Top of Flop stammen

Reactiescore
195
De bedoeling is dat jullie top 3 spelers de stam verlaten omdat het als een niet stabiele stam oogt? De bedoeling is dat spelers als Zaime volledig worden weggespeeld door BONKEN? Goed om te weten ;)

De bedoeling is dat er gestreden wordt om nieuwe dorpen binnen te halen, ja dan verlies je sommige leden en als ze de stam willen verlaten door een reden die jij zo te zien weeral niet weet en weer eens met foutieve informatie rondgooit, het zei zo. Het is dan ook weer niet de bedoeling dat je de ene na de andere speler rekruteert en internt om zo in de top 10 mee te kunnen blijven draaien als het door pp gebruik niet meer lukt. :)

Ben wel benieuwd wat jouw andere accounts zijn, ooit al voordat de pp beurs ingevoerd werd een groot account bespeeld? Dan mocht je trots zijn om in de top mee te draaien maar nu.. :D
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser13822

Guest
Hebt u nu net gesteld dat externe spelers geen commentaar mogen geven op de interne keuken van inf, omdat ze “het weeral niet weten”. Maar tegelijk ponneer jij enkele zaken van de interne keuken van een andere stam. Klaarblijkelijk moet jij dus daar dus wel veel meer inzicht in hebben. Of is het recht om dergelijke zaken over een andere stam enkel weggelegd voor u?

Wat ik hieruit kan opmaken is een psychologisch effect waarbij je na afwijzing van een stam net jezelf meer gaat vereenzelvigen met je huidige situatie(lees stam). Dit om jezelf te sussen dat dit toch beter is en dit dan ook extra hard zult uiten.
Niet abnormaal.

En het statement over het mogelijk mee draaien aan de top van sommige spelers voor de PP beurs. Natuurlijk zijn er mensen die zo kunnen meedraaien en enkel zo. Maar die worden er toch uitgefilterd in een latere fase, beetje de fase waar we nu inzitten.
Ik, als 1 van de rookies in ima, kan toch stellen dat er weinig zwakke schakels zitten in de stam. En zelfs al waren die er, dan compenseren Moeys en mijn aanwezigheid dit nu wel :cool::D
 

DeletedUser79458

Guest
ja dan verlies je sommige leden en als ze de stam willen verlaten door een reden die jij zo te zien weeral niet weet en weer eens met foutieve informatie rondgooit, het zei zo.

Noem dan de reden waarom ze zijn vertrokken? Voor een buitenstaander als mij lijkt het gewoon omdat ze geleaved zijn omdat Inf gewoon bij elkaar gerecruit zootje in de core was. Leuk eerste paar weken maar op termijn gaan leden gewoon vast liggen omdat je een te volle volle stam hebt met weinig mogelijkheden om goede lijnen te maken.

Hoezo weer met foutieve informatie? Welke informatie die ik dan eerder heb gegeven is foutief. Of welke informatie in mijn vorige post is foutief. Steek is wat meer tijd in je posts dan met random beschuldigingen gooien zonder enige argumentatie.
 
Reactiescore
195
Hebt u nu net gesteld dat externe spelers geen commentaar mogen geven op de interne keuken van inf, omdat ze “het weeral niet weten”. Maar tegelijk ponneer jij enkele zaken van de interne keuken van een andere stam. Klaarblijkelijk moet jij dus daar dus wel veel meer inzicht in hebben. Of is het recht om dergelijke zaken over een andere stam enkel weggelegd voor u?

Wat ik hieruit kan opmaken is een psychologisch effect waarbij je na afwijzing van een stam net jezelf meer gaat vereenzelvigen met je huidige situatie(lees stam). Dit om jezelf te sussen dat dit toch beter is en dit dan ook extra hard zult uiten.
Niet abnormaal.

En het statement over het mogelijk mee draaien aan de top van sommige spelers voor de PP beurs. Natuurlijk zijn er mensen die zo kunnen meedraaien en enkel zo. Maar die worden er toch uitgefilterd in een latere fase, beetje de fase waar we nu inzitten.
Ik, als 1 van de rookies in ima, kan toch stellen dat er weinig zwakke schakels zitten in de stam. En zelfs al waren die er, dan compenseren Moeys en mijn aanwezigheid dit nu wel :cool::D

Volgens mij ben jij net wakker gebeld omdat je bilmaatjes uit ima even een backup nodig hadden, is te zien aan de zinloze verwijten die je hier bovenhaalt, misschien eerst even een frisse neus gaan halen voordat je de grote Jan wilt gaan uithangen met bullshit te posten. Nergens zeg ik dat men geen commentaar mag geven indien ik dit wel aangaf mag je het altijd even citeren.

Heb ik gesolliciteerd? Nee toch? Ik polste of er nog plek vrij was binnen jullie stam voor iemand die ik er binnen wou regelen omdat ik beter ben met woorden dan hijzelf. Maar goed het zoveelste crapverhaaltje dat op dit forum wordt gesmeten. Dit kan tevens ook bewezen worden, zoals ik al zei wij blijven trouw aan inf.

En zelf als “rookie” van ima zal je wel weten dat het intern verhaaltje over bepaalde spelers binnen jouw stam helemaal klopt.
 
Reactiescore
195
Noem dan de reden waarom ze zijn vertrokken? Voor een buitenstaander als mij lijkt het gewoon omdat ze geleaved zijn omdat Inf gewoon bij elkaar gerecruit zootje in de core was. Leuk eerste paar weken maar op termijn gaan leden gewoon vast liggen omdat je een te volle volle stam hebt met weinig mogelijkheden om goede lijnen te maken.

Hoezo weer met foutieve informatie? Welke informatie die ik dan eerder heb gegeven is foutief. Of welke informatie in mijn vorige post is foutief. Steek is wat meer tijd in je posts dan met random beschuldigingen gooien zonder enige argumentatie.

Voor een buitenstaander als jij die zo graag leuk wilt doen zal je vast wel de andere forumtopics hebben gelezen waar dit in geuren en kleuren was toegelicht, indien je dat niet deed kan je ze vast nog wel terugvinden. ;)

Zover ik me kan herrineren heb je in één van je vorige posts ook commentaar gegeven waar geen enige waarheid inzat dus volgens mij mag jij eerst wat research doen voordat je commentaar geeft, zelf steek ik zoveel tijd in een post als jij van mij verdient, knul.

Trouwens ik wacht nog altijd op je fantastische andere accounts...
 

DeletedUser79458

Guest
Voor een buitenstaander als jij die zo graag leuk wilt doen zal je vast wel de andere forumtopics hebben gelezen waar dit in geuren en kleuren was toegelicht, indien je dat niet deed kan je ze vast nog wel terugvinden. ;)

Zover ik me kan herrineren heb je in één van je vorige posts ook commentaar gegeven waar geen enige waarheid inzat dus volgens mij mag jij eerst wat research doen voordat je commentaar geeft, zelf steek ik zoveel tijd in een post als jij van mij verdient, knul.

Ik vraag aan jou waarom ze de stam geleaved hebben want tot dusver heb je dat nog niet gedaan :)

Kun je die post is citeren? Je gooit WEER zomaar weer random met beschuldigingen en ontkracht ook mijn vorige posts niet. Kan me het ook niet herrinneren om eerlijk te zijn.

Wel jammer dat ik je tijd niet waar bent vraag me af waarom dat is :(
 
Reactiescore
195
Ik vraag aan jou waarom ze de stam geleaved hebben want tot dusver heb je dat nog niet gedaan :)

Kun je die post is citeren? Je gooit WEER zomaar weer random met beschuldigingen en ontkracht ook mijn vorige posts niet. Kan me het ook niet herrinneren om eerlijk te zijn.

Wel jammer dat ik je tijd niet waar bent vraag me af waarom dat is :(

De Nederlandse taal is toch moeilijk hé, ik als buitenlander beheers hem al beter dan jijzelf. Of misschien ligt het wel aan je La Tourette aanvalletjes in je handen die jij krijgt door de stress.

Lees even grondig wat ik geantwoord heb, zelf herhaal ik niet graag alles meerdere malen want het staat zoals ik al zei in andere topics uitgelegd. Hierbij sluit ik ook onze “discussie” ik merk dat je het niet aankan, jammer! Ook jammer dat je de vraag naar je andere accounts blijft ontwijken net The Matrix.

Veel speelplezier verder, knul.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser79458

Guest
De Nederlandse taal is toch moeilijk hé, ik als buitenlander beheers hem al beter dan jijzelf. Of misschien ligt het wel aan je La Tourette aanvalletjes in je handen die je krijgt door de stress.

Lees even grondig wat ik geantwoord heb, zelf herhaal ik niet graag alles meerdere malen want het staat zoals ik al zei in andere topics uitgelegd. Hierbij sluit ik ook onze “discussie” ik merk dat je het niet aankan, jammer! Ook jammer dat je de vraag naar je andere accounts blijft ontwijken net The Matrix.

Veel speelplezier verder, knul.

Ben elk jaar nog maar 3,5 maand in Nederland, studeer namelijk in het buitenland. Dan gaat je grammatica gewoon achteruit ja, heb je gelijk in. Zeker ook een volwassen buitelander die spot met mensen met Tourette. Jullie van Inf beginnen wel te lijken op Res. Keihard dorpen verliezen en mensen beledigen met ziektes zonder reden. Je komt ook aardig opgefokt over.

Nee hoor je geeft nergens antwoord op. Ik vraag waarom Inf wel een goed stamcluster zou hebben. Ik vraag waarom leden de stam hebben verlaten waar je geen antwoorden op geeft. En duidde aan dat bij elkaar geraapt zootje is waar je ook niet tegenin gaat. Om maar paar dingen op te noemen. Enige die dingen ontwijkt ben jij zelf.

Ben pas begonnen sinds W54 die ik gewonnen heb en hiernaast ook alleen maar W60 gespeeld die ik ook gewonnen heb. Ben heel blij voor je dat jij vroeger successen hebt behaald. Jammer dat je deze wereld in een noobstam zit en gewoon rustig van de wereld wordt afgeknalt ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser13822

Guest
Volgens mij ben jij net wakker gebeld omdat je bilmaatjes uit ima even een backup nodig hadden, is te zien aan de zinloze verwijten die je hier bovenhaalt, misschien eerst even een frisse neus gaan halen voordat je de grote Jan wilt gaan uithangen met bullshit te posten. Nergens zeg ik dat men geen commentaar mag geven indien ik dit wel aangaf mag je het altijd even citeren.

Heb ik gesolliciteerd? Nee toch? Ik polste of er nog plek vrij was binnen jullie stam voor iemand die ik er binnen wou regelen omdat ik beter ben met woorden dan hijzelf. Maar goed het zoveelste crapverhaaltje dat op dit forum wordt gesmeten. Dit kan tevens ook bewezen worden, zoals ik al zei wij blijven trouw aan inf.

En zelf als “rookie” van ima zal je wel weten dat het intern verhaaltje over bepaalde spelers binnen jouw stam helemaal klopt.

Wow maat, taalgebruik. Dat je dergelijke vocabulaire moet gaan gebruiken geeft toch wel bepaalde signalen. En jij, als Antwerpenaar, zou toch beter moeten weten. Mensen van 't Stad zouden de norm hoger moeten leggen dan de gemiddelde mens ;)

Als jouw posts lees, deze van de afgelopen 24u toch, dan weet ik wel wie de grote jan op dit moment aan het uithangen is. Jammer wel. Want dit lijkt me een overbodige discussie van iemand die zich aangevallen voelt en wild in het rond begint te slaan.

Als u mijn handtekening op dit forum leest dan moet u normaal kunnen afleiden tot welk account ik behoorde bij de start van w65, dit tot een dikke week geleden. Dan weet u ook welke conversaties wij gehad hebben via pm en wat dus als waarheid aanschouwt mag worden. Ik ben geen fan om met sollicitaties van derde te gaan leuren om ze zwart te maken. Maar eenmaal ze boven water komen, kom er dan voor uit he makker. Wees aub geen rat (Een Antwerpenaar moet de verwijzing verstaan :D).

Dat u op deze abrupte manier de discussie tracht te sluiten is merkwaardig. Geeft toch enkele duidelijke signalen.
Als u sterk wilt argumenteren. Let's rumble.
En als u ervaring wilt zien, kijk naar mijn handtekening. Dit is voldoende ervaring om aan te tonen dat er hier geen beginnelingen zitten.
 
Reactiescore
1.365
Is z'n naam toch, to hot a.k.a: meneer heethoofd. Tis toch een noobje :p.
 
Reactiescore
195
Wow maat, taalgebruik. Dat je dergelijke vocabulaire moet gaan gebruiken geeft toch wel bepaalde signalen. En jij, als Antwerpenaar, zou toch beter moeten weten. Mensen van 't Stad zouden de norm hoger moeten leggen dan de gemiddelde mens ;)

Als jouw posts lees, deze van de afgelopen 24u toch, dan weet ik wel wie de grote jan op dit moment aan het uithangen is. Jammer wel. Want dit lijkt me een overbodige discussie van iemand die zich aangevallen voelt en wild in het rond begint te slaan.

Als u mijn handtekening op dit forum leest dan moet u normaal kunnen afleiden tot welk account ik behoorde bij de start van w65, dit tot een dikke week geleden. Dan weet u ook welke conversaties wij gehad hebben via pm en wat dus als waarheid aanschouwt mag worden. Ik ben geen fan om met sollicitaties van derde te gaan leuren om ze zwart te maken. Maar eenmaal ze boven water komen, kom er dan voor uit he makker. Wees aub geen rat (Een Antwerpenaar moet de verwijzing verstaan :D).

Dat u op deze abrupte manier de discussie tracht te sluiten is merkwaardig. Geeft toch enkele duidelijke signalen.
Als u sterk wilt argumenteren. Let's rumble.
En als u ervaring wilt zien, kijk naar mijn handtekening. Dit is voldoende ervaring om aan te tonen dat er hier geen beginnelingen zitten.
Jou nemen we al enkele weken niet meer serieus, NAP’s met de hele buurt sluiten om zo safe te staan. Nog snel een dorpje pikken en eenmaal je fusie met NTTD is afgelopen plotseling een grote mond krijgen. Schattig voor iemand die zonder NAP’s en onze hulp al veel sneller van de kaart was weggeveegd. Echt een ondankbare hond, de verwijzing zal je ook wel snappen. Je beschikt over meer Marokkaanse roots : alleen poeslief doen en als de ‘drerrietjes’ er zijn een blaffende hond worden die nog steeds niet bijt. De twijfel over hoe Antwerps jij bent begint ook wel te ontstaan.

Verder gaan we hier ook niet meer op in, veel plezier met jouw speculaties in een mooi jasje te stoppen want daar ben je wel goed in, dat moeten we je nageven.. zie wel dat er de volgende keer meer waarheid dan verzinsels in zitten verwerkt, trouwens wij zijn erg benieuwd waar jij een sollicitatie van ons gaat vinden maar goed! :)

Is z'n naam toch, to hot a.k.a: meneer heethoofd. Tis toch een noobje :p.

Volgens mij wordt/werd jij toch wel erg hard gepest in het echte leven dat jij telkens op een negatieve manier onze aandacht naar jou wilt toetrekken, zoek even de definitie van een noob op vgm ben jij niks tegenover ons als je wist welke accounts wij bespeeld hebben. :D
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser68498

Guest
Rustig blijven Mr internboy. Je viel bijna uit de top 100 met je ODA. Gelukkig heb je een 50k speler gevonden die al 4 dagen inactief was om wat ODA bij te krijgen.
 

DeletedUser74825

Guest
Nee natuurlijk niet! Ze verdwijnen niet van de kaart omdat ze weggespeeld worden, nog voor ze volledig weggespeeld zijn worden ze al gekickt!
 
Reactiescore
195
Rustig blijven Mr internboy. Je viel bijna uit de top 100 met je ODA. Gelukkig heb je een 50k speler gevonden die al 4 dagen inactief was om wat ODA bij te krijgen.

Leuk dat je ons zo obsessief geobserveerd hebt, dan zal je ook wel zien dat we eerst enkele 50k spelers moeten wegspelen voordat we bij de “grote” jongens geraken dus een schattenjacht moesten we niet echt organiseren om dit pareltje te kunnen bemachtigen.. verder bestaat er iets zoals off dorpen in de nachtbonus overnemen. Schattig hoeveel belang je aan zulke statistieken geeft achja ieder zijn manier voor een stukje van de (aandachts)taart te bemachtigen zeker.

Zeer schattig hoe heel het klikje elkaar probeert in te dekken, zoals ik al zei meer roots van een Marokkaan. :D
Nee natuurlijk niet! Ze verdwijnen niet van de kaart omdat ze weggespeeld worden, nog voor ze volledig weggespeeld zijn worden ze al gekickt!

Zo ver mijn mooie neus lang is zie ik enkel spelers die de stam uit zichzelf hebben verlaten, maar goed. :)
 

DeletedUser74825

Guest
Zo ver mijn mooie neus lang is zie ik enkel spelers die de stam uit zichzelf hebben verlaten, maar goed.

Ik denk dat je neus niet lang genoeg is. Want andere mensen beweren dat die
door Cer om 11:58
gekickt is.

Nu, ik zou het begrijpen als die geleaved was, als je geen os van je stam krijgt of andere hulp, is dat meer dan logisch.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
195
Ik denk dat je neus niet lang genoeg is. Want andere mensen binnen jouw stam beweren dat die gekickt is.

Nu, ik zou het begrijpen als die geleaved was, als je geen os van je stam krijgt of andere hulp, is dat meer dan logisch.

En wat is de naam van jouw maatje die zogenaamd gekickt is? o_O

Verder kreeg/krijgt ieder keurig OS indien er vraag naar is dus weet niet wat voor informatie jij binnenkrijgt, zou misschien eens van bron proberen te veranderen. Degene die geleaved zijn en die zijn op 1 hand te tellen hebben zich laten internen, zouden ze dat doen moesten ze geen OS krijgen? :p
 
Bovenaan