Spot je prent

Reactiescore
1.365
Rare spelers dat conq lui, las ergens dat jullie op accounts in shine verder gingen maar hoop het oprecht niet. Hoop dat dit de eerste en laatste wereld is voor spelers zoals dit.
Sherwin moet je niet weer gaan runnen jochie? xd
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Aangezien Shine al een overmacht heeft vind ik het absurd dat ze nog een BG erbij nemen en daar heel gretig gebruik van maken. Om vervolgens als er een NAP loopt een jump te maken om Ima een block te zetten vanwege die NAP, zonder enige verdere aansluiting met hun stamcluster. En voor Shine zijn er geen excuses. Ze mogen misschien benadeeld zijn door MM, en ik weet het hele verhaal er niet achter, maar als er ingestemd is met een oplossing, of dit nu een passende oplossing was of niet, dan heeft Shine geen enkel recht deze actie te justificeren onder het mom dat Ima al eerder de fout in ging.

Conq daarentegen zou wel serieus benadeeld kunnen zijn. Ook hier weet ik niet hoe alles exact verliep maar ik zou me kunnen voorstellen dat jullie je oprecht en terecht benadeeld voelen. Mocht het terecht wezen, dan is een betere manier om erop te reageren om MM gewoon aan te vallen bijvoorbeeld? Ipv de verkeerde persoon te slachtofferen.

Wat gebeurde er eigenlijk omtrent MM ? Jullie verleenden ze OS en vervolgens verbrak MM de BG ?
 

DeletedUser73927

Guest
Hoe conq speelt is oprecht gewoon sneu, maarja kan aan de leeftijd liggen of iets want heb in een lange tijd al niet meer van dit soort rare streken gezien.

Het feit dat UTS hiermee akkoord gaat en dit maar moet gebruiken om zo eventueel iets meer schade aan te kunnen richten is ronduit gewoon belachelijk. Voor mij heeft UTS het nu zwaar verpest en als SHINE dit goedkeurt vind ik het net zo'n groepje prutsers als conq

Zo zo, even een ad hominem er tussendoor gooien? Chique! Maakt je beklaag een stuk sterker.
 
Reactiescore
1.478
Shine mag nergens over klagen. Oude Bonken spelers die achterbleven misschien. Ik snap niet waarom de nap van Ima ook voor de nieuwe recruits geld, normaal gesproken is dat nooit zo.
 
Reactiescore
766
Shine mag nergens over klagen. Oude Bonken spelers die achterbleven misschien. Ik snap niet waarom de nap van Ima ook voor de nieuwe recruits geld, normaal gesproken is dat nooit zo.
Dat is een punt dat ik eerder aangehaald had. Blijkbaar werkt dat tegenwoordig wel zo, en zou je hier ook zieke misbruik van kunnen maken.
 

Deleted User - 487710895

Guest
Wat gebeurde er eigenlijk omtrent MM ? Jullie verleenden ze OS en vervolgens verbrak MM de BG ?
Wij verleende os, deden VV voor DNA en gaven dorpen om MM naar de rim te brengen toen Ima zijn kontje pierde. Gezamenlijk OPs en vele gesprekken en durft nu niet toe te geven dat er een BG was tussen ons. Onze mening over zijn switch hebben we even stil gehouden omdat we wat nu gaande is aan het plannen waren.
 
Reactiescore
766
Zegt de persoon die gaan runnen was op w64 zelf zonder ook maar 1 inc te krijgen.
Wat is de definitie van runnen? Hoe jij het hier schetst klinkt het meer als quitten, toch?
 

DeletedUser76932

Guest
Ten eerste heb ik wereld 60 gewoon uitgespeeld in tegenstelling tot team Rainbowchicks die allemaal ineens wat te doen hadden toen ze massa kregen. Verder gewoon nog actief op 60 hoor

Verder moeten jullie gewoon niet zo BOT doen, al zijn jullie daar goed in!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.283
Shine mag nergens over klagen. Oude Bonken spelers die achterbleven misschien. Ik snap niet waarom de nap van Ima ook voor de nieuwe recruits geld, normaal gesproken is dat nooit zo.

Het was allemaal vrij raar gegaan. De BG was ontstaan tussen Ima en Shine.
Paar dagen later joinde MM de stam na gesprekken binnen de stam en dergelijke. Ikzelf persoonlijk verwachtte dat Shine dat niet heel tof zou vinden en de BG zou opzeggen na gesprekken met onze leiding.
Dit gesprek kwam helaas niet en als reactie joinde plotseling bijna geheel Bonken, Shine waardoor wij in plaats van tegen Bonken mensjes fronten. Plotseling front hadden met Shine.

Toen is het gesprek wederzijds geopend door de leidingen. Een gesprek die mij redelijk awkward was denk ik. "Hey, euhmmm dit was niet de bedoeling??"
Doordat het een ongemakkelijke situatie was is uiteindelijk een NAP bepaald van twee weken. Vanuit Shine is dit geopperd vermoedelijk omdat dit heel impulsief is gedaan en zonder plan waardoor alle edellijnen herzien moesten worden en verschillende accounts moesten gaan fuseren om het in goede banen te leiden. Dit is natuurlijk niet in 7 dagen gebeurt en zou anders het doodvonnis tekenen voor Shine omdat er allemaal accounts aan het front zouden zitten zonder troepen.

Vanuit Ima is deze 2 weken geaccepteerd omdat het ons ruim de tijd zou geven om onze fronten tegen Shine goed te zetten. Daarbij komt het ook dat er extra focus kon liggen om de spelers van Inf. op te ruimen en een kwantitatief voordeel te creëren omdat deze stam niet uit de beste spelers bestond. (Later kwam er een fusie tussen Inf en Res waarbij deze spelers Res joinde.)

Misschien dat dit het een beetje verhelderd :)
 

DeletedUser79415

Guest
back in the days..... runnnn @The Rainbowchicks

maar wij zorgden vervolgens goed voor je dorpjes tegen red hoor.
 

Bijlagen

  • Schermafbeelding 2019-02-10 om 14.41.57.png
    Schermafbeelding 2019-02-10 om 14.41.57.png
    693,7 KB · Weergaven: 30
  • Schermafbeelding 2019-02-10 om 14.41.47.png
    Schermafbeelding 2019-02-10 om 14.41.47.png
    836 KB · Weergaven: 22
  • Schermafbeelding 2019-02-10 om 14.41.33.png
    Schermafbeelding 2019-02-10 om 14.41.33.png
    840,1 KB · Weergaven: 18
  • Schermafbeelding 2019-02-10 om 14.41.21.png
    Schermafbeelding 2019-02-10 om 14.41.21.png
    605,2 KB · Weergaven: 16
Reactiescore
1.478
Het was allemaal vrij raar gegaan. De BG was ontstaan tussen Ima en Shine.
Paar dagen later joinde MM de stam na gesprekken binnen de stam en dergelijke. Ikzelf persoonlijk verwachtte dat Shine dat niet heel tof zou vinden en de BG zou opzeggen na gesprekken met onze leiding.
Dit gesprek kwam helaas niet en als reactie joinde plotseling bijna geheel Bonken, Shine waardoor wij in plaats van tegen Bonken mensjes fronten. Plotseling front hadden met Shine.

Toen is het gesprek wederzijds geopend door de leidingen. Een gesprek die mij redelijk awkward was denk ik. "Hey, euhmmm dit was niet de bedoeling??"
Doordat het een ongemakkelijke situatie was is uiteindelijk een NAP bepaald van twee weken. Vanuit Shine is dit geopperd vermoedelijk omdat dit heel impulsief is gedaan en zonder plan waardoor alle edellijnen herzien moesten worden en verschillende accounts moesten gaan fuseren om het in goede banen te leiden. Dit is natuurlijk niet in 7 dagen gebeurt en zou anders het doodvonnis tekenen voor Shine omdat er allemaal accounts aan het front zouden zitten zonder troepen.

Vanuit Ima is deze 2 weken geaccepteerd omdat het ons ruim de tijd zou geven om onze fronten tegen Shine goed te zetten. Daarbij komt het ook dat er extra focus kon liggen om de spelers van Inf. op te ruimen en een kwantitatief voordeel te creëren omdat deze stam niet uit de beste spelers bestond. (Later kwam er een fusie tussen Inf en Res waarbij deze spelers Res joinde.)

Misschien dat dit het een beetje verhelderd :)
Duidelijk, bedankt.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Wij verleende os, deden VV voor DNA en gaven dorpen om MM naar de rim te brengen toen Ima zijn kontje pierde. Gezamenlijk OPs en vele gesprekken en durft nu niet toe te geven dat er een BG was tussen ons. Onze mening over zijn switch hebben we even stil gehouden omdat we wat nu gaande is aan het plannen waren.

Nee ik begrijp het man. Kijk, als MM op eigen initiatief naar Ima gezocht had zou ik er ook geen begrip voor hebben. Maar probeer je eens in MM zijn situatie te verplaatsen. Die lijken gedoemd, hebben dan nog een samenwerking met een kleinere stam. En dan klopt Ima aan en biedt ze een kans op goed perspectief. Ik denk dat veel spelers liever kiezen voor een goede toekomst dan verder in zee gaan met een BG dat ergens gaat ophouden. Ik snap dat het lullig voor jullie is, en dat jullie er veel tijd en middelen in gestopt hebben. Maar dit werkt wel vaker zo op TW. Ik vind een stamleave nog veel erger dan een BG "in de steek laten". Een BG kan opgezegd worden. De manier waarop het opgezegd wordt moet natuurlijk wel gewoon netjes zijn en ik heb geen idee hoe MM dat gedaan heeft, daar valt misschien wel wat te bekritiseren. Maar mijn punt is, ik denk niet dat je MM zo hard moet blamen. Jullie zijn zeker benadeeld door hun keuze en het gevoel van stank voor dank is zeker aanwezig, maar eigenbelang van accs gaat vaak voor tenzij accs echt goede banden hebben. En dat is vaak in stamverband en niet in BG-verband. De reactie van jullie vind ik echt veel te ver gaan, je kunt hem gewoon periode na einde samenwerking lekker gaan aanvallen ofso, maar heel Ima ff een hak zetten door een lage tactiek aan te bieden aan Shine vind ik niet zo lekker.
 
Reactiescore
278
Nee ik begrijp het man. Kijk, als MM op eigen initiatief naar Ima gezocht had zou ik er ook geen begrip voor hebben. Maar probeer je eens in MM zijn situatie te verplaatsen. Die lijken gedoemd, hebben dan nog een samenwerking met een kleinere stam. En dan klopt Ima aan en biedt ze een kans op goed perspectief. Ik denk dat veel spelers liever kiezen voor een goede toekomst dan verder in zee gaan met een BG dat ergens gaat ophouden. Ik snap dat het lullig voor jullie is, en dat jullie er veel tijd en middelen in gestopt hebben. Maar dit werkt wel vaker zo op TW. Ik vind een stamleave nog veel erger dan een BG "in de steek laten". Een BG kan opgezegd worden. De manier waarop het opgezegd wordt moet natuurlijk wel gewoon netjes zijn en ik heb geen idee hoe MM dat gedaan heeft, daar valt misschien wel wat te bekritiseren. Maar mijn punt is, ik denk niet dat je MM zo hard moet blamen. Jullie zijn zeker benadeeld door hun keuze en het gevoel van stank voor dank is zeker aanwezig, maar eigenbelang van accs gaat vaak voor tenzij accs echt goede banden hebben. En dat is vaak in stamverband en niet in BG-verband. De reactie van jullie vind ik echt veel te ver gaan, je kunt hem gewoon periode na einde samenwerking lekker gaan aanvallen ofso, maar heel Ima ff een hak zetten door een lage tactiek aan te bieden aan Shine vind ik niet zo lekker.

Ja, laat ons MM aanvallen, een speler met hetzelfde puntenaantal als onze stam. En dan nog eens de backup die ze van Ima. zouden krijgen. Dan maar dit ;)
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Ja, laat ons MM aanvallen, een speler met hetzelfde puntenaantal als onze stam. En dan nog eens de backup die ze van Ima. zouden krijgen. Dan maar dit ;)

Dat moet je zelf weten. Maar op een actie reageren met een actie dat van lager niveau is ben ik geen voorstander van.
 
Reactiescore
1.365
Weet niet wie jij bent of wat jij moet voorstellen, maar ik ben nog nooit gerunt babe xxx

Dhr Sherwin;

Op casual een week op meat gespeeld..
Heel account verkloot + gerunned bij incs.
W64, runnen. + ook gequit toen meneer werd tegengesproken :D.
En waarschijnlijk ook nog wel vaker waar ik geen weet van heb :).

En @The American Sniper Niet zo mn accie afkraken ehh :O.
 

DeletedUser76932

Guest
Dhr Sherwin;

Op casual een week op meat gespeeld..
Heel account verkloot + gerunned bij incs.
W64, runnen. + ook gequit toen meneer werd tegengesproken :D.
En waarschijnlijk ook nog wel vaker waar ik geen weet van heb :).

En @The American Sniper Niet zo mn accie afkraken ehh :O.

Nou mister anoniem.

Op casual kreeg ik ww van MEAT, ik zou er als co speler op komen en dat draaide ineens anders en werd daar solo op gezet. na een week heb ik gewoon gezegd dat het niets voor mij is en dat ik wou stoppen. Er zijn nooit incs op het account gekomen toen ik erop speelde en ik denk dat ik net 10x gelogged heb om wat bb's te edelen die ik moest edelen.

wereld 64 ben ik gestopt om botters zoals jullie, jullie verpesten het spel imo en zijn alleen maar overal aan het zeiken en denken dat jullie de beste zijn.

Je moet of met feiten komen of je moet gewoon stoppen met deze onzin, jullie runnen of janken elke wereld waar ik jullie zie.

xxx
 
Bovenaan