Top/Flop Stammen

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum
Reactiescore
1.367
Hahaha man, hou toch op, jullie negatieve houding ten opzichte van Chef voordat hij toegetreden is, is net zo'n zekerheidje als dat een cirkel rond is.

Ik weet het niet meer, en heb het meerderen horen zeggen, vandaar dat ik het vraag.
 

DeletedUser74430

Guest
Ik weet het niet meer, en heb het meerderen horen zeggen, vandaar dat ik het vraag.

Okay, ik ben gewoon erg benieuwd hoe jullie dat hebben gerechtvaardigd, ofja, dat klinkt behoorlijk zwaar, maar is toch een hele bijzondere move en wel een beetje gezichtsverlies imo. Maar ja, als dat volgens jullie niet waar is, dan ben ik weer weg hoor, zag het alleen toevallig en vond het nogal merkwaardig.
 
Reactiescore
1.367
Okay, ik ben gewoon erg benieuwd hoe jullie dat hebben gerechtvaardigd, ofja, dat klinkt behoorlijk zwaar, maar is toch een hele bijzondere move en wel een beetje gezichtsverlies imo. Maar ja, als dat volgens jullie niet waar is, dan ben ik weer weg hoor, zag het alleen toevallig en vond het nogal merkwaardig.

ik heb zelf met chef 67 gespeeld en was daar gewoon prima speler. En met een gedeelte van het team 57 gewonnen, dus nogmaals geen idee
 

DeletedUser74418

Guest
Ik volgde deze wereld in het begin een beetje en kijk nu weer eens op de ranglijst. Waar ging het mis bij de R2W stam, waarom hebben zij ChefIntern ooit in de stam gehaald, na alles wat ze eerst over dit account zeiden?

Komt omdat R2W net zo noob is als chef intern

ik heb zelf met chef 67 gespeeld en was daar gewoon prima speler. En met een gedeelte van het team 57 gewonnen, dus nogmaals geen idee

57 dikke dikke noobwereld, misschien wel noober dan 70.

Samen gestomped door kakaka? :)
 
Reactiescore
1.367
57 dikke dikke noobwereld, misschien wel noober dan 70.

Samen gestomped door kakaka? :)

Nah, w57 was en geweldige wereld, iedereen die wat anders vind is noob.
Sws, kan niet tegen een premade so groot als het gehele noorden van de wereld op...
 
Reactiescore
967
@Progidii

Even wat stukjes uit het hele verhaal gehaald :)

Op elke wereld leg ik spreekwoordelijk, mijn 'oren op de grond'. Luister ik als een 'indiaan', naar wat er te komen staat. En jawel, ik was hierdoor op de hoogte van een op handen zijnde samenwerking tussen Pion. en Inni (hoe hard dat hier op het AF ook werd en word ontkend). Samen op Mats was hierbij het doel. Ik ben dan ook niet verrast door deze 'bekentenis'.

Twee (rim)stammen, althans spelers ervan... bevestigde me al eerder dat er een samenwerking werd gezocht door of met Pion. In het ene geval werd de stam benaderd door Pion. In het andere geval benaderde de stam Pion. zelf. In beide gevallen wilde men mij dat alleen vertellen, mist ik hun identiteit (van de betreffende spelers) niet zou prijs geven. Dat heb ik beloofd, dus dat doe ik ook niet.

Toen kreeg ik het bericht dat er een NAP was afgesloten tussen Pion. en Inni. Een NAP die verdacht veel weg had van een BG. Ik concludeerde dat er een Mats versus de rest van de wereld situatie werd geschapen. En meldde dit aan de stam.

Tot onze verrassing verliet toen Chef Pion. In het licht van de gebeurtenissen, leek mij dat een kans, die we beter niet konden laten voorbij gaan. Let wel, eerder was er totaal geen sprake van een rekruut van deze account. JE, ikzelf en Absurd. bijvoorbeeld, waren hier eerder op tegen. Spelers die veel internen, zijn meestal niet de sterkste spelers en zelfs met een numeriek overwicht... meer dorpen betekend hopelijk ook meer troepen, zijn ze meestal niet bestand tegen langdurige zware aanvallen. Bovendien zou Absurd. een mooi front verliezen.

Maar in het licht van mijn eerdere bevindingen, was dit wel een uitgelezen kans om het numerieke overwicht van de Pion./INNI/rim-stammen versus Mats een beetje recht te trekken. Niet helemaal, want met de rimstammen, voert Mats een twee fronten oorlog en kunnen wij nooit aan één zijde alle def neerzetten. Iets dat INNI en Pion. wel kunnen doen. Zeker de NAP met Tover, valt voor Mats erg nadelig uit. Die hielden eerder ook een bak OS vast en nu kan het allemaal tegen ons ingezet worden.

In dat licht heb ik twee keer sterk aangedrongen op de aanname (waar ik dus eerder tegen was) van Chef in onze stamchat. Absurd. is met hen gaan praten en ze kwamen overeen, waarna alle seinen op groen stonden om die account te rekruteren en na een gesprek met JE zijn ze alsnog aangenomen.

De account was echter nooit aangenomen, als we geen lucht hadden gekregen van de samenwerking tussen INNI en Pion en het erbij betrekken van rimstammen door dezelfde coalitie. Dat dit wel gebeurde, hebben deze stammen dan ook volledig aan zichzelf te danken. En nee, het is geen R2W. Want als je INNI/Pion. samenvoegt, de rimstammen mee rekent en weet dat wij hierdoor op twee fronten moeten vechten, dan is het puur gedaan om de situatie enigszins gelijk te trekken.

Stop ook verder met ontkennen van deze samenwerking(en)... ze zijn ons allang bekend en je wint er niets mee en stop met het R2W verhaal, als je zo'n beetje de hele wereld tegen ons opzet en wij... ondanks dat we de grootste stam zijn... nog steeds in de minderheid zijn en op twee fronten oorlog moeten voeren. INNI en Pion. hebben hierdoor de beste kaarten, hoewel kwantiteit niets zegt over de kwaliteit, samen met de aan hun geallieerde rimstammen. Stop met het innemen van een underdog positie, want ook die hebben jullie niet. Hypocriet is het om te doen, alsof je de mindere bent en je feitelijk een groot numeriek overwicht hebt.
 
Reactiescore
614
In het kader van het voorgaande bericht waarin een lange post van Triador wordt gequote vind ik één ding bijzonder:

Waarom mag Mats geen moves maken (door een recruit van Chef) tegenover een verandering in de wereld (namelijk INNI + Pion) en wordt hier zwaar op gereageerd. Echter mogen Inni en Pion wel samen gaan hokken nadat Tring het strijdtoneel heeft verlaten en Pony de enige échte nummer 1 stam joint (iets wat overigens al tijden bekend was bij de leiding van Inni).

Zo komen ze namelijk ook aan alle screenshots uit de Johnny English whatsapp groep omdat we met hen op goed vertrouwen daar wat wilde overleggen (neem jullie verder niks kwalijk hoor, maar hoef geen zwartmakerij van jullie kant meer te horen na een dergelijke actie ;)).

Acties leiden tot reacties. Zo is INNI en Pion samen een tegenreactie op Tring dat wegvalt + Pony die de nummer één stam joint (die tevens lekker blijft groeien). Waarop de recruit van chef een reactie is op de voorgaand beschreven actie :)

PS: Kom niet aan met dat hier zo heftig op gereageerd wordt vanwege onze eerdere uitspraken want dit is iets dat Triador al volledig heeft getackeld in zijn post en tevens is dit (hun playstijl) ook iets wat ik met Chef persoonlijk meermaals heb besproken.
PPS: Hier laat ik het verder ook bij want dat een dergelijke move van Mats massaal bekritiseerd wordt als tegenreactie op een samenwerking tussen twee stammen slaat natuurlijk nergens op.
 
Reactiescore
1.454
Ik volgde deze wereld in het begin een beetje en kijk nu weer eens op de ranglijst. Waar ging het mis bij de R2W stam, waarom hebben zij ChefIntern ooit in de stam gehaald, na alles wat ze eerst over dit account zeiden?

Ben benieuwd naar de quotes tbh. We hebben hier en daar wel porren uit gedeeld, maar dat gebeurde net zo vaak als dat ik Johnny English een plebnoob noemde. Dus ben opzich vrij benieuwd naar alles wat we dan wel niet zeiden :)
 

DeletedUser79340

Guest
ik ben er ook benieuwd naar maar denk dat we lang kunnen wachten want er is niet veel

team Chef zijn stuk voor stuk toppers
 

DeletedUser81766

Guest
Wat een gezever allemaal. Het klopt, spelers van R2W hebben hun mening vaker over ons (Chef) gedeeld. Deze mening is nooit veranderd, ook nu wij in de stam zitten. Daar is niet mis mee. Je moet je beseffen dat de spelers in onze stam die hier commentaar op leveren zoals bijvoorbeeld Triador, het spel ook daadwerkelijk anders spelen.

In tegendeel tot veel andere spelers die hier komen zeuren over dat wij veel internen. Iedereen in de wereld internt namelijk en dat heeft geen invloed op dat het account slecht of goed is. Alleen omdat wij nou eenmaal rang 1 staan zijn wij continue het pispaaltje.

Prima, interesseert ons verder ook niet omdat wij beter weten. Wij weten namelijk wel wat er achter onze schermen speelt, hoe wij goed samenwerken met onze MB spelers. Hoe we goed contact met hen houden en niet alleen voor opdrachtjes hier en daar een speler clearen, maar algemeen contact. Continue praten wij met ze en we laten hun doen wat zij willen, zodat zij er plezier aan hebben.

Zo twijfel ik ook geen moment om voor hen op te komen. Het is tenslotte gewoon kant en klare onzin wat veel spelers beweren. Het zijn met name juist de spelers die ook gebruik maken van MB/DU spelers die hierover klagen. Nieuwsflash, jullie doen exact hetzelfde alleen wij zijn er gewoon veel beter in.

Verder zie ik geen probleem in het feit dat er medespelers in onze stam tribalwars anders spelen en benaderen. Er is dan verder ook nooit ruzie over geweest, hoog uit de commentaar dat zij het anders doen. Dit heeft geen enkele invloed op samenwerking of andere aspecten van een stam.

Het is zeer teleurstellend om te zien hoe er continue iets nieuws uitgezocht word om ook maar een kleine poging te doen tot het kleineren van Chef of de keuze van R2W. Eenmaal Chef in Pion zat waren jullie nog nooit met dit soort discussies gekomen, de situatie was niet anders als dat het nu is.

Verder weet Pion zelf wel hoe sterk Chef staat, onafhankelijk van de interns van onze MB team.
 
Reactiescore
3.457
In tegendeel tot veel andere spelers die hier komen zeuren over dat wij veel internen. Iedereen in de wereld internt namelijk en dat heeft geen invloed op dat het account slecht of goed is.
Meer dan de helft van jullie dorpen zijn intern en dat kan wel een hoop zeggen of jullie goed of slecht zijn!
Jullie kiezen namelijk voor de easy way, makkelijk gratis dorpjes pakken om snel groot te worden.
Dit zegt enorm veel over een speler die kiest voor de makkelijke weg.
Rang 1 door internen,wees er trots op ;-)
 

DeletedUser81766

Guest
Meer dan de helft van jullie dorpen zijn intern en dat kan wel een hoop zeggen of jullie goed of slecht zijn!
Jullie kiezen namelijk voor de easy way, makkelijk gratis dorpjes pakken om snel groot te worden.
Dit zegt enorm veel over een speler die kiest voor de makkelijke weg.
Rang 1 door internen,wees er trots op ;-)

Betekent dat wij inderdaad een goed draaiende MB/DU team hebben, ben ik het zeker met je eens. Tenslotte heb je niet veel aan een MB die erg groot is, dan breekt het geen moraal meer hé. Dus als je sterke MB’s hebt intern je automatisch veel.

Maarja, jij kijkt alleen naar onze rang. Je weet ook niet beter. Als je naar INNI kijkt of veel andere spelers kan je al snel concluderen dat de meeste meer als 50% geinternd hebben. Kan je wel zitten zeuren, zeker blijven doen.

Het valt niet mee om tweede te zijn in ergens waar je goed in bent hé schat.
 
Reactiescore
3.457
Betekent dat wij inderdaad een goed draaiende MB/DU team hebben,
Betekent dat je een overtallig team aan mb’s hebt wat je duidelijk niet goed uitbuit
Noem mij eens 2 redenen waarom jullie de verdiende rang 1 zijn?

Het valt niet mee om tweede te zijn in ergens waar je goed in bent hé schat.
Oh en ben altijd eerste geweest de afgelopen jaren
 
Bovenaan