Praathoek W69

Reactiescore
1.075
Ga je hok in jij en kom niet stoer doen.
Coruscant heeft niks geboost en jij bent op je Bek gegaan.

Doeii....

Niets geboost, vertel je dan ook effe hoe je je trein doodloopt en een dagen later plots 2 treinen klaar hebt staan, nogal verdacht voor een niet booster, die op dat moment 5 dorpjes had.
 
Reactiescore
5.701
Goed om te zien hoe ds3 ieder forum weer tot leven krijgt. Blijft een van zijn vele kwaliteiten :D
 
Reactiescore
1.039
Omdat elke wereld weer iets aparts heeft, boeit jouw eerdere werelden niks.
Enige reden waarom ik naar prestaties van Coruscant aanhaalde was om aan te tonen dat er in die werelden ook Oude garde aanwezig waren die ons even een lesje zouden leren.

Jij speelt nu geen W69.
Dus kunnen we ook niet zien hoe jij tegenover One stand gehouden zou hebben.

Of als jij juist naast een PP Booster gelegen zou hebben


Welke 'oude garde'?
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Joachim,

Waar kom jij je mee bemoeien ?
Ben jij een grote jonge ?
Gisteren liep je nog in luiers rond.

W69 ban opgelopen en nu wat mee chatten omdat je 20k erin hebt gepompt

Dit is het algemeen forum en ik maak enkel een normale opmerking?
Als je er niet tegen kunt en gelijk op de man speelt hoef je je hier ook niet te vertonen.
 
Reactiescore
2.386
Ik stel voor dat team Coruscant eens een classic speelt. Dan zit je snel genoeg midgame en dan zal Laurens wel een acc'tje vinden om te fronten.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Zodat jij hier w69 af bent van Coruscant zeker, je mag hem houden
 
Reactiescore
1.283
Isidorus van Sevilla op W24. Zoek maar op als je toch van W24 bent. En dat ligt trouwens aan jou. Voor 64 heb ik op 59, 58, 52, 49, 47 defensief gedomineerd zowat.

Neem daar een paar classic bij en mn palmares komen al boven die van een doorsnee speler zoals jij.

Wat zegt 1000 aanvallen eruit gooien met 1C uberhaupt over skills? Man man man, newgen.

Je bent zeker niet slecht, een sterke deffer maar zoals ik je ervaren heb op 58 is "domineren" toch zeker niet het woord dat ik zou gebruiken.
Toen je op Vlammer221 speelde en een massa kreeg van Novus eerst stoer een bericht stuurde dat jack12071983 "geen dorpen zou pakken vandaag" om 08:00.
Om 10:00 al terug komen op je statement "Door een serverfout" om daarna om 12:00 gestopt te zijn omdat je geen zin meer had.
6b31ad22ccc6d7494702db8a68be4538.png


Ik heb zelf op de werelden: 3, 7, 8 en 15 gespeeld. Waarvan op w8 en w15 in de topstammen. Hoewel ik het met je eens ben dat er toen veel minder tools waren waardoor je meer zelf moest doen het wel meevalt qua niveauverschil. De spelers toen waren sterker dan tegenwoordig met meer skills maar toen bestond er niet de app waardoor iedereen op een pc moest zitten om te kunnen spelen. Ook had je soms bijna 2 weken om je account op orde te krijgen omdat incomings al snel 200 uur moesten lopen vanwege de grootte van de wereld.

Ook ben je als tw speler niet beter dan je laatste prestatie. Dat jij op w5 een sterke prestatie heb neergezet is misschien leuk. Maar als jij toen veel meer tijd tot je beschikking had waardoor je actiever was stellen die prestaties ook niet veel voor.

Rick
 
Reactiescore
5.701
Je bent zeker niet slecht, een sterke deffer maar zoals ik je ervaren heb op 58 is "domineren" toch zeker niet het woord dat ik zou gebruiken.
Toen je op Vlammer221 speelde en een massa kreeg van Novus eerst stoer een bericht stuurde dat jack12071983 "geen dorpen zou pakken vandaag" om 08:00.
Om 10:00 al terug komen op je statement "Door een serverfout" om daarna om 12:00 gestopt te zijn omdat je geen zin meer had.
6b31ad22ccc6d7494702db8a68be4538.png


Ik heb zelf op de werelden: 3, 7, 8 en 15 gespeeld. Waarvan op w8 en w15 in de topstammen. Hoewel ik het met je eens ben dat er toen veel minder tools waren waardoor je meer zelf moest doen het wel meevalt qua niveauverschil. De spelers toen waren sterker dan tegenwoordig met meer skills maar toen bestond er niet de app waardoor iedereen op een pc moest zitten om te kunnen spelen. Ook had je soms bijna 2 weken om je account op orde te krijgen omdat incomings al snel 200 uur moesten lopen vanwege de grootte van de wereld.

Ook ben je als tw speler niet beter dan je laatste prestatie. Dat jij op w5 een sterke prestatie heb neergezet is misschien leuk. Maar als jij toen veel meer tijd tot je beschikking had waardoor je actiever was stellen die prestaties ook niet veel voor.

Rick

Hey Rick, waar heb je op wereld 15 gespeeld pik?
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Je bent zeker niet slecht, een sterke deffer maar zoals ik je ervaren heb op 58 is "domineren" toch zeker niet het woord dat ik zou gebruiken.
Toen je op Vlammer221 speelde en een massa kreeg van Novus eerst stoer een bericht stuurde dat jack12071983 "geen dorpen zou pakken vandaag" om 08:00.
Om 10:00 al terug komen op je statement "Door een serverfout" om daarna om 12:00 gestopt te zijn omdat je geen zin meer had.
6b31ad22ccc6d7494702db8a68be4538.png


Ik heb zelf op de werelden: 3, 7, 8 en 15 gespeeld. Waarvan op w8 en w15 in de topstammen. Hoewel ik het met je eens ben dat er toen veel minder tools waren waardoor je meer zelf moest doen het wel meevalt qua niveauverschil. De spelers toen waren sterker dan tegenwoordig met meer skills maar toen bestond er niet de app waardoor iedereen op een pc moest zitten om te kunnen spelen. Ook had je soms bijna 2 weken om je account op orde te krijgen omdat incomings al snel 200 uur moesten lopen vanwege de grootte van de wereld.

Ook ben je als tw speler niet beter dan je laatste prestatie. Dat jij op w5 een sterke prestatie heb neergezet is misschien leuk. Maar als jij toen veel meer tijd tot je beschikking had waardoor je actiever was stellen die prestaties ook niet veel voor.

Rick

Mooie post, maar het woord "Serverfout" zegt het al. Als ik dat aangeef, is het ook echt zo. Iedereen weet dat ik nooit excuses zoek als ik dorpen ga verliezen. Ik herinner me trouwens perfect wat er die dag gebeurde, ik ging deffen en ik werd vanwege classic geddost (niet als enige in de classic stam, dit kan je navragen aan Howlin). Mijn internet heeft er toen de hele dag uitgelegen, en dus heb ik weinig kunnen doen.

Jammer dat je mij daarvoor aanrekent trouwens, en nee, ik was niet actiever op W5. Alleen vanaf W18 werd ik actiever. W58 kon ik weinig aan doen, en we zijn toen ook maar op delete gegaan vanwege de delete van mijn buuraccount. (Itsofficial)

Als je mij aanrekent voor een massa vanwege een ddos aanval, wees blij en doe gerust. Ik heb dit vanaf het eerste moment aangegeven, dus het nu oprakelen is een beetje zwak score omdat ik je "stammies" of "co's" terecht wijs op hun onterechte ego's. Ze kunnen me beiden niet aan, zelfs samen niet. ;)
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan