Top- of Flopstam

  • Topicstarter Deleted User - 487776907
  • Startdatum

Deleted User - 487776907

Guest
Redelijk vreemde situatie inderdaad. Gok dat je impliceert dat AX deze dorpjes gratis heeft weggegeven? Hoe zeker is het dat de VV bij AX ligt en niet bij Vitare?
 
Reactiescore
2.064
Redelijk vreemde situatie inderdaad. Gok dat je impliceert dat AX deze dorpjes gratis heeft weggegeven? Hoe zeker is het dat de VV bij AX ligt en niet bij Vitare?

Ik weet dat AX iig de VV had van dit account. Kan zijn dat de spelers van AX, de VV hebben doorgestuurd naar Vitare en zo het balletje is gaan rollen.
 

Deleted User - 487776907

Guest
In beiden situatie redelijk zwak om op het moment dat een massa faalt, dan maar een vv-account op te edelen wat toevallig net in het cluster ligt van je target. Enigszins begrijpelijk uit frustratie, maar niet het alles sterkste offensieve middel :)
 
Reactiescore
301
En dan vergeet Theo te zeggend at Vitare tijdens deze 4 dagen durende massa zelfs dorpjes heeft verloren in plaats van bij gekregen. Ik vind het in ieder geval een best zielige actie. als het dorpjes aan het front waren geweest, had ik er mee kunnen leven. Maar regelrechte CF's is gewoon echt kut.
 
Reactiescore
2.064
Het dorp van Anx, kan weggelaten worden. Over het hoofd gezien dat die er al anderhalve maand ligt.
Dus alleen die 3 dorpjes van The North meenemen aub!
 

DeletedUser77845

Guest
Wanneer gaat Vitare spelers van AX rekruteren met dat beleid van ze.

Bij mij in de Rim blijven ze maar spelertjes toevoegen aan al die stammetjes moet er bijna van kotsen.
 
Reactiescore
2.064
Beetje unfair hoe deze dorpjes verkregen zijn, ik zou het op prijs stellen als hier een normale regeling voor getroffen kan worden. Maar ik denk het niet...
 

Deleted User - 487776907

Guest
tenor.gif
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.790
Wel een vreemde zaak dat het account, wat bij AX onder VV ligt deze dorpjes zo gratis weggeeft aan spelers van Vitare. Vitare heeft ook al een BG met Maai. Toen ik deze dorpjes van de week scouten, stond er een stack in van 120k def of meer.
Is dit een teken van zwakte van Vitare, aangezien ze al dagen lang aan het beuken zijn op TheWitch en geen dorp pakken?Ook een vreemde actie van AX, die zo Vitare aan het helpen is.

Ik snap dat dit voor Witch een rottige situatie is. Ik weet niet wat de afspraken omtrent clusterfucken zijn tussen IDGAF en Vitare. Maar ik kan mij wel baseren op de regelgeving die Maai met zowel AX, IDGAF als Vitare heeft. Zie het stukje dat highlighted is, moest welke stam dan ook dit bij Maai hebben gedaan of andersom, had de stam geen consequenties (die later in dezelfde overeenkomst besproken worden) hoeven treffen. Dit omdat de neutrale speler (en zelfs daar kun je over twijfelen, maar dat doet er volgens de overeenkomst niet toe) in bezit was van meerdere dorpen.

1571406194716.png

Wat ik al zeg, de grens is hiermee wel opgezocht en clusterfuck regels zijn nooit optimaal, om ze acceptabel te houden voor alle stammen en al haar spelers, moet je bepaalde zaken weer wel toelaten. Zo ook het edelen van 'neutralen' als de clusterhouder te 'passief' was om ze zelf op te ruimen. Al snap ik uiteraard dat als men ze gestacked houd, je geen kans maakt daarvoor. Maar op die manier kun je ook stellen dat de dorpen van de ene potentiële vijand naar de anderen zijn verhuist. Killerboy had er 50 edels in kunnen zetten en je gek kunnen maken met laag moraal, daar waar Vitare ze stevig moet stacken en er minder edels in kan zetten. Belangrijke note is het verschil in activiteit en de beschikbare def om eventuele winsten veilig te stellen.

Ik weet heel goed dat dit niet om Maai gaat, maar binnen aan de hand van die drie afspraken met alle anderen topstammen, vorm ik wel mijn referentiekader voor wereld 68. Ik kan objectief gezien slechts zeggen dat het niet netjes is, maar niet in strijd met de geldende regels tussen de andere topstammen. Maar nogmaals; wellicht golden er andere regels tussen IDGAF en Vitare?
 
Reactiescore
2.064
Ik snap dat dit voor Witch een rottige situatie is. Ik weet niet wat de afspraken omtrent clusterfucken zijn tussen IDGAF en Vitare. Maar ik kan mij wel baseren op de regelgeving die Maai met zowel AX, IDGAF als Vitare heeft. Zie het stukje dat highlighted is, moest welke stam dan ook dit bij Maai hebben gedaan of andersom, had de stam geen consequenties (die later in dezelfde overeenkomst besproken worden) hoeven treffen. Dit omdat de neutrale speler (en zelfs daar kun je over twijfelen, maar dat doet er volgens de overeenkomst niet toe) in bezit was van meerdere dorpen.

Bekijk bijlage 15739

Wat ik al zeg, de grens is hiermee wel opgezocht en clusterfuck regels zijn nooit optimaal, om ze acceptabel te houden voor alle stammen en al haar spelers, moet je bepaalde zaken weer wel toelaten. Zo ook het edelen van 'neutralen' als de clusterhouder te 'passief' was om ze zelf op te ruimen. Al snap ik uiteraard dat als men ze gestacked houd, je geen kans maakt daarvoor. Maar op die manier kun je ook stellen dat de dorpen van de ene potentiële vijand naar de anderen zijn verhuist. Killerboy had er 50 edels in kunnen zetten en je gek kunnen maken met laag moraal, daar waar Vitare ze stevig moet stacken en er minder edels in kan zetten. Belangrijke note is het verschil in activiteit en de beschikbare def om eventuele winsten veilig te stellen.

Ik weet heel goed dat dit niet om Maai gaat, maar binnen aan de hand van die drie afspraken met alle anderen topstammen, vorm ik wel mijn referentiekader voor wereld 68. Ik kan objectief gezien slechts zeggen dat het niet netjes is, maar niet in strijd met de geldende regels tussen de andere topstammen. Maar nogmaals; wellicht golden er andere regels tussen IDGAF en Vitare?

Nee zelfde regels tussen Vitare en IDGAF. Alleen vind het een beetje naar, hoe AX en vitare hier onder 1 hoedje spelen. Vooral onder het mum van, we kunnen hem zelf niet verslaan met onze massa, dus dan doen we het maar zo. Natuurlijk is het officieel toegestaan, hoe jij het ook zegt, maar het is wel smerig.
 

Deleted User - 487776907

Guest
Niet alles hoeft buiten de regels te vallen om kut aan te voelen
 
Reactiescore
301
Ik snap dat dit voor Witch een rottige situatie is. Ik weet niet wat de afspraken omtrent clusterfucken zijn tussen IDGAF en Vitare. Maar ik kan mij wel baseren op de regelgeving die Maai met zowel AX, IDGAF als Vitare heeft. Zie het stukje dat highlighted is, moest welke stam dan ook dit bij Maai hebben gedaan of andersom, had de stam geen consequenties (die later in dezelfde overeenkomst besproken worden) hoeven treffen. Dit omdat de neutrale speler (en zelfs daar kun je over twijfelen, maar dat doet er volgens de overeenkomst niet toe) in bezit was van meerdere dorpen.

Bekijk bijlage 15739

Wat ik al zeg, de grens is hiermee wel opgezocht en clusterfuck regels zijn nooit optimaal, om ze acceptabel te houden voor alle stammen en al haar spelers, moet je bepaalde zaken weer wel toelaten. Zo ook het edelen van 'neutralen' als de clusterhouder te 'passief' was om ze zelf op te ruimen. Al snap ik uiteraard dat als men ze gestacked houd, je geen kans maakt daarvoor. Maar op die manier kun je ook stellen dat de dorpen van de ene potentiële vijand naar de anderen zijn verhuist. Killerboy had er 50 edels in kunnen zetten en je gek kunnen maken met laag moraal, daar waar Vitare ze stevig moet stacken en er minder edels in kan zetten. Belangrijke note is het verschil in activiteit en de beschikbare def om eventuele winsten veilig te stellen.

Ik weet heel goed dat dit niet om Maai gaat, maar binnen aan de hand van die drie afspraken met alle anderen topstammen, vorm ik wel mijn referentiekader voor wereld 68. Ik kan objectief gezien slechts zeggen dat het niet netjes is, maar niet in strijd met de geldende regels tussen de andere topstammen. Maar nogmaals; wellicht golden er andere regels tussen IDGAF en Vitare?

Je hebt zeker gelijk at dit 'volgens de regels' is gelopen. Echter moet je ook wel begrijpen denk ik dat dit wel ontzettend smerig is. En dan eigenlijk niet alleen van Vitare. Ook van Ax die hen deze dorpjes aangeboden hebben.
 

DeletedUser67378

Guest
Kijk je kan niet slaan en dan naar de docent jankend gaan rennen als je een klap terug krijgt. Zo simpel is het.

Maarja wat weet ik nou.

Dit is gewoon het Qua verhaal van w64 en zo gaat het hier ook eindigen.

Beyond Godlike w64 | Lostrapier w68
 
Reactiescore
2.064
Kijk je kan niet slaan en dan naar de docent jankend gaan rennen als je een klap terug krijgt. Zo simpel is het.

Maarja wat weet ik nou.

Dit is gewoon het Qua verhaal van w64 en zo gaat het hier ook eindigen.

Beyond Godlike w64 | Lostrapier w68

Aardig nutteloze post dit.

Vitare kan het gewoon op een eerlijke manier niet winnen. Maar geloof me, ook niet op deze manier ;)
 
Reactiescore
301
Kijk je kan niet slaan en dan naar de docent jankend gaan rennen als je een klap terug krijgt. Zo simpel is het.

Maarja wat weet ik nou.

Dit is gewoon het Qua verhaal van w64 en zo gaat het hier ook eindigen.

Beyond Godlike w64 | Lostrapier w68

Naar mijn weten hebben wij toch nergens gratis CF's aangeboden gekregen hoor :p
 

DeletedUser67378

Guest
Naar mijn weten hebben wij toch nergens gratis CF's aangeboden gekregen hoor :p

Echt niet? Ik kan je er zo 3 doorsturen, muur 20 bij overname + stacks van een spelers van jullie in zijn overige dorpen.

17-10, 17-10 en 08-10.

Iedereen die wel wat achtergrond informatie heeft die weet precies wat ik bedoel met die post en dit zijn overigens alleen 3 bij mij, laat staan de rest in het lijstje.

Maar goed ik houd het hierbij. Misschien dat hele lijst een tijdje later nog erop komt te staan. Voor nu weer lekker terug naar de popcorn haha
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.790
Je hebt zeker gelijk at dit 'volgens de regels' is gelopen. Echter moet je ook wel begrijpen denk ik dat dit wel ontzettend smerig is. En dan eigenlijk niet alleen van Vitare. Ook van Ax die hen deze dorpjes aangeboden hebben.

Ja dat snap ik wel. Maarja, met het hele Chefdiepvries fiasco, wat ons een heel account kostte, kijk ik nergens meer van op. Ik vind het eigenlijk wel verrassend dat AX een gunst verleend aan Vitare. Is het overigens al zeker dat AX inderdaad die vv beheerde en moedwillig aan Vitare gaf, of is dit een aanname die gedaan word?
 
Reactiescore
2.064
Ja dat snap ik wel. Maarja, met het hele Chefdiepvries fiasco, wat ons een heel account kostte, kijk ik nergens meer van op. Ik vind het eigenlijk wel verrassend dat AX een gunst verleend aan Vitare. Is het overigens al zeker dat AX inderdaad die vv beheerde en moedwillig aan Vitare gaf, of is dit een aanname die gedaan word?

Nee ik heb hier al bewijs voor, maar ik wacht nog even met alles, tot het rond is. Ik kom vanavond of morgen met het bewijs :)
 
Bovenaan