Top & Flop spelers

DeletedUser80438

Guest
Lol tijdje geleden dat ik het forum nog nagekeken heb, maar ik ga het terug wat meer nakijken denk ik :p plezier genoeg hier!
 
Reactiescore
1.962
Iss idd een bug. Heb het zelf zo vaak gehad dat ik tegenwoordig altijd pagina refresh nadat ik sessie verlopen zie.

Gister met dezelfde bug ook nog verkeerd gelogged en met een instant support opgelost.

Oke dan geloof ik wel, zal zelf ook voortaan maar gaan refreshen want voor dat ik het weet heb ik zelf ook een ban te pakken:D
 
Reactiescore
32
Morguuh,

Zag net dat we blijkbaar niet de enige zijn die een CO naast had of iets daaromtrent xd

Huidige nr2... Stamgenoot overgenomen van 6k...
Dat vind ik dan weer wat overdreven maarja zoals ik zei... Ik heb het ook gedaan, en wel om deze reden.

Mensen die voor pp gaan boosten eerst hun dorp voor een ander en beginnen dan overnieuw.
 

DeletedUser68733

Guest
Backtime helaas geblokt:
upload_2019-2-2_15-22-29.png

Wel een andere leuke verassing erbij gekregen:
upload_2019-2-2_15-21-8.png

Was een leuke wereld W66 tot de volgende.
 

DeletedUser69389

Guest
Trieste wereld wordt dit zeg..... Vooral omdat het niet de eerste sneue actie van vandaag is...
 
Reactiescore
3.457
Denk dat je Patrick bedoelt, van InactiveAsAlways :)

Zeer grote bek, benadeelde Calm door de recruit tegen te houden van LKO, en ging vervolgens bij de eerste kleine blitz van LKO keihard runnen.
Hup aanvallen sturen dus naar hem,kan de stabber weer gaan runnen.
Ben ook heel benieuwd wat de leiding van stam Alone gaat doen nu1 van hun leden mee helpt aan de stab?
 

DeletedUser80468

Guest
Nou ik zit in alone, het gaat niet om de stab maar dit heeft eigenlijk andere reden.

Vanochtend probeerde trustfund mij te edelen wat mislukte. Dus wat je hier ziet is op grond van andere dingen

Edit woordcorrectie
 

DeletedUser69389

Guest
Was jij niet gequit? :eek:

En IAA heeft dus een leger aan stab slaafjes. Lekker hoor:)

59 is nog heel eventjes bezig. Loopt op zijn laatste eind. Maar Skype heb ik al flink opgeruimd aan contacten hoor.


Betreffende die Patrick... Ja dat is een grote dwaas. Die zorgde er inderdaad voor als enige dat LKO (Lennart, Jeroen en ik) niet naar Calm gingen en waarmee die eigenlijk ook al voor de doodsteek van zijn stam zorgde. Had een grote bek steeds dat die ons gemakkelijk aankon en toen we hem incs gaven was die opeens weg...
 
Bovenaan