Top & Flopspelers

Reactiescore
116
Niet dat ik het dorpenverlies wil goedpraten noch de actie van Ax wil minimaliseren, maar het dorpenverlies is mede door het gebrek aan een VV deze ochtend waardoor er cruciale DEF is gesneuveld :(

Komt wel goed, geen paniek^^
 

DeletedUser77704

Guest
Niet dat ik het dorpenverlies wil goedpraten noch de actie van Ax wil minimaliseren, maar het dorpenverlies is mede door het gebrek aan een VV deze ochtend waardoor er cruciale DEF is gesneuveld :(

Komt wel goed, geen paniek^^

Dit dan eigen schuld, want zoals begreep stond er nood VV'er paraat.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785
Er zit een verschil tussen de volledige aanwezigheid van een vv'er en de toegankelijkheid om op een account een vakantievervanging te kunnen aannemen en verzetten.
 
Reactiescore
25
De bespeler van het account is solo en zo laat het maar eens zien hoe je in het huidige tw met alle faciliteiten ook niet veel hoeft te doen om groot te worden.Simpelweg bb edelen en AM aanzetten.

Mij hoor je niet klagen want de bespeler heeft de nodige ervaring en staat aan onze kant. Wij hebben hem dan ook wel af en toe geholpen met het clearen van dorpen.
 
Reactiescore
983
De bespeler van het account is solo en zo laat het maar eens zien hoe je in het huidige tw met alle faciliteiten ook niet veel hoeft te doen om groot te worden.Simpelweg bb edelen en AM aanzetten.

Mij hoor je niet klagen want de bespeler heeft de nodige ervaring en staat aan onze kant. Wij hebben hem dan ook wel af en toe geholpen met het clearen van dorpen.

Ik denk dat iedereen wel begrijpt dat zo'n manier ook mogelijk is, al denk ik dat menig skilled tw spelers niet op zo'n manier wilt spelen als hierboven vertoond is. Dan kan je wellicht beter een ander spel zoeken lijkt me.

Ik heb er ook mijn twijfels over, wat is "nodige ervaring"? Een newgen wereld winnen waarvan de meeste spelers runnen na het zien van incommings?

Ik was opzoek naar flop accounts en kwam deze tegen, niks persoonlijks.
 

DeletedUser77704

Guest
Ik denk dat iedereen wel begrijpt dat zo'n manier ook mogelijk is, al denk ik dat menig skilled tw spelers niet op zo'n manier wilt spelen als hierboven vertoond is. Dan kan je wellicht beter een ander spel zoeken lijkt me.

Ik heb er ook mijn twijfels over, wat is "nodige ervaring"? Een newgen wereld winnen waarvan de meeste spelers runnen na het zien van incommings?

Ik was opzoek naar flop accounts en kwam deze tegen, niks persoonlijks.

Zeker je eigen naam nog niet tegen gekomen? :rolleyes:


Grapje :p
 

DeletedUser77704

Guest
1 speelt gewoon full def en de ander full off XD

Enkel de def nog nooit nodig gehad
 
Reactiescore
116
Zelf al win je de wereld met zo'n account, dan ga je toch al zeker niet met de credits gaan lopen? Tenzij je elke dag 5 VV's loopt te draaien voor je stam, maar dat betwijfel ik in dit geval. Account is in elk geval een dikke flop onafhankelijk van wie er op speelt.

Topspeler met flopaccount dan volgens jou @Deminator ?
 
Reactiescore
1.167
NoMercy , flop!
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
tja, gras heeft een natuurlijke vijand in een grasmaaier, dus dat viel te verwachten
 
Reactiescore
116
Spijker topspeler! Verdiende nummer één.

Wat een kannibalismebeleid daar in AX. :D
 
Bovenaan