Stab lijst

DeletedUser76203

Guest
Morgan, een bewezen stabber ( heeft het hier zelf toegegeven) krijgt dus OS vanuit babe, het helpen van stabbers is blijkbaar binnen de normen en waarden van bellumv2 uh ik bedoel babe.

Lekker bezig jongens, nog paar recruitjes hier en daar en dan is de wereld officieel verneukt. Moet toch wel erg interessant zijn om tw te spelen zonder ook maar enige vorm van uitdaging op te zoeken :like:

Over 'TW spelen zonder ook maar enige vorm van uitdaging op te zoeken' gesproken. Als julie 404(kakakav2) en TS. nodig hebben om op een kleine stam als Snow te knallen. Dan mogen wij wel hulp zoeken bij Babe lijkt me.

En jullie spel is nou ook niet om over naar huis te schrijven. Beetje vv'en op plekken waar je niks te zoeken hebt en Kata's smijten terwijl je al een enorme overmacht hebt..
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Hadden jullie niet vv van NF? Wat had je daar dan precies te zoeken?
En ik wist niet dat kata's smijten op stabbers dan weer vuil spel is? Maar jij blijft dus openlijk stabbers steunen? Dan kan ik je daarop even citeren volgende keer ik een wereld speel en je komt toevallig solliciteren in die stam
 

DeletedUser76203

Guest
Hadden jullie niet vv van NF? Wat had je daar dan precies te zoeken?
En ik wist niet dat kata's smijten op stabbers dan weer vuil spel is? Maar jij blijft dus openlijk stabbers steunen? Dan kan ik je daarop even citeren volgende keer ik een wereld speel en je komt toevallig solliciteren in die stam
VV van NoFear is niks geks lijkt me, lag praktisch in Alexandria's cluster. Simpelweg een PBG die wilde dat de dorpen niet naar Kakaka gingen.

En dat laatste bedank ik alvast voor.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Alexandria lag er echt gewoon onder zonder overlap. En elke vv die KaKaKa draait is ook een pbg van ons! Makkelijk zo.

Dus je gaat niet openlijk toegeven stabbers te steunen, maar je handelt er wel naar. Zegt het woord hypocriet je iets?
 
Reactiescore
182
Morgan en schedel hebben beiden gestabbed en verdienen de kata's. Verder is het geen overmacht want er stonden meer dan genoeg stacks van babe ;) Als het een overmacht was dan was het hele front leeg.

Overigens is het niet onze schuld dat 404 en snow uit elkaar zijn gedaan na interne ruzie. Dus ja die overmacht die er in dat gebied is, is gewoon de schuld van de spelers daar die een slechte keuze hebben gemaakt door een stam te joinen die blijkbaar niet stabiel genoeg was. Dat ze hun mb stabben zal ook geen positieve invloed hebben op de stamsfeer, ofja bij jullie wss niet want de normen en waarden zijn ver te zoeken.
 

DeletedUser76203

Guest
Alexandria lag er echt gewoon onder zonder overlap. En elke vv die KaKaKa draait is ook een pbg van ons! Makkelijk zo.

Dus je gaat niet openlijk toegeven stabbers te steunen, maar je handelt er wel naar. Zegt het woord hypocriet je iets?
Verschil is dat jullie PBG's een continent van jullie verwijderd liggen.

En nee ik doelde op het feit dat ik ooit bij jou in de stam zou mogen.

En dat babe vv deed in NF was zeker ook voor een PBG?
Hooguit een paar uur lijkt me dan, en weet niet of er wat gebeurd is
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.444
Lekker bezig jongens, nog paar recruitjes hier en daar en dan is de wereld officieel verneukt. Moet toch wel erg interessant zijn om tw te spelen zonder ook maar enige vorm van uitdaging op te zoeken :like:

Blij dat er weer wat drama is op het AF, goed om te zien. Maar wat als we nou een zusterstam oprichten, dan kunnen jullie vanuit kakaka allemaal joinen en kunnen we elkaar daarna lekker om en om internen? Dat zou toch fantastisch zijn?
 
Reactiescore
182
Blij dat er weer wat drama is op het AF, goed om te zien. Maar wat als we nou een zusterstam oprichten, dan kunnen jullie vanuit kakaka allemaal joinen en kunnen we elkaar daarna lekker om en om internen? Dat zou toch fantastisch zijn?

En kan je ook inhoudelijk in gaan en uitleggen waarom jullie met stabbers samenwerken?
 
Reactiescore
2.444
En kan je ook inhoudelijk in gaan en uitleggen waarom jullie met stabbers samenwerken?

Tja... Ik heb hier de laatste weken geleerd dat inhoudelijk in gaan op zaken niet meer van deze tijd is. Dat wordt tegenwoordig niet meer gedaan op TW, tenminste zo lijkt het... Maar om dus een direct antwoordt op je vraag te geven: nee.
 

DeletedUser73162

Guest
Tja... Ik heb hier de laatste weken geleerd dat inhoudelijk in gaan op zaken niet meer van deze tijd is. Dat wordt tegenwoordig niet meer gedaan op TW, tenminste zo lijkt het... Maar om dus een direct antwoordt op je vraag te geven: nee.

Kata voor jou :)
 
Reactiescore
182
Tja... Ik heb hier de laatste weken geleerd dat inhoudelijk in gaan op zaken niet meer van deze tijd is. Dat wordt tegenwoordig niet meer gedaan op TW, tenminste zo lijkt het... Maar om dus een direct antwoordt op je vraag te geven: nee.

Zegt genoeg over jullie stam ;)
 
Reactiescore
2.444
Zegt genoeg over jullie stam ;)

Nee die eigenschap heb ik van de meer actievere posters hier opgepakt en die blijken dus kamelen boeren te zijn gek he? Maar zie dat ik het nog niet helemaal geleerd heb... Ben dom genoeg het belangrijkst element vergeten, namelijk een belediging van je spelvaardigheden, na het niet in gaan op je commentaar. Dus bij deze!
 
Reactiescore
182
Nee die eigenschap heb ik van de meer actievere posters hier opgepakt en die blijken dus kamelen boeren te zijn gek he? Maar zie dat ik het nog niet helemaal geleerd heb... Ben dom genoeg het belangrijkst element vergeten, namelijk een belediging van je spelvaardigheden, na het niet in gaan op je commentaar. Dus bij deze!


Bij een gebrek aan onderbouwing zal je inderdaad moeten shitposten :D Verschil is dat wij tussen onze shitpost nog degelijke posts hebben waar niemand iets tegen in kon brengen ;)
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Hahahahahha wanneer je zo onder de indruk bent van KaKaKa dat je nieteens meer kunt posten zoals je zelf wilt, beta male. En zo vatbaar dat je ineens al je morele principes die je zelf toch wel impliciet naar voren schuift, dan toch weer helemaal van de kaart veegt omdat je tegen ons speelt.

Stabbers verdedigen en ondersteunen met oog op recruit. Het is maar hoe je het spelletje wilt spelen he..
 
Bovenaan