Top & Flop spelers

Reactiescore
3.457
Nou ik zit in alone, het gaat niet om de stab maar dit heeft eigenlijk andere reden.

Vanochtend probeerde trustfund mij te edelen wat mislukte. Dus wat je hier ziet is op grond van andere dingen

Edit woordcorrectie
Dus geen contact met de stabber?
Of wel?
 

DeletedUser68733

Guest
Dus geen contact met de stabber?
Of wel?
Credits naar Hannibal Barkas. Hij was niet op de hoogte van de stab van Inactive en toen hij ervan op de hoogte was trok die zijn aanval in.
Vanochtend hebben we idd Night of Wars aangevallen, echter bleef de ts steken op 2. Dus logisch dat een stamgenoot het voor hem op neemt. Enkel is de samenloop van omstandigheden ongustig en dacht ik in eerste instantie dat Inactive hem hierop aanspoorde.
 

DeletedUser78288

Guest
Ze zaten niet eens samen in de stam toen hij aanviel. Is hij pas later gejoined
 

Kulta Lakko

Speedkampioen '16+ '20 (Goud) '17+'18 (Zilver)
Reactiescore
226
Glaszuivere stab inderdaad. Gelukkig blocken we zometeen zijn armieterige clear, en blijven we in leven en zullen we terugslaan.
 
Reactiescore
54
ik kan jou niet herinneren wat ik wel kan herinneren is dat ik nooit iemand heb gestabt met op een vieze manier.......
 
Reactiescore
338
Ik speel op trust, en dat is geen reden om nu wel te stabben, we hadden een nap met 48u opzeg waarin dus niet mag worden aangevallen.
Dat wij niet meer wilden dan een nap geeft jou nog steeds geen reden om de opzegtermijn te schenden
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.417
Overduidelijke stab. Bij naps met onbepaalde duur hoort de opzegtermijn gewoon bij de nap (just to be clear voor het geval mensen dit simpele gegeven niet begrepen). Dus gewoon midden tijdens de nap aangevallen.

Ook het smoesje "we waren beide online" slaat nergens op. O we zijn beide online dus nu kunnen we alle afspraken negeren.

En dan nog, hoe wist je dat hij online was voor je ging versturen? Uit de pm wisseling blijkt daar niks van want na het opzeggen was het eerste bericht pas na het sturen. Kortom klinkt als een zeer zwak excuus om een nog zwakkere actie 'in te dekken'.
 
Reactiescore
3.586
Duidelijke stab van InactiveAsAlways. Klasse van Hannibal Barkas (die nu in een moeilijk parket zit) voor zijn aanval terug te trekken.


IAA zal door elke respectabele stam altijd genegeerd moeten worden, ook stammen zouden geen relaties moeten beginnen met zijn huidige stam. Stabs kunnen nu eenmaal niet gerolleerd worden. De kans IAA deze wereld zal uitspelen lijkt mij echter door zijn actie of die nu geslaagd was geweest of niet bijzonder klein.

Ik maak hier overigens nog een erg groot uitgebreid topic over.

Dat laatste was een joke, geen zorgen mensen!
 

DeletedUser61134

Guest
Gelukkig hoeven we niet een maand na de tijd nog een topic te zien die oude koeien uit de sloot haalt.
 
Reactiescore
338
Laat het feit dat teambignubz boostdorpen farmt en mensen PP geeft voor te restarten je niet afleiden van de echte boosdoener! Circusofinsanity maakt het mogelijk om zelfs met 374 aanvallen 134k farm te behalen, indrukwekkend!

Je vindt het blijkbaar nog niet zo erg dan? Hij zit nu gewoon in Chess :D
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.417
in dat geval heb je altijd nog toegang tot rebellie, stabs en katapulten
 
Bovenaan