HiHo, het doel heiligt de middelen?

Reactiescore
306
Dit is nu al de beste wereld sinds tijden op het AF, lang geleden dat er zo actief en in zoveel verschillende topics gezeken werd op het AF, hulde!

Wat zou iedereen hier toch zonder Hi Ho zijn?
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
Ligt gewoon aan de P&P'ers hier. Hi-Ho had een vliegende start en vanaf dat moment staan we onder een vergrootglas. Risico van het vak.

voeg daaraan toe het schrijnend gebrek aan p&pers bij hi ho, waarbij de meeste die een poging wagen de situatie nog erger maken. Dan worden de foutjes die gemaakt worden snel uitgelicht en bevestigd en is er geen damage-control, terwijl de vijand hun foutjes wel onder de controle houden.

Bij een niet zo vliegende start valt niet de hele wereld over alles wat je doet. elke recruit die we doen is er 1 teveel. Elke NAP die we niet verlenen is een schande en een stab. Oooooh jullie hebben zoveel mb's en du's, terwijl iedereen hetzelfde doet. Oooooh wat internen jullie veel terwijl de grote meerderheid er minstens evenveel en vaak zelfs meer heeft.

Nee Hi Ho had die barbaaredel strategie moeten hanteren, moet jij eens opletten hoe hard iedereen was geflipt.

hi ho spant wel de kroon met hoeveelheid MB's en de manier waarop die gebruikt worden
 
Reactiescore
1.037
Geen idee of je de kaart hebt bekeken, maar met de clustering van Hi Ho is het vrijwel onmogelijk om de end-game niet te halen.
Dat heb ik vaker gedacht van sommige stammen, ze weten het vaak toch voor elkaar te krijgen!
 
Reactiescore
306
giphy.gif
 
Reactiescore
24
gabbers!! hou op aub.. we spelen dit allemaal voor ons lol toch? of zijn er pro"s die er geld mee verdienen? wtf doe rustig tegen elkaar en laat iedereen zijn ding doen. stabs en weet ik wat is vanaf w1 maar jullie blijven maar zagen. aanvallen of verdedigen stab of intern kom op vechten voor de dorpen.. en voor ik een sneer krijg.. als mb vecht ik voor me dorpen :) maa stop met huilie huilie
 
Reactiescore
300
gabbers!! hou op aub.. we spelen dit allemaal voor ons lol toch? of zijn er pro"s die er geld mee verdienen? wtf doe rustig tegen elkaar en laat iedereen zijn ding doen. stabs en weet ik wat is vanaf w1 maar jullie blijven maar zagen. aanvallen of verdedigen stab of intern kom op vechten voor de dorpen.. en voor ik een sneer krijg.. als mb vecht ik voor me dorpen :) maa stop met huilie huilie

Ik verdien een ton per jaar met dit spel, dus bemoei je ff lekker met jezelf
 
Bovenaan