Top & flop spelers

DeletedUser3809

Guest
Ik heb weinig gedaan in Leaf? Vraag anders even aan Pim/Steven hoe erg ik hun heb geholpen met het deffen tegen Paul. De snipes die ik heb gezet vanaf bots &bushes en de times die ik heb gedaan. Je weet er helemaal niks van en lult maar wat in het rond omdat ik je tegen de schenen heb gestampt.

Ja noem vooral 1 wereld waar je wel dingen deed, waar ik niet eens iets over zei over je? Maargoed misschien is gewoon reageren op wat ik zeg te moeilijk of wat?

Verder ook trouwens nooit wat gezegd over die classic na de ban tbh. Ik schepte er inderdaad heel erg mee op zoals je hiervoor al zei. Als in; nooit.

Jammer Boris, misschien kan je wat actiever zijn op 59?

Vandaag nog clears en edels gestuurd he. Moeten nog wat kleine spelers de wereld uitwerken voor ie sluit.
Voor je weer gaat roepen dat ik er op belangrijker momenten niet was, ga ik je er maar weer eens aan herinneren dat vlekje zoveel onder aanval kwam omdat ze het eerst op banana probeerden (op een leeg front nog wel). Maar dat ging niet goed mede omdat ik er toen 's ochtends was om het te deffen tot er wat deff aankwam. Toen gingen ze maar op vlekje omdat dat easier was. Maargoed dat kan natuurlijk niet want deffgod dragonshield de derde speelde daar.
 

DeletedUser60278

Guest
Hahaha

Laurens laat je niet op de kast jagen. Ik vv tegen jou , kom die 1v1 doen tegen viktor, kan ik runnen en weer stoppen met tw :D want wij zijn van t zelfde niveau toch :)
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Ik heb weinig gedaan in Leaf? Vraag anders even aan Pim/Steven hoe erg ik hun heb geholpen met het deffen tegen Paul. De snipes die ik heb gezet vanaf bots &bushes en de times die ik heb gedaan. Je weet er helemaal niks van en lult maar wat in het rond omdat ik je tegen de schenen heb gestampt.

Can confirm.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Ja noem vooral 1 wereld waar je wel dingen deed, waar ik niet eens iets over zei over je? Maargoed misschien is gewoon reageren op wat ik zeg te moeilijk of wat?

Vandaag nog clears en edels gestuurd he. Moeten nog wat kleine spelers de wereld uitwerken voor ie sluit.
Voor je weer gaat roepen dat ik er op belangrijker momenten niet was, ga ik je er maar weer eens aan herinneren dat vlekje zoveel onder aanval kwam omdat ze het eerst op banana probeerden (op een leeg front nog wel). Maar dat ging niet goed mede omdat ik er toen 's ochtends was om het te deffen tot er wat deff aankwam. Toen gingen ze maar op vlekje omdat dat easier was. Maargoed dat kan natuurlijk niet want deffgod dragonshield de derde speelde daar.

Jij begint over Leaf?

Ik lees t nu opnieuw en je had t idd niet over mij in Leaf, excuses. Verder kan je wel zeggen: "ik heb gehoord dat, en dat en dat,.." maar als je geen concrete bewijzen toont, sja... Ik pronk met anderen hun prestaties volgens jou, waar? De bbtjes die genobeld werden op vlekje? Please, idgaf about vlekje. Ik zat erop omdat het account geen speler had en ik had tijd.

Nou, ze zijn op vlekje gekomen, en hebben altijd meer verlies dan winst gehad. Dan had ik toch gekozen voor een banana waarbij 2 spelers het helemaal droeg en de derde constant in clinch lag met de leiding of aan het janken was over de ODA of rang 1 of bladiebla. Het is maar wat je zelf wil, toch?

Verder kwam jij met de beschuldiging dat ik pronk met anderen hun prestaties, maar gaf geen enkele wereld als voorbeeld aan. Ik ben hartstikke benieuwd naar je beschuldigingen Borisje.
 

DeletedUser20001

Guest
Oeh wat smul ik hiervan en dat allemaal omdat legolas niet door een rimnoob komt omdat zo het schijnt wij de vv draaien.

Geef de popcorn maar door. Want dit is heerlijk. Meer van dit aub.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Het feit is, wife is life heeft net toegegeven die vv te draaien.

‘Zogenaamd’. En nu je mond dicht Stijn, want als je dit niet als sneu gedrag erkent, sja..
 
Reactiescore
2.303
Laurens speelt al paar dagen bijna solo op classic. Dusja hij is wel actief Boris dus niet altijd zo over zijn activiteit bashen... op w59 heeft hij ook gewoon actief geweest wanneer nodig, t'is niet de afwachtingsfase wanneer je je moet bewijzen !

Verder is vv draaien in de rim tegen een acc die amper raakvlak heeft geen echte prestatie, gewoon een beetje flauw ! Nuja falen tegen een rimnoob gebeurd niet echt... heel het acc deze ochtend gecleared en vervolgens 2 recaps gehad, zwaar gefaald ! Niet zo kinderachtig doen !
 

Deleted User - 487694086

Guest
Emile, 19:13
Eerst zeggen opt af hoe goed lolo is (wait)


Niet heel goed
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Verder is vv draaien in de rim tegen een acc die amper raakvlak heeft geen echte prestatie, gewoon een beetje flauw ! Nuja falen tegen een rimnoob gebeurd niet echt... heel het acc deze ochtend gecleared en vervolgens 2 recaps gehad, zwaar gefaald ! Niet zo kinderachtig doen !

Wellicht werd er niet ge vvt dan :p? Wat een stress Laurens.
 
Reactiescore
2.303
Wellicht werd er niet ge vvt dan :p? Wat een stress Laurens.
Lolo is triggered omdat er zoveel noobs zijn, terecht wel !

Maar er werd gevvd, is zelf toegegeven... nuja als flex me gisteren liet weten dat er zeker niet gevvd wordt maar dan toch... nogal flauw als je het nie toegeeft dan. Nuja als ze het blijven doen kunnen wij gerust eens terug vven !
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Lolo is triggered omdat er zoveel noobs zijn, terecht wel !

Maar er werd gevvd, is zelf toegegeven... nuja als flex me gisteren liet weten dat er zeker niet gevvd wordt maar dan toch... nogal flauw als je het nie toegeeft dan. Nuja als ze het blijven doen kunnen wij gerust eens terug vven !

Lukas heeft t volgendsmij al met Laurens besproken, ik ontken niks Emile. Alleen deze morgen is er niet gevvd, dat zei ik net en das gwn waar.
 
Reactiescore
2.303
Lukas heeft t volgendsmij al met Laurens besproken, ik ontken niks Emile. Alleen deze morgen is er niet gevvd, dat zei ik net en das gwn waar.
Toen werd ook easy dorpje gepakt! Maar plots een hele dag geen pms meer gelezen terwijl die anders wel praat? Ondertussen wel deffen ? Hmmm
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Toen werd ook easy dorpje gepakt! Maar plots een hele dag geen pms meer gelezen terwijl die anders wel praat? Ondertussen wel deffen ? Hmmm
Waar heb je t precies over? Want volgends mij praat je over iets wat Jan tegen je heeft gezegd en niemand neemt hem toch serieus?
 
Reactiescore
2.303

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Makkelijk excuus!
Dude welk excuus? Zeg toch net dat ik niks ontken. En volgendsmij heeft Lukas al gezegd dat hij ge vvd had. Alleen jij geeft aan dat er vanmorgen waardeloos gespeeld is, toen er dus al niet meer gevvd werd.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Feit is dat jullie het bleven ontkennen. Dat maakt de actie des te sneuer eigenlijk.
 
Reactiescore
461
Ach kerel het is maar een vv, je doet precies of er ik weet niet wat gebeurt is.
Jij zit met Sven op het account komaan man haha
Wees eens niet zo actief
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan