Het stabberlijstje van W68

DeletedUser77812

Guest
Persoonlijk ben ik geen fan van het backlisten van mensen. Maar ik zie ook wel de nut in van zoiets mits de reden goed is onderbouwt.
 

DeletedUser80043

Guest
Ik ben klaar met Star. want ondertussen gooien ze nogsteeds maar incs terwijl ze vasthouden aan zogezegde fair play.
Accounts een PBG geven maar selectief zijn aan welke accs je een opzegtermijn geeft en bij welke je dit weigert is ook een dood normale zaak bij Star. Om zo vervolgens massas te voeren op bepaalde leden van stammen zonder een kans op reacties van hun. Jammer genoeg werkt het niet en stilletjes aan verliest Star. hun crediet als een 'fair play' stam.

Ik denk dat je wat te veel met Justin van Wife is Life hebt gesproken. Hij heeft bij zijn selectieprocedure vuil spel proberen spelen door spelers uit star. te manipuleren om Star. te verlaten. Verder wist hij dat Star en Paint vijanden waren van elkaar, maar had hij al een BG geregeld tussen Snow en Paint voordat hij Star leavde en Snow oprichtte. Na zijn leave stuurt hij meteen OS naar ZUUR tegen Star. Zijn OS actie kan ik na het lezen van deze post nog wel begrijpen. Verder was er bij de PBG geen opzeggingstermijn afgesproken en beantwoorde het account uit snow niet op de vragen omtrent PBG tov. het Star lid.

Ondertussen worden er al een aantal leden wakker en reageren ze doormiddel van leaves. Niemand in Star. die het doorheeft of houden jullie je handen voor je ogen?

Die anderen worden nog steeds gemanipuleerd door Justin van Wife is Life.
 
Reactiescore
2.064
Ik denk dat je wat te veel met Justin van Wife is Life hebt gesproken. Hij heeft bij zijn selectieprocedure vuil spel proberen spelen door spelers uit star. te manipuleren om Star. te verlaten. Verder wist hij dat Star en Paint vijanden waren van elkaar, maar had hij al een BG geregeld tussen Snow en Paint voordat hij Star leavde en Snow oprichtte. Na zijn leave stuurt hij meteen OS naar ZUUR tegen Star. Zijn OS actie kan ik na het lezen van deze post nog wel begrijpen. Verder was er bij de PBG geen opzeggingstermijn afgesproken en beantwoorde het account uit snow niet op de vragen omtrent PBG tov. het Star lid.



Die anderen worden nog steeds gemanipuleerd door Justin van Wife is Life.

Jij wordt ook met de dag gekker.
 

DeletedUser77704

Guest
Ik denk dat je wat te veel met Justin van Wife is Life hebt gesproken. Hij heeft bij zijn selectieprocedure vuil spel proberen spelen door spelers uit star. te manipuleren om Star. te verlaten. Verder wist hij dat Star en Paint vijanden waren van elkaar, maar had hij al een BG geregeld tussen Snow en Paint voordat hij Star leavde en Snow oprichtte. Na zijn leave stuurt hij meteen OS naar ZUUR tegen Star. Zijn OS actie kan ik na het lezen van deze post nog wel begrijpen. Verder was er bij de PBG geen opzeggingstermijn afgesproken en beantwoorde het account uit snow niet op de vragen omtrent PBG tov. het Star lid.



Die anderen worden nog steeds gemanipuleerd door Justin van Wife is Life.

Daar heb je dan vast bewijs voor :)

En sinds wanneer heb ik Snow opgericht?

Vast een screen van die directe OS? Want mijn ODO is..... ehm..... 0
487932102


Dat jullie niet uit jezelf het respect hebben om na een langdurige samenwerking en PBG een NAP toe te zeggen van minstens 5 dagen ter opzegtermijn zegt denk ik meer over jullie als ons?

Vergeet je niet te vermelden dat Wife een NAP van 10 dagen en Tekashi een NAP van 7 dagen hebben afgesproken en jullie die nu verbreken door aan te vallen? Klinkt lichtelijk hypocriet dit alles zo zonder bewijs
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Dat jullie niet uit jezelf het respect hebben om na een langdurige samenwerking en PBG een NAP toe te zeggen van minstens 5 dagen ter opzegtermijn zegt denk ik meer over jullie als ons?

Viel jou stam mij niet aan op 63 na 1,5 jaar samen gespeeld te hebben terwijl we op neutrale voet stonden, en dat keurde jij totaal goed want dat is part of the game?, dan had ik maar in je stam moeten zitten? Pot verwijt de ketel zegmaar?
 

DeletedUser77704

Guest
Viel jou stam mij niet aan op 63 na 1,5 jaar samen gespeeld te hebben terwijl we op neutrale voet stonden, en dat keurde jij totaal goed want dat is part of the game?, dan had ik maar in je stam moeten zitten? Pot verwijt de ketel zegmaar?

Was jij niet degene die ons aan lijntje hield en wij dat niet pikte? Of waar letterlijk 0 afspraken mee waren?
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Was jij niet degene die ons aan lijntje hield en wij dat niet pikte? Of waar letterlijk 0 afspraken mee waren?

Je vergeet te vermelden dat mij een NAP was toegezegd, maar bon daar verschillen we van mening.

Toch is t wel raar dat t wel kwalijk is zodra jij gedupeerd bent maar andersom is het niet vervelend.
 

DeletedUser77704

Guest
Je vergeet te vermelden dat mij een NAP was toegezegd, maar bon daar verschillen we van mening.

Toch is t wel raar dat t wel kwalijk is zodra jij gedupeerd bent maar andersom is het niet vervelend.

Ik maak me er niet druk om hoor hier ;) Mensen noemen situatie op die zeggen fair play te spelen, enkel vergeten ze ff hun eigen zaken. Dus dan vermeld ik dat.

Ben hier niet gelijk gekomen toen dit gebeurde, maar als ze dan bijdehand proberen te doen zeg ik er wel wat van :)
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Ik maak me er niet druk om hoor hier ;) Mensen noemen situatie op die zeggen fair play te spelen, enkel vergeten ze ff hun eigen zaken. Dus dan vermeld ik dat.

Ben hier niet gelijk gekomen toen dit gebeurde, maar als ze dan bijdehand proberen te doen zeg ik er wel wat van :)
En jij vergat jou zaken te vermelden... Zo heeft iedereen wel wat.
 
Reactiescore
634
Hetgeen wat elke wereld weer terug komt is wat sommige accounts verstaan onder Fair Spel.
Meest gegeven reacties van de zogenaamde Fair Spel spelers zijn best lachwekkend in ieder geval :)
 

DeletedUser80043

Guest
Daar heb je dan vast bewijs voor :)

gf5yzw6vxa92.png

aznf5wwp9o9.png

Hier zegt Justin tegen beide accounts dat de andere Snow joined. Beide accounts hadden nog geen uitsluitsel. Hij heeft dus accounts willen overtuigen te joinen door te manipuleren. Hier was helemaal niets van waar.

315bxi8.png

Hier zegt Justin dat wij gaan joinen tegen mijn co. Hier is nooit uitsluitstel over gegeven vanuit onze kant. Hij was hier 100% zeker van zo blijkt. Wegens privé zaken hadden we niet de kans om dit met elkaar te bespreken. Hierdoor werd er gedacht dat ik zonder bespreken alles al had geregeld.


En sinds wanneer heb ik Snow opgericht?

Jij lag mee aan de basis van Snow. Wij kregen zelfs al een invite van Snow voordat we hadden toegestemd. Dit moet van jou komen aangezien we met niemand anders van Snow contact hadden.

9xm6dx8mqyx8d.png

Vast een screen van die directe OS? Want mijn ODO is..... ehm..... 0
487932102

Ben momenteel op het werk, heb daar geen bewijs voor, misschien iemand van mijn stamgenoten. Ik had dit zo meegekregen. Kan buiten beschouwing gelaten worden tot dat het bewezen is. Ik had al aangegeven dat ik na de actie van LDS dit wel begreep.

Dat jullie niet uit jezelf het respect hebben om na een langdurige samenwerking en PBG een NAP toe te zeggen van minstens 5 dagen ter opzegtermijn zegt denk ik meer over jullie als ons?

De PBG liep van voor de Star/Snow kwestie. itsw18 had sollicitatie bij Star lopen terwijl hij Snow joinde. In Star zag de stemming er nochtans positief uit. Maar ook itsw18 zat al mee in de planning voor snow. Na de leave van Wife is Life joinde hij dan ook Snow. Aangezien Snow BG ging aangaan met Paint (Vijand van Star) is het niet moeilijk de conclusie te maken dat Snow vijand ging worden. Ook via het kaartje dat Justin mij op 21 juni doorstuurde was duidelijk dat we door Star moesten.

fom7wqv66lqrq.png

9lfob6chk.png

Via Skype, waar ik nu niet bij kan beweerde Justin dat de stemming negatief was voor ITSW18. Lijkt me duidelijk van niet. Bewijs kan morgen geleverd worden.

Vergeet je niet te vermelden dat Wife een NAP van 10 dagen en Tekashi een NAP van 7 dagen hebben afgesproken en jullie die nu verbreken door aan te vallen?

Dit heb ik net meegekregen. Vind het spijtige zaak van onze kant uit. Kan je hier enkel gelijk in geven.
 

DeletedUser80043

Guest
Heb jij mazzel dat het allemaal een stukje simpeler is geworden de afgelopen dagen.

Heb ik niet voor gekozen :/ Jullie hadden sollicitatie lopen die goedgekeurd ging worden. Ik was bereid om een jump van ons voor te stellen. Maar door heel de heisa binnenin Star na leave WiL is dit er niet gekomen.
 

DeletedUser77704

Guest
s96jwsdp8oo.jpg

Hier een Screenshot van Zuur die OS krijgt van Wife Is Life. Dit is van 24/06/2019.

En hoeveel off van jullie is hiermee geblockt? Gasten kregen inc van LSD dus hielp ze daartegen die ze had genaaid, OS liep pas nadat jullie terugliepen omdat ik niet tegen jullie wou blocken ;)
 
Bovenaan