Praathoek

Reactiescore
766
Lezen jullie eerst die post van Chameleon ff, daarna mag je nooit meer een woord zeggen over CF'en
Dat bepaal ik zelf wel vriend. Zij hebben er toch een flinke straf voor gekregen? Nu wordt dit allemaal gewoon goedgekeurd onder het mom van jullie doen het?
 

DeletedUser81758

Guest
Dat bepaal ik zelf wel vriend. Zij hebben er toch een flinke straf voor gekregen? Nu wordt dit allemaal gewoon goedgekeurd onder het mom van jullie doen het?
een flinke straf? een veel te milde straf als je het mij vraagt? :)
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Dat bepaal ik zelf wel vriend. Zij hebben er toch een flinke straf voor gekregen? Nu wordt dit allemaal gewoon goedgekeurd onder het mom van jullie doen het?

Dat is opzich toch best logisch? Dat als je zo speelt je ook op deze manier aangepakt wordt?
 
Reactiescore
1.962
Dat bepaal ik zelf wel vriend. Zij hebben er toch een flinke straf voor gekregen? Nu wordt dit allemaal gewoon goedgekeurd onder het mom van jullie doen het?

Haha waar zie je dat King of pvm er een zware straf voor heeft gekregen? Kan ik nergens uit opmaken anders:biggrin:
 

DeletedUser81773

Guest
Dus ze hebben een ban gekregen voor het benaderen van spelers voor CF/edelspam? Lijkt me stug dat je daar een ban voor krijgt. Zijn dus nog meer dubieuze zaken:eek2:
Stook de boel lekker op.. maar nee dit was de enige reden
 
Reactiescore
766
Zegt dus al genoeg dat jullie zelf niet door hebben dat er een fout zit in de berichten van pvm. Het gaat dus om het woordje vergoeding, waar pvm dus nergens kopen of iets dergelijks bedoeld.

haha wat een kneusjes
Iets waar jij zelf ook al perfect overheen las, kneusje?
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.413
Dus ze hebben een ban gekregen voor het benaderen van spelers voor CF/edelspam? Lijkt me stug dat je daar een ban voor krijgt. Zijn dus nog meer dubieuze zaken:eek2:

5.1 Het is niet toegestaan om accounts, delen van accounts of externe diensten die gerelateerd zijn aan accounts te kopen, verkopen of aan te bieden in ruil voor Premium Punten of andere voordelen. De enige uitzondering zijn gameplay-elementen of functies die direct deel uitmaken van het spel en die zijn ontworpen om te interageren met de economie in het spel.

support heeft al voor minder (aksommati te koop @Rob. ) 100% bans gegeven, dus pvm kwam nog goed weg dat support mild was met 3 dagen.
 
Reactiescore
1.468
Eerste lijstje dat ik verwacht is de uitslag van de rapbattle van @Jo Han
Sorry, gaat nog wel even duren. Ik kan vandaag pas de lijstjes opsturen naar de juryleden door privé omstandigheden en drukte. Daarna moeten alle juryleden nog de uitslagen invullen en dan pas kan ik de uitslag presenteren. Verwacht het niet voor dinsdag of woensdag.

Nogmaals sorry voor het lange wachten :(
 
Reactiescore
786
Sorry, gaat nog wel even duren. Ik kan vandaag pas de lijstjes opsturen naar de juryleden door privé omstandigheden en drukte. Daarna moeten alle juryleden nog de uitslagen invullen en dan pas kan ik de uitslag presenteren. Verwacht het niet voor dinsdag of woensdag.

Nogmaals sorry voor het lange wachten :(
Ondertussen kan je ook al 'Presenteer het account' online gooien.
 
Reactiescore
306
Wel wij hadden een front met Alea, maar komt wel terug ze.
Wij hebben nog zeker +400 interns daar
 

Deleted User - 482364

Guest
We liggen tegen een mb stam van kiko aan, met 5 spelers en totaal van 500k punten. NBNG heeft volgens mij nog amper een clear op kiko of zijn mbs gegooid en ze worden door 3 MBs (waarvan van een dit de eerste wereld is) weggespeeld. Wij als MBs kunnen nergens anders opgroeien, en als we dan dorpen van de vijand pakken is dat opeens vuil spel? Dus zij wel MBs aant het front maar wij niet?

Het IQ ligt nooit echt hoog bij jou he ...
 
Reactiescore
306
Zo ken je ons toch?
 
Bovenaan