Stab lijst

DeletedUser80982

Guest
Waarom kan er tegenwoordig niet gewoon gespeeld worden zonder al die drama en stabbs ^^
 

DeletedUser79332

Guest
Ligt dit aan mij of klinkt dit echt als noobs die een vaag plannetje willen bedenken..?
 

DeletedUser79878

Guest
Heel mooi verhaal meneer schedel maar ons boeit het geen flikker wat er in 404 speelt. Het gaat erom dat je je mb gestabbed hebt. En dat heb je nog steeds niet kunnen ontkrachten :)
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Hey leestekens enzo dit dat leest makkelijker moet je eens proberen zoals hoofdletters enal .

Snap verder niet helemaal de relevantie van dit verhaal :sad: En dat een stab van een andere 'top'stam ons interesseert, dat klopt zeker. Is ook gewoon jammer he, een eigen MB stabben en dan nog komen goedpraten..
 
Reactiescore
453
Hey leestekens enzo dit dat leest makkelijker moet je eens proberen zoals hoofdletters enal .

Snap verder niet helemaal de relevantie van dit verhaal :sad: En dat een stab van een andere 'top'stam ons interesseert, dat klopt zeker. Is ook gewoon jammer he, een eigen MB stabben en dan nog komen goedpraten..

naja niet persee komen goed praten, maar vanuit ons inzicht en vanuit onze beredenering hebben wij gekozen voor deze optie omdat wij herhaaldelijk geprobeerd hebben een overeenkomst tot stand te brengen tussen MFM.beesd en alexandria maar hij elke keer weer weigerde hebben wij deze beslissing genomen.

ik vindt het gewoon jammer dat er enorme heibel gemaakt wordt van een stabje op kleine schaal dat dagelijks plaats vindt op andere (veel grote) schalen en werelden

hoe is de overeenkomst tussen INNI verlopen?
dat zou ik wel eens willen weten namelijk

Eric
co speler team schedel/ MB Mrtn
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Ons vertrek bij INNI en de gemaakte afspraken blijven intern, hebben daarover geen verantwoording af te leggen.

Verder, een stabje op kleine schaal? Zegt genoeg hoe jullie omgaan met een MB. Wist je dat dit ook mensen zijn die dit account bespelen?
 
Reactiescore
453
Ons vertrek bij INNI en de gemaakte afspraken blijven intern, hebben daarover geen verantwoording af te leggen.

Verder, een stabje op kleine schaal? Zegt genoeg hoe jullie omgaan met een MB. Wist je dat dit ook mensen zijn die dit account bespelen?

dan is bijdeze de discussie omtrend deze stab ook van de tafel.

veel spelplezier nog.

Eric out.

Eric
co speler team schedel/ MB Mrtn
 
Reactiescore
1.278
ik vindt het gewoon jammer dat er enorme heibel gemaakt wordt van een stabje op kleine schaal dat dagelijks plaats vindt op andere (veel grote) schalen en werelden

Meen je dit nu serieus? Vertel anders de gedeputeerde speler dat het, maar dat het om een kleine stab gaat... hoe groot je een stab ziet is relatief. Voor zo'n speler heeft het immers immense gevolgen en is dit zeker geen kleine stab.

De normen en waarden op TW zijn er niet alleen om de grotere spelers de hand boven het hoofd te houden, maar ook ter bescherming van de kleinere minder belangrijke speler. Je doet het nu af of het allemaal toch niet zo erg is, omdat dit een onbelangrijke spelers is... ongekend arrogantie ten top.

Snow is blijkbaar het afvoerputje van 404. ... jammer.
 
Reactiescore
239
Grappig hoe je jezelf probeert op te hemelen ...
Het gaat er niet om hoe groot die mb stab was het gaat er om dat je het deed, zegt veel over jou als persoon.

Over het hele verhaal rond 404....
1 puntje vergeet je vertellen... voor al je 'o-zo-goed' bedoelde onderhandelingen heb je wel eerst een aantal leden gecontacteerd om te horen wie het zag zitten om samen met jou en slash de stam te verlaten om zo een eigen stam te starten en de zuid 404 spelers aan te vallen.
Enkel was je toen wel slim genoeg om dat allemaal via voice calls te doen...

Dat je zegt dat ik de stekker uit de onderhandelingen trok, dat klopt.
En weet je waarom? Omdat je iemand bent met 2 gezichten en omdat iedereen maar al te goed weet dat je verschillende verhalen hebt verspreid om zo onrust te creeren.
Het feit dat je nu in de slachtoffer rol kruipt is gewoon erg lachwakkend & zielig.

Je doet alsof jij het grote slachtoffer bent maar ik kan je verzekeren dat de leden die het goed bedoelde de slachtoffers zijn dus ZEKER niet jij.
Als jij het slachtoffer bent waarom PM je dan trouwens naar bepaalde leden dat je blij bent met de kick uit 404 en dat nu alles volgens plan verloopt?
Je geeft aan dat je dit allemaal al hebt gepland op voorhand, misschien ben ik achterlijk maar als dat geen stab is...?

Het maakt niet uit hoe dik of mager je bent, je IQ is zeker lager dan je BMI. (You really know nothing)
(als je de afkortingen IQ en BMI niet snapt wil ik het gerust uitleggen voor je)

Verder hoop ik dat je vurige jeuk krijgt aan je scrotum & te korte armpjes om te krabben.
 
Reactiescore
453
Is alleen niet de enigste stab die jullie hebben geprobeerd de afgelopen dagen he :)
Grappig hoe je jezelf probeert op te hemelen ...
Het gaat er niet om hoe groot die mb stab was het gaat er om dat je het deed, zegt veel over jou als persoon.

Over het hele verhaal rond 404....
1 puntje vergeet je vertellen... voor al je 'o-zo-goed' bedoelde onderhandelingen heb je wel eerst een aantal leden gecontacteerd om te horen wie het zag zitten om samen met jou en slash de stam te verlaten om zo een eigen stam te starten en de zuid 404 spelers aan te vallen.
Enkel was je toen wel slim genoeg om dat allemaal via voice calls te doen...

Dat je zegt dat ik de stekker uit de onderhandelingen trok, dat klopt.
En weet je waarom? Omdat je iemand bent met 2 gezichten en omdat iedereen maar al te goed weet dat je verschillende verhalen hebt verspreid om zo onrust te creeren.
Het feit dat je nu in de slachtoffer rol kruipt is gewoon erg lachwakkend & zielig.

Je doet alsof jij het grote slachtoffer bent maar ik kan je verzekeren dat de leden die het goed bedoelde de slachtoffers zijn dus ZEKER niet jij.
Als jij het slachtoffer bent waarom PM je dan trouwens naar bepaalde leden dat je blij bent met de kick uit 404 en dat nu alles volgens plan verloopt?
Je geeft aan dat je dit allemaal al hebt gepland op voorhand, misschien ben ik achterlijk maar als dat geen stab is...?

Het maakt niet uit hoe dik of mager je bent, je IQ is zeker lager dan je BMI. (You really know nothing)
(als je de afkortingen IQ en BMI niet snapt wil ik het gerust uitleggen voor je)

Verder hoop ik dat je vurige jeuk krijgt aan je scrotum & te korte armpjes om te krabben.

zo hee, ik ben gecontacteerd door slash om mee te doen idd ik ben er niet zelf mee gekomen.
tering he!

als ik het er direct mee eens was had ik niet geprobeerd slash terug te krijgen in 404 en al dat overleg met je gevoerd
 

DeletedUser80982

Guest
gohh wat leuk dat een speler van 7 dorpjes met 60k punten nog meer aandacht krijgt van kakaka om noord 404/ snow zwart te maken.
waarschijnlijk omdat ze er bang voor zijn om tegen te moeten knokken nu het een georganiseerde phalanx aan het worden is ?

dan de stab van de hoofd-leider van 404 tegen 70% van zijn stam omdat lucky en predec die onderin liggen op de kaart niet een deel van hun front aan bigbanaan wouden geven ( en dus dat nocturnal nog onder hun kon) om het babe front flink te verstegen. want dat was de grote bedoeling van deze verandering. een stevig front tegen deff koningen als panda6forever en babor ( zoals eerder al vermeld heb ik op MB Mrtn w58 gespeeld en hun daar mogen aanschouwen, en tevens goede gesprekken met ze gehad )

en ja mensen, met team arco hebben wij een goed gesprek gevoerd en dat zou waarschijnlijk een fusie tussen yannmission en hun als gevolg hebben gehad zodat ze peaky blinders knauf en leip (knetter gek) konden gaan edelen en dus een flink rim account werden ( de jongens van arco zijn actief en kunnen goed opschieten met yannmission) en dus een flink deff leverancier van het 404 vs babe front.

danny dc had mij gebericht over dat ze contacteert waren door mulgrut over een overstap naar mercy om plaats te maken in 404, hun edellijnen zouden dan de rim zijn. en dat zagen ze wel zitten
( magmador viel hier ook onder)

hz8bp4.png

dus dat wilt zeggen dat letterlijk alleen predec en lucky nog akkoord moesten gaan.
( lucky zou leider mercy worden volgens het orginele plan en al die jongens daar gaan aansturen en helpen)

Eric
Team schedel

Fijn om zomaar jullie plannen te lezen ^^
 

DeletedUser76315

Guest
Grappig hoe je jezelf probeert op te hemelen ...
Het gaat er niet om hoe groot die mb stab was het gaat er om dat je het deed, zegt veel over jou als persoon.

Over het hele verhaal rond 404....
1 puntje vergeet je vertellen... voor al je 'o-zo-goed' bedoelde onderhandelingen heb je wel eerst een aantal leden gecontacteerd om te horen wie het zag zitten om samen met jou en slash de stam te verlaten om zo een eigen stam te starten en de zuid 404 spelers aan te vallen.
Enkel was je toen wel slim genoeg om dat allemaal via voice calls te doen...

Dat je zegt dat ik de stekker uit de onderhandelingen trok, dat klopt.
En weet je waarom? Omdat je iemand bent met 2 gezichten en omdat iedereen maar al te goed weet dat je verschillende verhalen hebt verspreid om zo onrust te creeren.
Het feit dat je nu in de slachtoffer rol kruipt is gewoon erg lachwakkend & zielig.

Je doet alsof jij het grote slachtoffer bent maar ik kan je verzekeren dat de leden die het goed bedoelde de slachtoffers zijn dus ZEKER niet jij.
Als jij het slachtoffer bent waarom PM je dan trouwens naar bepaalde leden dat je blij bent met de kick uit 404 en dat nu alles volgens plan verloopt?
Je geeft aan dat je dit allemaal al hebt gepland op voorhand, misschien ben ik achterlijk maar als dat geen stab is...?

Het maakt niet uit hoe dik of mager je bent, je IQ is zeker lager dan je BMI. (You really know nothing)
(als je de afkortingen IQ en BMI niet snapt wil ik het gerust uitleggen voor je)

Verder hoop ik dat je vurige jeuk krijgt aan je scrotum & te korte armpjes om te krabben.
Hey hey,

jongeman ik denk niet dat jij en/of mulgrut mogen oordelen over dubbele agenda's! Er zijn drie dagen lang, meerdere uren aan calls tot laat in de avond gestoken in het vinden naar een middenweg. Nu is je actie eerder een actie die ik aan mulgrut toe zou schrijven, daar had ik begrip voor gezien zijn emotionele beweegredenen! Maar de moedwilligheid en inspanning is er zeker geleverd vanuit mijn kant om een positief resultaat te behalen.
 

DeletedUser78627

Guest
Allen,

Ik ben niet diegene die vaak actief is op het forum en al zeker niet zelf een post gaat schrijven.
Maar bij deze zou ik toch graag het account .Da Vinci vermelden.
Wij hebben ongeveer een maand geleden besloten om dit account bij ons in de stam te nemen en dit heeft ons voor enkele zware tijden gezet.
We konde een BG sluiten met destijds de stam Dood maar die is niet van start gegaan wegens vijandelijkheid met het account .Da Vinci.
Wij hebben toen dus besloten om trouw te blijven aan onze leden en deze BG laten varen.
Ook zijn we op een hele hoop OS gebotst bij het aanvallen van enkele spelers gewoonweg omdat het account .Da Vinci in onze stam zat.
Nogsteeds bleven wij trouw en kozen we niet voor de gemakkelijke weg.
Moet het nu wel lukken dat juist vandaag het account .Da Vinci onder vuur komt te liggen en deze gewoon de VV weggeven aan de stam Babe???
Dewelke ons 2 weken terug de oorlog heeft verklaart... Toch wel een mooie stab in de rug naar heel onze stam toe.
Dan steek je je nek uit voor één enkel account laat je enkele BG's varen voor hen en krijg je dit...
Van zodra er aanvallen komen op runnen gezet...

Dan vraag ik me nu de dag van vandaag af... waarom steek je al die moeite in één account om het trouw te blijven als ze dan toch zulke ingesteldheid hadden en lieten ze het niet gewoon vanaf het begin weten...

Op naar nog een mooie wereld...
 
Reactiescore
1.278
Babe heeft hierin dan ook wel een aandeel. Het weggeven van je VV aan een vijandige stam is simpelweg een stab, maar het aannemen van zo'n VV en gebruiken voor je eigen doeleinden maakt je eveneens medeplichtig. .EXE en babe zijn met elkaar in oorlog ... wat een VV van .EXE bij babe doet is mij dan ook een raadsel zeker al reken je mee dat het tegen de wil van de stamleden in .EXE is.
 
Reactiescore
853
Ben geen leiding in Babe en ook niet al te actief, maar ik heb zelf deze VV aangenomen met alle goede bedoelingen. Ik spreek dan vanuit Ano en wat Babe wil zeggen moeten ze zelf maar weten.

Allen,

Ik ben niet diegene die vaak actief is op het forum en al zeker niet zelf een post gaat schrijven.
Maar bij deze zou ik toch graag het account .Da Vinci vermelden.
Wij hebben ongeveer een maand geleden besloten om dit account bij ons in de stam te nemen en dit heeft ons voor enkele zware tijden gezet.
We konde een BG sluiten met destijds de stam Dood maar die is niet van start gegaan wegens vijandelijkheid met het account .Da Vinci.
Wij hebben toen dus besloten om trouw te blijven aan onze leden en deze BG laten varen.
Ook zijn we op een hele hoop OS gebotst bij het aanvallen van enkele spelers gewoonweg omdat het account .Da Vinci in onze stam zat.
Nogsteeds bleven wij trouw en kozen we niet voor de gemakkelijke weg.
Moet het nu wel lukken dat juist vandaag het account .Da Vinci onder vuur komt te liggen en deze gewoon de VV weggeven aan de stam Babe???
Dewelke ons 2 weken terug de oorlog heeft verklaart... Toch wel een mooie stab in de rug naar heel onze stam toe.
Dan steek je je nek uit voor één enkel account laat je enkele BG's varen voor hen en krijg je dit...
Van zodra er aanvallen komen op runnen gezet...

Dan vraag ik me nu de dag van vandaag af... waarom steek je al die moeite in één account om het trouw te blijven als ze dan toch zulke ingesteldheid hadden en lieten ze het niet gewoon vanaf het begin weten...
Op naar nog een mooie wereld...
In principe heeft Babe in het verhaal dat hij aanhaalt vrij weinig aandeel. Da vinci kwam naar ons met de vraag of wij tegen Kakaka konden deffen. Ik was hier natuurlijk voorstander van aangezien de vijand van mijn vijand mijn vriend is (soort van in dit geval). Ik heb dan ook alles klaargezet om te gaan deffen en Christiaan heeft de rest van de nacht getagged. Helaas was de ochtend bemanning niet al te fanatiek dus dat is er bij ingeschoten maar verder heeft Ano gedaan wat er gevraagd was. Tevens haalde Da Vinci ook aan dat zijn co's sliepen en gingen we er dus eigenlijk vanuit dat ze zelf weer zouden loggen. Helaas gebeurde dit niet, is de vv bij verschillende mensen in Babe beland en zijn er dingen gedaan met de VV waar ik fel op tegen ben (ook de reden dat ik overweeg te stoppen op Ano). Wat er precies gedaan en gebeurd is laat ik aan Babe om te vertellen (mochten ze dit willen).


Babe heeft hierin dan ook wel een aandeel. Het weggeven van je VV aan een vijandige stam is simpelweg een stab, maar het aannemen van zo'n VV en gebruiken voor je eigen doeleinden maakt je eveneens medeplichtig. .EXE en babe zijn met elkaar in oorlog ... wat een VV van .EXE bij babe doet is mij dan ook een raadsel zeker al reken je mee dat het tegen de wil van de stamleden in .EXE is.
Niet helemaal mee eens, er is gedeft tegen Kakaka iets wat in beide stammen hun belang was aangezien da vinci zelf spoorloos was. Tevens toen ik om def vroeg bij stamgenoten van Da Vinci gaven die geen gehoor. Als dit ook met de VV aanvraag gebeurd is (geen idee of die er was of niet) snap ik best dat hij de VV bij Babe heeft gelegd.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
De eerste tegenstander van kakaka die gewoon kakaka zegt, en niet een afgemolken kak grap. Topgozer ben je toch he
 
Bovenaan