Spotprentjes

Reactiescore
1.365
Hou het dan fair als support en geef dan een onaanvalbare 24 uur ban net zoals de rest die die ban kreeg

Plus maak eerst de regels als tw team goed duidelijk zodat iedereen precies weet waar de grens is en ligt dit is maar gewoon wat gokken en gissen van de support

Kev niet zo huilen noob. Accepteer het nou maar gewoon.
 
Reactiescore
1.037
je ziet overduidelijk dat er aan de andere kant precies het zelfde word gedaan, hiervoor is ice wel gebanned en de andere niet en dat is niet oke als ik nu donker was geweest had ik tw aangeklaagd voor racisme
yFQmbHo.jpg
 
Reactiescore
306
Whale heeft de wereld gestart met een aantal account, wij hebben zelfstandig en in lijn gespeeld met dododo tot er bij fier helaas geen ruimte was voor een aantal dododo’ers.
Thibie werd ziek en wou daarom hals overkop zijn front kwijt.

omdat, zoals eerder aangegeven, hetniet anders kan. Die intentie was er eerst niet.

Interns komen elke wereld voor en worden niet standaard als pushen gezien. Het word pushen zodra deze worden; leeg gefarmd, onder vv staan, er spelers van het main account voor 24u overstappen op mb accounts puur om een massa te gooien, er word gespeeld met 10+ mbs oid of zelfs je mbs hun pakketjes laat gebruiken puur om zelf leeg te roven.

allemaal dingen die Whale absoluut niet doet...

Als je het verschil niet ziet in een intern of een voorbedachte push, hou dan je slechte p&p voor je.
1578922284950.png
1578922299848.png
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Wat wil je precies aantonen? :p de tijd dat Rick werd geinternt zaten we ver in dododo en wou rick stoppen, helaas.

vrichtenlimo en kattekwaad zijn mbs, die af en toe moeten inkrimpen.

Thiebie heb ik al verteld, KillSwitch en ik cos coor op whale aangezien we meoten wijken dmv edellijnen.

Ik heb je al uitgelegd dat niemand van ons als boost gestart is of gebruikt is daarvoor. Sommige zijn gestopt (of verkleint) omdat ze het niet kunnen bijbenen of omdat ze door de fusie met Fier niet door kunnen.

icenoble is gebanned voor het leegfarmen van zijn mbs, die allemaal weer het event misbruikt hebben met pp wn die pakketjes dus weer naar noble zijn gegaan. Zoiets is nooit gebeurt bij whale.
 
Reactiescore
766
Wat wil je precies aantonen? :p de tijd dat Rick werd geinternt zaten we ver in dododo en wou rick stoppen, helaas.

vrichtenlimo en kattekwaad zijn mbs, die af en toe moeten inkrimpen.

Thiebie heb ik al verteld, KillSwitch en ik cos coor op whale aangezien we meoten wijken dmv edellijnen.

Ik heb je al uitgelegd dat niemand van ons als boost gestart is of gebruikt is daarvoor. Sommige zijn gestopt (of verkleint) omdat ze het niet kunnen bijbenen of omdat ze door de fusie met Fier niet door kunnen.

icenoble is gebanned voor het leegfarmen van zijn mbs, die allemaal weer het event misbruikt hebben met pp wn die pakketjes dus weer naar noble zijn gegaan. Zoiets is nooit gebeurt bij whale.
Zeg dat maar tegen support! Die zullen je vast geloven!
 
Reactiescore
1.365
Zeg dat maar tegen support! Die zullen je vast geloven!

Hypocriet, wie is dat dan wel niet? Thomasje mot weer iedereen reporten :(. En hiho is te dom om de clue te snappen.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Wat moet ik precies zeggen @vtcpro ? Internen is geen bannable offense. Uit pms kan je gewoon lezen dat Thiebie problemen had en ziek is. Daarbij kunnen de mods zien dat elk account zelfstandig bespeeld is, niet in dienst voor Whale oid heeft gespeeld en dat Whale NOOIT ook maar 1 van die accounts gefarmd heeft.
 
Reactiescore
3.584
Ik wil aan Valentijn zijn uitleg nog toevoegen dat bv zijn account UBM 0 dorpen in de huidige plannen naar account Whale zullen gaan. Evenals een Ethereal.

Dododo was gewoon een serieuze stam met serieuze accounts die voor zichzelf spelen of gespeeld hebben. Vervolgens komen er enkele naar Fier en moet derest wijken.

Als BrokenArrow goed had opgeleid had ik gezegd dat elke situatie appart bekeken moest worden. Alles draait om de intentie waarmee iemand begint te spelen. In Ice zijn geval om zijn account te boosten in Whale zijn geval een premade die op latere termijn van plannen veranderd is.
 
Reactiescore
1.918
Zeg dat maar tegen support! Die zullen je vast geloven!

Laten we anders allemaal aan support vertellen waarom we niet gebanned mogen worden vooraleer ze ons bannen!
 
Reactiescore
306
Wat wil je precies aantonen? :p de tijd dat Rick werd geinternt zaten we ver in dododo en wou rick stoppen, helaas.

vrichtenlimo en kattekwaad zijn mbs, die af en toe moeten inkrimpen.

Thiebie heb ik al verteld, KillSwitch en ik cos coor op whale aangezien we meoten wijken dmv edellijnen.

Ik heb je al uitgelegd dat niemand van ons als boost gestart is of gebruikt is daarvoor. Sommige zijn gestopt (of verkleint) omdat ze het niet kunnen bijbenen of omdat ze door de fusie met Fier niet door kunnen.

icenoble is gebanned voor het leegfarmen van zijn mbs, die allemaal weer het event misbruikt hebben met pp wn die pakketjes dus weer naar noble zijn gegaan. Zoiets is nooit gebeurt bij whale.
Support heeft nooit achter onze mb's hun backstory gevraagd en antwoorden niet als wij die geven, en als jij en Killswitch als co doorgaan op whale (met excuse: edellijnen), waarom begon je dan niet op hetzelfde acc?
Ziet er boost uit.

Al je argumenten hebben we al met support aangehaald, kijk waar wij staan.

Wat moet ik precies zeggen @vtcpro ? Internen is geen bannable offense. Uit pms kan je gewoon lezen dat Thiebie problemen had en ziek is. Daarbij kunnen de mods zien dat elk account zelfstandig bespeeld is, niet in dienst voor Whale oid heeft gespeeld en dat Whale NOOIT ook maar 1 van die accounts gefarmd heeft.

IceNoble is btw niet gebanned vanwege mbs te farmen, stop met te zeveren aub, maar omdat we een paar dorpen van hun hebben geedeld.

"We hebben geoordeeld dat je account voornamelijk groeit op basis van andere spelers die hun dorp voor je uitbouwen"

succes
 
Reactiescore
306
Ik wil aan Valentijn zijn uitleg nog toevoegen dat bv zijn account UBM 0 dorpen in de huidige plannen naar account Whale zullen gaan. Evenals een Ethereal.

Dododo was gewoon een serieuze stam met serieuze accounts die voor zichzelf spelen of gespeeld hebben. Vervolgens komen er enkele naar Fier en moet derest wijken.

Als BrokenArrow goed had opgeleid had ik gezegd dat elke situatie appart bekeken moest worden. Alles draait om de intentie waarmee iemand begint te spelen. In Ice zijn geval om zijn account te boosten in Whale zijn geval een premade die op latere termijn van plannen veranderd is.

"In Ice zijn geval om zijn account te boosten in Whale zijn geval een premade die op latere termijn van plannen veranderd is."

Niet om te boosten, heb jij een glazen bol?
En dat laatste kan letterlijk iedereen zeggen.
 
Bovenaan