Golden Awards

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Dus je speelt eigenlijk drie werelden serieus.

Is casual geen idee voor jou? Daar leren ze ook de knijpjes van TW.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Sorry maar ik bot gewoon, dat is logisch dat je dat manueel niet kan bijbenen. Niets om je over te schamen
 

DeletedUser74418

Guest
Als omdat er sprake is van een vergelijking tussen 2 personen en jou omdat het om het bezitten van een vaardigheid gaat.. waar heb je het over
 
Reactiescore
1.585
Dus je speelt eigenlijk drie werelden serieus.

Is casual geen idee voor jou? Daar leren ze ook de knijpjes van TW.

Zo erg is het ook weer niet. Ik sta mijn mannetje wel wanneer nodig en compenseer een hele hoop met activiteit.

Als omdat er sprake is van een vergelijking tussen 2 personen en jou omdat het om het bezitten van een vaardigheid gaat.. waar heb je het over

Naja ik ben niet de enige. Zowat iedereen in One. heeft dit soort dingen niet eerder gezien en ook spelers uit Cave vinden het bizar. Zij mogen het nog gaan ervaren :)
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Dat steunt op die recent gewijzigde regels toch sinds 2017 oid. Niemand lijkt die echt te gebruiken maar het is idd "als jou"
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Zo erg is het ook weer niet. Ik sta mijn mannetje wel wanneer nodig en compenseer een hele hoop met activiteit.



Naja ik ben niet de enige. Zowat iedereen in One. heeft dit soort dingen niet eerder gezien en ook spelers uit Cave vinden het bizar. Zij mogen het nog gaan ervaren :)

Zeker? Ik hoor zelfs dat op Casual getimed word nowadays. Wellicht eens een kijkje nemen binnenkort. Een tip van iemand die jij als botter verdenkt. X

Verder heeft Cave al helemaal geen noemenswaardige spelers. One had TAS teminste nog.
 
Reactiescore
110
Als omdat er sprake is van een vergelijking tussen 2 personen en jou omdat het om het bezitten van een vaardigheid gaat.. waar heb je het over

Het gaat hier om de vergrotende trap; 'vaker' dus gebruik je 'dan'.

Het zou 'als' zijn als je een gelijkheid wil beschrijven, dus bijvoorbeeld; 'evenveel als jij'. :)
 

DeletedUser74418

Guest
Het gaat hier om de vergrotende trap; 'vaker' dus gebruik je 'dan'.

Het zou 'als' zijn als je een gelijkheid wil beschrijven, dus bijvoorbeeld; 'evenveel als jij'. :)

Niet hoe het werkt? Heb je bewijs van die regels?
 
Reactiescore
767
@dragonshield3 zoek eens wat uitdagin dan :O noobke beetje op een overstacked team als schedel gaan spelen :eek:
 
Reactiescore
634
Stamgroei afgelopen 7 dagen van leden overzicht twstats:

Cave: 1377k met 10.5mil ODA
Walk: 828k met 9.8mil ODA
One: 775k met 10mil ODA

grappig hoe One dezelfde hoeveelheid off nodig heeft voor een minder grote groei, maar toch geen 200+ clears nodig heeft.

Best grappig dat jij mij in feiten gelijk geeft.

One behaalt zijn groei ongeacht de ODA, evenals Cave die zijn groei behaalt ongeacht de ODA.
Dus mocht One of Cave niet aangevallen hebben, dan zouden beide stammen alsnog groei gepakt hebben.

Maar hetgeen wat Walk nu probeert te behalen via AF zal tegenover One gaat sws niet lukken.
Evenals @dragonshield3 die nu hier stoere dingen zit te typen, is zeker vergeten wat hij allemaal aan het typen was toen AyVamos dorpen had verloren.

Walk pakt enkel dorpen van One, doordat One momenteel in een 2 vs 1 strijd zit (ongeacht of er tussen Walk en Cave een Nap/Gap of BG is)
Zodra deze strijd in een 1 vs 1 vs 1 gaat veranderen, dan zal de groei van Walk dalen, terwijl One nog steeds zal groeien (ongeacht of One hierbij dorpen van Walk/Cave gaat pakken).

Dus zodra West Walk en West Cave elkaar gaan aanvallen.
Dan zal Walk aan One front niet beschikken over de hoeveelheid Off en Def wat ze nu ter beschikking hebben.
Dus pas zodra er een 1 vs 1 vs 1 komt en Walk dan alsnog groeit via One, Dan mogen jullie via AF komen chatten over de behaalde winsten.

*Ook even in een taal. zodat de Noobs het gaan begrijpen.
One is enkel dorpen verloren, maar geen accounts.
Menig andere stammen/accounts zouden in zo een situatie strijd neergelegd hebben en verder gaan spelen in andere werelden.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser74418

Guest
Volgens sommigen is het uitvoeren van meerdere taken tegelijkertijd inefficiënt en kost het uiteindelijk meer tijd. Dit komt ten eerste doordat constant de concentratie verlegd moet worden. Ten tweede krijgt het brein last van het Stroop-effect, waarbij deze automatisch de gemakkelijke handelingen als eerste uitvoert, en de meer gecompliceerde handelingen op een tweede plan zet.

Bron: Wikipedia

Extreem lachwekkend dat je zo geobsedeerd kan zijn met een driehoeksbalans dat je basis tribalwars kennis vergeet.

Geen enkele goede speler ooit, zal haar aandacht verdelen om 2 keer op halve kracht te vechten.

Mocht Walk Cave aanvallen zal de aandacht van Cave waarschijnlijk verschuiven, andersom precies hetzelfde verhaal. Dat gebeurt alleen nog niet en tot die tijd heeft One het zwaar. Wat One maar niet schijnt te begrijpen, is dat uiteindelijk de focus gaat switchen en er een andere top 3 stam die zware positie gaat bekleden.

Ik weet dat je graag tunnelvisie hebt op een concept Corus, maar in plaats van diezelfde theorie eindeloos te herhalen, denk logisch na over wat het beste werkt. Walk valt alleen One aan om zo sterk mogelijk aan te kunnen vallen. Het gegeven dat Cave ook One aanvalt is NIET RELEVANT voor Walk. Het is enkel een belangrijk gegeven voor One omdat zij het daarmee simpelweg lastiger krijgen. Boeit Cave en Walk dat? Nee, want wij gaan ook ooit in de situatie komen dat we op 2 fronten aangevallen gaan worden. Die acceptatie dat er een wisselwerking is tussen de benadeelde stam, is de mindset die je moet hebben om een 1v1v1 te gaan.

De reden dat jullie blijven klagen over deze oneerlijkheid is omdat jullie kinderlijke interpretatie van de 1v1v1 FOUT IS. Wat jullie verwachten bestaat niet en is niet de essentie van een 1v1v1. Ik ga daar niet teveel op in maar hier nog even een anecdote die het mooi omschrijft:

Hoewel het als multitasken wordt beschouwd, zijn vele van de 'beoefenaars' feitelijk bezig met snel switchtasken. Omdat het menselijk brein niet in staat is om meerdere enigszins complexe handelingen tegelijkertijd uit te voeren. Om die reden wisselen mensen die veel dingen tegelijk doen steeds, en soms enkele keren per seconde, van handeling. Exemplarisch is het handheldtelefoneren als bestuurder in een rijdende auto, waarbij constant de concentratie wordt afgewisseld tussen het verkeer en het telefoongesprek.

Bron: Wikipedia

Amen
 

DeletedUser73927

Guest
Dat lijstje van Chrisie heeft wel wat losgemaakt hé? Van drie posts per dag terug naar vijf pagina's in één dag. Aldo weer helemaal gelukkig.
 
Reactiescore
1.478
Als walk zo'n slechte ligging heeft wil ik ook wel een paar bbtje's edelen, edels genoeg. Zo moeilijk is het niet om zonder offtroepen punten te krijgen, elke defnoob doet dat.
 
Bovenaan