Top & Flopspelers

Reactiescore
146
5f777039356fb22a780722dc44d46703.png
 

DeletedUser74643

Guest
Doen we niet, maar discussiëren met iemand die al vastbesloten is van zijn punt is nutteloos.
 

DeletedUser77704

Guest
Flopspeler: @heer draggy

Kan niet eens met al zijn Minions en overmacht 4/5:1 zonder katapulten op alle gebouwen dorpjes edelen.
 

DeletedUser81014

Guest
Flopspeler: @heer draggy

Kan niet eens met al zijn Minions en overmacht 4/5:1 zonder katapulten op alle gebouwen dorpjes edelen.

ik kom hier morgen op terug ;)
Ging net m'n PC eraf gooien. Doe de groeten aan je buddy die me tevens al heeft geblokkeerd helaas.

Btw, er zit een tactiek in ;)
 

DeletedUser77704

Guest
ik kom hier morgen op terug ;)
Ging net m'n PC eraf gooien. Doe de groeten aan je buddy die me tevens al heeft geblokkeerd helaas.

Btw, er zit een tactiek in ;)

Mensen plat bombarderen omdat ze jouw safe clears niet blocken is geen tactiek.

Is brevet van onvermogen van jouw kant XD

Zelfs je stamgenoten vinden je sukkel hierin. Maar helaas door jouw veilige ligging gaan zij gevolgen dragen voor jouw gedrag
 

DeletedUser81014

Guest
Zoals ik zei kom ik er later vdaag op terug xd

Heb het nu redelijk druk
 

DeletedUser77704

Guest
@heer draggy nou zie ik net een bericht voorbij komen dat jij een boerderij aan het kata’en bent. Als jij degene bent die hiermee is begonnen (als ik dit topic lees is dit zo), wat ben jij dan een pauper joh :s

Eigenlijk is zijn MB begonnen met Leem, Hout, AH en hoofdgebouw te katapulteren. Toen hij op gedrag MB werd aangesproken zei hij dat tactiek was en ging hij mee doen op o.a. boerderij
 

DeletedUser77704

Guest
Situatie ziet er Zuur uit.. Maai wordt indirect gekapt met de Ax, de WolvenPack is vrijgelaten
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser69389

Guest
Situatie ziet er Zuur uit.. Maai wordt indirect gekapt met de Ax, de WolvenPack is vrijgelaten
Zure actie voor Zuur ja. Maar ook wel de, terechte?, complimenten aan Ax! denk ik? Want ondanks alles is dit toch wel een mooie winst voor hen tot nu toe en wie weet wat er nog meer in het vat zit voor hen.
 

DeletedUser77704

Guest
Zure actie voor Zuur ja. Maar ook wel de, terechte?, complimenten aan Ax! denk ik? Want ondanks alles is dit toch wel een mooie winst voor hen tot nu toe en wie weet wat er nog meer in het vat zit voor hen.

Was ook mede als compliment naar hen bedoelt, hebben goed gehandeld zo te zien of Stab (met Maai) moet echt enorm gefaald hebben. Maar kijkende naar vele OS die er stond zal het gewoon goed uitgevoerd zijn door Ax..
 
Bovenaan