Disguised turtle

DeletedUser69967

Guest
Best grappig om te zien dat mensen wijzen naar turtle, overigens is er al naar voren gehaald dat bepaalde spelers binnen rep hun dorpen wilden leeg zetten en of geen zin/toekomst zagen in w71.

dit is eigenlijk kortom het verhaal wat er zich rondom de feiten heeft afgespeeld:

taow probeert ons aan het lijntje te houden
Taow maakt plaats voor 3 leden ( killb, turtle, en belastingdienst.
Taow is in bespreking met hi ho om rep weg te spelen.
Kyuka wijst naar hi ho omdat ze turtle weg gehaald hebben bij rep, om zo makkelijk rep weg te spelen.- dit terwijl ze zelf de bedoelingen hadden om 3 leden bij rep weg te halen, om vervolgens de rest weg te spelen.

Ik weet niet wie hier echt hypocriet is, maar begrijp dat na de wetenschap dat turtle wist dat onderander killb aangegeven heeft dorpen voor ice leeg te zetten, nu gewoon voor hun eigen toekomst heeft gekozen

TaoW was al onze BG, dit was al zo voordat ik in Rep. kwam.
Heb me daarin nooit mee bemoeid of iets in de geest van diplomatie (ga er vanuit Disguised turtle zelf) corrigeer me als ik hierin verkeerd zit.
Rep. heeft nooit iets bewezen naar TaoW toe, echter andersom wel toen we een massa over ons heenkregen voorzagen ze ons voor een deftige stack.
Daarnaast is er überhaupt nooit gesproken gesproken over het overgaan naar TaoW (spreek namens het account Killb)
De bg werd verbroken doordat Dpschut en kyuka onderling problemen hadden betreft afgesproken edellijnen.

Motivatie/zin hebben in W71 was uitgesproken nadat Disguised turtle Rep. verliet na het verliezen van 3 dorpen.
Die frustreerde zich aan de gang van zaken binnen Rep. met name aan hoe elk account aan zichzelf dacht en weinig OS onderling verstuurd werd.
Dreigde toen te stoppen, gezien ik afgesloten was van stamleden door het leaven van Disguised turtle.
Heb Disguised turtle mijn frustratie uitgesproken en gezegd intern me maar mijn dorpen zullen leeg staan.
Heb dat ook laten weten aan Hi Ho waar op dat moment van frustratie, echter waren enkele spelers sympathiek genoeg om te zeggen niet te moeten stoppen King of pvm/ Le roy rest die genoot er enkel van (ga ik vanuit)
Echter zagen ze het zelf ook niet zitten als ik alles leeg zou zetten want dat zou nog meer front voor hun account betekenen als Hi Ho de dorpen ook zal edelen.

Heb toen veel met hun privé gepraat, echter stelden ze me gerust terug te komen.
Ze wouden de leden enkel wakker schudden dat er echt dingen aangepast moesten worden binnen de stam.
Echter vertelden ze toen dat ze die dag overal invites hebben gekregen gezien ze stamloos waren dus ga er vanuit dat vanaf dat moment het contact al gelegd was met Hi Ho.
Maar zo gezegd zo gedaan, werd een topic geopend voor pre deff waarin hun dus ook hun gevraagde Pre deff kregen.
Daarnaast was ik bezig met recruits binnen te halen dus er moest ruimte gecreëerd worden dus kwam het aan bod om Pretje zo snel mogelijk te internen.
Killb heeft 42 edels, die 6 dorpen liggen zuid direct onder mijn cluster.
Zelf vond ik het schappelijk om deze dorpen zodoende aan Disguised turtle af te staan gezien hun voorgaande verlies van 3 dorpen tijdens de massa + zou het front verlichten gezien je dan met 2 spelers daar ligt.
Er was helemaal niets aangehaald betreft het leaven/overwegen ging er zelf vanuit dat die terug was om te blijven anders had ik de dorpen van Pretje zelf wel gepakt.
Ben zelf ook continu bezig geweest om de zaken op orde de krijgen binnen Rep.
En dan krijg je dit terug als dank
 
Reactiescore
1.278
Bij het zien van deze intern zijn er per direct berichten gestuurd of dat deze intern een negatief antwoord was op ons voorstel. De recruit was rond pas savonds. Clears stonden bij het zien van die intern praktisch klaar om te gooien.

Je snap vast dat het voor mij lastig is te geloven dat Turlte, op het moment dat ze het voorstel ontvingen, niet direct de opties hebben afgewogen. Ik geloof eerlijk gezegd niet dat ze op het moment van de intern volledig voor Rep. gingen en dit enkele uren later compleet omgeslagen is in een join bij Hi Ho. Een account met leidinggevende functies die op het laatst toch nog even een intern toegeëigend, want ja die bevoegdheden heb je als leidinggevende. Komt op mij slecht over.

Niet fair richting Rep. en zeker niet richting pretje die zijn dorpen afstaat aan zijn partij, dorpen waarvoor ook hij de hele wereld hard gewerkt heeft.
 

DeletedUser69967

Guest
Ik speel sinds kort op het account. Actief sinds de join bij Hi Ho. Wat er juist allemaal gezegd/gebeurd is omtrent Pretje kan ik niets over zeggen. Heb ik niet meegemaakt van dichtbij.

Verder over de post van Killb. Hij is in mijn ogen altijd de labiele factor geweest in Rep. Hij zegt zelf dat hij alles leeg ging zetten voor Hi Ho. Aka, hij zegt zelf dat hij een stab gaat doen tov. Rep.

Dit is waarom ik graag met het account de overstap maakte naar Hi Ho. Dat we van die labiele factor af waren. Dit heb ik dan ook voorgelegd aan mijn co’s.

Tov. Killb hebben wij dus geen verantwoording af te leggen. Verder hebben we na onze leave ook nog geen acties tov Rep. Ondernomen. Dus wij laten ook niemand short period in de steek die het niet verdiend.

Zoals hierboven al aangehaald is, was Killb zelf ook niet altijd een heilig boontje. Wanneer er dan iets tegen hem komt, geen stab oid, gaat die meteen wenen. Karma

Knap als jij sinds het joinen van Hi Ho op het account (1 volle dag) dan al boekdelen over mij kunt spreken en zeggen dat ik de labiele factor was.
Volgens mij moet je eens vragen wat ik gedaan heb voor het account Disguised turtle/ Rep. voordat je uberhaupt je erin mengt.
Moet ik alle screens uploaden hoevaak Maurice/ Mathieu van Disguised turtle vol lof over mij praatte?
Sterker nog ze dachten dat enkel onze accounts overeind zouden blijven gezien activiteit etc.
En betreft dorpen leeg zetten heb ik al hierboven uitgelegd, Disguised turtle zag het ook niet zitten als ik weg viel omdat ze dan zodoende een groter front hebben.
Dus was het daadwerkelijk labiel? ben er nu toch ook nog ondanks ze weg zijn.
 
Reactiescore
146
Als jij gaat dreigen met stoppen is het toch logisch dat wij gaan kijken voor andere opties?

Ik heb al wel meer zien passeren van je de afgelopen tijd.
 

DeletedUser69967

Guest
Als jij gaat dreigen met stoppen is het toch logisch dat wij gaan kijken voor andere opties?

Ik heb al wel meer zien passeren van je de afgelopen tijd.

Toen ik dreigde te stoppen kwam dit als reactie:
We komen terug in Rep. nu moeten dingen echt anders gaan.
We gaan de stam omgooien we gaan stricter zijn.
Daadwerkelijk wat ondernomen 0
Paar dagen later waren jullie weg.
De tijd die jullie terug kwamen was niet om de boel op orde te krijgen anders had je zelf ook wel wat ondernomen.
Als leiding heb je een voorbeeldfunctie je reflecteert jezelf naar je leden toe, als jullie nauwelijks wat ondernemen hoe kun je dan wel verwachten dat de rest van de stam het doet?
Je haalde net aan dat Killb de labiele factor was, echter zit ik nog steeds in Rep. jullie rotzooi op te ruimen.
 
Reactiescore
146
Niet mijn rotzooi. Je hebt altijd de kans gehad om er iets aan te doen, maar heb je nooit gedaan?

als een leider leavt en daarna terug komt. Ga je hem toch ook geen leider meer laten zijn? Ben je zelf ook mis in gegaan. Maar je wou gewoon weer verantwoordelijk van je afschuiven.
 

DeletedUser69967

Guest
Niet mijn rotzooi. Je hebt altijd de kans gehad om er iets aan te doen, maar heb je nooit gedaan?

als een leider leavt en daarna terug komt. Ga je hem toch ook geen leider meer laten zijn? Ben je zelf ook mis in gegaan. Maar je wou gewoon weer verantwoordelijk van je afschuiven.

Moet het archief van het stammenforum hier gepost worden.
Haha grappemaker
 
Reactiescore
2.177
Hi-ho en turtle jullie zijn gewoon zielig.

Nog ff rep joinen om intern af te maken wat de defbunker is van iemand die jullie aanvallen. Zielige mannetjes.

Had gehoord dat jullie voor wereldwinst gaan, succes daarmee :rolleyes2:
 
Reactiescore
146
Nogmaals. Ik ben nieuw op het account. Wij hebben samengezeten na Pretje over wat we gingen doen. Ik ben degene nie aangestuurd heeft voor Hi Ho. Rest is daarmee akkoord gegaan.

Wij hebben gewoon besloten wat op die moment de beste keuze voor ons was.

Ga nog wat BB dorpjes edelen. Houdoe
 
Reactiescore
338
Je weet niks af van pretje die niet zo lang geleden is, maar alles wat vooraf gegaan is aan de recruit, daar ben je enorm goed van op de hoogte...
 
Reactiescore
146
Je weet niks af van pretje die niet zo lang geleden is, maar alles wat vooraf gegaan is aan de recruit, daar ben je enorm goed van op de hoogte...

Ik lag altijd al in de buurt. Heb Killb nooit echt geapprecieerd deze wereld. En voor de rest heb ik ook gewoon gezellige feestdagen gehad. Dit vind ik belangrijker dan TW. Mijn excuses hiervoor.

Ben benieuwd wie de volgende controversiële recruit wordt van een stam.
 
Reactiescore
1.278
Nogmaals. Ik ben nieuw op het account. Wij hebben samengezeten na Pretje over wat we gingen doen. Ik ben degene nie aangestuurd heeft voor Hi Ho. Rest is daarmee akkoord gegaan.

Wij hebben gewoon besloten wat op die moment de beste keuze voor ons was.

Ga nog wat BB dorpjes edelen. Houdoe

Je hoeft niet elke post te benadrukken dat je net nieuw bent op het account hoor. Het is nu niet dat op het moment dat er een speler op een account toetreed het hele account weer blanco vanaf 0 begint. Al kom je er later bij dien je naar mijn beleving in te lezen en de relaties, afspraken en diplomatie van een account te respecteren.

Maar als ik het goed begrijp hadden jullie al een voorstel liggen vanuit Hi Ho om toe te treden. Toen hadden jullie blijkbaar geen mening en pas na een intern konden jullie een mening vormen over het voorstel. Waarbij iedereen akkoord ging. Jullie wisten dat het voorstel er lag, die blijkbaar niet direct afgewezen was dus de mogelijkheid er bestond dat de weg richting Hi Ho ging. Zelfs al geloof ik je op je woord dat jullie pas na de intern alles besloten hebben blijft het in mijn ogen niet fair.

Turtle komt op mij over als een hebberig account en laat ik nu eerlijk zijn je optreden op het AF helpt behoorlijk bij deze beeldvorming.
 
Reactiescore
146
Als wij een hebberig account zijn, waarom geven wij dan dorpen af?

Ik heb punten aangehaald aan mijn co’s waardoor we intern hebben besloten die moment.

Doordat Killb in het verleden al gestabbed Heeft en nu weer aanleiding gaf tot stabben vind ik het logisch dat wij andere opties ineens gaan bekijken
 
Reactiescore
1.283
Hi-ho en turtle jullie zijn gewoon zielig.

Nog ff rep joinen om intern af te maken wat de defbunker is van iemand die jullie aanvallen. Zielige mannetjes.

Had gehoord dat jullie voor wereldwinst gaan, succes daarmee :rolleyes2:

Volgens mij was dit al eerder aangekaart:rolleyes2:,

Maar hoe hypocriet moet je wel niet zijn om als TAoW zijnde Hi Ho behoorlijk zwart te maken voor deze recruit.
1: Eerst gaat TAoW voor een BG2WIN met Rep in de hoop hun groei in het noorden te bespoedigen en ruimtewinst tegen Hi Ho te winnen.
2: Daarna verbreken jullie de BG nadat jullie de voorgestelde edellijnen meermaals schijnen te overtreden.
(2.5: Om het dan al niet te hebben over de hele rim die gecontacteerd wordt om "Het gevaar TAS" tegen te gaan en tegelijkertijd die rimmers ook TAS laten contacteren of wij geen samenwerkingen met hun willen aangaan. )
3: Hierna gaan er meerdere mensen in TAoW fuseren en proberen jullie tegelijkertijd 3 leden van Rep aan te nemen die volledig in het stamcluster liggen van Hi Ho.
4: Dan blijkt dat uiteindelijk Turtle niet ingaat op jullie voorstel en besluit na gesprekken voor Hi Ho te gaan.
5: Keihard moddergooien richting Hi Ho met allemaal verhalen waarvan ze telkens verder van de waarheid geraken...

Dat Rep leden boos zijn door de overstap, 100% terecht en kan hun boosheid ook erg goed begrijpen. Wat ik dan wel raar vind is dat ik veel op het AF erover tegenkom. Had misschien verstandiger geweest om in game met Turtle of leiding Hi Ho contact op te nemen en die interndorpen die gepakt zijn in de periode waarin turtle duidelijk nadacht over een overstap van Hi Ho terug te laten gaan naar Rep. Lijkt mij niet meer dan normaal dat dit zo geregeld had geweest en dan waren die interndorpen waar nu zo moeilijk over gedaan worden allang terug geweest in Rep bezit.

Groetjes Rick
 
Reactiescore
1.918
Als wij een hebberig account zijn, waarom geven wij dan dorpen af?

Ik heb punten aangehaald aan mijn co’s waardoor we intern hebben besloten die moment.

Doordat Killb in het verleden al gestabbed Heeft en nu weer aanleiding gaf tot stabben vind ik het logisch dat wij andere opties ineens gaan bekijken
lol vertel eens over die stab dan, dat wist jij vgm niet eens tot dragonshield dat aanhaalde enkele postst terug
 
Bovenaan