Praathoek

Reactiescore
44
Leuk dat je dus perfect mijn punt illustreert, je ontkracht niets. Enkel weer toevoegingen die niets met mijn punt te maken hebben. Jullie r2w was bovenal perfect uitgevoerd. Hi Ho wordt ook niet bespot, maar gewoon continu de grond in getrapt.

Zeg ook nergens dat Hi Ho er zelf geen aandeel in heeft, enkel dat het zo is. Aan het begin zijn er wat dubieuze gebeurtenissen geweest, denk echter dat dit redelijk recht getrokken is mede door acties van andere stammen/spelers. ICE is bestraft, dubieuze acties zijn geschiedenis maar het vergrootglas blijft, dat is mijn punt. Niet erg, maar mag het, net zoals jullie continu negativiteit benoemen, toch wel benoemen hier op het af?
Ice is bestraft als dat niet was gebeurt was er volgens hi ho ook niks aan de hand geweest. Sinds dag een Een smerige stam.
 

Deleted User - 482364

Guest
Ik volg dit wereldforum wel een beetje en ik moet zeggen dat dit een vermakelijk forum is. Dat iedereen zit te kakken op Hi Ho’s boosten en de halve wereld bevrienden is logisch. Dat getuigt ook van weinig klasse.

Maar als Hi Ho naast dat ook volgens de meute hier overrated is. Hoe kan een ervaren actievere grotere speler dan dorpen verliezen aan een MB van een stam die al niet hoog wordt ingeschat. Zo ervaren kunnen die dan ook niet zijn, toch? Dat zegt dan ook weer iets over een deel van Hi Ho’s concurrentie
Jouw interpretatie mogelijkheden zeggen ook iets over jouw onwetendheid :) de desbetreffende speler was gewoon ervaren, accept? Daarnaast bestaat er een verschil aan kwantiteit aan dorpen dat zeker een rol speelde... praat dan gewoon niet mee als je de wereld niet kent...
 
Reactiescore
214
Ik volg dit wereldforum wel een beetje en ik moet zeggen dat dit een vermakelijk forum is. Dat iedereen zit te kakken op Hi Ho’s boosten en de halve wereld bevrienden is logisch. Dat getuigt ook van weinig klasse.

Maar als Hi Ho naast dat ook volgens de meute hier overrated is. Hoe kan een ervaren actievere grotere speler dan dorpen verliezen aan een MB van een stam die al niet hoog wordt ingeschat. Zo ervaren kunnen die dan ook niet zijn, toch? Dat zegt dan ook weer iets over een deel van Hi Ho’s concurrentie
"actievere" en "grotere" speler. Hierbij heb je het over kiko brian neem ik aan? Kiko had op moment van dorpenverlies (10/1) welgeteld 244k en had aanvallen van zowel ice, als de mb's nap time en chickenhawk (beiden ook gewoon ~100k dus geen al té gek verschil). Toegegeven, de communicatie was wat slechter verlopen toen en zijn inderdaad dorpen verloren. Volgende massa (18-19/1) waren er net 2 spelers gequit en was er wat gebrek aan activiteit, maar weer ook gewoon 3 mb's van rond de 100-150k (kenneth, nap time en chickenhawk) tegen een account van toen ~220k. De laatste massa was enkele dagen geleden en de communicatie was hier beter en de inactiviteit was opgelost. Deze werd dus ook afgeslagen.

Gebeuren vaak dingen achter gesloten deuren, je moet niet gelijk conclusies trekken uit stats.
 
Reactiescore
604
als je alea en toaw spelers als mb's ziet, dan komen we wel dichtbij de 100 ja :cool: .
Vgm is jouw acc du van Chameleon als ik de verliezen zo zie
 
Reactiescore
490
Reactiescore
1.015
"actievere" en "grotere" speler. Hierbij heb je het over kiko brian neem ik aan? Kiko had op moment van dorpenverlies (10/1) welgeteld 244k en had aanvallen van zowel ice, als de mb's nap time en chickenhawk (beiden ook gewoon ~100k dus geen al té gek verschil). Toegegeven, de communicatie was wat slechter verlopen toen en zijn inderdaad dorpen verloren. Volgende massa (18-19/1) waren er net 2 spelers gequit en was er wat gebrek aan activiteit, maar weer ook gewoon 3 mb's van rond de 100-150k (kenneth, nap time en chickenhawk) tegen een account van toen ~220k. De laatste massa was enkele dagen geleden en de communicatie was hier beter en de inactiviteit was opgelost. Deze werd dus ook afgeslagen.

Gebeuren vaak dingen achter gesloten deuren, je moet niet gelijk conclusies trekken uit stats.

Ik weet niet over wie het specifiek gaat. Zoals vermeld reageer ik puur op zijn statement/'stelling'. Ik volg alleen dit wereldfora en door GA etc. zie je sommige namen regelmatig passeren. Mijn excuses als je dacht dat ik diepgaande conclusies trok, dit was thans niet de bedoeling. Ik vond zijn uitspraak gewoon wat vreemd in combi met zijn anti Hi Ho post. Zoals ik zei, ben ik hier gewoon een neutrale forumlezer. Pak het dus niet verkeerd op, zo is het niet bedoeld alleszins. Jouw naam (her)ken ik wel, ja. Heb je vroeger vooral meer gezien op AF. W39 ook denk ik bvb.
 

Deleted User - 487710895

Guest
"actievere" en "grotere" speler. Hierbij heb je het over kiko brian neem ik aan? Kiko had op moment van dorpenverlies (10/1) welgeteld 244k en had aanvallen van zowel ice, als de mb's nap time en chickenhawk (beiden ook gewoon ~100k dus geen al té gek verschil). Toegegeven, de communicatie was wat slechter verlopen toen en zijn inderdaad dorpen verloren. Volgende massa (18-19/1) waren er net 2 spelers gequit en was er wat gebrek aan activiteit, maar weer ook gewoon 3 mb's van rond de 100-150k (kenneth, nap time en chickenhawk) tegen een account van toen ~220k. De laatste massa was enkele dagen geleden en de communicatie was hier beter en de inactiviteit was opgelost. Deze werd dus ook afgeslagen.

Gebeuren vaak dingen achter gesloten deuren, je moet niet gelijk conclusies trekken uit stats.
Voordat kiko dorpen verloor waren hadden die 3 mbs die jij noemt tezamen nog minder punten dan kiko. Ook is kiko veel def/dorpen verloren omdat die meerdere CFs, die hij met BBtjes had gezet, probeerde te verdedigen. Het lag niet aan zijn activiteit, maar het spel wat die speelde was gewoon te zwak en ik gok dat het een PP-abuser is/was die er nog niet zo veel van snapt.

Afgelopen aanvallen inderdaad afgeslagen, maar dit was ook een grote flop vanuit hiho omdat niet eens de helft verstuurd werd. Verder weet ik dat tegenwoordig iemand beters op kiko zit en dit juich ik alleen maar toe.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
Eerste lijstje dat ik verwacht is de uitslag van de rapbattle van @Jo Han
 

Deleted User - 487710895

Guest
Hoeveel CFs heeft alea nodig om nog wat grond winst te boeken? Continu pakken ze barbs in vijandelijk gebied, en niemand zegt hier wat van?
 
Reactiescore
786
Hoeveel CFs heeft alea nodig om nog wat grond winst te boeken? Continu pakken ze barbs in vijandelijk gebied, en niemand zegt hier wat van?
Maak een topic erover?
 

Deleted User - 487710895

Guest
Fuck topics hier heb je een kleine lijst:
528|481
529|482
528|482
527|482
526|475
530|482
526|478
526|479
565|522
589|523

Ik zeg klein omdat er meerdere zijn, allemaal caps op barbs in vijandelijk cluster.
 
Reactiescore
214
Want jullie spelen oh-zo-netjes right? Moraalbrekers dorpen laten edelen om dan vol te stacken op laag moraal zodat die niet kunnen gerecapt worden om maar iets te noemen, Ice zijn edellijn bestaat meer uit mb's/du's dan het hoofdaccount.

De bans op ice en king of pvm onlangs nog zeggen wel genoeg zeker.
 
Bovenaan