

Voor een goed verhaal, ben ik IG beschikbaar.
 

Bijlagen

  • Numme r1.PNG
    Numme r1.PNG
    407,4 KB · Weergaven: 30
  • Nummer 2.PNG
    Nummer 2.PNG
    73,9 KB · Weergaven: 30
  • Nummer 3.PNG
    Nummer 3.PNG
    150,3 KB · Weergaven: 30
  • Nummer 4.PNG
    Nummer 4.PNG
    36,1 KB · Weergaven: 28
  • Nummer 5.PNG
    Nummer 5.PNG
    17,8 KB · Weergaven: 28
  • Nummer 6.PNG
    Nummer 6.PNG
    8,2 KB · Weergaven: 29
  • Nummer 7.PNG
    Nummer 7.PNG
    11 KB · Weergaven: 25

DeletedUser79899

Guest
Ik denk niet dat je 2x scout zonder intensie terwijl je al een adel klaar heb staan.

En jaa klopt heb je gelijk op dit account heeft vroeger ook een vrouw gespeeld.
 
Reactiescore
301
Haha, geweldig. Het verhaal gaat nog mooier worden.

Ik zal het even uitleggen, ik krijg dit bericht op 5 februari binnen:

(Zie screenshot 1)

Vervolgens ga ik verhaal halen:

(Zie Screenshot 2)

Vervolgens verhaal halen bij de wederpartij:

(Zie Screenshot 3)

Vervolgens heb ik TW Stats gecheckt:


(Zie Screenshot 4)

Verder werd de stam kort daarna opgeheven (door onze stamleider, die blijkbaar dus ook gestabt heeft volgens de woorden van Gamer. Drie maal raden in welke stam die nu zit..)

(Zie Screenshot 5)

Vervolgens heb ik ongeveer 36 uur na opheven van de stam, mijn ex stamgenoot proberen te verkennen. Misschien niet netjes, maar inderdaad wat ik al zei, dit is grijs gebied.

(Zie Screenshot 6)

Er is dus niet één stabber, maar blijkbaar zijn er twee stabbers aangenomen bij MOD.

(Zie Screenshot 7)

Voor een goed verhaal, ben ik IG beschikbaar.

Hmmm, Hier komen weer een heleboel sappige weetjes aan het licht. De leiding van MOD heeft momenteel de beslissing gemaakt om Diederik01 en Gamer uit de stam te zetten.
 
Reactiescore
48
@gamer1337 Gewoon een Stab en je geeft dit vrijwel gewoon toe.
Zou jou nooit toelaten tot een stam, snap de keuze van MoD niet nadat je dit post maar goed zal daar niet over oordelen.
Dat is hun stam en niet de mijne.


EDIT: Zie nu dat jullie hem uit de stam hebben gezet, mijn complimenten, weg ermee.

Al die documenten erom heen boeien mij daarom niet meer.

Je leavede de stam die je mede leidde, valt en edelt je ex-stamgenoten binnen 48 uur, in de nacht zodat ze hopelijk slapen denk ik dan. Dus je hebt er bewust over na gedacht dit te doen, constateer ik hieruit.

Echt ziek ziek laag ben je.

Hoezo geen keuze? Keuze heb je altijd, ik zou nog liever zelf neer gaan dan zo omgaan met ex stamleden.

Gr. TT
 
Reactiescore
48
Als ik met 10LC farm denk ik dat ik een kick krijg van mijn eigen account

Owh Owh dat moet niet natuurlijk!

Ik krijg s'nachts gewoon volle buit met 30 LC soms.
Maar goed meten = weten., de situatie is voor iedereen anders. :)
 
Reactiescore
3.457
PS. Dit account behoord tot geen één van de betrokken partijen. Dit om tegen te gaan dat wij in de toekomst scheef/anders bekeken worden als 'die ene stabber' of 'die ene die verweten werd te stabben maar volgens mij was het er geen' :p
Je zit toch gewoon in Mod?
 
Reactiescore
301
Je zit toch gewoon in Mod?

Dus? Ik was niet gamer/diederik en ook niet iemand anders van de stam -LW- die benadeeld was. Ik ben gewoon iemand die de feiten heeft opgesomt waarna mikeeee er nog enkele cruciale zaken aan heeft toegevoegd. Ik had evengoed in AASB kunnen zitten. MOD wilt geen stabbers dus ook wij wouden dit uitzoeken.

Nam ik een verdedigende houding aan? Natuurlijk. Ik ben stamleider. Ik zou een slechte stamleider zijn als ik niet enigsinds probeerde om leden te verdedigen. Nu het is gebleken dat zoiets niet te verdedigen valt omdat alle aanklachten terecht waren, is hij dan ook uit de stam gezet. Maw: Ik was/ben dus geen stabbend account of gestabbt account zoals ik bij mijn post scriptum probeerde duidelijk te maken.
 

DeletedUser79303

Guest
Als je nog tips hebt, gooi maar. Sta altijd open voor een nieuw inzicht, nooit te laat om iets te leren.
Optimalisatie hiervan heb ik nog niet genoeg over nagedacht namelijk.. Microfarmen en shapen voor nu.
Dat is wel de manier, zou me er geen zorgen over maken als ik jou was. Zelf heb ik maar net over de 500 lc (pp farmer) en daar vang ik vandaag net over de 240k mee aan alleen gefarmde gs. Iedere 20 minuten de deur uit in een radius van 2 uur, soms cfarmen bij de wat grotere dorpen. Vind het sowieso redelijk matig wel de farmcijfers op deze wereld :rolleyes:

En lekker Mod, goede keuze gemaakt, altijd leuk om te lezen zulke dingen (maar kut dat het iedere wereld weer gebeurt natuurlijk)
 
Reactiescore
58
Dat is wel de manier, zou me er geen zorgen over maken als ik jou was. Zelf heb ik maar net over de 500 lc (pp farmer) en daar vang ik vandaag net over de 240k mee aan alleen gefarmde gs. Iedere 20 minuten de deur uit in een radius van 2 uur, soms cfarmen bij de wat grotere dorpen. Vind het sowieso redelijk matig wel de farmcijfers op deze wereld :rolleyes:

En lekker Mod, goede keuze gemaakt, altijd leuk om te lezen zulke dingen (maar kut dat het iedere wereld weer gebeurt natuurlijk)

Skoon, inderdaad heb het gevoel dat 't goed te doen is een beetje farmen. Vandaag misschien wat overdreven... 32k dorpjes, maar wel de eerste met een schattige miljoen aan farm op één dag. Thanks voor 't hart onder de riem.
 

DeletedUser78224

Guest
Skoon, inderdaad heb het gevoel dat 't goed te doen is een beetje farmen. Vandaag misschien wat overdreven... 32k dorpjes, maar wel de eerste met een schattige miljoen aan farm op één dag. Thanks voor 't hart onder de riem.

Ja echt goed bezig man! en dan ook nog een maandsalaris aan pp erin knallen dan lijkt het alsof je echt super goed bent omg. Dat samen met 30k keer op a drukken in de FA en je hebt ook nog een superleuke prestatie te pakken. Kun je op je volgende PP abuse werelden weer laten zien dat je snel op een knopje kan drukken.

https://nl.twstats.com/nl72/index.p...urce=nl&utm_medium=village&utm_campaign=dsref
 
Reactiescore
58
Ja echt goed bezig man! en dan ook nog een maandsalaris aan pp erin knallen dan lijkt het alsof je echt super goed bent omg. Dat samen met 30k keer op a drukken in de FA en je hebt ook nog een superleuke prestatie te pakken. Kun je op je volgende PP abuse werelden weer laten zien dat je snel op een knopje kan drukken.

https://nl.twstats.com/nl72/index.p...urce=nl&utm_medium=village&utm_campaign=dsref
Dankjewel voor dit enorme compliment Shock! Gaan we zeker blijven doen, op en top vermaak bij het klikken op TribalWars!

Ik hoop dat de tijd die je doorbrengt op TribalWars dan ook minstens net zo fijn als die van mij is. Zo niet, dan hoop ik oprecht dat deze beter is als de mijne. Dat verdien je!

Toch wel een flinke Surprise zo'n prachtig bericht! Ga zo door.
 
Bovenaan