Golden Awards

Reactiescore
1.478
Ik vind OS sturen ook niet echt een vorm van carriën. Iedereen kan via 1c in een paar minuutjes enorme aantallen deftroepen doorsturen. Als je zelf een zwak front heb is het nog weer wat anders, maar ik ergerde me bijvoorbeeld op w65 kapot aan alle rimnoobs die weigerden vv's te pakken, en toen ik mijn frustratie uitsprak wezen ze naar hun ods score. Wat was ik salty toen. :D
 

DeletedUser81218

Guest
Misschien eens een lijstje van een onbekende. Mijn volledige persoonlijke mening en de onderbouwing is voor mij ook persoonlijk. Als ik voor iemand negatief ben geweest, laat ik dan stellen dat dit mijn eigen mening is en dat ik geen enkele bedoeling heb om vijandig over te komen. Ikzelf ben geen sterk speler en geef enkel maar mijn visie over spelers/accounts tot waar ik al ervaren heb. Ik heb ongetwijfeld mensen vergeten, maar dit lijstje zal momenteel moeten voldoen.

Beste speler:


Goh, hier kwalificeren er misschien wel meerdere accounts denk ik. Eerst en vooral zou ik The American Sniper hier voorop zetten. Een team met een berg aan ervaring, maar ook een team die geletterd en altijd de juiste woorden kan vinden voor verschillende situaties. Aan inzicht en ervaring hebben ze ook genoeg.

Heb ook niets slecht te zeggen over Aapjeklapklap. Prima team, altijd klaar, neemt veel vv's van stamgenoten en kan je altijd een fijne babbel mee hebben. Daarnaast hebben ze ook al getoond dat ze lekker vet TW kunnen spelen.

Het team Coruscant blaast soms wel eens hoog van de toren - laat hen dat nu net typeren -, maar je kan moeilijk ontkennen dat ze geen fantastische spelers zijn qua ervaring en skills.

Ik heb persoonlijk nog niet héél veel gezien van Cacturne, maar heb wel al gehoord dat het een prima account is, dus misschien hoorde dit eerder bij meest belovende spelers, maar ah, ik zet je er toch bij. Persoonlijk contact hebben wij nog niet gehad, maar aan de conversaties dat ik al heb kunnen lezen van je, kom je mij over als een leuk persoon die vatbaar is voor rede. Dat jullie dan ook TW kunnen spelen, dat lijkt me een zekerheid.

Ik denk dat niemand hen als zwak bestempeld, dus schat ik Schedel ook in als 1 van de sterkste accounts op deze wereld. Jullie hebben een sterk, actief team en hebben misschien nog geen grote strijd gevoerd, ik ben er zeker van dat jullie er genoeg van bakken. Dat ik anders denk over de persoonlijkheid van jullie account staat hier eventjes los van, daar kom ik later wel op terug.

Mystery Men is voor mij ook een onbekend account, maar als ik de acties zie/zag dat er al uitgevoerd werden lijkt het me ook een sterk account. Alleen laat de ligging wat de wensen over door het vroege front met Walk en de laatste recruit van Cave, maar natuurlijk is de wereld nog lang en kan er nog van alles gebeuren.

Ik hou het dus op 5 beste spelers, maar er zijn gerust nog heel wat accounts die de vernoeming waard zijn.

Beste stam:

Deze gaat uiteindelijk tussen Walk en One voor mij. Dat ze aan elkaar gewaagd zijn, dat is de meeste duidelijk. Ik stem natuurlijk voor One, maar ik geef evenveel kans aan Walk om de eindoverwinning binnen te halen.

De beste stam speler:

Discovered By Accident & Coruscant. Beide altijd klaar om VV's van de stam op te nemen en uitstekend actief. Dat het allebei enorm competitieve teams zijn die soms eens impulsief reageren is voor mij geen enkel probleem. Het toont aan dat ze net dat extraatje wil geven voor de rest.

Heb gehoord dat Abuser ook altijd klaar staat om de stam de helpen.

Het grootste ego:

Warre & Mark. Jullie zijn in ieder geval goed in discussiëren, soms wat té, maar het kan jullie ook wel sieren vind ik.

Beste leider:

Geen. Ik denk dat alle leiders in eerste instantie wat een scheve schaats hebben geslaan, dus hou ik het erbij dat er goede leiders waren. Dat de beste leider nog kan opstaan is zeker en vast mogelijk. Laat dat nu net zijn dat The American Sniper het leiderschap gedeeltelijk heeft opgenomen binnen One. Doet het in mijn ogen prima en blijft ten alle tijden joviaal en vriendelijk naar binnen en buiten toe. Uitstekende kwaliteit voor mij.

Slechte leider:

Ik zal slechts 1 kant van het verhaal kunnen horen of zien, dus plaats ik hier niemand. Iedere leider heeft zijn eigen tactiek en sommige situaties hebben geen 'juiste' optie.

Meest overschatte stam:

Dit zal tussen de 3 grote gaan. Wie van Walk, Cave en One het misschien zal laten afweten is nog onbekend. Ik hoop uiteindelijk dat het geen enkele van de drie wordt en dat er vuurwerk kan verwacht worden. Ik wens alle 3 de partijen overigens succes toe om het waar te maken.

Meest onderschatte stam:

NVT

Meest overschatte speler:

Celtic Warrior. Worden door sommigen gezien als sterk team, maar hebben nog niet overdreven gepresteerd deze wereld. Gewoon steady. Dat Celtic Warrior zich bewezen heeft om een plaats te veroveren binnen One. kan inderdaad gezien worden als een prestatie, maar zo zijn er nog spelers die goed kunnen deffen.
Ayvamos. Hoewel de kaarten nu gedraaid zijn, was het voor mij wel een flop in eerste instantie als je zag hoe er omgegaan werd met het account toen er incomings waren. Natuurlijk spreek ik over een actie die gepasseerd is, maar nadat er - naar horen zeggen sterke spelers - op het account gekomen zijn, is er enkel geinternd geweest. Naar horen had dit een veelbelovend account moeten zijn, tot nu toe nog geen echte prestatie verkregen. Uiteraard kan de toekomst andere muziek brengen.

Meest onderschatte speler:

Hoewel ik dit een moeilijk vind, zet ik hier toch Aapjeklapklap. Zoals eerder aangehaald is het een prima team, uitstekende activiteit en ze kunnen écht wel goed TW spelen. Onderschat is misschien niet de juiste term, maar ik schuif ze vooruit als 1 van de toppers van de wereld. Los van ervaring is het ook een aangenaam team, prima voor de sfeer.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:

Cacturne. Jullie komen me over als een fijn, aangenaam en gedreven team. Zoals eerder aangehaald komen er vaak realistische antwoorden vanuit jullie kant, vaak met een humoristische toets, wat voor mij aantoont dat jullie wel degelijk situaties objectief bekijken. Daarnaast kunnen jullie er ook wel vet veel van. Prima attitude.

Team schedel, hoewel dit een controverse is voor mij. Jullie hebben een ongekende reputatie dat jullie behoren tot de elite van de TW-spelers qua sterkte en daar heb ik ook geen twijfels over, toch vind ik het jammer dat gevoelens soms de bovenhand nemen bij jullie. Jullie hebben de tendens om externe gesprekken of PM's in mijn ogen wat immatuur aan te pakken en door te zetten, wat ik op zich wat jammer vind van het account dat de pilaar van Walk moet zijn. Natuurlijk baseer ik dit op alles dat ik al heb kunnen lezen en persoonlijke gesprekken met jullie. Hoe jullie zijn binnen een stam is voor mij onbekend terrein en daarom zou het leuk zijn om jullie net eens te leren kennen aan de andere kant van het veld. Ik heb ook al positieve lofwoorden gehoord, dus het moet wel mogelijk zijn.

Overigens heb ik nog een heleboel andere spelers leren kennen die allemaal een fantastische attitude hebben - misschien niet altijd geschikt om de top te halen - die altijd TW spelen met een positieve aangename aanpak. Jullie verdienen ook krediet, want een civiel vriendelijk gesprek aangaan is voor mij ook een kwaliteit.

Alle spelers van One zijn ook toppers. Prima stam.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:

Laat ik open. Er zijn spelers/accounts die ik zou durven verachten, maar iedereen verdient een tweede kans of derde of... Laat ik stellen dat iedereen een ommekeer kan maken.

Mooiste speler naam:

To Infinity for Serenity

Mooiste stam naam:

Fuifje. Wie houdt er nu niet van een feestje?

Favoriete forum posters:

Cacturne & TAS op dit forum, altijd prima onderbouwd en zonder vijandigheid.

Buiten dit forum ben ik fan van Roald. Altijd prima epistels tekst die altijd netjes onderbouwd zijn zonder veel boe of ba. Kan ik smaken.

Meest belovende speler voor de toekomst:

Aapjeklapklap. Zie meest onderschatte speler.

Meest belovende stam voor de toekomst:

One. Nog werk aan de winkel, maar alle hoofden wijzen in 1 richting en ze zijn er klaar voor.

Mooiste profiel foto van spelers:

Whynot

Grootste blunder:

Weinig professionalisme vanuit InnoGames. Meerdere malen problemen met loopholes in evenementen die mogelijk zijn. Bij de serverproblemen en de rollback die hiermee gepaard kwam zijn er ook vlaggen verloren gegaan bij een tal van spelers en daar komt dan niet eens een degelijke compensatie bij kijken. Jammer voor de community.

Mooiste actie van de wereld:

Goh, moeilijk al te bepalen, maar wel prima actie van Aapjeklapklap op Ayvamos, wat los uit de pols geschud en heeft resultaat gehad. Zelfde vanuit Abuser en Cacturne op DBA. Uiteraard heb ik nog veel verwachtingen van deze wereld en wens ik alle spelers het beste toe.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.591
Zal tegen de slaap ook maar een lijstje proberen maken, do NOT shoot the Turtle plz :c

Beste speler: Dit vind ik een moeilijke, Ik ben er van overtuigd dat Cacturne, Abuser, Schedel een zwaar front tegemoet gaan tegen AapjeKlapKlap, discovered by accident, The American Sniper en Celtic Warrior. Dit gaat een heel interessant front worden volgens mij, hierdoor krijgen zij deze nominatie.
Beste stam: hier heb ik eigenlijk geen mening in. Zowel Walk als One hebben goede kaarten, maar mogen niet ontkennen dat Cave! er zeker en vast ook niet slecht uit ziet (los gekeken van hun ietwat vage acties).
De beste stam speler: Hier wil ik 3 mensen nomineren binnen Walk. matthieu van Schedel, Twan en Johan van Ayvamos. Elke keer als er Intern een VV gevraagd word, zijn zij er als de kippen bij om deze op hun te nemen. Ook hoor ik veel goeds over de spelers van The American Sniper.
Het grootste ego: Laurens, niet slecht bedoeld vriend maar het siert je wel ;)
Beste leider: Ik ken andere leiders niet zo goed. Al vind ik dat Warre en Jordi van Walk een prachtige premade gemaakt hebben en het beide wel goed doen op hun eigen manier. Ook hoor ik wederom dat The American Sniper het binnen One. goed doet.
Slechte leider: Vind dat de leiding van Cave! altijd wat laks is met de vage acties van hun stamleden. Zeker en vast ruimte voor verbetering aan die kant van de wereld!
Meest overschatte stam: H. Sorry boys, niet gedacht dat jullie zo snel weg gingen zijn..
Meest onderschatte stam: Ik denk dat best veel mensen Fuifje onderschatten. graag wil ik toch zeggen dat ze het prima volhouden ondanks niet zo groot te zijn als de rest en een k*t ligging te hebben.
Meest overschatte speler: Le Roy, jullie hadden een goede groei, en dan bij de eerste massa gelijk vallen als een steen.. Best jammer, had graag wat meer gezien van jullie.
Meest onderschatte speler: The Guru, komop gasten, het begin was wat moeizaam en ging niet zo makkelijk, maar laat eens zien dat jullie het kunnen! Ik weet iig dat jullie kwaliteit hebben op dat account!
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Spelers van Walk., The American Sniper lijkt me ook wel leuk en Mystery men lijkt me zeker en vast ook wel een leuk team.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Coruscant, Discovered By Accident, de geitenbijters en Freyr44. Sorry guys, maar ik denk gewoon niet dat het zou klikken tussen ons.
Mooiste speler naam: kalm met die vodka, wie houd er nu niet van vodka :0
Mooiste stam naam: Ik vind sommige wel oke, maar niks bijzonders.
Het tofste topic: Spotprentjes en Golden awards, altijd leuk om veren in je reet te krijgen :D Ook zijn de wedstrijdjes altijd leuk om te lezen en aan mee te doen!
Het domste topic: Farmtopic heb ik nooit echt begrepen.
Favoriete forum poster: Teveel om op te noemen
Minst favoriete forum poster: Coruscant, je ging wat diep in op dat gedoe omtrent het boosten. Voor de rest niks op aan te merken.
Dikste wannabe op het forum: Ga ik geen woorden aan vuil maken.
Dikste wannabe in het spel: Ga ik geen woorden aan vuil maken.
Meest belovende speler voor de toekomst: Ik denk dat zowel de meeste spelers van One. als spelers van Walk. hier kans op maken. Al denk ik dat The Guru en theprophecy nog lang niet alles uit de kast gehaald hebben!
Meest belovende stam voor de toekomst: Ik verwacht een leuke 3 stammen strijd tussen Walk, Cave! en One.
Mooiste profiel foto van spelers: Vind het plaatje van Cacturne wel nice!
Mooiste profiel foto van stammen: Ik vind die van Walk. wel mooi gemaakt. Al ben ik eerder een fan van het plaatje van Fuifje, komop, wie houd er nu niet van een fuifje :D
Grootste blunder: het account Vamos die een groot stukje naar achteren geduwd werd door AapjeKlapKlap en Co.
Mooiste actie van de wereld: De Blitz op Vamos was mooi gedaan, al was de blitz van cacturne en Abuser op Discovered By Accident zeker en vast niet verkeerd!

Zo, dat was mijn lijstje!
En never forget,
WE ALL LIKE TURTLES!!!!!!!

Prima lijstje om te lezen, de blitz op vamos was een succes maar met een nieuw team en een nieuw front zijn ze zeker nog niet klaar ;). Bedankt voor de benoemingen ^^
 

DeletedUser79415

Guest
zoals beloofd een nieuw lijstje, doe het even zoals cacturne deed :) veel lees plezier!

voorheen
Beste speler:
Mystery Men, Coruscant
NU : Abuser, hoor dat er goed vv word gepakt. Goeie opzetjes en blitzjes en leuke times.
Coruscant, heb simpel weg een zwak voor dit account, gezonde ego want ze maken altijd alles waar.


voorheen
Beste stam:
Fuifje. , Walk. en natuurlijk One.
NU : One, puur naar statistieken kijkend doet one het beste in mijn ogen.


voorheen
De beste stam speler:
Haico
NU : Anton(devilliance), Luc(aapje), Frank(pretjes), Chris (pretjes), Wim (Dugtrio).
Anton neemt/nam elke vv aan die hij maar kon pakken echt ongelofelijk... Luc, frank en Chris zijn ook niet vies van een vv. Wim, jaaa Wim die is zo lief vanuit de rim die gekke wim.... <3
Buiten one kan ik natuurlijk niet goed oordelen, enkel weet ik gewoon uit ervaring dat MM altijd een stam man is, weet ik dat Kevin die nu pauze heeft van de turtles altijd actief is voor vv's en DENK ik door enige ervaring met HvH dat ze super collegiaal zijn naar walk.


voorheen
Het grootste ego:
Mark van Corus
NU : Laurens

voorheen
Beste leider:
To Infinity For Serenity (TIFS) en rechterhand Aapjeklapklap.
NU : TAS

voorheen
Slechte leider:
hier heb ik momenteel echt nog geen mening over.
NU : laat ik leeg, wereld liep niet helemaal zoals iedereen hoopte maar leiding is altijd veel druk. iedereen doet op zijn haar manier zn best en het is en blijft gelukkig maar een spel.

voorheen
Meest overschatte stam:
Fear!
NU : H. , weg gone loesoe


voorheen
Meest onderschatte stam:
Two.
NU : Cave, wat je er ook van vind ze staan prima op de ranglijst, de ligging is goed. dit is een echt kandidaat voor eindstrijd.

voorheen
Meest overschatte speler:
Calamity
NU : Chickmagnet, als die niet onder vv stond van walk dan was die echt zomaar weg. je merkt direct zodra er vv is en wanneer niet. (indirect compliment naar walk hoe er zo nu en dan word gedefft)

voorheen
Meest onderschatte speler:
Devilliance
NU : Nap-Time, die word nou echt zelden benoemd maar waarom dan?? deze gasten die zitten in de rim, klopt klopt.... maakt niet uit ze zullen altijd klaar staan voor de stam en zullen altijd vv pakken mocht dit lukken, uit ervaring kan ik je vertellen deze jongens zijn onderschat maar weten 100% wat ze doen.

voorheen
Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
heel One , MM, H3llvsheaven, lord neos, lemonpops, Don pablito , Haico en Heisenberg
NU : One, MM, Hvh, Cacturne, Abuser, ohh muffin

voorheen
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Astaroth
NU : iedereen is welkom.

voorheen
Mooiste speler naam:
SaveTheWhaleMarryAnObese, ikbeneennoob en Discovered By Accident.
NU : zelfde als voorheen.

voorheen
Mooiste stam naam:
fuifje
NU : zelfde als voorheen.

voorheen
Het tofste topic:
GA, spotprent en oorlogtopics.
NU : zelfde als voorheen.

voorheen
Het domste topic:
lees graag alles
NU : zelfde als voorheen.

voorheen
Favoriete forum poster:
Coruscant, legend haha
NU : TAS, Corus, Haico

voorheen
Minst favoriete forum poster:
Astaroth.
NU : warre.

voorheen
Dikste wannabe op het forum:
Calamity.
NU : abuser, warre, laurens

voorheen
Dikste wannabe in het spel: -

NU : - Heisenberg

voorheen
Meest belovende speler voor de toekomst:
TAS
NU : denk nog altijd dat TAS het waar gaat maken, ze zijn al aardig op weg. beetje intern gekregen maar wie niet deze wereld...

voorheen
Meest belovende stam voor de toekomst:
One.
NU : Cave, omdat one en walk zo gefocust op elkaar zijn kan cave die 3e hond wel zijn die er met het bot vandoor gaat...

voorheen
Mooiste profiel foto van spelers:
De Pretbedervers
NU : Dugtrio en De pretbedervers echt goud haha.

voorheen
Mooiste profiel foto van stammen:
Fuifje en Fear!
NU : One, google it is.

voorheen
Grootste blunder:
Joachim op plek 1
NU : enige dorpen verlies geleden door een prachtige blitz van cacturne en abuser daardoor na de gehele dag op -4 eindigen.

voorheen
Mooiste actie van de wereld:
PP kopen voor munten (om de 30min genoeg voor 1 a 2 munten), wekker zetten om eventjes te slapen. vervolgens snooze, weg 1500pp.....
NU : Aapjesmacksmack op ayvamos.



heb dyslexie dus sorry voor de spelfouten..

kusjes en knuffeltjes Jonah.
 
Reactiescore
1.365
Thanks voor de benoemingen babe <3
 
Reactiescore
1.478
Ik denk eigenlijk niet dat Cave een kans maakt deze wereld. Het is waar dat one en walk momenteel meer met elkaar bezig zijn, maar ik weet vrij zeker dat one en walk toch elkaar meer de wereldwinst gunnen dan cave. Op het moment dat cave beiden zou overstijgen, zouden one en walk eerst samenwerken tegen cave om dan opnieuw tegen elkaar te gaan vechten. Of de wereld uit te laten doven, zoals w64 (al was dat een 4stammen wereld).
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Eerste lijstje was prima. Die van DBA is gewoon te belachelijk voor woorden tbh.

Het is duidelijk dat de meest overschatte accounts TAS, Schedel en DBA zijn. Die laatste heeft al bewezen overschat te zijn.
 

DeletedUser74418

Guest
Misschien eens een lijstje van een onbekende. Mijn volledige persoonlijke mening en de onderbouwing is voor mij ook persoonlijk. Als ik voor iemand negatief ben geweest, laat ik dan stellen dat dit mijn eigen mening is en dat ik geen enkele bedoeling heb om vijandig over te komen. Ikzelf ben geen sterk speler en geef enkel maar mijn visie over spelers/accounts tot waar ik al ervaren heb. Ik heb ongetwijfeld mensen vergeten, maar dit lijstje zal momenteel moeten voldoen.

Beste speler:


Goh, hier kwalificeren er misschien wel meerdere accounts denk ik. Eerst en vooral zou ik The American Sniper hier voorop zetten. Een team met een berg aan ervaring, maar ook een team die geletterd en altijd de juiste woorden kan vinden voor verschillende situaties. Aan inzicht en ervaring hebben ze ook genoeg.

Heb ook niets slecht te zeggen over Aapjeklapklap. Prima team, altijd klaar, neemt veel vv's van stamgenoten en kan je altijd een fijne babbel mee hebben. Daarnaast hebben ze ook al getoond dat ze lekker vet TW kunnen spelen.

Het team Coruscant blaast soms wel eens hoog van de toren - laat hen dat nu net typeren -, maar je kan moeilijk ontkennen dat ze geen fantastische spelers zijn qua ervaring en skills.

Ik heb persoonlijk nog niet héél veel gezien van Cacturne, maar heb wel al gehoord dat het een prima account is, dus misschien hoorde dit eerder bij meest belovende spelers, maar ah, ik zet je er toch bij. Persoonlijk contact hebben wij nog niet gehad, maar aan de conversaties dat ik al heb kunnen lezen van je, kom je mij over als een leuk persoon die vatbaar is voor rede. Dat jullie dan ook TW kunnen spelen, dat lijkt me een zekerheid.

Ik denk dat niemand hen als zwak bestempeld, dus schat ik Schedel ook in als 1 van de sterkste accounts op deze wereld. Jullie hebben een sterk, actief team en hebben misschien nog geen grote strijd gevoerd, ik ben er zeker van dat jullie er genoeg van bakken. Dat ik anders denk over de persoonlijkheid van jullie account staat hier eventjes los van, daar kom ik later wel op terug.

Mystery Men is voor mij ook een onbekend account, maar als ik de acties zie/zag dat er al uitgevoerd werden lijkt het me ook een sterk account. Alleen laat de ligging wat de wensen over door het vroege front met Walk en de laatste recruit van Cave, maar natuurlijk is de wereld nog lang en kan er nog van alles gebeuren.

Ik hou het dus op 5 beste spelers, maar er zijn gerust nog heel wat accounts die de vernoeming waard zijn.

Beste stam:

Deze gaat uiteindelijk tussen Walk en One voor mij. Dat ze aan elkaar gewaagd zijn, dat is de meeste duidelijk. Ik stem natuurlijk voor One, maar ik geef evenveel kans aan Walk om de eindoverwinning binnen te halen.

De beste stam speler:

Discovered By Accident & Coruscant. Beide altijd klaar om VV's van de stam op te nemen en uitstekend actief. Dat het allebei enorm competitieve teams zijn die soms eens impulsief reageren is voor mij geen enkel probleem. Het toont aan dat ze net dat extraatje wil geven voor de rest.

Heb gehoord dat Abuser ook altijd klaar staat om de stam de helpen.

Het grootste ego:

Warre & Mark. Jullie zijn in ieder geval goed in discussiëren, soms wat té, maar het kan jullie ook wel sieren vind ik.

Beste leider:

Geen. Ik denk dat alle leiders in eerste instantie wat een scheve schaats hebben geslaan, dus hou ik het erbij dat er goede leiders waren. Dat de beste leider nog kan opstaan is zeker en vast mogelijk. Laat dat nu net zijn dat The American Sniper het leiderschap gedeeltelijk heeft opgenomen binnen One. Doet het in mijn ogen prima en blijft ten alle tijden joviaal en vriendelijk naar binnen en buiten toe. Uitstekende kwaliteit voor mij.

Slechte leider:

Ik zal slechts 1 kant van het verhaal kunnen horen of zien, dus plaats ik hier niemand. Iedere leider heeft zijn eigen tactiek en sommige situaties hebben geen 'juiste' optie.

Meest overschatte stam:

Dit zal tussen de 3 grote gaan. Wie van Walk, Cave en One het misschien zal laten afweten is nog onbekend. Ik hoop uiteindelijk dat het geen enkele van de drie wordt en dat er vuurwerk kan verwacht worden. Ik wens alle 3 de partijen overigens succes toe om het waar te maken.

Meest onderschatte stam:

NVT

Meest overschatte speler:

Celtic Warrior. Worden door sommigen gezien als sterk team, maar hebben nog niet overdreven gepresteerd deze wereld. Gewoon steady. Dat Celtic Warrior zich bewezen heeft om een plaats te veroveren binnen One. kan inderdaad gezien worden als een prestatie, maar zo zijn er nog spelers die goed kunnen deffen.
Ayvamos. Hoewel de kaarten nu gedraaid zijn, was het voor mij wel een flop in eerste instantie als je zag hoe er omgegaan werd met het account toen er incomings waren. Natuurlijk spreek ik over een actie die gepasseerd is, maar nadat er - naar horen zeggen sterke spelers - op het account gekomen zijn, is er enkel geinternd geweest. Naar horen had dit een veelbelovend account moeten zijn, tot nu toe nog geen echte prestatie verkregen. Uiteraard kan de toekomst andere muziek brengen.

Meest onderschatte speler:

Hoewel ik dit een moeilijk vind, zet ik hier toch Aapjeklapklap. Zoals eerder aangehaald is het een prima team, uitstekende activiteit en ze kunnen écht wel goed TW spelen. Onderschat is misschien niet de juiste term, maar ik schuif ze vooruit als 1 van de toppers van de wereld. Los van ervaring is het ook een aangenaam team, prima voor de sfeer.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:

Cacturne. Jullie komen me over als een fijn, aangenaam en gedreven team. Zoals eerder aangehaald komen er vaak realistische antwoorden vanuit jullie kant, vaak met een humoristische toets, wat voor mij aantoont dat jullie wel degelijk situaties objectief bekijken. Daarnaast kunnen jullie er ook wel vet veel van. Prima attitude.

Team schedel, hoewel dit een controverse is voor mij. Jullie hebben een ongekende reputatie dat jullie behoren tot de elite van de TW-spelers qua sterkte en daar heb ik ook geen twijfels over, toch vind ik het jammer dat gevoelens soms de bovenhand nemen bij jullie. Jullie hebben de tendens om externe gesprekken of PM's in mijn ogen wat immatuur aan te pakken en door te zetten, wat ik op zich wat jammer vind van het account dat de pilaar van Walk moet zijn. Natuurlijk baseer ik dit op alles dat ik al heb kunnen lezen en persoonlijke gesprekken met jullie. Hoe jullie zijn binnen een stam is voor mij onbekend terrein en daarom zou het leuk zijn om jullie net eens te leren kennen aan de andere kant van het veld. Ik heb ook al positieve lofwoorden gehoord, dus het moet wel mogelijk zijn.

Overigens heb ik nog een heleboel andere spelers leren kennen die allemaal een fantastische attitude hebben - misschien niet altijd geschikt om de top te halen - die altijd TW spelen met een positieve aangename aanpak. Jullie verdienen ook krediet, want een civiel vriendelijk gesprek aangaan is voor mij ook een kwaliteit.

Alle spelers van One zijn ook toppers. Prima stam.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:

Laat ik open. Er zijn spelers/accounts die ik zou durven verachten, maar iedereen verdient een tweede kans of derde of... Laat ik stellen dat iedereen een ommekeer kan maken.

Mooiste speler naam:

To Infinity for Serenity

Mooiste stam naam:

Fuifje. Wie houdt er nu niet van een feestje?

Favoriete forum posters:

Cacturne & TAS op dit forum, altijd prima onderbouwd en zonder vijandigheid.

Buiten dit forum ben ik fan van Roald. Altijd prima epistels tekst die altijd netjes onderbouwd zijn zonder veel boe of ba. Kan ik smaken.

Meest belovende speler voor de toekomst:

Aapjeklapklap. Zie meest onderschatte speler.

Meest belovende stam voor de toekomst:

One. Nog werk aan de winkel, maar alle hoofden wijzen in 1 richting en ze zijn er klaar voor.

Mooiste profiel foto van spelers:

Whynot

Grootste blunder:

Weinig professionalisme vanuit InnoGames. Meerdere malen problemen met loopholes in evenementen die mogelijk zijn. Bij de serverproblemen en de rollback die hiermee gepaard kwam zijn er ook vlaggen verloren gegaan bij een tal van spelers en daar komt dan niet eens een degelijke compensatie bij kijken. Jammer voor de community.

Mooiste actie van de wereld:

Goh, moeilijk al te bepalen, maar wel prima actie van Aapjeklapklap op Ayvamos, wat los uit de pols geschud en heeft resultaat gehad. Zelfde vanuit Abuser en Cacturne op DBA. Uiteraard heb ik nog veel verwachtingen van deze wereld en wens ik alle spelers het beste toe.

Nou mr. Onbekend, allereerst hartelijk dank voor de nominaties. Daarnaast ook een mooie lijst met keurige onderbouwing :)


zoals beloofd een nieuw lijstje, doe het even zoals cacturne deed :) veel lees plezier!

voorheen
Beste speler:
Mystery Men, Coruscant
NU : Abuser, hoor dat er goed vv word gepakt. Goeie opzetjes en blitzjes en leuke times.
Coruscant, heb simpel weg een zwak voor dit account, gezonde ego want ze maken altijd alles waar.


voorheen
Beste stam:
Fuifje. , Walk. en natuurlijk One.
NU : One, puur naar statistieken kijkend doet one het beste in mijn ogen.


voorheen
De beste stam speler:
Haico
NU : Anton(devilliance), Luc(aapje), Frank(pretjes), Chris (pretjes), Wim (Dugtrio).
Anton neemt/nam elke vv aan die hij maar kon pakken echt ongelofelijk... Luc, frank en Chris zijn ook niet vies van een vv. Wim, jaaa Wim die is zo lief vanuit de rim die gekke wim.... <3
Buiten one kan ik natuurlijk niet goed oordelen, enkel weet ik gewoon uit ervaring dat MM altijd een stam man is, weet ik dat Kevin die nu pauze heeft van de turtles altijd actief is voor vv's en DENK ik door enige ervaring met HvH dat ze super collegiaal zijn naar walk.


voorheen
Het grootste ego:
Mark van Corus
NU : Laurens

voorheen
Beste leider:
To Infinity For Serenity (TIFS) en rechterhand Aapjeklapklap.
NU : TAS

voorheen
Slechte leider:
hier heb ik momenteel echt nog geen mening over.
NU : laat ik leeg, wereld liep niet helemaal zoals iedereen hoopte maar leiding is altijd veel druk. iedereen doet op zijn haar manier zn best en het is en blijft gelukkig maar een spel.

voorheen
Meest overschatte stam:
Fear!
NU : H. , weg gone loesoe


voorheen
Meest onderschatte stam:
Two.
NU : Cave, wat je er ook van vind ze staan prima op de ranglijst, de ligging is goed. dit is een echt kandidaat voor eindstrijd.

voorheen
Meest overschatte speler:
Calamity
NU : Chickmagnet, als die niet onder vv stond van walk dan was die echt zomaar weg. je merkt direct zodra er vv is en wanneer niet. (indirect compliment naar walk hoe er zo nu en dan word gedefft)

voorheen
Meest onderschatte speler:
Devilliance
NU : Nap-Time, die word nou echt zelden benoemd maar waarom dan?? deze gasten die zitten in de rim, klopt klopt.... maakt niet uit ze zullen altijd klaar staan voor de stam en zullen altijd vv pakken mocht dit lukken, uit ervaring kan ik je vertellen deze jongens zijn onderschat maar weten 100% wat ze doen.

voorheen
Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
heel One , MM, H3llvsheaven, lord neos, lemonpops, Don pablito , Haico en Heisenberg
NU : One, MM, Hvh, Cacturne, Abuser, ohh muffin

voorheen
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Astaroth
NU : iedereen is welkom.

voorheen
Mooiste speler naam:
SaveTheWhaleMarryAnObese, ikbeneennoob en Discovered By Accident.
NU : zelfde als voorheen.

voorheen
Mooiste stam naam:
fuifje
NU : zelfde als voorheen.

voorheen
Het tofste topic:
GA, spotprent en oorlogtopics.
NU : zelfde als voorheen.

voorheen
Het domste topic:
lees graag alles
NU : zelfde als voorheen.

voorheen
Favoriete forum poster:
Coruscant, legend haha
NU : TAS, Corus, Haico

voorheen
Minst favoriete forum poster:
Astaroth.
NU : warre.

voorheen
Dikste wannabe op het forum:
Calamity.
NU : abuser, warre, laurens

voorheen
Dikste wannabe in het spel: -

NU : - Heisenberg

voorheen
Meest belovende speler voor de toekomst:
TAS
NU : denk nog altijd dat TAS het waar gaat maken, ze zijn al aardig op weg. beetje intern gekregen maar wie niet deze wereld...

voorheen
Meest belovende stam voor de toekomst:
One.
NU : Cave, omdat one en walk zo gefocust op elkaar zijn kan cave die 3e hond wel zijn die er met het bot vandoor gaat...

voorheen
Mooiste profiel foto van spelers:
De Pretbedervers
NU : Dugtrio en De pretbedervers echt goud haha.

voorheen
Mooiste profiel foto van stammen:
Fuifje en Fear!
NU : One, google it is.

voorheen
Grootste blunder:
Joachim op plek 1
NU : enige dorpen verlies geleden door een prachtige blitz van cacturne en abuser daardoor na de gehele dag op -4 eindigen.

voorheen
Mooiste actie van de wereld:
PP kopen voor munten (om de 30min genoeg voor 1 a 2 munten), wekker zetten om eventjes te slapen. vervolgens snooze, weg 1500pp.....
NU : Aapjesmacksmack op ayvamos.



heb dyslexie dus sorry voor de spelfouten..

kusjes en knuffeltjes Jonah.

Ook jij bedankt voor de nominaties Jonah, ik ben het niet helemaal eens met Laurens, ik vind het namelijk een prima lijst met prima onderbouwing.

GA zijn aan het eind van de dag meningen en op basis van perceptie. In mijn ogen is dus nooit een fout antwoord (tenzij abuser bij beste speler ed. staat natuurlijk)
 

DeletedUser78702

Guest
voorheen
Grootste blunder:
Joachim op plek 1
NU : enige dorpen verlies geleden door een prachtige blitz van cacturne en abuser daardoor na de gehele dag op -4 eindigen.
Ik heb de indruk dat je -4 in je koppie hebt gestoken aangezien je dit nogal vaak roept dus ik ben hier om je er aan te doen herinneren dat het wel degelijk -5 is. It's all in the details xxx
 

DeletedUser80335

Guest
Award voor grootste labiele egotripper die elke dag temper tantrums gooit, maar *nooit* verantwoordelijk is voor zijn acties en altijd de schuld op anderen afschuift en daarnaast naar zichzelf in de derde persoon verwijst alsof hij een heel groot mannetje is: Jonah, team DbA.
 
Reactiescore
3.457
Award voor grootste labiele egotripper die elke dag temper tantrums gooit, maar *nooit* verantwoordelijk is voor zijn acties en altijd de schuld op anderen afschuift en daarnaast naar zichzelf in de derde persoon verwijst alsof hij een heel groot mannetje is: Jonah, team DbA.
Dacht ff dat je het over Mark had:p
 
Bovenaan