Stab lijst

Reactiescore
1.094
Dan mogen we dus nooit meer fuseren volgens jouw redenering?

Dit is wat de regels zeggen:

Het is verboden om één of meer accounts aan te maken en/of te gebruiken om een andere account te onderhouden ("pushen").

Vroeger stond deze regel er:
Het is niet toegestaan om een account enkel te gebruiken om andere spelers te bevoorraden met grondstoffen of troepen.

In theorie zou gewoon fuseren daar dan ook onder kunnen vallen. Maar ik denk dat ze het woordje "enkel" zijn vergeten in de nieuwe regel, al laat het natuurlijk wel wat interpretatie mogelijkheden over voor de support. Maar een vooraf geplande fusie valt naar mijn idee zeker onder de noemer boosten.

Duckje heeft ook ergens een keer uitgelegd waarom moraalbrekers er niet onder vallen. Maar dat kan ik nergens meer vinden.

Ben zeker dat jullie nog nooit een intern hebben gedaan, want anders zou dat wel een hypocriete reactie zijn he

Tuurlijk niet, want je kan een intern op meerdere manieren uitleggen. Bijvoorbeeld stam edelrichtingen, of front versterkingen/ meer safezone creeren voor een account dat het lastig heeft. Maar er zijn nog tal van andere mogelijkheden te bedenken zoals gestopte spelers e.d.
Een intern hoeft lang niet altijd de intentie gehad te hebben om puur en alleen een account te bevoorraden met dorpen.

Niet dat ik internen goed praat want het kost je vaak alleen maar edels op dorpen die al in stam bezit zijn. Dus vooral niet doen.
 

DeletedUser79877

Guest
Someone is butthurt :) gaat toch lekker het spel spelen jong, Dit gebeurd nou eenmaal op elke wereld.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Dit werd altijd al gedaan dus stop nu maar. Er zijn op elke wereld genoeg mensen geweest die solo willen starten omdat dat gewoon leuk is, en vanaf het wat lastiger solo draait ze ergens bij kruipen
 

Korjakskaja Sopka

Speedkampioen 2018 (Goud)
Reactiescore
315
Waar slaat dit nou op, ik heb niets tegen fuseren, maar duidelijker dan dit kan een voorbeeld van een boostaccount niet meer zijn. Best wel grappig dat dit nog nodig is, ondanks het kunnen kopen van grondstoffen en dergelijke boosts


Grappig dat je fuseervriend nu zijn post heeft (moeten?) verwijderen omdat hij zich al net versprak dat het een van tevoren geplande fusie was ( zie mijn eerder bericht waarin ik hem quote )

Anywy, apparte manier van spelen, elk zijn zin, maar ik vermoed aangezien het duidelijk in de regels staat er hier nog een staartje aan zal komen wegens het mod team

Wat @Interdictum. zegt.

Niet zo jaloers doen Sven!
 
Reactiescore
3.586
Snap niet zo goed hoe je hierbij komt ik ben gestopt op w66 door weer een stab mijn kant op....

Na de stab van het account trust.fund flikt teambignoobz ongeveer het zelfde....

Het probleem is dat IAA een account is wat draait op goed vertrouwen en die zelf het vuile werk opknapt in tegen stelling tot de huidige top van tw.... Dit tonen de stats aan en zowel mijn oude stam als mbstam of iedereen met wie ik ooitheb samen gewerkt. Deze spelers zullen ook beamen dat is geen persoon ben die vieze stabs uithaalt in wat voor vorm dan ook! Dus bij deze wil ik ke vriendelijk nog dringend vragen om te stoppen met verhalen rond te bezuinen die niet kloppen!

Je account (jij als persoon) heeft zwart op wit gestabbed op w66, is zelfs niet verkeerd interpreteerbaar.

Grappig dat je fuseervriend nu zijn post heeft (moeten?) verwijderen omdat hij zich al net versprak dat het een van tevoren geplande fusie was ( zie mijn eerder bericht waarin ik hem quote )

Anywy, apparte manier van spelen, elk zijn zin, maar ik vermoed aangezien het duidelijk in de regels staat er hier nog een staartje aan zal komen wegens het mod team

Of ze speelde beide apart om wat te presteren, Korja liep wat kwijt en ze besluiten te fuseren. Vervolgens komt iemand op het AF zeggen dat Inter, Korja stabte waarop Korja komt zeggen 'is gewoon een geplande fusie'.

Wanneer die fusie gepland is weet jij niet (voor de wereld begon of tijdens). Dat hij zijn post verwijderd omdat het verkeerd interpreteerbaar is en hij zichzelf niet in moeilijkheden wilt brengen valt ook te begrijpen. Ik zeg niet dat mijn verhaal juist is, maar het is ook een mogelijkheid die gezegd mag worden.
 
Reactiescore
1.094
Je account (jij als persoon) heeft zwart op wit gestabbed op w66, is zelfs niet verkeerd interpreteerbaar.



Of ze speelde beide apart om wat te presteren, Korja liep wat kwijt en ze besluiten te fuseren. Vervolgens komt iemand op het AF zeggen dat Inter, Korja stabte waarop Korja komt zeggen 'is gewoon een geplande fusie'.

Wanneer die fusie gepland is weet jij niet (voor de wereld begon of tijdens). Dat hij zijn post verwijderd omdat het verkeerd interpreteerbaar is en hij zichzelf niet in moeilijkheden wilt brengen valt ook te begrijpen. Ik zeg niet dat mijn verhaal juist is, maar het is ook een mogelijkheid die gezegd mag worden.

Er werd gezegd ''vooraf geplande fusie''. Feit dat die post is weggehaald is al veelzeggend. Lekker beetje clearen en op het moment dat dat is gedaan snel internen. Zo moeilijk te begrijpen is het niet.
 
Reactiescore
3.586
Er werd gezegd ''vooraf geplande fusie''. Feit dat die post is weggehaald is al veelzeggend. Lekker beetje clearen en op het moment dat dat is gedaan snel internen. Zo moeilijk te begrijpen is het niet.

Als je mijn tekst niet leest moet je hem ook niet citeren.
 

DeletedUser69389

Guest
Snap niet zo goed hoe je hierbij komt ik ben gestopt op w66 door weer een stab mijn kant op....

Na de stab van het account trust.fund flikt teambignoobz ongeveer het zelfde....

Het probleem is dat IAA een account is wat draait op goed vertrouwen en die zelf het vuile werk opknapt in tegen stelling tot de huidige top van tw.... Dit tonen de stats aan en zowel mijn oude stam als mbstam of iedereen met wie ik ooitheb samen gewerkt. Deze spelers zullen ook beamen dat is geen persoon ben die vieze stabs uithaalt in wat voor vorm dan ook! Dus bij deze wil ik ke vriendelijk nog dringend vragen om te stoppen met verhalen rond te bezuinen die niet kloppen!
Goed vertrouwen my ass. IAA is een account wat draait op stabs en loze uitspraken. Je schoot in 1x de toekomst voor je stam op 50 weg door met stoere praat te komen. Namelijk dat je de accounts die wilden joinen zou gaan vernietigen. Je eigen aanvallen trokken op niets en bij de eerste de beste counterpoging had je het account al verlaten....
 

DeletedUser39990

Guest
Wat @Interdictum. zegt.

Niet zo jaloers doen Sven!

Ik ben niet jaloers, gewoon het feit alleen al dat je je post delete geeft aan dat ik gelijk heb en jij je versproken hebt en dus wel degelijk tegen de regels in gegaan bent. Opmerkelijk toch dat je nog een boostaccount nodig hebt ondanks je gewoon al grondstoffen kan kopen.

Ik snap trouwens niet waarom zoveel mensen hier tegenin gaan, een duidelijker voorbeeld van een boost account kan er niet zijn.

En aan de kerel die zegt dat dit in het verleden ook nog gebeurd is, klopt volledig, daar zijn dan ook bans voor uitgedeeld ;)
 

DeletedUser77689

Guest
Opzich wel
Er werd gezegd ''vooraf geplande fusie''. Feit dat die post is weggehaald is al veelzeggend. Lekker beetje clearen en op het moment dat dat is gedaan snel internen. Zo moeilijk te begrijpen is het niet.
grappig

Snap heel het gejank hierom niet, ten eerste waar Andre speelt gebeuren dingen die of niet door de beugel kunnen of in grijs gebied liggen . Elke wereld, zonder uitzondering. (hou nog steeds van je Andre)

Iedereen die moeilijk doet over dit voorval is wat mij betreft een hypocriet, iedereen fuseert, iedereen doet aan troependump.

Laten we gewoon wachten op een echte stab.

Ik ben niet jaloers, gewoon het feit alleen al dat je je post delete geeft aan dat ik gelijk heb en jij je versproken hebt en dus wel degelijk tegen de regels in gegaan bent. Opmerkelijk toch dat je nog een boostaccount nodig hebt ondanks je gewoon al grondstoffen kan kopen.

Ik snap trouwens niet waarom zoveel mensen hier tegenin gaan, een duidelijker voorbeeld van een boost account kan er niet zijn.

En aan de kerel die zegt dat dit in het verleden ook nog gebeurd is, klopt volledig, daar zijn dan ook bans voor uitgedeeld ;)


Ik snap jou kant ook wel, vraag me wel af wat er volgens jou het verschil is tussen vooraf plannen om te fuseren en bijvoorbeeld 1 week na de start van de wereld. Verder: vind je de regels überhaupt wel eerlijk als je ze altijd straffeloos kan omzeilen zolang je je mond maar houd tegen iedereen?
 

DeletedUser39990

Guest
Opzich wel

grappig

Snap heel het gejank hierom niet, ten eerste waar Andre speelt gebeuren dingen die of niet door de beugel kunnen of in grijs gebied liggen . Elke wereld, zonder uitzondering. (hou nog steeds van je Andre)

Iedereen die moeilijk doet over dit voorval is wat mij betreft een hypocriet, iedereen fuseert, iedereen doet aan troependump.

Laten we gewoon wachten op een echte stab.




Ik snap jou kant ook wel, vraag me wel af wat er volgens jou het verschil is tussen vooraf plannen om te fuseren en bijvoorbeeld 1 week na de start van de wereld. Verder: vind je de regels überhaupt wel eerlijk als je ze altijd straffeloos kan omzeilen zolang je je mond maar houd tegen iedereen?

Tsja, ten eerste zegt hij zelf dat het een vooraf geplande fusie is. Akkoord, dit kan na een week gebeurd zijn, maar het is dan toch wel heel toevallig dat Korjakskaja Sopka meteen na de beginnersbescherming begint te bashen en pp blijft spenderen om een stabiele groei te hebben om dan plots te beslissen " hé weet je wat, waarom fuseren we niet?"

Je kan met zoveel BS komen als je wilt, als je ontkent dat dit een boostaccount is, ben je niet goed wijs. Dit is iets helemaal anders dan een fusie/troependump toch?

Verder; Ik heb in het verleden bans gezien voor deze praktijken, en in dit overduidelijke geval lijkt me ook wel dat dit zal gebeuren. Anders mogen ze de regels weer gaan aanpassen.
 
Reactiescore
32
Er werd gezegd ''vooraf geplande fusie''. Feit dat die post is weggehaald is al veelzeggend. Lekker beetje clearen en op het moment dat dat is gedaan snel internen. Zo moeilijk te begrijpen is het niet.
ik begrijp je frustratie wel, alleen... Het gebeurd wel vaker in TW en er zal volgens mij niet veel worden aangedaan.
Het valt volgens mij ook gewoon moeilijk te bewijzen dat iemand start om gelijk een boostdorp te gaan voorzien.
 

DeletedUser39990

Guest
ik begrijp je frustratie wel, alleen... Het gebeurd wel vaker in TW en er zal volgens mij niet veel worden aangedaan.
Het valt volgens mij ook gewoon moeilijk te bewijzen dat iemand start om gelijk een boostdorp te gaan voorzien.

Bewijzen kan je niet maar daarom is er een modteam om de situatie te beoordelen.
 

DeletedUser77689

Guest
Je kan met zoveel BS komen als je wilt, als je ontkent dat dit een boostaccount is, ben je niet goed wijs. Dit is iets helemaal anders dan een fusie/troependump toch?

Ik ontken zeker niet dat dit eruit ziet als een boost account(sterker nog: het zou me verbazen als het niet zo is) , ik stel enkel dat fuseren altijd neigt naar een oneerlijke boost. Het oude account dumpt zijn troepen, de edelende behoud zijn/haar eigen troepen terwijl er dorpen voor terug komen en ja kost dan edels maar daar is het dan ook mee gezegd. Wat is een edelman als je al je lc nog hebt om te farmen. Het is altijd oneerlijk voor het slachtoffer van de troependump.

Aangezien de regel niet goed te handhaven is, is het een slechte regel. Probleem is alleen dat een controleerbare regel het spel te erg overhoop gaat gooien.
 
Bovenaan