Disguised turtle

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Normaal reageren wij nooit hierop maar gezien wij nu afgestreept worden als sneue spelers hier een paar foto’s vanuit onze kant waardoor wij uiteindelijk besloten hebben om over te gaan.

Als eerste killb we zouden ind blijven samen werken maar jij hebt al aantal keer gezegd te stoppen en handdoek in de ring te gooien zelfs zo erg dat je ice Noble bericht dat hij je dorpen mag pakken. Bekijk bijlage 16507

en kuyka het zelfde deze man dreigt enkel alleen maar om ons samen met hi ho te sandwichen en rep van de kaart te spelen als wij niet alles deden regelen na hun voordeel hier ook flink wat foto’s van zal jullie een screen laten zien.

Bekijk bijlage 16508

tevens hebben we ook een nieuwe co erop die al banden had met hi ho. En deze speler zag liever ons met hi ho samenwerken dan met de leden van rep.Gezien we super veel tijd en moeite erin stoken en amper wat terug kregen van onze leden.

Uiteindelijk hebben we deze keuze gemaakt toekomst gericht, niet iedereen zal hem in dank af nemen maar gelukkig zijn er ook realistische leden in rep. & AA die onze keus begrijpen, gezien onze moeite wat we in de stam staken en er amper iets voor terug kregen.

dus wij staan volledig achter onze keuze na hi ho.

hoofd speler team turtle

Kyuka dreigt alleen maar om Rep. in een sandwich te leggen als er cf’s in zijn cluster gezet worden*
 
Reactiescore
1.918
1577613050198.png
 

DeletedUser69967

Guest
Normaal reageren wij nooit hierop maar gezien wij nu afgestreept worden als sneue spelers hier een paar foto’s vanuit onze kant waardoor wij uiteindelijk besloten hebben om over te gaan.

Als eerste killb we zouden ind blijven samen werken maar jij hebt al aantal keer gezegd te stoppen en handdoek in de ring te gooien zelfs zo erg dat je ice Noble bericht dat hij je dorpen mag pakken. Bekijk bijlage 16507

en kuyka het zelfde deze man dreigt enkel alleen maar om ons samen met hi ho te sandwichen en rep van de kaart te spelen als wij niet alles deden regelen na hun voordeel hier ook flink wat foto’s van zal jullie een screen laten zien.

Bekijk bijlage 16508

tevens hebben we ook een nieuwe co erop die al banden had met hi ho. En deze speler zag liever ons met hi ho samenwerken dan met de leden van rep.Gezien we super veel tijd en moeite erin stoken en amper wat terug kregen van onze leden.

Uiteindelijk hebben we deze keuze gemaakt toekomst gericht, niet iedereen zal hem in dank af nemen maar gelukkig zijn er ook realistische leden in rep. & AA die onze keus begrijpen, gezien onze moeite wat we in de stam staken en er amper iets voor terug kregen.

dus wij staan volledig achter onze keuze na hi ho.

hoofd speler team turtle

Wil even hierop ingaan gezien het beperkt blijft en weinig uitleg geeft.
De aanleiding waarop ik aangaf leeg te komen te staan is na 1e keer dat Disguised turtle de stam verliet 24-12-2019.
Dit was na de massa waar ze 3 dorpen verloren en impulsief de stam gingen leaven.
Gaf team disguised turtle aan mij net zo goed te kunnen internen gezien ze mij afgezonderd van de stam achterlaten bij hun leave.
Dat was het moment waarop ze zeiden dat ze Rep. enkel tijdelijk verlieten om spelers een wake up call te geven en dat Killb & Disguised turtle voor altijd samen zullen blijven spelen
Ja ik benaderde ook Hi Ho om aan te geven dat ik zou stoppen en leeg zou komen te staan gezien de beslissing van Disguised turtle, dit is ook uitgelegd via de PM maar uiteraard word dat niet hier geplaatst (waar zelfs Hi Ho leden dat konden begrijpen in mijn situatie)
Mocht ik dat gedaan hebben zou Disguised turtle meer front hebben hebben gehad met Hi Ho nadat Killb weg valt.
Mogelijk was dit ook 1 van de redenen waarom ze uiteindelijk terug kwamen in Rep. om dat te voorkomen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
44
Normaal reageren wij nooit hierop maar gezien wij nu afgestreept worden als sneue spelers hier een paar foto’s vanuit onze kant waardoor wij uiteindelijk besloten hebben om over te gaan.

Als eerste killb we zouden ind blijven samen werken maar jij hebt al aantal keer gezegd te stoppen en handdoek in de ring te gooien zelfs zo erg dat je ice Noble bericht dat hij je dorpen mag pakken. Bekijk bijlage 16507

en kuyka het zelfde deze man dreigt enkel alleen maar om ons samen met hi ho te sandwichen en rep van de kaart te spelen als wij niet alles deden regelen na hun voordeel hier ook flink wat foto’s van zal jullie een screen laten zien.

Bekijk bijlage 16508

tevens hebben we ook een nieuwe co erop die al banden had met hi ho. En deze speler zag liever ons met hi ho samenwerken dan met de leden van rep.Gezien we super veel tijd en moeite erin stoken en amper wat terug kregen van onze leden.

Uiteindelijk hebben we deze keuze gemaakt toekomst gericht, niet iedereen zal hem in dank af nemen maar gelukkig zijn er ook realistische leden in rep. & AA die onze keus begrijpen, gezien onze moeite wat we in de stam staken en er amper iets voor terug kregen.

dus wij staan volledig achter onze keuze na hi ho.

hoofd speler team turtle


Een sneue speler ben je zeker.

Nog geen dag geleden intern je pretje (een speler in rep. ) Een dag later leave je de stam met zijn dorpen.

Vorige week eis je nog clears op voor een massa op jouw buurman (night train) weer een massa zonder succes natuurlijk denk toch dat we nu wel weten aan wie het ligt.

Afgelopen week vraag je nog om pre deff in de stam. (Krijg je ook)


En dan ook de reden van je leave wat een grap ben je toch voor de wereldwinst als je al zoveel werelden speelt en überhaupt niet hebt gewonnen zal het wel aan jullie als speler liggen.

Blijf jij maar lekker €100 per week aan tw spenden en dan nog trots zeggen ja ik win. Alhoewel ik zorg er persoonlijk nog wel voor dat jij helemaal niks wint. Als je Arjan zo weet te naaien ben je niks waard. De meest oprechte tw speler die je denk ik wel kan hebben. Een groter hart voor de stam is er niet.


Kort samen gevat hoe turtle speelt Oh night train groeit sneller laat ik dan maar omni internen om punten te krijgen.

(Arjan als je dit lees en weggespeeld word) je mag weer lekker co'en bij mij :p pakken we die viespeuk samen.




Succes in je nieuwe stam turtle en succes om je wereldwinst te behalen denk dat heel w71+ latere werelden nu zien wat voor een speler je bent groetjes je nieuwe buurman.
 
Reactiescore
25
En het gejank is terug begonnen :D

Zoals al gezegd geweest is;
Met Leroy zijn er +-5dagen voor de wereld starte
afspraken gemaakt.
Aangezien de afspraak niet behaald werd;
Is optie 1 of optie 2
gebeurd.
De rest mogen jullie erbij verzinnen.

Gr Jens
 
Reactiescore
3.457
En het gejank is terug begonnen :D

Zoals al gezegd geweest is;
Met Leroy zijn er +-5dagen voor de wereld starte
afspraken gemaakt.
Aangezien de afspraak niet behaald werd;
Is optie 1 of optie 2
gebeurd.
De rest mogen jullie erbij verzinnen.

Gr Jens
Haha kreeg ineens een deja vu naar w58, waar Hi ho ook van ons af wilde.
Ipv een kick bedachten jullie ff dat er een account zou moeten worden aangemaakt met dezelfde naam als het account van Maick en mij,alleen met een punt erachter.
Vanaf dat account zou er dan gevoelige info naar de vijand gestuurd worden zodat jullie ons konden blamen,ontslaan en direct edelen .
 
Reactiescore
25
Haha kreeg ineens een deja vu naar w58, waar Hi ho ook van ons af wilde.
Ipv een kick bedachten jullie ff dat er een account zou moeten worden aangemaakt met dezelfde naam als het account van Maick en mij,alleen met een punt erachter.
Vanaf dat account zou er dan gevoelige info naar de vijand gestuurd worden zodat jullie ons konden blamen,ontslaan en direct edelen .

Ik weet niet over wat je het hebt Inge.daarvoor moet je bij heavyfrost owner zijn.
Deze is wel gestopt met tw tijdens nl58
Het enige dat ik weet is;
Dat je op delete gegaan bent.

Gr Jens
 

DeletedUser78491

Guest
Nee dat deed hij inderdaad niet, afspraak is afspraak. Om bij Hi Ho te blijven moet er MINIMAAL 100eu / week doorheen gegooid worden. Lijkt mij duidelijke taal toch?
 

DeletedUser8279

Guest
Ik snap Turtle wel. Als je meermaals een massa probeert op te zetten, maar deze niet van de grond komt omdat bepaalde mensen geen edels meer hebben, maar wel 20 bbs kunnen pakken, dan zou ik het ook een keer zat zijn.
 
Reactiescore
25

Leuk dat je dit nog hebt.was dat al lang vergeten.
Ik kies idd op tw ipv vriendschap.
Mathias is trouwens nog steeds een vriend in rl
Maar niet in tw.
Mathias is/was de owner van heavyfrost.
Bij hem moet je zijn omtrent de plannen die er waren.
Was idd een plan ofzo op morgan firestorm weg te halen uit de stam.omdat dit acc de sfeer naar beneden haalde.
Zelf heb ik me er niets van aangetrokken hie en wat de plannen waren.
Ps: de pm had ik niet verwijderd he ;)
 
Reactiescore
983
Ik snap Turtle wel. Als je meermaals een stammassa probeert op te zetten, maar deze niet van de grond komt omdat bepaalde mensen geen edels meer hebben, maar wel 20 bbs kunnen pakken, dan zou ik het ook een keer zat zijn.

Denk dat mensen Turtle meer begrijpen dan Hi Ho he...
Wat je bent met een lid die zijn def alleen maar thuis wou houden bij aanvallen op stamgenoten omdat hij wat aanvallen kreeg is mij nog steeds de vraag. Maargoed, het feit dat Turtle naar Hi Ho is voor hun heel slim gedaan/gezien, dat is ook niet echt het punt imo :)
 
Reactiescore
3.457
Deze is wel gestopt met tw tijdens nl58
Het enige dat ik weet is;
Dat je op delete gegaan bent.
Wij kregen invité voor de nieuwe stam maar wilde jullie niet achterlaten,zou een naaistreek zijn geweest.
Hebben dus bewust gekozen om op delete te gaan.
 

DeletedUser80076

Guest
Ik snap Hi Ho ook wel hierin hoor..
Al weken op de 3de plaats staan,wetende dat met 1 "goede" recruit je 1ste kan staan.
Waarom het dan niet gewoon doen ?
De interns zullen ook stilletjes op hun einde lopen,dus binnenkort zullen de mb's nog volgen en dan ... elkaar?

Bestaat er lager dan laag ?

Over turtle ga ik heel kort zijn... RUNNER !
Dat ik ze niet mag,weten hen ook wel , zelf uit een Whatsapp gesprek runnen kunnen ze ... SUCCES ermee 7 dwergen en schildpad !
 
Reactiescore
766
Afgelopen drie pagina’s doen me een beetje denken aan propaganda voor dummy’s.
 
Reactiescore
344
Best grappig om te zien dat mensen wijzen naar turtle, overigens is er al naar voren gehaald dat bepaalde spelers binnen rep hun dorpen wilden leeg zetten en of geen zin/toekomst zagen in w71.

dit is eigenlijk kortom het verhaal wat er zich rondom de feiten heeft afgespeeld:

taow probeert ons aan het lijntje te houden
Taow maakt plaats voor 3 leden ( killb, turtle, en belastingdienst.
Taow is in bespreking met hi ho om rep weg te spelen.
Kyuka wijst naar hi ho omdat ze turtle weg gehaald hebben bij rep, om zo makkelijk rep weg te spelen.- dit terwijl ze zelf de bedoelingen hadden om 3 leden bij rep weg te halen, om vervolgens de rest weg te spelen.

Ik weet niet wie hier echt hypocriet is, maar begrijp dat na de wetenschap dat turtle wist dat onderander killb aangegeven heeft dorpen voor ice leeg te zetten, nu gewoon voor hun eigen toekomst heeft gekozen
 
Bovenaan