HiHo, het doel heiligt de middelen?

Reactiescore
24
serieus gappie appelflappie! kom op zeg dit is tribalwars.. en als je echt wilt kom even ingame dan geef ik me adres als je dat wilt.. maar dan ben je wel echt een babytje hoor
 
Reactiescore
786
gabbers!! hou op aub.. we spelen dit allemaal voor ons lol toch? of zijn er pro"s die er geld mee verdienen? wtf doe rustig tegen elkaar en laat iedereen zijn ding doen. stabs en weet ik wat is vanaf w1 maar jullie blijven maar zagen. aanvallen of verdedigen stab of intern kom op vechten voor de dorpen.. en voor ik een sneer krijg.. als mb vecht ik voor me dorpen :) maa stop met huilie huilie

Propaganda en steeds met elkaar in discussie gaan hoort nu eenmaal evenveel bij Tribalwars als de zaken die jij hier boven ging opsommen. Dat is al vanaf wereld 1 zo en zal ook zo blijven.

Alle begrip als je er niet tegen kunt of als het je af en toe wat teveel wordt. Want het kan inderdaad soms hard tegen onzacht zijn maar als je hier niet tegen kunt dan blijf je beter weg van het Algemeen Forum of toch zeker van dit soort topics. Blijf maar lekker voor je dorpen vechten want dat is uiteraard de basis van het hele spel maar propaganda net zozeer ;)
 
Reactiescore
766
Reactiescore
766
Nou ik zie hier iniedergeval 1 iemand die niet gedronken heeft vanavond.
 

DeletedUser77113

Guest
gabbers!! hou op aub.. we spelen dit allemaal voor ons lol toch? of zijn er pro"s die er geld mee verdienen? wtf doe rustig tegen elkaar en laat iedereen zijn ding doen. stabs en weet ik wat is vanaf w1 maar jullie blijven maar zagen. aanvallen of verdedigen stab of intern kom op vechten voor de dorpen.. en voor ik een sneer krijg.. als mb vecht ik voor me dorpen :) maa stop met huilie huilie

278e7a476261b4afcb8afb39606c410c.png


Als ik even hard voor jouw dorpjes zou moeten vechten als jouw MH dan stuur ik deftreinen in de NB :redface:
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
serieus gappie appelflappie! kom op zeg dit is tribalwars.. en als je echt wilt kom even ingame dan geef ik me adres als je dat wilt.. maar dan ben je wel echt een babytje hoor
verkracht vroeger dat je zo bent? of geslagen???
Je bent een MB omdat je je eigen boontjes niet kunt doppen en komt dan hier uit de hoogte doen, wat een trieste vertoning.
 

DeletedUser79332

Guest
IG ongetwijfeld een K*t wereld.
Het AF is echter vermakelijk :p
 
Bovenaan