De Heilige Oorlog

Reactiescore
46
Wie the fuck ben jij en waarom draag je mijn account als handtekening?
Jij hebt niks met OracleOne te maken dus ga niks claimen wat je niet verdiend

Zoe, hadden vooral contact via whatsapp, was via chris
Eerste wat ee in me opkomt was dat ik speelde met die drama rond cav en die duostab, heb toen ook oa nog all die supportjes met Cav voor je gedaan, speelde toen een tijdje solo op benja omdat iedereen gekicked was;)

Nooit contact gehad via forum :x
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser77953

Guest

Iemand die jou heeft zien aanvallen en dit dus volledig terecht kan zeggen. Maar als je even op het golden awards topic kijkt (wat je vast wel eens hebt gedaan) kan je zien waar ik speel.
 
Reactiescore
46
Benjaminooo en OracleOne zijn toch echt 2 verschillende accounts met 2 verschillende namen die totaal niet op elkaar lijken.
Nogmaals, geen dingen claimen waar je niks mee te maken hebt.
OracleOne is en zal altijd een solo account blijven en de enige die er speelt ben ik, wat ook niet zal veranderen
Dan heb je alsnog niks met OracleOne te maken

Ik heb toch echt een goede 2maanden in mn eentje massas lopen deffen op jouw acc tijdens mn examenweken omdat je gezeik had met je router, en daarna nog een goede 2 maanden op Oracle gespeeld omdat benja dood was gegaan

Maar wil m er vnv best tussen uit halen hoor als je wil, vond alleen wel dat ik m erbij kon vermelden ;)
 

DeletedUser70435

Guest
30iq1p.jpg
 

DeletedUser70435

Guest
Vind het maar gay dat mensen zich laten wegjagen. Kom je met je halve stam hier hard maken voor je stam, net zoals wij doen. 10 vs 1 is natuurlijk niet leuk, dus daarom moet je zorgen dat jullie ook met 10 zijn.
 

DeletedUser70435

Guest
Remco ga lekker je eigen ego strelen op een andere plek. Knap man, alles solo. Wil je dat horen? Joe joe, en de groetjes thuis! Daag.
 

DeletedUser77953

Guest
Oud gezicht dat al is weggejaagd en zich nu even niet kon inhouden*

Ohh wat leuk dat hij/zij terug is! Laten we er nu voor zorgen dat die niet weg wordt gejaagd door die onaardige ventjes van Koh :(

Remco ga lekker je eigen ego strelen op een andere plek. Knap man, alles solo. Wil je dat horen? Joe joe, en de groetjes thuis! Daag.

Ik ga al weg hoor sorry
 
Bovenaan