Top & Flopspelers

Reactiescore
1.168
Dit blijft toch leuk he.

aaec56cbbf2ab3b7e82e75570ed33e35.png


f2a248a7088f113e1385b0a3398e2ffc.png



9863d892faf81060fe6a8b513069d883.png
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Dit blijft toch leuk he.

Nouja dan laat ik ter aanvulling ook maar even wat rapportjes van dit fantastische defwerk zien. Hele dag door recaps, maar fatsoenlijk deffen is een hele kunst. Ik heb ze maar even naast elkaar gezet, anders zou de lijst wat te lang worden. Ben ook rond middaguur gestopt hiermee, ze bleven maar komen :redface:
zmg2jxja8zhf.png

hupli6cbmwvo.png

z0v7jgra02.png

a0ddcet.png
 
Reactiescore
55
Nouja dan laat ik ter aanvulling ook maar even wat rapportjes van dit fantastische defwerk zien. Hele dag door recaps, maar fatsoenlijk deffen is een hele kunst. Ik heb ze maar even naast elkaar gezet, anders zou de lijst wat te lang worden. Ben ook rond middaguur gestopt hiermee, ze bleven maar komen :redface:
zmg2jxja8zhf.png

hupli6cbmwvo.png

z0v7jgra02.png

a0ddcet.png


Ga jij je spionnetje nou maar zoeken.. grote vent!!
 
Reactiescore
2.064
Wat een nare reacties.(of likes op een nare reactie) De laatste tijd runnen de meeste mensen, wanneer het zo met een account gaat. Deze spelers accepteren de verliezen, en proberen te redden wat te redden valt.

Ze hadden ook gewoon echt een lastig front, klein account en groot front, tegen toppers op de huidige tw server. Jullie horen respect te hebben voor deze mannen, zoals je voor elke vijand moet hebben. Ik snap jullie irritaties, door wat er gebeurd is de afgelopen dagen. Maar op dit moment gaan jullie mee in dat spelletje.

Deze jongens waren alleen optimistisch dat ze geen MB waren en een sterk team hebben. Geloof me deze jongens hebben meer dan hun best gedaan, maar het kan niet altijd de goede kant opvallen.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.415
No offense naar de spelers zelf, en geen idee of het te maken heeft met een privesituatie, maar gister ,en tot nu toe vandaag ook weer, is er niks te merken van dat ze hun best doen.

op zijn best krijg je nu en dan een recapje, een snipeje of een snelle block, maar 90% van de tijd gebeurd er gewoon helemaal niks.
 

DeletedUser77845

Guest
No offense naar de spelers zelf, en geen idee of het te maken heeft met een privesituatie, maar gister ,en tot nu toe vandaag ook weer, is er niks te merken van dat ze hun best doen.

op zijn best krijg je nu en dan een recapje, een snipeje of een snelle block, maar 90% van de tijd gebeurd er gewoon helemaal niks.


Ga eens edelen dan, met je 10 dorpjes ... :rolleyes:
 
Reactiescore
984
Wat een nare reacties.(of likes op een nare reactie) De laatste tijd runnen de meeste mensen, wanneer het zo met een account gaat. Deze spelers accepteren de verliezen, en proberen te redden wat te redden valt.

Ze hadden ook gewoon echt een lastig front, klein account en groot front, tegen toppers op de huidige tw server. Jullie horen respect te hebben voor deze mannen, zoals je voor elke vijand moet hebben. Ik snap jullie irritaties, door wat er gebeurd is de afgelopen dagen. Maar op dit moment gaan jullie mee in dat spelletje.

Deze jongens waren alleen optimistisch dat ze geen MB waren en een sterk team hebben. Geloof me deze jongens hebben meer dan hun best gedaan, maar het kan niet altijd de goede kant opvallen.
Wat betreft de likes, ik like erg veel dingen, dit was een leuke one liner naar mijn mening. En kom zeg, het is niet dat ze 10 jaar zijn en we op onze taal moeten letten. Daarnaast gaf de persoon zelf het opzetje voor een one liner.

Iedereen die eens "kapot" gemaakt is of verliezen heeft geleden, in het begin van TW of later, is de grond in geboord zowel ingame als soms het AF. Tis nou niet dat ze nu zielig zijn. Er wordt meestal met harde woorden gesproken op het AF, als daar feiten bij gekoppeld worden dan is het pijnlijker dan een simpele one liner.

Voorbeeld:
AX toont slechte dodges aan Maai. Zoals ik al zei, dit terug zien doet meer pijn dan een simpele one liner.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
@Theo Walcott., ik snap je bericht. Mogelijk is het niet fair Mony nu te blamen. Maar realiseer je ook dat wij ook continu dit soort onzin (zie onderaan) naar onze kop geslingerd krijgen. Daarnaast moet je ook de posts van Monymaker AF-account eens bekijken, dat zijn louter ongefundeerde gefrustreerde reacties jegens Collationem. Is het dan zo gek dat wij, op het moment dat een Barnix grappen komt maken over een losse edel die bij Don pablito gepakt werd, ook eens laten zien dat er partijen zijn (in dit geval Mony) die het er vééél slechter vanaf brengen.

Ook is duidelijk geworden dat gisteren inderdaad tot dusver de grootste actie op de wereld was. 11 nieuwe avdd records, 12 nieuwe osdd records en nog iets van 9 (?) vvdd records in de top vijfentwintig. De blames naar Maai waren niet gefundeerd, gisteren was een prima dag. Als ik de ietwat smerige actie op Tranquilo even niet meereken. Hall of fame bevestigd dit, ook de vvdd nummer 1, 2 en 3 en enkele hoge OSD scores waren voor Maai.

upload_2019-10-15_12-17-56.png

En ja, opzich had Monymaker een moeilijk front, waar hij wel zelf voor koos. Maarja zo ken ik er nog wel één, Collationem front ook gewoon met vijf IDGAF spelers en tot dusver heb ik geen enkele offensieve poging gezien. De aanvaller is altijd in het voordeel. Wat doet oost IDGAF eigenlijk überhaupt? Behalve doodlopen op een paar accounts met 20 dorpen in de rim bij Paprikablokjes?

Daarnaast vindt ik het ook wel bizar dat hij op dat account zo een grote mond heeft. Ze spelen al maanden in de top 3 met een front, terwijl ze qua stats niet eens zo eruit springen, maar wel kritiek hebben op andere speler's hun stats. Bizar.

Ik wens jullie in ieder geval succes morgen, en we zullen zien wat er gebeurt.
 
Reactiescore
55
@Theo Walcott., ik snap je bericht. Mogelijk is het niet fair Mony nu te blamen. Maar realiseer je ook dat wij ook continu dit soort onzin (zie onderaan) naar onze kop geslingerd krijgen. Daarnaast moet je ook de posts van Monymaker AF-account eens bekijken, dat zijn louter ongefundeerde gefrustreerde reacties jegens Collationem. Is het dan zo gek dat wij, op het moment dat een Barnix grappen komt maken over een losse edel die bij Don pablito gepakt werd, ook eens laten zien dat er partijen zijn (in dit geval Mony) die het er vééél slechter vanaf brengen.

En ja, opzich had Monymaker een moeilijk front, waar hij wel zelf voor koos. Maarja zo ken ik er nog wel één, Collationem front ook gewoon met vijf IDGAF spelers en tot dusver heb ik geen enkele offensieve poging gezien. De aanvaller is altijd in het voordeel. Wat doet oost IDGAF eigenlijk überhaupt? Behalve doodlopen op een paar accounts met 20 dorpen in de rim bij Paprikablokjes?

hoezo gefrustreerde ongefundeerde berichten? als er dagen achter elkaar constant gehuild word over stabben ect. is elke AF-lezer het zat. en als in die gevallen vaak jij aan het zielig doen bent zoals je in principe hier weer doet is het lochies dat jij dan ook vaker aangesproken word.

en om onze clusters te vergelijken is echt onmogelijk, je front met 5 spelers? ja met mischien 50 dorpen totaal.. tsjonge dat is nog geen 33% van je account....

en over die MB aanbieding gesproken, context was er natuurlijk ook naar om zo'n voorstel af te slaan! die tijd heb je onze stam een poot uitgedraait met overstap conservative, en dat stinkende verhaal omtrent lazy ect ect..

maar goed, samenvattend: ik vond het gewoon niet netjes om iemand zo voor schut te willen zetten op het AF zonder goede rede want die paar berichtjes die ik geplaatst hebt hier zijn er misschien 5 tegen jou gericht en ingame altijd netjes contact gehad en geen rare of vervelende opmerkingen gemaakt, al met al kan dat dus nooit een goede rede zijn voor zo'n post van je!!
 

Deleted User - 487776907

Guest
maar goed, samenvattend: ik vond het gewoon niet netjes om iemand zo voor schut te willen zetten op het AF zonder goede rede want die paar berichtjes die ik geplaatst hebt hier zijn er misschien 5 tegen jou gericht en ingame altijd netjes contact gehad en geen rare of vervelende opmerkingen gemaakt,

Can confirm. Je bent een goede kerel om mee te praten :)

al met al kan dat dus nooit een goede rede zijn voor zo'n post van je!!

Stukje propaganda en zelfverheerlijking. That's it basically
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
hoezo gefrustreerde ongefundeerde berichten?

Bekijk alleen even je meest recente berichten, ik heb er maar even twee voor je uitgepakt:

upload_2019-10-15_19-50-55.png

upload_2019-10-15_19-51-9.png

Goed gefundeerde berichten heb je doorgaans inderdaad.

als er dagen achter elkaar constant gehuild word over stabben ect. is elke AF-lezer het zat. en als in die gevallen vaak jij aan het zielig doen bent zoals je in principe hier weer doet is het lochies dat jij dan ook vaker aangesproken word.

en om onze clusters te vergelijken is echt onmogelijk, je front met 5 spelers? ja met mischien 50 dorpen totaal.. tsjonge dat is nog geen 33% van je account....

Waarom lees je hier dan? Wat bespreekt men dan op het AF? In mijn acht jaren hier dacht ik toch wel een tendens te zien; namelijk dat het AF voornamelijk dient om statements te maken. Sommige gebruiken het om oneliners te posten, anderen gebruiken het omdat ze het spel leuk willen houden, anderen omdat constructief discussiëren plezant kan zijn. Voor het geval je het niet door hebt; ik ziet hier totaal niet om vrienden te maken. Heel hard; naar mijn idee bestaat een aanzienlijk deel van de tw-community uit mensen die in de normale maatschappij nou niet echt bovenaan de sociale ladder staan. Verder kun je interpreteren dat ik 'zielig' doe, naar mijn inziens zit ik doorgaans vrij emotieloos hier gewoon berichten te ontkrachten en zie ik vaak geen fatsoenlijk weerwoord. Ik vertegenwoordig Maai en Collationem. De afgelopen jaren heeft Collationem nooit in een 'zielige' of persoonlijk gedupeerde positie gezeten.

maar goed, samenvattend: ik vond het gewoon niet netjes om iemand zo voor schut te willen zetten op het AF zonder goede rede want die paar berichtjes die ik geplaatst hebt hier zijn er misschien 5 tegen jou gericht en ingame altijd netjes contact gehad en geen rare of vervelende opmerkingen gemaakt, al met al kan dat dus nooit een goede rede zijn voor zo'n post van je!!

Je richt je kritiek naar mij, maar je realiseert je dat ik helemaal niet de gene ben die die desbetreffende post maakte? Ik zie ook niet hoe het posten van ingame rapporten en een oordeel over het def-werk een persoonlijke aanval zou zijn. Er zijn hier zelfs topics ''leukste rapporten'', maar het posten van rapporten is 'voor schut' zetten? De reden dat de situatie van Monymaker überhaupt aan bod kwam, heb je te danken aan AX, dat stellig suggereerde dat Maai de flopstam was en ladingen verloor etcetera etcetera.
 
Reactiescore
55
Over die posts:
1e is volgens mij een hele correcte opmerking, schelden hoort niet thuis in een discusie/conversatie.
2e is richting maai gericht dus helemaal niet richting jou of account collationem alleen.

Je zegt zelf dat je dus niet in zielige posities hebt gezeten dus ook geen rede tot overmatig klagen wat je wel zeker doet laatste tijd.

Lees je post opnieuw, hij is sarcastisch beschreven dus niet een oordeel over deffwerk.
 
Reactiescore
183
Over die posts:
1e is volgens mij een hele correcte opmerking, schelden hoort niet thuis in een discusie/conversatie.
2e is richting maai gericht dus helemaal niet richting jou of account collationem alleen.

Je zegt zelf dat je dus niet in zielige posities hebt gezeten dus ook geen rede tot overmatig klagen wat je wel zeker doet laatste tijd.

Lees je post opnieuw, hij is sarcastisch beschreven dus niet een oordeel over deffwerk.


Als je eens iets meer tijd aan deffen zou besteden in plaats van deze posts te maken, dan had je nog heel wat meer dorpen over gehad.
 
Reactiescore
2.064
Als je eens iets meer tijd aan deffen zou besteden in plaats van deze posts te maken, dan had je nog heel wat meer dorpen over gehad.

Als jij eens iets meer tijd aan blitzen zou besteden in plaats van deze posts te maken, dan had je nog heel wat meer dorpen gehad.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Over die posts:
1e is volgens mij een hele correcte opmerking, schelden hoort niet thuis in een discusie/conversatie.
2e is richting maai gericht dus helemaal niet richting jou of account collationem alleen.

Je zegt zelf dat je dus niet in zielige posities hebt gezeten dus ook geen rede tot overmatig klagen wat je wel zeker doet laatste tijd.

Lees je post opnieuw, hij is sarcastisch beschreven dus niet een oordeel over deffwerk.

Dat eerst gaat er puur over dat jij zegt dat je geen ''gefrustreerde ongefundeerde berichten'' maakt. Hoe wil je je posts noemen, gefundeerd? ''Zwakheid!'' en ''Dus graag even stil'' duiden mij ook wel op een bepaalde frustratie. Interpunctie is sprekend, blader dit topic maar eens door terwijl je op een uitroepteken ctrl+f'ed. Er komt alleen monymaker om hoog dan, het zal misschien je schrijfstijl zijn. Maar het is doorgaans niet zo gebruikelijk op het AF.
 
Bovenaan