Spotprenten

Deleted User - 487957763

Guest
Je vijand kent je teamgenoten beter dan jij?

#Auch
Makkelijk praten gezien jouw stammie hem nog als co wou lmao dus hoe goed ken jij jouw stammies ;)

Als ik alle accounts wist van mijn stamgenoten kon ik mijn baan wel opzeggen zoveel tijd heb ik niet.
 
Reactiescore
1.367
In de massa van co's was het moeilijk te zien wie het snelst weg rende. Maar je hebt de goede voor je!
Nee hoor, de snelste die weg was ben ik, toen ik eenmaal door had waar ik mee te maken had
 
Reactiescore
35
Ook in mijn stam nu, draai ik continue vv’s en sta ik voortdurend garant voor mijn mede-spelers.

Ik dacht dat je minder tijd ging hebben voor TW, je lijkt actiever dan ooit te zijn nu :) .

volledig leegzetten was trouwens niet het enige probleem, als je 50+ ( of hoeveel waren het er ook ) dorpen aan een front internt en er word dan niet goed gestackt is dat een groter probleem lijkt me. Sowieso zoveel dorpen op een paar dagen internen aan een front is nooit gunstig.
 

Deleted User - 487957763

Guest
Ik dacht dat je minder tijd ging hebben voor TW, je lijkt actiever dan ooit te zijn nu :) .

volledig leegzetten was trouwens niet het enige probleem, als je 50+ ( of hoeveel waren het er ook ) dorpen aan een front internt en er word dan niet goed gestackt is dat een groter probleem lijkt me. Sowieso zoveel dorpen op een paar dagen internen aan een front is nooit gunstig.
Naja Autismal wist het toch wel goed te doen, maar die had dan de halve wered safe in ze rug :p
 
Reactiescore
35
Makkelijk praten gezien jouw stammie hem nog als co wou lmao dus hoe goed ken jij jouw stammies ;)

Als ik alle accounts wist van mijn stamgenoten kon ik mijn baan wel opzeggen zoveel tijd heb ik niet.


dit was ten eerste nog voor hij in Inni zat, dus die opmerking slaagt eigenlijk nergens op? en ten tweede was jeroen de enige die een beetje normaal was op dat account.

vond het nogal sneu dat zijn co's hem nogal snel lieten vallen en speelde toen nog zo goed als solo.

Ik ken trouwens wel alle stamgenoten + co's, das het voordeel van een hechte stam denk ik.
 

Deleted User - 487957763

Guest
dit was ten eerste nog voor hij in Inni zat, dus die opmerking slaagt eigenlijk nergens op? en ten tweede was jeroen de enige die een beetje normaal was op dat account.

vond het nogal sneu dat zijn co's hem nogal snel lieten vallen en speelde toen nog zo goed als solo.

Ik ken trouwens wel alle stamgenoten + co's, das het voordeel van een hechte stam denk ik.
Ahja das waar Tidal is pas later erbij gekomen eh ff vergeten.

En bedankt dat je mijn punt bevestigd en Tidal zijn punt ontkracht dat Jeroen dus niet die snelle haas was.

Super goed dat jij iedereen kent man:like:
 
Reactiescore
376
Ja, ik speelde mee op Black Cop. Nee ik runde wel degelijk niet. Sterker nog, ik was vrijwel de enige die staande voet hield en mijn best probeerde te doen met een verloren situatie. Tot dat het gehele team maar besloot er een punt achter te zetten. In verdediging tot mijn team op Black Cop, wij hadden als team ons continue leeg gezet en ingezet voor andere stamleden. Het is erg jammer dat deze dienst niet terug geleverd was vanuit de andere stamspelers, zo waren er meerdere die hun def liever beschikbaar stelde tegen een rim stam die niet actief oorlog voerde.

Vervolgens had ik mij alweer volledig ingezet met devil in disguise, toen ik vv draaide vanuit chef. Dit stopte omdat ownage een verdelings afspraak wou maken en INNI met Pion wou samenwerken tegen R2W. Ik vind het leuk dat je dit onderwerp aanhaalt, laat mij je maar gelijk even wat meer hier over vertellen om de sensatie op het AF omhoog te zetten.

Tring en Pion was een pre-made stam, wat vele waaronder het team van chef was gezegd dat het er een stuk of 6-7 spelers zou komen. Integendeel, het waren er al snel 30 en het bestuur was niet aan te halen. Laat staan het trieste gedrag waarin wij allen geheimhouding moesten voort zetten over de samenwerking. Ik had nog nooit als stam in geheel zo een slechte tw ervaring gehad. Mijn contacten met andere spelers was gelukkig dat betreft goed waardoor ik op meerdere accounts terecht kon als co. Zo ook jullie eigen stam speler, lvlysticfire.

Je zou zeggen nadat tring uit het plaatje was dat Pion het opnieuw kon oppakken en herstellen. Dit was niet zo, en het bleef ongeorganiseerd zonder structuur. Het verbaast mij niet dat op den duur genoeg, genoeg was bij mijn co’s van chef. Ik had mijn opinie er niet eens over gegeven maar het was bij verre de beste keuze geweest voor ons om Pion te verlaten. We hebben nu al anderhalve maand weer enorm veel plezier in het spelen van TW met onze mede-spelers uit de stam.

Ook in mijn stam nu, draai ik continue vv’s en sta ik voortdurend garant voor mijn mede-spelers.

PION & TRING was ruk. Stuk voor stuk waren het leuke spelers, maar in een groep samen had iedereen een dikke communicatie stoornis. Neuzen stonden ook alles behalve dezelfde kant op. Daarom zijn wij ook weg gegaan en dat beviel ons ook goed en kregen ook weer zin in TW!

Wil wel even stressen dat wij jullie tot het laatst def en andere hulp hebben aangeboden he :). Dit werd zelfs geweigerd op het laatst :p

Besides, in een week tijd tientallen front dorpen internen was vragen om problemen.
 

DeletedUser81766

Guest
Ik dacht dat je minder tijd ging hebben voor TW, je lijkt actiever dan ooit te zijn nu :) .

volledig leegzetten was trouwens niet het enige probleem, als je 50+ ( of hoeveel waren het er ook ) dorpen aan een front internt en er word dan niet goed gestackt is dat een groter probleem lijkt me. Sowieso zoveel dorpen op een paar dagen internen aan een front is nooit gunstig.

Daar heb je allebij gelijk in, sinds ik op chef speel ben ik nog actiever geworden. Moet tenslotte wel rang 1 staan met ze er af kicken.

Teams waar ik op speel krijgen mij waar ze goed voor zijn, waar team Chef mijn volledige inzet nu krijgt omdat zij dit zelf ook geven.

Het internen van zoveel dorpen op het front was niet slim, maar prima haalbaar als er beter gedefft was en er ondersteuning was geboden. De situatie achter het hele internen heeft ook nog een staartje waardoor het zo gelopen is, aangezien we het wachten en rekken spuugzat waren (ruime maand). Maar het is nooit een slimme zet geweest zo veel front dorpen te internen, toch had het perfect uit kunnen pakken als er goed gehandeld werd wegens de NAP met INNI tijdens onderhandelingen toen.
 

DeletedUser81223

Guest
Ja, ik speelde mee op Black Cop. Nee ik runde wel degelijk niet. Sterker nog, ik was vrijwel de enige die staande voet hield en mijn best probeerde te doen met een verloren situatie. Tot dat het gehele team maar besloot er een punt achter te zetten. In verdediging tot mijn team op Black Cop, wij hadden als team ons continue leeg gezet en ingezet voor andere stamleden. Het is erg jammer dat deze dienst niet terug geleverd was vanuit de andere stamspelers, zo waren er meerdere die hun def liever beschikbaar stelde tegen een rim stam die niet actief oorlog voerde.

Vervolgens had ik mij alweer volledig ingezet met devil in disguise, toen ik vv draaide vanuit chef. Dit stopte omdat ownage een verdelings afspraak wou maken en INNI met Pion wou samenwerken tegen R2W. Ik vind het leuk dat je dit onderwerp aanhaalt, laat mij je maar gelijk even wat meer hier over vertellen om de sensatie op het AF omhoog te zetten.

Tring en Pion was een pre-made stam, wat vele waaronder het team van chef was gezegd dat het er een stuk of 6-7 spelers zou komen. Integendeel, het waren er al snel 30 en het bestuur was niet aan te halen. Laat staan het trieste gedrag waarin wij allen geheimhouding moesten voort zetten over de samenwerking. Ik had nog nooit als stam in geheel zo een slechte tw ervaring gehad. Mijn contacten met andere spelers was gelukkig dat betreft goed waardoor ik op meerdere accounts terecht kon als co. Zo ook jullie eigen stam speler, lvlysticfire.

Je zou zeggen nadat tring uit het plaatje was dat Pion het opnieuw kon oppakken en herstellen. Dit was niet zo, en het bleef ongeorganiseerd zonder structuur. Het verbaast mij niet dat op den duur genoeg, genoeg was bij mijn co’s van chef. Ik had mijn opinie er niet eens over gegeven maar het was bij verre de beste keuze geweest voor ons om Pion te verlaten. We hebben nu al anderhalve maand weer enorm veel plezier in het spelen van TW met onze mede-spelers uit de stam.

Ook in mijn stam nu, draai ik continue vv’s en sta ik voortdurend garant voor mijn mede-spelers.

Altijd leuk om het verhaal van insiders te horen ;) En daarmee doel ik op het laatste stukje. Alhoewel dat ook wel een beetje was wat de buitenwereld er van verwachte denk ik.
 

DeletedUser81766

Guest
PION & INNI was ruk. Stuk voor stuk waren het leuke spelers, maar in een groep samen had iedereen een dikke communicatie stoornis. Neuzen stonden ook alles behalve dezelfde kant op. Daarom zijn wij ook weg gegaan en dat beviel ons ook goed en kregen ook weer zin in TW!

Wil wel even stressen dat wij jullie tot het laatst def en andere hulp hebben aangeboden he :). Dit werd zelfs geweigerd op het laatst :p

Klopt, atlas had alles geboden wat ze nog in de tank hadden. Dit was niet veel omdat hij vooral pion gestackt had tegen Stam zonder naam. Atlas was dan ook het enige account uit Tring waar ik waardering voor had en wij als team chef nog steeds waardering voor hebben. Super team speler.

De reden waarom verdere hulp werd geweigerd was omdat het team al besloten had toen ermee te stoppen. Ik zelf had te weinig tijd met de inc’s om tussendoor jou nog aanwijzingen te geven voor hulp.
 
Reactiescore
376
Met INNI bedoeld ik TRING even voor de duidelijkheid.
 
Reactiescore
80
Ahja das waar Tidal is pas later erbij gekomen eh ff vergeten.

En bedankt dat je mijn punt bevestigd en Tidal zijn punt ontkracht dat Jeroen dus niet die snelle haas was.

Super goed dat jij iedereen kent man:like:
Ligt aan mijn tw2 skills. Wellicht aanrader voor je ;)

Wellicht even par dagen vrij vragen om al die nieuwe co's straks te leren kennen?
 

Deleted User - 487957763

Guest
Ligt aan mijn tw2 skills. Wellicht aanrader voor je ;)

Wellicht even par dagen vrij vragen om al die nieuwe co's straks te leren kennen?
De nieuwste co’s ken ik gelukkig al van andere werelden. Tenzij er weer meer bijkomen dan moet het maar weer
 

DeletedUser81766

Guest
Misschien niet in verdediging, op offensief vlak gebeurd er genoeg. Verder haal ik mijn plezier gewoon uit spelen met leuke spelers, zonder al te veel gezeur. De band met mijn stam is niet eens zo zeer tw, we praten over van alles en hebben het gewoon gezellig.
 
Reactiescore
300
Ja, ik speelde mee op Black Cop. Nee ik runde wel degelijk niet. Sterker nog, ik was vrijwel de enige die staande voet hield en mijn best probeerde te doen met een verloren situatie. Tot dat het gehele team maar besloot er een punt achter te zetten. In verdediging tot mijn team op Black Cop, wij hadden als team ons continue leeg gezet en ingezet voor andere stamleden. Het is erg jammer dat deze dienst niet terug geleverd was vanuit de andere stamspelers, zo waren er meerdere die hun def liever beschikbaar stelde tegen een rim stam die niet actief oorlog voerde.

Vervolgens had ik mij alweer volledig ingezet met devil in disguise, toen ik vv draaide vanuit chef. Dit stopte omdat ownage een verdelings afspraak wou maken en INNI met Pion wou samenwerken tegen R2W. Ik vind het leuk dat je dit onderwerp aanhaalt, laat mij je maar gelijk even wat meer hier over vertellen om de sensatie op het AF omhoog te zetten.

Tring en Pion was een pre-made stam, wat vele waaronder het team van chef was gezegd dat het er een stuk of 6-7 spelers zou komen. Integendeel, het waren er al snel 30 en het bestuur was niet aan te halen. Laat staan het trieste gedrag waarin wij allen geheimhouding moesten voort zetten over de samenwerking. Ik had nog nooit als stam in geheel zo een slechte tw ervaring gehad. Mijn contacten met andere spelers was gelukkig dat betreft goed waardoor ik op meerdere accounts terecht kon als co. Zo ook jullie eigen stam speler, lvlysticfire.

Je zou zeggen nadat tring uit het plaatje was dat Pion het opnieuw kon oppakken en herstellen. Dit was niet zo, en het bleef ongeorganiseerd zonder structuur. Het verbaast mij niet dat op den duur genoeg, genoeg was bij mijn co’s van chef. Ik had mijn opinie er niet eens over gegeven maar het was bij verre de beste keuze geweest voor ons om Pion te verlaten. We hebben nu al anderhalve maand weer enorm veel plezier in het spelen van TW met onze mede-spelers uit de stam.

Ook in mijn stam nu, draai ik continue vv’s en sta ik voortdurend garant voor mijn mede-spelers.

Waaruit komt dat plezier voort als ik vragen mag? Uit al die interns of uit de orgys die jullie doen met team chef?
 

Deleted User - 487957763

Guest
Waaruit komt dit plezier voort als ik vragen mag? Uit al die interns of uit de orgys die jullie doen met team chef?


Waaruit komt dat plezier voort als ik vragen mag? Uit al die interns of uit de orgys die jullie doen met team chef?
Benieuwd waar jij zonder front plezier uit haalt :p
 
Bovenaan