Top & Flop stammen

DeletedUser69389

Guest
Ik ga er niet eens op reageren Martijn. Het beste voor N.E.O? Wat een grap..
De enige grap is dat je er niet inhoudelijk op wilt reageren. Dat is al als statement voldoende om aan te tonen dat ik (op bepaalde) punten toch gelijk heb.;) Want anders deed je wel een poging om gezichtsverlies te voorkomen.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.413
Amahoela. Mijn punt staat nog steeds gewoon dat jullie een paard van Troje hebben binnengehaald. Een speler die irl bevriend is met een speler die als intern/partner dient voor Niels. Tot het moment dat Int. opgaat in N.E.O is dat een potentieel gevaar van informatie lekken. Dat en nog andere factoren zorgde ervoor dat ik niet met Cheqmate in 1 stam meer wilde zitten. Dat heeft niets te maken met gezichtsverlies. Een andere reden van stoppen is omdat ik te horen kreeg wat voor een taal Roy gebruikte op 62 en wat hij even later ook op 66 deed tegen o.a. mij. Met zulke spelers hoef en wil ik niet samenwerken. Dus als je een statement wilt maken doe dat dan goed. Want dit slaat op weinig.

Chess is en was een betere optie voor N.E.O als tijdelijke partner. Maar ik geef Chess groots gelijk dat ze dat afwezen. Een onbetrouwbare rat die weer terugkeert na een kick, een ander account die met de ene ongeplaatste opmerking na de andere die weer terugkeert....,

Welke speler op cheqmate heb je het over? Die speler die heel de stam niet wou, en die ook nooit is toegelaten in de stam. Heel de stam was het over 2 dingen eens: Die fusie kon niet doorgaan en de beslissing om cheqmate te kicken was zwaar overdreven en ondoordacht. Voorwaarde tot terugkeer was dat die speler niet overkwam en dat er een oplossing voor werd gevonden, en de leiding heeft dit opgepakt, en heb hier vertrouwen in dat dit opgelost is. Als die speler uberhaupt op Cheqmate zit, is dit achter de rug om van de hele stam, iets waar je niet van uit kan gaan tenzij je zwaar paranoïde bent.

Wat betreft Roy, zijn uitspraken waren idd onacceptabel, en dit hebben we ook laten merken. Voor hij terug kon komen hebben we hem flink door het stof laten gaan. Openbare excuses aan de hele stam, persoonlijk aan alle betrokkenen, uitleg over omstandigheden, noodmaatregelen om herhaling te voorkomen enz enz.

Dat Roy openbaar zegt dat hij het niet met alle beslissingen eens is van de stam is zijn goed recht. Als ik het op persoonlijk level niet geheel eens ben met bepaalde beslissingen laat ik dat ook weten. Het is een democratie, meerderheid betekend niet dat iedereen het 100% eens is. Wat het wel betekend is dat je je vol voor de stam inzet, ondanks je het niet 100% eens bent. Als iedereen een stam zou verlaten om 1 of 2 punten waar men zich niet in kan vinden hou je geen enkele stam meer over.

Dat N.E.O vs. Gal kun je ook wel de prullenbak ingooien. Want een Niels en TimmieboyNL wilden/willen de hele wereld al met elkaar samenwerken. Ook is er contact tussen jullie en meerdere oGP spelers.

De wil hebben om samen te werken is iets anders dan het daadwerkelijk ook uitvoeren. Ik zou ook wel willen samenwerken met Circus, of met trustfund. Volgens jouw logica betekend dat dus dat Chess vs Neo, of een Flex vs Neo ook hup in de prullenbak kan.

Contact met welke OGP spelers, en door welke Neo spelers? Na hun samensmelting heeft Dab elk contact verbroken uit persoonlijke overwegingen, en het laatste contact van Lemonpops met OGP was het opzeggen van een NAP aantal weken terug.
 

DeletedUser65747

Guest
Snap niet dat je daarover wilt gaan lopen liegen,nja ut zal wel...

Doe ik ook niet, ik kan je zo laten zien dat Martijn dit op het forum voorstelt, dat ik reageer dat dit op korte termijn niets zou oplossen, dat iemand anders een andere stam als BG oppert en dat nog een 3e zegt dat hij er wel iets in ziet waarna Martijn doodleuk zegt, hij is verstuurd. Ging me er alleen om dat het allemaal niet zo officieel was als dat het leek.
 

DeletedUser77113

Guest
Betreffende de rekruut van Maarten a.k.a. Lemonpops. Daarvoor ligt de volledige verantwoordelijkheid bij mijzelf. Ik was aan het kletsen met Maarten en kwam erachter dat hij ontevreden in zijn toenmalige stam zat. Wij hadden de verwachting dat TeamBignubz zaken ging ondernemen tegen Attempt en vandaar dat wij met elkaar gingen praten over een join. Simpelweg omdat N.E.O op dat moment de rim veel minder goed onder controle had dan dat Chess dat toen al had.



Wat heb ik een spijt dat ik niet heb geluisterd naar de adviezen die ik kreeg. Jemig de pemig wat post jij ontzettend veel shit en stront wat totaal niet klopt.

https://media.gifs.nl/gordon-ramsay-gifs-7bhk8Q.gif

12 leden ja en de leden waarmee gesproken wordt? Om ook maar de DU stammen niet te vergeten:MB Stam:
K. & Q. & Mig.

Daarmee komen jullie op een totaal aantal spelers van 40. Dus tamelijk hypocriet om dat als argument te gebruiken. Ik wil best van de week eens een berekening doen zoals ik op 59 en 62 weleens gedaan heb hoor?



Gezichtsverlies?

angry-gifs-gRWyNI.gif


Amahoela. Mijn punt staat nog steeds gewoon dat jullie een paard van Troje hebben binnengehaald. Een speler die irl bevriend is met een speler die als intern/partner dient voor Niels. Tot het moment dat Int. opgaat in N.E.O is dat een potentieel gevaar van informatie lekken. Dat en nog andere factoren zorgde ervoor dat ik niet met Cheqmate in 1 stam meer wilde zitten. Dat heeft niets te maken met gezichtsverlies. Een andere reden van stoppen is omdat ik te horen kreeg wat voor een taal Roy gebruikte op 62 en wat hij even later ook op 66 deed tegen o.a. mij. Met zulke spelers hoef en wil ik niet samenwerken. Dus als je een statement wilt maken doe dat dan goed. Want dit slaat op weinig.

Hoezo mag ik geen kritiek meer hebben? Ik zit toch niet in de stam? Dan kun je beter commentaar hebben op @Philosophy of Plato die hier openlijk kritiek heeft op N.E.O..... Ik ben een vrije speler en mag dan ook posten over wie en wanneer ik wil. Als Chess idiote zaken doet dan zeg ik dat ook net als een oGP of een UFO. Over Int. doe ik dat al dus je hoeft niet zo te janken.


Topic waarin we het vooraf bespraken stond gewoon op het forum. Dus tot zover vanuit Martijn naar Chess.


Dat klopt, maar ikzelf kende hen dan ook het beste. Samen met Roy. Dus logisch natuurlijk. Dat ik het initiatief nam klopt, maar dat was vooral omdat ik vooruit wilde met N.E.O, zeker vanwege de ontwikkelingen die gaande waren in het oosten. Maar wel alles in overleg met elkaar.



Dat klopt ja. Al wist Roy daar ook van. Alleen kwamen toen ook die zaken aan het licht waardoor ik gestopt ben op dat account.



Er zit een verschil tussen Chess en N.E.O natuurlijk. Jullie staan al 1e en hebben al veruit de meeste spelers in jullie kamp als je DU stammen ook meerekent. Jullie recruiten er alleen maar bij. Chess staat 3e met nu 7 accounts en met ruim de helft van jullie puntenaantal.

gordon-ramsay-gifs-K7Y5fd.gif


Dat N.E.O vs. Gal kun je ook wel de prullenbak ingooien. Want een Niels en TimmieboyNL wilden/willen de hele wereld al met elkaar samenwerken. Ook is er contact tussen jullie en meerdere oGP spelers.


gordon-ramsay-gifs-HnbXmp.gif


Misschien heb je teveel gedronken tijdens Pasen? Want hoe kun je weten over of er een stemming is geweest of niet als het besproken is voor je komst naar N.E.O? Het bewuste topic staat naar mijn weten nog steeds in het archief.



Ik wilde niet sowieso heel graag betrokken zijn bij Chess. Ik wilde doen wat het beste is voor N.E.O en dat is alleszins niet een samenwerking met toenmalig Gal, thans Int. zoals bijvoorbeeld jij wilt/wilde. Ik had en heb mijn twijfels bij een bepaalde/bepaalde speler(s) over of ze front aan kunnen/zouden aankunnen. Alleszins hoort Cheqmate daar op 1 bij twijfels. Het samenwerken met Int. zou ervoor zorgen dat je alleen maar meer onbewezen internnubs aan je kant zou hebben waarvan je niet weet of ze er nog zijn wanneer de druk hoog wordt. Naar mijn weten probeerde jij zelfs nadat we Cheq hadden gekickt de stam weer voor een samenwerking met Int. te porren....

Chess is en was een betere optie voor N.E.O als tijdelijke partner. Maar ik geef Chess groots gelijk dat ze dat afwezen. Een onbetrouwbare rat die weer terugkeert na een kick, een ander account die met de ene ongeplaatste opmerking na de andere die weer terugkeert...., VOMS die sneller weg is dan dat Lucky Luke schiet en ga zo maar door....

Maar als ik echt zo graag betrokken wilde zijn bij Chess dan zat ik wel in Chess natuurlijk en dat is pertinent niet waar. ;)


Vind jij het gepast dat je met uitlatingen komt die nergens op gebaseerd zijn?
gordon-ramsay-gifs-7bhk8Q.gif


Echt kom wat met beters i.p.v. deze shit.

Verwacht je serieus een reactie op een post vol gif's ed.?

Onze visies passen niet geheel bij elkaar, dat mag wel duidelijk zijn.
Eigenlijk sta jij een beetje aan de basis van wat N.E.O nu is... onrechtstreeks heb jij er namelijk aan toegedragen dat wij actief moeten ondernemen aangaande rekruuts.
Zoals je zelf zegt ben jij het die een Lemon heeft aangetrokken tot N.E.O dit was een beetje het begin van heel het Oostblok. Als Lemon niet naar N.E.O was gehaald, had je er ook geen drx. Dabb bij genomen voor de extra safe, kwam er achteraf geen TUF bij om rugdekking te geven en een Dabb te verlichten, en had er nu geen Mura in de stam gezeten voor de (laten we even eerlijk zijn: alweer xtra safe) maar vooral tijdsbesparing om de focus elders te kunnen leggen.
Een Mura rekruut is gewoon een finale rekruut geweest om ons oostblok (hetwelke jij in gang hebt gezet) op zelfstandige benen te kunnen laten staan.

Je verwijt ons nu een R2W te spelen, maar staat zelf aan de basis van die R2W doordat JIJ het was die het gevaar niet correct hebt kunnen inschatten.

Had jij toendertijd niet de eerste stap gezet met het contacteren van een Lemon, en deze daadwerkelijk doorvoeren. Had deze wereld er helemaal anders uit gezien, dan was er wellicht nu een Chess tegen een Gal in het noord-westen, was er een Ufo in de core, had je een N.E.O in zuid-west, en een LW in het oosten (wellicht een beetje uitgedund)

Het loopt nu heel anders dan jij had gehoopt, maar vergeet niet dat jij de stam hebt achtergelaten, niet omgekeerd!
Als een kapitein die als eerste het schip verlaat.
Het Huidige leiderschapsteam handelt met volle openheid en transparantie naar de stam toe, en soms zullen daar eens beslissingen genomen worden die niet even voordelig zullen zijn voor ieder individu, maar welk om lange termijn gewoon voordelig is voor de stam.

520ea19481c1ef58a7b18662e2d2deff.png


Ik ben zo vrij geweest om de wereld voor je in kaart te brengen, daar je niet meer actief speelt op w66 zal je dit de laatste tijd misschien niet in de gaten hebben.
Dit kaartje zijn alla stammen die er in w66 iet of wat toe doen.

Ogp + aanhangsels, en Ufo + aanhangsels in hetzelfde kleurtje omdat daar gewoon een BG staat.
N.E.O telt 4 leden + een roedel mb's oost, de rest situeert zich west.
Een samenwerking met Chess om tegen ufo/Gal te werken is ook uitgesloten.

Zoals je aan dit enorme front kan zien weet je ook op wie er eerst gebeukt al worden (dit kan je gerust nog opvragen aan de TW stats)

je zal het misschien nog steeds niet willen inzien, maar een rekruut van mura is echt wel om meer tactische redenen, gedaan dan de simpele R2W die iedereen hier doodleuk komt roepen,
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
3.457
Nu links en in het midden nog wat recruiten en jullie wereld is binnen
 
Reactiescore
3.457
deze reactie slaat toch nergens op
Vertel eens waarom slaat mijn opmerking nergens op? wat voor belachelijks zeg ik?

( en haal Vitae eens uit je handtekening,daar heb je 3 weken gespeeld)
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.386
Reactiescore
3.584
Ik snap ergens wel dat mensen klagen over dat NEO met al hun vriendjes samen best ver uitlopen op de rest van de wereld, langs de andere kant hebben ze ook veruit het grootste front en moet het nog blijken of dat allemaal zo makkelijk gaat zijn.

Enige wat ik niet snap is dat Martijn zit te bashe op NEO voor R2W. Als ik mij niet vergis wou Martijn een BG tot zelfs fusie regelen met Chess? Dan beslis je de wereld pas meteen.

Dat is al helemaal niet serieus te nemen hij dan nu hierover komt klagen, vind ik veel erger dan alle recruits die bij NEO hebben plaatsgevonden. Met 2 maten meten noemen we dat geloof ik.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Tis ook altijd maar janken tegenwoordig. Gewoon IG laten zien dat NEO niks meer is dan een "R2W" stam.

Ik snap trouwens wel dat jullie bang zijn van me, ik bedoel, wie wil er nou fronten met mij?
 
Reactiescore
3.584
Ik heb ooit eens een RL gevecht gehad met een t-rex, je zou denken dit is een kansloos gevecht maar wat ik nog niet verteld heb is dat het een inactieve t-rex was. Ik kon er de hele tijd op meppen en hij deed helemaal niets terug, was echt een easy gevecht. Denk persoonlijk dat niemand schrik heeft van een inactieve t-rex.
 

DeletedUser69389

Guest
@maretan die speelt wel hoogstwaarschijnlijk. Maar dan anoniem inderdaad.


Verwacht je serieus een reactie op een post vol gif's ed.?

Onze visies passen niet geheel bij elkaar, dat mag wel duidelijk zijn.
Eigenlijk sta jij een beetje aan de basis van wat N.E.O nu is... onrechtstreeks heb jij er namelijk aan toegedragen dat wij actief moeten ondernemen aangaande rekruuts.
Zoals je zelf zegt ben jij het die een Lemon heeft aangetrokken tot N.E.O dit was een beetje het begin van heel het Oostblok. Als Lemon niet naar N.E.O was gehaald, had je er ook geen drx. Dabb bij genomen voor de extra safe, kwam er achteraf geen TUF bij om rugdekking te geven en een Dabb te verlichten, en had er nu geen Mura in de stam gezeten voor de (laten we even eerlijk zijn: alweer xtra safe) maar vooral tijdsbesparing om de focus elders te kunnen leggen.
Een Mura rekruut is gewoon een finale rekruut geweest om ons oostblok (hetwelke jij in gang hebt gezet) op zelfstandige benen te kunnen laten staan.

Je verwijt ons nu een R2W te spelen, maar staat zelf aan de basis van die R2W doordat JIJ het was die het gevaar niet correct hebt kunnen inschatten.

Had jij toendertijd niet de eerste stap gezet met het contacteren van een Lemon, en deze daadwerkelijk doorvoeren. Had deze wereld er helemaal anders uit gezien, dan was er wellicht nu een Chess tegen een Gal in het noord-westen, was er een Ufo in de core, had je een N.E.O in zuid-west, en een LW in het oosten (wellicht een beetje uitgedund)

Het loopt nu heel anders dan jij had gehoopt, maar vergeet niet dat jij de stam hebt achtergelaten, niet omgekeerd!
Als een kapitein die als eerste het schip verlaat.
Het Huidige leiderschapsteam handelt met volle openheid en transparantie naar de stam toe, en soms zullen daar eens beslissingen genomen worden die niet even voordelig zullen zijn voor ieder individu, maar welk om lange termijn gewoon voordelig is voor de stam.

Weer een post vol met onzin. Dat ik aan de basis sta van hoe N.E.O nu is is natuurlijk deels onzin. Want het is niet zo dat alleen ik de lijnen bepaalde. Dit deed ik met meerdere leiders samen. Ook is het niet zo dat ik de stemming heb beinvloed en/of doorgedrukt. Sterker nog ik heb zowel de voors als de tegens van dergelijke aanwinsten geschetst. Dus dat ik de situatie vooraf niet heb kunnen inschatten is een ongegronde beschuldiging. De stam heeft gekozen voor de recruits met een unanieme meerderheid en heeft zodoende ook de volledige verantwoordelijkheid.

Dat ik met de de recruit van Lemonpops en Drx. Dabb aan de basis heb gestaan van R2W is ook onzinnig. Want je hoeft niet perse te recruiten om een strijd te kunnen aangaan. Drx. Dabb is niet eens aangenomen omwille van de veiligheid, maar omdat dat account volgens Maarten een serieuze aanwinst was voor N.E.O Als het aan mij had gelegen dan was TUF ook niet gekomen. Ikzelf was alleen voor een eventuele recruit van VOMS en zelfs daar had ik enorme scepsis bij. Ik voelde zelf veel meer voor het dichten van de gaten tussen AATP en Lemon en Lemon en Dabb waarbij dat laatste al zo goed als klaar was toen ik vertrok.

Mura valt mij ook niet toe te rekenen, want ik heb nooit dat account voorgesteld en ook altijd gezegd dat dat geen toevoeging is. Net zoals jouw account.

Plato had en heeft naar mijn inziens voldoende deff om eigenhandig het oosten te stacken.




520ea19481c1ef58a7b18662e2d2deff.png


Ik ben zo vrij geweest om de wereld voor je in kaart te brengen, daar je niet meer actief speelt op w66 zal je dit de laatste tijd misschien niet in de gaten hebben.
Dit kaartje zijn alla stammen die er in w66 iet of wat toe doen.

Ogp + aanhangsels, en Ufo + aanhangsels in hetzelfde kleurtje omdat daar gewoon een BG staat.
N.E.O telt 4 leden + een roedel mb's oost, de rest situeert zich west.
Een samenwerking met Chess om tegen ufo/Gal te werken is ook uitgesloten.

Zoals je aan dit enorme front kan zien weet je ook op wie er eerst gebeukt al worden (dit kan je gerust nog opvragen aan de TW stats)

je zal het misschien nog steeds niet willen inzien, maar een rekruut van mura is echt wel om meer tactische redenen, gedaan dan de simpele R2W die iedereen hier doodleuk komt roepen,

Ja klopt dat kaartje, maar misschien moet je dan ook naar je eigen leden kijken die steeds roepen dat ze het gat gaan dichten, maar dat niet doen. Je hebt 0 bewijs voor dat oGP en UFO bg zijn dus die kun je ook apart rekenen.

Dat een samenwerking tussen Chess en jullie onmogelijk is is niet zozeer hun eigen schuld, maar die van jullie zelf. Daarnaast moet je niet doen alsof er geen contact is tussen (ex)Gal/Int. accounts, want die is er wel.


Ik snap ergens wel dat mensen klagen over dat NEO met al hun vriendjes samen best ver uitlopen op de rest van de wereld, langs de andere kant hebben ze ook veruit het grootste front en moet het nog blijken of dat allemaal zo makkelijk gaat zijn.

Enige wat ik niet snap is dat Martijn zit te bashe op NEO voor R2W. Als ik mij niet vergis wou Martijn een BG tot zelfs fusie regelen met Chess? Dan beslis je de wereld pas meteen.

Dat is al helemaal niet serieus te nemen hij dan nu hierover komt klagen, vind ik veel erger dan alle recruits die bij NEO hebben plaatsgevonden. Met 2 maten meten noemen we dat geloof ik.
Een fusie zou het niet zijn en het was niet alleen een hersenspinsel van mij, maar ook van iemand uit Chess. Het zou een om samengaan van de beste accounts van Chess en N.E.O gaan die met relatief weinig safe tegen de rest zouden gaan spelen.

Betreffende de BG. Die was vanuit mijn kant van tijdelijke aard geweest.

Toch maar een analyse van de dominantie op deze wereld. Om 9:35 van de 24e april 2019 waren er in totaal 12795 dorpen minus de 5517 bb's maakt dat een totaal van 7278 dorpen die gebruikt dienen te worden voor de dominantie. In de onderstaande data noem ik steeds de namen van spelers en stammen waarvan ik weet dat ze tot een bepaald kamp behoren en met hoeveel spelers zij zijn en hoeveel dorpen zij bezitten. Dominantie bereken ik door deel door het geheel (7278) x 100 = het percentage.

Kamp N.E.O
N.E.O = 12, 889
K. = 14, 146
Q. =
5, 38
Mig. = 13, 110

Totaal = 44 spelers en 1183 dorpen. 1183 / 7278 x 100 = 16.3%

Kamp UFO

UFO = 14, 718
AF = 14, 184
Eiland = 11, 81
BB = 10, 38
killersheep = 1, 7
monkey = 1, 9

Totaal = 51 spelers en 1037 dorpen. 1037 /7278 x 100 = 14.2%

Kamp Chess
Chess = 7. 354
melisandre = 1, 17
Trash Tier Player = 1, 12

Totaal = 9 spelers en 383 dorpen. 383 /7278 x 100 = 5.3 %

Kamp oGP
oGP = 9, 344
yGP = 12, 95
UGP = 6, 36

Totaal = 27 spelers en 475 dorpen. 475 / 7278 x 100 = 6.5 %

Kamp Int
Int.
= 3, 191
F-L = 7, 62
Resist = 6, 150
Flex = 7, 136
Flex 2 = 9, 47

Totaal = 32 spelers en 586 dorpen. 586 / 7278 x 100 = 8.1%

Kamp van Hardcoreangel
Hardcoreangel = 1, 85
Milky = 8, 68

Totaal = 9 spelers en 173 dorpen. 173 /7278 x 100 = 2.8 %

Hieruit blijkt dus dat N.E.O op gebied van dominantie 2.1% voorloopt op de nummer 2 UFO. En dat op UFO na N.E.O de meeste spelers heeft. Ook is de voorsprong ten opzichte van de nummer 3, 4 en 5 2.5 a 3x keer zo groot. Hier valt dus wel te spreken over een overmacht. Een overmacht die steeds meer wordt uitgebouwd met extra rekruuts.
 
Reactiescore
3.584
Een fusie zou het niet zijn en het was niet alleen een hersenspinsel van mij, maar ook van iemand uit Chess. Het zou een om samengaan van de beste accounts van Chess en N.E.O gaan die met relatief weinig safe tegen de rest zouden gaan spelen.

04c7085ce3909f5c7e65ef6ef8bd477b.png


Voor een 'hersenspinsel' toch best serieus langs jouw kant. En zoals je zegt 'de beste accounts' alles en en iedereen valt dan uit elkaar, kan je wel stellen dat je relatief weinig safe zou hebben maar daar zijn genoeg bg/napjes/slaafjes die dan geregeld zouden worden evenals het weinige safe ook langs de andere kant het geval zou zijn.

Dan moeten alle mindere accounts al verplicht gaan samenwerken wat mogelijk niet eens mogelijk is. Als je een wereld wou verpesten was het wel op zo'n manier geweest. Ik vind het extreem hypocriet je NEO zit te blame voor het 'verpesten van de wereld' terwijl jij het nog op een ergere manier wou doen.


Ik denk dat het weer tijd is voor een weekje geen Martijn op het AF.
 
Reactiescore
571
@maretan

Hieruit blijkt dus dat N.E.O op gebied van dominantie 2.1% voorloopt op de nummer 2 UFO. En dat op UFO na N.E.O de meeste spelers heeft. Ook is de voorsprong ten opzichte van de nummer 3, 4 en 5 2.5 a 3x keer zo groot. Hier valt dus wel te spreken over een overmacht. Een overmacht die steeds meer wordt uitgebouwd met extra rekruuts.

Je neemt zoveel tijd om alle gegevens te pakken, doe het dan ook meteen goed. UFO en oGP werken samen tel die twee maar bij elkaar op.
 

DeletedUser69389

Guest
Je neemt zoveel tijd om alle gegevens te pakken, doe het dan ook meteen goed. UFO en oGP werken samen tel die twee maar bij elkaar op.
Is daar bewijs voor? Het blijven vooralsnog nog steeds geruchten.

04c7085ce3909f5c7e65ef6ef8bd477b.png


Voor een 'hersenspinsel' toch best serieus langs jouw kant. En zoals je zegt 'de beste accounts' alles en en iedereen valt dan uit elkaar, kan je wel stellen dat je relatief weinig safe zou hebben maar daar zijn genoeg bg/napjes/slaafjes die dan geregeld zouden worden evenals het weinige safe ook langs de andere kant het geval zou zijn.

Dan moeten alle mindere accounts al verplicht gaan samenwerken wat mogelijk niet eens mogelijk is. Als je een wereld wou verpesten was het wel op zo'n manier geweest. Ik vind het extreem hypocriet je NEO zit te blame voor het 'verpesten van de wereld' terwijl jij het nog op een ergere manier wou doen.


Ik denk dat het weer tijd is voor een weekje geen Martijn op het AF.
Het was dan ons versus de rest. Daar waren genoeg mogelijkheden voor om vuur te openen door anderen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan