Stab lijst

Reactiescore
182
Ik vind het wel enorm verdacht dat babe de vv heeft en net die nacht er een aanval op exe wordt uitgevoerd door psy nurse. Kans is groot dat ze via bevelen delen snipes en recaps etc konden bekijken en zo hun Voordeel hier uit halen. Zoals de speler van anon hierboven al zei is de vv blijkbaar misbruikt door andere leden. Erg jammer weer.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Helaas gebeurde dit niet, is de vv bij verschillende mensen in Babe beland en zijn er dingen gedaan met de VV waar ik fel op tegen ben (ook de reden dat ik overweeg te stoppen op Ano). Wat er precies gedaan en gebeurd is laat ik aan Babe om te vertellen (mochten ze dit willen).
Blijf ik toch op dit punt stilstaan. Wellicht iemand van Babe die me hier te woord wil staan? Kwestie dat iedereen even weet (ook de neutrale lezer voor zoverre deze er zijn) hoe en wat Babe uitspookt. Dat 1 van jullie leden dit niet wil vertellen, goed, maar dan verwachten we in ieder geval wel een volledige waarheid. Hierover liegen of verbloemen zou dan toch wel weer uitkomen :wink:
 
Reactiescore
7.942
Erg jammer om te horen dat het zo lopen moet. Degene die hier verantwoordelijk zijn moeten zich kapot schamen.
 
Reactiescore
1.365
Ach, daarmee wil ik eerst zeggen dat greg 3% wat dorpen van krijgt gratis ook niet eerlijk vindt. (maarja dat terzijde)
+ de speler jat van Freyr Stef, meneer Steven.

Da vinci stuurde idd de leiding n pm voor vv om te deffen, want er was niemand blablabla.
Dusja, wij overleggen en de vv gepakt.. (Jeremy zei dat)
Beetje getagged en gedeft.. (de ochtendlui schijnbaar niet zo :p)
Hadden het met goeie bedoelingen gedaan.. Waarom niet?
Enige wat wel wat minder was, is dat het accie freyr virtus had doorgegeven dat de vv bij ons stond.
Die heeft in de ochtend dat er slecht gedeft was, dorpen gepakt..
Die actie keuren wij idd niet goed. En hier is over gepraat..
Bij deze hebben wij jullie geïnformeerd.

Stam Babe.
 
Laatst bewerkt:

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Dus Psyche heeft gelekt dat er slecht gedefft werd en vv door Babe gedaan werd? En de relatie tussen Virtues en Babe was hoe dan, hier ging niet gedefft worden door bg oid?
 
Reactiescore
1.365
Gelekt dat er vv gedaan werd door ons..
En zoals jerrie al zei, hij had het goed gezet en ik getagd.. Dus veel stond niet thuis, dan is het puur scout en pak de lege dorpen neem ik aan s'ochtends.. Weet niet echt wat er dan gebeurd is..
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Nou ik ken Jeremy wel al vrij goed, hebben al samen gespeeld, dus lijkt het me vrij vreemd dat hij dit expliciet vermeld omdat iemand zegt dat er vv wordt gedaan naar een account buiten stam. Maar goed heb verder geen reden het niet te geloven
 
Reactiescore
470
Helaas gebeurde dit niet, is de vv bij verschillende mensen in Babe beland en zijn er dingen gedaan met de VV waar ik fel op tegen ben (ook de reden dat ik overweeg te stoppen op Ano). Wat er precies gedaan en gebeurd is laat ik aan Babe om te vertellen (mochten ze dit willen).

VV draaien bij davinci is dan niet bij deffen tegen KaKaKa gebleven?

Beetje vreemd dat de VV naar een vijandige stam gaat die op dat moment zelf ook bezig is met een massa op EXE.
 

Deleted User - 487834254

Guest
Psy heeft helemaal niks gelekt.

Virtue was als van plan om op da vinci te gaan de nacht van maandag op dinsdag. Virtue had gewoon zelf een hekel aan die kerels. Ano had indd de vv en wou dat ik deff stuurde die nacht. Heb ik niet gedaan. Waarom? Omdat ik simpelweg mijn vijand niet deff.

Ik weet niet va waar het komt dat ik zou gelekt hebt dat er slecht gedefft werd? Is totaal van de pot gerukt dit. En daarbij liep Da Vinci te koop met zijn vv. Ikzelf heb op skype gereageerd dat ik er helemaal niks mee te maken wil hebben.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Onenigheid? Wel vreemd dat dit dan over je verteld wordt vanuit je eigen stam..
 
Reactiescore
1.365
Ja, schijnbaar zit Jer weer te lullen.. Ben weer verkeerd geïnformeerd schijnbaar.
Dis een aardige blunder als je het mij vraagt. :(
Was zelf niet aanwezig bij dit voorval.
 

Deleted User - 487834254

Guest
Jer zoek hier gewoon een schuldige.

Ik wou hem niet deffen dus gaat ie maar zeggen dat ik gelekt hebt terwijl dat niet zo is. Die nacht was ik bezig met de massa op alladin te sturen. Ben gaan slapen en wat ik de dag erna heb gedaan is mijn aanvallen bekeken. Heb zelf geen contact gehad met virtue vandaag en gisteren.

Dit is wat da vinci zelf stuurde:

https://ibb.co/FgCmhQz

Zoals he ziet heef t mijn co een antwoord gegeven. Ik heb de vv ook nooit aangenomen. Daarna heeft hij dit ook gestuurd naar ano :
https://ibb.co/9YGzd77
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
331
Even inpikken:

De hele situatie berust kort op
1) Da Vinci stuurt pm naar KaKaKa om te zeggen dat ie stopt
29w6369.png
2) KaKaKa stuurt aanval op Da Vinci
3) VV Da Vinci komt in Babe terecht, bij anony uiteindelijk
4) @Felicitys neemt die aan en vraagt aan Psychedelic om def te sturen, wat ze dan niet doen omdat het hun vijand is
5) Virtues edelt dorpen weg van Da Vinci, @Felicitys is der niet mee gediend en ziet dit dus als een stab.

Weet niet alle details en hoe het juist gegaan is/wat het probleem exact is, dus schiet me niet zomaar af.
Maar in de verdediging van Babe wil ik toch even paar puntjes aanhalen:

1) Da Vinci stuurt naar Babe dat ze em mogen overnemen
30szs6s.png
(pm gestuurd naar @Rise Against dus voor meer info moet je hem aanspreken)
Je kan wel zien dat het van Isaac, en dus de hoofdspeler komt.
2) Virtues ging blijkbaar al van maandag op dinsdag op Da Vinci
a65f90b355bfc54e70c677ee4241a15c.png
Hannes is speler van Psychedelic.

3) Psychedelic heeft zelf nooit de VV gehad dus zelf zetten ze niks leeg ofzo, ze hebben enkel deze communicatie gehad:
2ng7oe0.jpg
4) Freyr heeft wel contact met Virtues, en denk niet dat die iets door hebben gespeeld (GEEN ZEKERHEID OVER)

Dusja, dit is al een beetje een overzicht I guess, om ook deze kant van het verhaal te laten zien. Of het dan een hele stab is of geen stab, weet het niet goed. Langs de ene kant is het idd verdacht dat Virtues aanvalt (OF juist toevallig/gepland, zie derde spoiler), langs de andere kant laat de hoofdspeler wel blijken dat we de dorpen mogen hebben EN ZODOENDE ermee mogen doen wat we willen; dit houdt dus in deffen wat we willen of geven/nemen wat we willen.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
7.942
+ de speler jat van Freyr Stef, meneer Steven.

DoI heeft al jaren samen met Stef gespeeld. Lief en leed gedeeld die buiten tribalwars omgingen. Je moet je voorstellen dat DoI een team is dat elkaar in RL kent en waarmee de band anders is dan dat op andere account. Ik durf te stellen dat wij één van de meest stabiele teams zijn gezien we altijd door het vuur gaan voor elkaar gaan. Maar genoeg zelfpijperij.

De reden dat Stef bij ons is gekomen is omdat wij allemaal geen idee hadden dat we weer speelden. Wij niet dat Stef speelde en Stef niet dat wij speelde. Ik kan me heel goed voorstellen dat het voor Babe niet leuk is. Maar gezien onze historie is het niet meer dan logisch ook. Daarnaast hebben we met Stef afgesproken dat er geen enkele vorm van Intel gedeeld zou worden. Wij respecteren dat en vragen ook nergens naar.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
239
DoI heeft al jaren samen met Stef gespeeld. Lief en leed gedeeld die buiten tribalwars omgingen. Je moet je voorstellen dat DoI een team is dat elkaar in RL kent en waarmee de band anders is dan dat op andere account. Ik durf te stellen dat wij één van de meest stabiele teams zijn gezien we altijd door het vuur gaan voor elkaar gaan. Maar genoeg zelfpijperij.

De reden dat Stef bij ons is gekomen is omdat wij allemaal geen idee hadden dat we weer speelden. Wij niet dat Stef speelde en Stef niet dat wij speelde. Ik kan me heel goed voorstellen dat het voor Babe niet leuk is. Maar gezien onze historie is het niet meer dan logisch ook. Daarnaast hebben we met Stef afgesproken dat er geen enkele vorm van Intel gedeeld zou worden. Wij respecteren dat en vragen ook nergens naar.
giphy.gif
 

Deleted User - 487958296

Guest
Langs de ene kant is het idd verdacht dat Virtues aanvalt (OF juist toevallig/gepland, zie derde spoiler),
Wat is de stab precies, ik ging op Virtues voor het eerst een maand geleden op Da Vinci. Kregen destijds contact met Dood, of wij tegelijk druk wilde zetten op Da Vinci. Wij zouden dus gepland met Kakaka tegelijk aanvallen.
Aangezien wij in geen van beide stammen zitten zie ik de stab er persoonlijk niet in. Maar speel zelf ook al een tijdje niet op Virtues.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Bradley stabber confirmed, ha!
 
Bovenaan