Praathoek #20

Start jij deze classic?


  • Totaal aantal stemmers
    66

DeletedUser61134

Guest
Man man becca hou eens op met dat politieke gezeik zeg.

Vrouwen zijn sowieso maar goed voor 1 ding. Jij bent daar geen uitzondering van.

Ze reageren gewoon zo lekker :eek:
Al tijdje terug dat ik zo'n humor had met TW, ze leren vanzelf dat ik graag discussies oneindig laat escaleren.

Voor iemand die stelt in groep 2 (waar mem 5-6 jaar is) havo 3 stof krijgt valt niet echt serieus te nemen. Dit soort discussies zijn in het verleden al vaker voorgekomen met constant veranderende verhalen.

Dag random meisje die vlakbij woont, je zit vol met bullshit. Totziens.

Er is een verschil tussen veranderen wat ik nooit doe en gewoon onvolledige informatie voeren om mensen jaloers te maken en conclusies te laten trekken. Maar dat is juist 1 van de leuke dingen. Ik gaf Sander altijd wat denkstof en dat zorgde weer voor leuke discussies.
 

DeletedUser61134

Guest
Ze mogen van mij ook best achter het aanrecht.

Valt goed te combineren met werk en een sociaal leven. Vooral nu ik een robot stofzuiger heb (stofzuigen is by far het rotst huishoudelijke klusje).
Koken voor je geliefden is oprecht leuk, daarom dat er ook mannen vrijwillig achter het aanrecht staan.
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Google het en je zal je fouten al moeten zien. Maar kan het wel even citeren gezien er wat aan je vingers mankeert.
"Uitgedrukt in getallen"
Misschien moet je dan dingen uitdrukken in getallen?

Heb je überhaupt gelezen wat ik eerst postte? Want Tribalwars heeft meerdere getallen en je kunt op meerdere manieren accounts vergelijken. Om nou te gaan zeggen dat iemand met schuilplaats 10 een kwantitatief voordeel heeft ten opzichte van iemand die schuilplaats 3 heeft is niet geheel accuraat. Hetzelfde geldt overigens voor het vergelijken van stammen op basis van hun spelersgemiddelden, dan sla je ook compleet de plank mis. Op basis van welk getal zou jij zeggen dat er geen kwantiteitsverschil is tussen Class en andere stammen op deze Classic?
 

DeletedUser61134

Guest
Heb je überhaupt gelezen wat ik eerst postte? Want Tribalwars heeft meerdere getallen en je kunt op meerdere manieren accounts vergelijken. Om nou te gaan zeggen dat iemand met schuilplaats 10 een kwantitatief voordeel heeft ten opzichte van iemand die schuilplaats 3 heeft is niet geheel accuraat. Hetzelfde geldt overigens voor het vergelijken van stammen op basis van hun spelersgemiddelden, dan sla je ook compleet de plank mis. Op basis van welk getal zou jij zeggen dat er geen kwantiteitsverschil is tussen Class en andere stammen op deze Classic?

Zoals in mijn post staat baseer ik de kwantitatieve verschil op basis van het gemiddelde.
Daarin is kwantitatief Class het hoogste. De reden dat ik dit als maatvorm neem is omdat Class de mogelijkheid heeft nog 6 te rekruteren en er nergens garantie is dat wanneer jullie het moeilijk krijgen deze plekken niet gaan vullen. Verleden op TW (en bv TWstats tonen aan dat een grote meervoud van de stammen rekruteren wanneer een speler het lastig krijgt.

Even de citaat van jou waardoor ik je negeerde:
"Maar als jij hier dan komt aanzetten met 'gemiddelde punten' als kwantitatieve maatstaf ben je eigenlijk al niet serieus te nemen."

Je zou dus bovenstaande niet serieus nemen, dus er was totaal geen nood te reageren. Gemiddelde punten is een legitieme maatstaf, of het de maatstaf is die jij zou gebruiken, dat is een andere discussie waardig.
 
Reactiescore
7.944
Er is een verschil tussen veranderen wat ik nooit doe en gewoon onvolledige informatie voeren om mensen jaloers te maken en conclusies te laten trekken. Maar dat is juist 1 van de leuke dingen. Ik gaf Sander altijd wat denkstof en dat zorgde weer voor leuke discussies.

Maar het interesseert mij helemaal niet wat jij tegen Sander hebt gezegd, tevens boeit het me geen ruk wat je verleden is op tribalwars waar je altijd de nood hebt om te herhalen. Tot slot is mijn interesse niveau 0.0 als het aankomt op jouw verzonnen verhaaltjes. Ben je toevallig opgevoed door elfjes? En schijt je ook regenboogstront?

Enige wat mij boeit is dat je dit topic verneukt met je eindeloze verzonnen geblaat. En dat is jammer gezien het forum een stuk interessanter is als het daadwerkelijk over tw gaat. Zal Big bang volgen, negeren. Dag random meisje die dichtbij woont. Hopelijk kun je je aandacht voortaan bij Jannes blijven halen.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Snap ook niet hoe sociaal gestoord je bent, dat je op het af komt en bullshit roept om reacties uit te lokken. Doe dat aub op Chatroulette ofzo.
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Zoals in mijn post staat baseer ik de kwantitatieve verschil op basis van het gemiddelde.
Daarin is kwantitatief Class het hoogste. De reden dat ik dit als maatvorm neem is omdat Class de mogelijkheid heeft nog 6 te rekruteren en er nergens garantie is dat wanneer jullie het moeilijk krijgen deze plekken niet gaan vullen. Verleden op TW (en bv TWstats tonen aan dat een grote meervoud van de stammen rekruteren wanneer een speler het lastig krijgt.

Verleden op TW tonen ook dat andere stammen gaan samenwerken als er één superieure stam is; Class heeft een enorme kwantitatieve minderheid want er zijn 1456 spelers die niet bij hen in de stam zitten!!!!

^Ik hoop dat dit dichter bij jouw niveau van vergelijken komt. Vergelijkingen maken over de huidige situatie met aannames over de toekomst, meh.
 

DeletedUser61134

Guest
Maar het interesseert mij helemaal niet wat jij tegen Sander hebt gezegd, tevens boeit het me geen ruk wat je verleden is op tribalwars waar je altijd de nood hebt om te herhalen. Tot slot is mijn interesse niveau 0.0 als het aankomt op jouw verzonnen verhaaltjes. Ben je toevallig opgevoed door elfjes? En schijt je ook regenboogstront?

Enige wat mij boeit is dat je dit topic verneukt met je eindeloze verzonnen geblaat. En dat is jammer gezien het forum een stuk interessanter is als het daadwerkelijk over tw gaat. Zal Big bang volgen, negeren. Dag random meisje die dichtbij woont. Hopelijk kun je je aandacht voortaan bij Jannes blijven halen.

Hoeft ook niet, je kiest er zelf voor te reageren. Supply and demand.
En er is verder niks verzonnen lees de discussies en je ziet dat iedereen kan blijven reageren dus er is bestaande stof, het probleem is meer dat je de moeite niet neemt te lezen en je erin te verdiepen.
Eigen keus, maar doe dan niet hetgeen waarvan je mij beschuldigd (dingen verzinnen).
En nee, ik heb niks bijzonders met Jannes is op 7 na de persoon van TW waarmee ik het meest converseer.

Snap ook niet hoe sociaal gestoord je bent, dat je op het af komt en bullshit roept om reacties uit te lokken. Doe dat aub op Chatroulette ofzo.

Sociaal gestoord is WAARSCHIJNLIJK gebaseerd op je eigen blik op wat normaal is.
Voor mij is het normaal dat iedereen slijmt, me geld geeft en aandacht vraagt. Maar die vorm van normaal hanteer ik online niet, dus wanneer ben je dan precies sociaal gestoord?
Voor jullie is het vast ook niet normaal om vrouwen geld/drankjes aan te bieden, dates betalen en dergelijke.
Maar voor vele mannen is dit wel normaal en vinden ze mensen die dit niet doen sociaal gestoord.

Verleden op TW tonen ook dat andere stammen gaan samenwerken als er één superieure stam is; Class heeft een enorme kwantitatieve minderheid want er zijn 1456 spelers die niet bij hen in de stam zitten!!!!

^Ik hoop dat dit dichter bij jouw niveau van vergelijken komt. Vergelijkingen maken over de huidige situatie met aannames over de toekomst, meh.
Zeker gaan stammen vaak samenwerken tegen superieure stammen, maar meestal verliezen ze alsnog. Dit omdat die spelers vaak kwalitatief zwakker staan en vaak de betere spelers overlopen naar desbetreffende stam.

Bij een vergelijking zou ik eerder spreken over een manier, niet over een niveau.
Gezien het meer een verschil in perspectief is tussen Class en mij dan een niveauverschil.
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Hoeft ook niet, je kiest er zelf voor te reageren. Supply and demand.
En er is verder niks verzonnen lees de discussies en je ziet dat iedereen kan blijven reageren dus er is bestaande stof, het probleem is meer dat je de moeite niet neemt te lezen en je erin te verdiepen.
Eigen keus, maar doe dan niet hetgeen waarvan je mij beschuldigd (dingen verzinnen).
En nee, ik heb niks bijzonders met Jannes is op 7 na de persoon van TW waarmee ik het meest converseer.



Sociaal gestoord is WAARSCHIJNLIJK gebaseerd op je eigen blik op wat normaal is.
Voor mij is het normaal dat iedereen slijmt, me geld geeft en aandacht vraagt. Maar die vorm van normaal hanteer ik online niet, dus wanneer ben je dan precies sociaal gestoord?
Voor jullie is het vast ook niet normaal om vrouwen geld/drankjes aan te bieden, dates betalen en dergelijke.
Maar voor vele mannen is dit wel normaal en vinden ze mensen die dit niet doen sociaal gestoord.


Zeker gaan stammen vaak samenwerken tegen superieure stammen, maar meestal verliezen ze alsnog. Dit omdat die spelers vaak kwalitatief zwakker staan en vaak de betere spelers overlopen naar desbetreffende stam.

Bij een vergelijking zou ik eerder spreken over een manier, niet over een niveau.
Gezien het meer een verschil in perspectief is tussen Class en mij dan een niveauverschil.

Over Supply & Demand gesproken; volgens mij is er een heel grote vraag naar een Firedrakanloos Classic forum, dus als je dat deel van Supply&Demand ook zou kunnen voldoen zou dat fantastisch zijn.

Ja, ik heb het ook niet over het kwaliteitsverschil tussen Class en andere stammen, maar het huidige kwantiteitsverschil dat bestaat. Dat jij dan aannames gaat maken over de toekomst is gewoon raar. En die laatste twee zinnen, geen idee wat je daarmee probeert te zeggen.
 
Reactiescore
1.039
1. Ik adviseer carrière maken voor je TW gaat spelen dan.
2. Er zijn dingen die ik niet deel vanwege privacy. Meeste hier hebben toch geen respect voor een anders privéleven, maar ik wel. Daarom dat ik Fakie ook in privé hulp aan wou bieden en dit niet openbaar zet.
3. "Foto's van kinderen posten of het erover hebben is iets voor Facebook of Instagram, bye thanks"
Heb het idee dat de discussie niet veel verder raakt dus na deze posts reageer ik nog op 2 posts van je en daarna lees ik nog 1 keer wat je antwoord, verder ga ik er niet meer op in.

1. Wat jij adviseert maakt mij niet uit, lijkt me ook niet relevant als je even mijn eerste post met een getalletje ervoor terugleest
1. Heb je een artikel voor me waarin aangetoond wordt dat op een forum als dit het gemiddelde IQ lager is dan in de algehele samenleving?
Jij begint over IQ, ik vraag het je te staven en houd het zelfs zo algemeen als 'een forum'. Algemener wordt het niet.

2. Er zijn veel dingen die je niet deelt i.v.m. privacy, maar je laat ons constant weten dat je dochter 22 maanden is. Buiten dat dit niet relevant is lijkt me toch dat je de privacy van je dochter meer wil beschermen dan de jouwe.
Naast de leeftijd van je dochter constant oprakelen als je iemand beledigt heb je een profielfoto van jezelf, wat het privacy gedeelte nogmaals naar mijn mening onderuit haalt.
En tot slot heb je niet 1 keer antwoord gegeven op mijn vraag, je laat niets zien waaruit blijkt wat je leeftijd ongeveer (of precies) is. Je hebt niet eens een keer de moeite genomen om het getal te typen.

3. Dat is geen persoonlijke aanval, ik laat je weten niet geïnteresseerd te zijn in de leeftijd van je dochter of het feit dat je überhaupt een dochter hebt. Ik vind dat iets dat je lekker moet bespreken met mensen die jij mag en vice versa, maar waarom zou je ermee paraderen op een algemeen forum waar je iedereen minderwaardig vind terwijl je er zelf nou ook niet uit lijkt te springen qua intelligentie?

Tot slot herhaal ik mijn oorspronkelijke vraag
3. Waarom ga je er vanuit dat je ouder bent dan hij is?
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Tevens recruiten wij niet elke debiel die een beetje kan timen en snipen. Je moet binnen onze groep passen, en dat kenmerk hebben niet zoveel spelers.

Voorbeeldje: arrogante spelers die tegen mij komen lullen worden meteen gekicked.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Tevens recruiten wij niet elke debiel die een beetje kan timen en snipen. Je moet binnen onze groep passen, en dat kenmerk hebben niet zoveel spelers.

Voorbeeldje: arrogante spelers die tegen mij komen lullen worden meteen gekicked.
Correctie: Arrogante spelers die tegen Laurens komen lullen worden meteen aangenomen
 

Deleted User - 487958296

Guest
En ik maar zwoegen om een keertje een kans bij de grote jongens te krijgen, terwijl ik alleen Laurens een keertje een flopdeffer had hoeven noemen?
 
Reactiescore
2.039
So far as I can tell zijn de zinnen heel makkelijk te begrijpen als je enig logisch denkvermogen hebt.
Misschien gewoon eens leren begrijpend lezen. Terug naar de basisschool.

Zelfs mijn dochter van 22 maand kan betere discussies voeren dan de gemiddelde poster hier.

Ah nu snap ik dat je een hekel hebt aan Marokkanen, baby daddy ran away?

Tevens recruiten wij niet elke debiel die een beetje kan timen en snipen. Je moet binnen onze groep passen, en dat kenmerk hebben niet zoveel spelers.

Voorbeeldje: arrogante spelers die tegen mij komen lullen worden meteen gekicked.
Verbaasd mij nog steeds dat jij erin zit
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser61134

Guest
Over Supply & Demand gesproken; volgens mij is er een heel grote vraag naar een Firedrakanloos Classic forum, dus als je dat deel van Supply&Demand ook zou kunnen voldoen zou dat fantastisch zijn.

Ja, ik heb het ook niet over het kwaliteitsverschil tussen Class en andere stammen, maar het huidige kwantiteitsverschil dat bestaat. Dat jij dan aannames gaat maken over de toekomst is gewoon raar. En die laatste twee zinnen, geen idee wat je daarmee probeert te zeggen.

Mensen moeten met confrontatie leren omgaan. Om 1 of andere reden winden mensen zich overdreven op als ik iets zeg.
Zolang mensen reageren is er dus desondanks alles wel een vraag naar mijn aanwezigheid.

En de laatste 2 zinnen sloegen op: "^Ik hoop dat dit dichter bij jouw niveau van vergelijken komt"
Vond niveau meer aanvallend overkomen en niet aansluiten op onze discussie.

Heb het idee dat de discussie niet veel verder raakt dus na deze posts reageer ik nog op 2 posts van je en daarna lees ik nog 1 keer wat je antwoord, verder ga ik er niet meer op in.

1. Wat jij adviseert maakt mij niet uit, lijkt me ook niet relevant als je even mijn eerste post met een getalletje ervoor terugleest

Jij begint over IQ, ik vraag het je te staven en houd het zelfs zo algemeen als 'een forum'. Algemener wordt het niet.

Je eerste vraag met een getalletje is ook compleet irrelevant, er is geen bewijs voor en tegen mijn argument.
Dus je hebt ook geen manier om het tegen te spreken, net zoals ik mijn argument baseer op algemene kennis zal jij ook alleen met je eigen mening/gevoel kunnen reageren totdat Duckje de informatie kan leveren. Daarnaast hoeft het je niet uit te maken. Discussies geven je de mogelijkheid nog dingen onbeantwoord te laten of erop te wijzen dat het een welles-nietus discussie zal worden.

2. Er zijn veel dingen die je niet deelt i.v.m. privacy, maar je laat ons constant weten dat je dochter 22 maanden is. Buiten dat dit niet relevant is lijkt me toch dat je de privacy van je dochter meer wil beschermen dan de jouwe.
Naast de leeftijd van je dochter constant oprakelen als je iemand beledigt heb je een profielfoto van jezelf, wat het privacy gedeelte nogmaals naar mijn mening onderuit haalt.

Mijn dochters leeftijd deelde ik grotendeels om aan te tonen hoe verbaast ik was over bepaalde mensen. Als ik het gevoel heb dat iemand zo'n 11 jaar jonger flink slimmer is benoem ik dat.
Maar gezien mijn naam al bekend is deel ik minimaal overige informatie, in het verleden waren er al genoeg die de moeite namen me lastig te vallen IRL.
En dat je weet dat de foto van mezelf is, is dus wat ik hierboven vertel. Mensen wisten niet wie ik was, dus origineel had ik meerdere jaren gewoon een foto van mezelf en alleen Martin (Amber heard) wist dat het van mezelf was. Pas toen mensen zich aangevallen voelden door mijn manier van reageren gingen ze zoeken naar informatie over me om zichzelf beter te kunnen voelen. Vervolgens komen ze erachter dat er weinig is waarop je mij kan aanvallen, dus gingen mensen maar dingen verzinnen om me zwart te praten. Zodoende de reden dat ik nu gewoon niks over mezelf deel buiten dingen die juist afkeer brengen, dan lok ik zelf niks uit, zo kan je al vlot zien wie zich aangevallen voelt en wie zich buiten het AF volwassen kan opstellen en me IRL met rust laat.
Samengevat: De dingen die ik deel zijn selectief om de emotionele stres die in het verleden geuit werd door mensen te verlagen.


En tot slot heb je niet 1 keer antwoord gegeven op mijn vraag, je laat niets zien waaruit blijkt wat je leeftijd ongeveer (of precies) is. Je hebt niet eens een keer de moeite genomen om het getal te typen.

3. Dat is geen persoonlijke aanval, ik laat je weten niet geïnteresseerd te zijn in de leeftijd van je dochter of het feit dat je überhaupt een dochter hebt. Ik vind dat iets dat je lekker moet bespreken met mensen die jij mag en vice versa, maar waarom zou je ermee paraderen op een algemeen forum waar je iedereen minderwaardig vind terwijl je er zelf nou ook niet uit lijkt te springen qua intelligentie?

Tot slot herhaal ik mijn oorspronkelijke vraag

Ik ben overtuigd dat mijn mentale leeftijd ouder is. Gezien ik de leeftijd niet weet en de echte leeftijd me niks boeit doe ik de aanname dat hij 13 jaar is. Wanneer hij dit niet is zie ik graag bewijs dat hij geen complicaties heeft die invloed hebben op de mentale leeftijd.
Zodoende verwacht ik respect en aangesproken te worden met U en mevrouw gezien hij mijn leeftijd ook niet weet. Opvoeding is een belangrijk iets en is vaak onderschat.

Zie je onderhand de link tussen al mijn posts?

Ah nu snap ik dat je een hekel hebt aan Marokkanen, baby daddy ran away?

Nope, terug naar zijn ouders getrapt. Zodoende ben ik flink vriendelijker en rustiger geworden. De beste keuze die ik kon maken naar mijn mening. Had hem uit medelijden een kans gegeven en pakte goed uit (was een beetje zoals de meesten hier, eenzaam en vriendloos). Maar hij durfde niet tegen me in te gaan dus ging niet werken.
Also hij was gewoon blank, de minst mannelijke mannen die er zijn :(
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan