HiHo, het doel heiligt de middelen?

Reactiescore
766
Hij stapt over naar de bg?
En dat noem jij “nakken”?
Hoe noem je de overstap dan wel niet van Prone naar Hiho?
Naar de vijand overstappen,hoe noem je dat dan?:p
Geen bericht achterlaten, geen uitleg niets. Ja dan nak je.
 
Reactiescore
766
Reactiescore
766
Ja maar beide antwoorden maken niet uit he. De ene blijft in hetzelfde kamp en de andere naar vijand. Dan nakt de 2de veel harder.
1) dat is geen argument, de 1 nakt harder dan de ander.
2) het maakt mij wel uit.
3) b2b begint zelf met verschuivingen, niet janken als t tegen je werkt.
 
Reactiescore
1.094
Hoezo is dat geen argument? Met een BG werk je toch samen? Dat is iets heel anders, en vind ik in die zin ook niet 'nakken'
 
Reactiescore
338
De situatie veranderde nauwelijks door van dezelfde stam naar de bg te gaan, door dan vervolgens van de (ondertussen) bg naar de vijand te lopen is daarentegen wel een hele verandering van de situatie
 

DeletedUser81675

Guest
1) dat is geen argument, de 1 nakt harder dan de ander.
2) het maakt mij wel uit.
3) b2b begint zelf met verschuivingen, niet janken als t tegen je werkt.
Lees je wel? B2b is overgestapt van TM naar Hike omdat hij het niet eens was met de leiding van de stam (inactive). Hike had een BG met TM. PRONE leaved TM voor hi ho waar ze geen BG mee hebben en valt zn oude stamgenoot aan. Dat terwijl hij wel inactive helpt met deffen. Ook een oud stamgenoot.
Als je dit oprecht aan het verdedigen bent heb je echt een bord voor je kop hoor. :p
 
Reactiescore
766
De situatie veranderde nauwelijks door van dezelfde stam naar de bg te gaan, door dan vervolgens van de (ondertussen) bg naar de vijand te lopen is daarentegen wel een hele verandering van de situatie
De hele reden dat b2b leavde is omdat zij wel een bg wilde met Alea, maar de rest van de stam niet. Boem dan leave je niets geen forumpost niets, enkel iets met, wij zien de wereld anders dan jullie, doei!

Dan hoeven zij niets van een pbg, nap, of watdan ook. Maar pas als prone overstapt en kiest voor een betere toekomst, moeten zij opeens een nap krijgen?

Zo selectief bezig.
 
Reactiescore
1.094
Dan hoeven zij niets van een pbg, nap, of watdan ook. Maar pas als prone overstapt en kiest voor een betere toekomst, moeten zij opeens een nap krijgen?

Zo selectief bezig.

Hoezo selectief bezig? We horen net dat TM en Hike een BG hebben. Hoe gaat dit argument dan op?
B2b is dan helemaal niet selectief bezig, op het moment dat de stammen een BG hebben is het toch evident dat elkaar niet wordt aangevallen en er verder wordt samengewerkt, of wil je nu definities gaan betwisten?
 
Reactiescore
766
Hoezo selectief bezig? We horen net dat TM en Hike een BG hebben. Hoe gaat dit argument dan op?
B2b is dan helemaal niet selectief bezig, op het moment dat de stammen een BG hebben is het toch evident dat elkaar niet wordt aangevallen en er verder wordt samengewerkt, of wil je nu definities gaan betwisten?
Dan mag jij mij uitleggen hoe het had moeten werken als Alea een bg heeft met Hike. Hike met alea en tm. en TM alleen met Hike. De hele reden dat TM spelers die bg niet wilde was omdat zij constant werden aangevallen door alea?

B2B leaved dus TM om van die BG met hike en alea te genieten. Je kan er toch donder op zeggen dat die bg tussen Hike en TM kapot gaat, wat die dus ook is nu. Wat moet je dan doen, alles maar gewoon laten gebeuren?
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.415
waarom heeft TM die bg dan niet op gezegd, of gevraagd dat hike die bg met alea op zou zeggen
 

DeletedUser81675

Guest
Dan mag jij mij uitleggen hoe het had moeten werken als Alea een bg heeft met Hike. Hike met alea en tm. en TM alleen met Hike. De hele reden dat TM spelers die bg niet wilde was omdat zij constant werden aangevallen door alea?

B2B leaved dus TM om van die BG met hike en alea te genieten. Je kan er toch donder op zeggen dat die bg tussen Hike en TM kapot gaat, wat die dus ook is nu. Wat moet je dan doen, alles maar gewoon laten gebeuren?

bg zou zijn geweest tussen pieft en TM en hike. Op die manier in ieders belang. Niet zoals jij nu schetst dus. Wel even bij de feiten blijven.
 

DeletedUser81773

Guest
Dan lijkt me dit dus wel een stab.



Ik heb echt geen idee wie dat is, maar ik begrijp hieruit dat prone al plannen had gemaakt op het moment dat er sprake was van de overstap.
Ja als je plannen maakt om je BG en 2 dagen ervoor ex stamgenoot aan te vallen dan vind ik dat een stab. Daar moet geen twijfel over zijn.

B2B Is zelf TM geleaved Voor Prone he!
Niet andersom
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.415
is die toen ook formeel opgezegd of stond die nog steeds?
 

DeletedUser81773

Guest
De hele reden dat b2b leavde is omdat zij wel een bg wilde met Alea, maar de rest van de stam niet. Boem dan leave je niets geen forumpost niets, enkel iets met, wij zien de wereld anders dan jullie, doei!

Dan hoeven zij niets van een pbg, nap, of watdan ook. Maar pas als prone overstapt en kiest voor een betere toekomst, moeten zij opeens een nap krijgen?

Zo selectief bezig.

Precies dit!!
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Als je overstapt naar een bg moet je toch geen nap krijgen, want die nap is er al onder het bondgenootschap?

Je kan het draaien zoals je wil, het is laag spelen discutabel een stab. Zie je dit niet in moet je gewoon nog wat diplomatie op tw leren en ben je een noob
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Er waren gesprekken tussen Hike, TM en Pieft over een eventuele samenwerking. De stamleiding van TM (IAA) was 't niet eens met deze onderhandelingen en stuurde clears+treinen naar Pieft in 't midden van deze onderhandelingen. BTB is toen geswapped naar Hike omdat ze die actie van IAA jammer vonden, de BG stond nog formeel, BTB hoefde dus in principe niets te 'regelen'. BTB was niet van plan IAA of Prone aan te vallen en hoeft dus geen afspraken te maken?
Prone verlaat TM dus paar dagen later, waarna die gesprekken beginnen. BTB is gewoon benieuwd hoe het ziet met die afkoelperiode en vraagt daar dus naar in PM, Prone valt aan.

HiHo is echt wel de laatste stam die op dit forum mag komen zeggen hoe 'netjes' er wel niet gespeeld wordt. Achterlijke speelstijl van een groep waarvan de meerderheid toch wel ervaren spelers zijn, het is echt schrijnend hoe jullie jezelf naar een wereldwinst proberen te glibberen.
 
Bovenaan