De grote Roy show

Reactiescore
3.457
59AC1700-D412-4463-8C35-DC704E868BC8.jpeg
Geef mij is bewijs dat het script er stond voor 28 augustus 13:26, de tijd dat ik het heb gekregen.
Dus jij zegt dat jij het script pas de 28-ste hebt gekregen ?

Zoals je in het stukje leest noemt hij even later de datum 16 augustus.
Hij benoemde al eerder een datum wanneer hij Mike heeft gekicked van Plato en dat was begin augustus toch Roy ?
Waarom zou je een gebeurtenis van 28 augustus benoemen in een stukje tekst waar alles over begin augustus gaat??
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Is er nou al bewijs want al die ellendig lange posts lees ik niet hoor.
 
Reactiescore
604
Weet niet hoe jullie verwachten hoe we moeten of roy dat script op *SC heeft gezet, maar het script stond wel daadwerkelijk in de snellijst van *SC en past in het plan van Roy wat hij tegen de omstreden mod heeft verteld. Lijkt me allemaal niet heel raar om met elkaar te verbinden als je ook naar de andere stabs/vieze acties kijkt ;)
 

DeletedUser81182

Guest
TimmieboyNL is uit NEO gegaan, wat een keuze is die ik erg kan respecteren.

Maar volgens Kapitein Toeval zal het wel niks met deze situatie te maken hebben.
 

DeletedUser79447

Guest
TimmieboyNL is uit NEO gegaan, wat een keuze is die ik erg kan respecteren.

Maar volgens Kapitein Toeval zal het wel niks met deze situatie te maken hebben.

@OrAsU zal dat best wel willen toelichten hoor:)

Weet niet hoe jullie verwachten hoe we moeten of roy dat script op *SC heeft gezet, maar het script stond wel daadwerkelijk in de snellijst van *SC en past in het plan van Roy wat hij tegen de omstreden mod heeft verteld. Lijkt me allemaal niet heel raar om met elkaar te verbinden als je ook naar de andere stabs/vieze acties kijkt ;)

Als het script daar stond, toon daar dan eens screens van. Er wordt 0,0 onderbouwd met bewijzen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
140
Als het script daar stond, toon daar dan eens screens van. Er wordt 0,0 onderbouwd met bewijzen.

Ik heb zeker een screen daarvan ja maar dat is toch niks qua bewijs. Als ik die post zeg jij daar weer op terug van die kan je bewerkt hebben dus wat heb je aan die screen helemaal niks.
 

DeletedUser79447

Guest
Ik heb zeker een screen daarvan ja maar dat is toch niks qua bewijs. Als ik die post zeg jij daar weer op terug van die kan je bewerkt hebben dus wat heb je aan die screen helemaal niks.

Als jij een screen hebt met datum en tijd is het bewijs, heb je die niet, dan heh je dus geen bewijs.
 
Reactiescore
140
Als jij een screen hebt met datum en tijd is het bewijs, heb je die niet, dan heh je dus geen bewijs.

Hoe wil je dan die datum en tijd erbij zien haha, ik wil het best posten maar de reden dat we dat niet gedaan hebben is omdat het allemaal bewerkbaar is dus geen hard bewijs.
 

Deleted User - 487776907

Guest
m7mrpq4oget8.jpg
 
Reactiescore
3.457
Dus ik kan, mag en zal niet zeggen wanneer het script in de snellijst gekomen is, welke spelers hier liegen/de waarheid vertellen), dit hoort allemaal bij politiek & propaganda.

Oh Roy deze tekst stond op pagina 2 al,hoef je niet meer in een loep te gaan met je vraag wanneer het script erop is gezet,wel lezen he?


Ik geloof dat Jannes en Calvin zonder problemen alle screens van de mods/illegale script etc aan een Neo speler privé willen sturen aangezien 3/4 van die screens niet op het af mogen worden gezet .
Lijkt mij geen probleem ?
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser79447

Guest
Oh Roy deze tekst stond op pagina 2 al,hoef je niet meer in een loep te gaan met je vraag wanneer het script erop is gezet,wel lezen he?


Ik geloof dat Jannes en Calvin zonder problemen alle screens van de mods/illegale script etc aan een Neo speler privé willen sturen aangezien 3/4 van die screens niet op het af mogen worden gezet .
Lijkt mij geen probleem ?

Ik vraag er al 3 dagen om aan Jannes en krijg er geen te zien..
 

DeletedUser65747

Guest
Ik denk dat NEO de uiteindelijke reden van onze leave liever niet ook nog op het AF wil?
 
Reactiescore
1.454
Ik denk dat NEO de uiteindelijke reden van onze leave liever niet ook nog op het AF wil?

Laat maar horen, ben nu wel benieuwd :p
 
Bovenaan