Top of Flop stammen

DeletedUser79458

Guest
Iemand meer informatie over de leave van verscheidene Inf leden?
 

DeletedUser73911

Guest
Niet mijn gewoonte om veel op het AF te zitten, maar ik kan als leiding van Inf even wat onduidelijkheden ophelderen.

Het vertrek van Kusm, Bijkertje en Kevinknip was hun eigen keuze. Het voornaamste aangehaalde argument was hun ligging tegenover Bonken. Zelf vind ik dit nogal vaag aangezien een stam verlaten er niet voor zorgt dat je ligging verbetert. Zeker niet wanneer je kijkt naar de huidige diplomatieke betrekkingen in deze contreien. Verder is Channel Zero geleaved omdat ze door de drie eerder genoemde leden vond gestabbed te zijn. Er zijn dorpen midden in dit cluster geëdeld. Deze speler wist ook helemaal niets van het vertrek van de andere drie en zit nu dus totaal zonder opties.

Voor verdere vragen en/of screens van de desbetreffende gesprekken, prefereer ik in-game PM's.
 
Reactiescore
195
De egocentrische spelers zijn nu gescheiden van de mensen die in stambelang denken.

Dat ze maar lekker op hun eentje gaan bonken tegen bonken. Bewijst alleen maar hoe bang ze zijn door hun “ligging”.

Ze zullen alvast geen verlies zijn voor de rest van de stam alleen zeer jammer voor channel zero dat die op deze manier een kruis door zijn account krijgt.
 
Reactiescore
1.478
Ik dacht channel zero en kusm elkaar kenden. Als dat niet zo was snap ik hun eerste edeltargets echt niet. Channel zero's 4e of 3e dorp lag aan de andere kant van kusm terwijl ze toen nog niet in dezelfde stam zaten.
 
Reactiescore
1.365
Ach die ex inf lui gaan lekker mooi verliezen van ons :). Stellen toch niks voor. Met hun mooie noob aanvallen.
 
Reactiescore
1.365

DeletedUser74825

Guest
Verder is Channel Zero geleaved omdat ze door de drie eerder genoemde leden vond gestabbed te zijn.

Channel Zero is zeker niet gestabt. Lijkt me ook gewoon raar om met zo'n beschuldigingen te komen. Een speler is toch niet verplicht aan zijn buurman om in dezelfde stam te blijven? Los daarvan hebben we voor de overstap contact gehad met Channel Zero. Nu, Channel Zero is een speler van 'vroeger', toen we in overleg waren voor een overstap, zijn er vanuit het oude E.W eisen gezet dat hij absoluut niet welkom is omdat zij hem enkele vreemde dingen zagen doen. Zij geloofden weinig in de kwaliteit van de speler. Daarom is er voorstel gedaan voor een fusie, zodat hij bij andere spelers meer zou kunnen bijleren. Dit voorstel is zelfs niet in overweging genomen en direct afgeschoten zonder enige andere oplossingen te bedenken. Wij hebben alleszins geprobeerd om deze speler niet zo maar aan zijn lot over te laten.

Er zijn dorpen midden in dit cluster geëdeld

Wat je met dit bedoelt is mij een raadsel...

maar ik kan als leiding van Inf even wat onduidelijkheden ophelderen.

Het lijkt meer op vertellen van halve waarheden. Het is geen leugen om te zeggen dat het stamcluster van Inf erbarmelijk slecht was. Dat was één van de redenen. Een andere reden waren vooral de bezorgdheden over de stamleden. Bepaalde stamleden zijn nogal 'early boosted' geweest naar onze mening en hebben daarna niets meer laten zien. Andere stamleden hadden dan weer een defaanvraag gepost met : STACK AL MIJN DORPEN. Bij aanvallen werd ook alleen maar gedeft door alles te willen stacken, denk dat er enkele spelers nog nooit van snipen heeft gehoord.

De andere reden die we duidelijk hadden aangehaald was: 'wij hebben te weinig vertrouwen in de leiders van inf'. Sollicitaties die achtergehouden werden. Een leider die een NAP afspreekt met The Unknown. die midden in oostelijk stamcluster lag. Het stamcluster dat een ramp was, waar op aangestuurd was dat er iets moet gebeuren.... In het begin van Inf hadden we niet te klagen maar de activiteit en inzet van de leiders is sindsdien naar beneden gegaan.

Om een lang verhaal vol ergernissen kort te houden, de opeenstapeling van feiten dwong ons om actie te ondernemen. Met een leave tot gevolg.


De egocentrische spelers zijn nu gescheiden van de mensen die in stambelang denken.

Het is een schande dat je zoiets durft zeggen. Ik wil wel eens vergelijken hoeveel VV's van moraalbrekers die we gekregen hebben om aanvallen te versturen voor onze stamgenoten? Nachtje taggen op het account Zaime die om 23 uur zegt: "ik ben weg ". Rond 8 uur verbreekt hij de VV om vervolgens 3 uur lang bij het ontvangen van de aanvallen het account onbemand laat en onze instructies negeert. Daarna kwam hij nog even online om te zeggen dat de overschot geinternd kon worden. Maar zelfs nog geen moeite doen om andere dorpjes nog een klein beetje tegen te werken.
 

DeletedUser42600

Guest
Friends zwaar flop

Zijn een stam die rim al goed in handen had kunnen/moeten hebben maar werken zeer slecht samen waardoor iedereen kan deffen tegen hun.
Aanvallen sturen/time is voor sommige daar ook nog een hele opgave.
Mensen uit andere stammen praten om DU/MB te laten worden omdat ze er niet door komen.
Spionnen gebruiken om zo info te krijgen of dorpen die zij aanvallen os krijgen
 
Reactiescore
1.478
Friends zwaar flop

Zijn een stam die rim al goed in handen had kunnen/moeten hebben maar werken zeer slecht samen waardoor iedereen kan deffen tegen hun.
Aanvallen sturen/time is voor sommige daar ook nog een hele opgave.
Mensen uit andere stammen praten om DU/MB te laten worden omdat ze er niet door komen.
Spionnen gebruiken om zo info te krijgen of dorpen die zij aanvallen os krijgen
Say what nou. We krijgen al genoeg salty berichtjes in game.

tw salty 4_LI.jpg
tw salty 3_LI.jpg

tw salty_LI.jpg
tw salty 2_LI.jpg
 
Reactiescore
766
Reactiescore
1.478
Wie is er nou flop?
 

Bijlagen

  • tw noobs.png
    tw noobs.png
    93,1 KB · Weergaven: 71
Reactiescore
246
Hoe verloopt het met de stammen in de top?
Nieuwe/ouwe stam shine opgericht of was deze er al lang?

Bonken krijgt beetje slaag bij kusm en NIETTEDOEN en co zijn lekker aan het dooredelen.

Spanning daarboven ?
 

DeletedUser73636

Guest
Hoe verloopt het met de stammen in de top?
Nieuwe/ouwe stam shine opgericht of was deze er al lang?

Bonken krijgt beetje slaag bij kusm en NIETTEDOEN en co zijn lekker aan het dooredelen.

Spanning daarboven ?

Slaag aan het krijgen? Omdat er 1 dorp verloren is gegaan? :p

Shine was het vroeger Elite Warriors (E.W), enkele leden van Inf zijn daarheen getrokken en hebben een nieuwe stam gecreërd met een half nieuwe leiding als ik me niet vergis.
 
Reactiescore
1.478
Klopt, 3 nieuwe leden bij elite warriors die wel de 3 leden zijn met de meeste punten. En mybae is een clusterjump aan het maken? Zou ik een kaartje van jullie edellijnen kunnen zien? Die kunnen alleen maar vastlopen in mijn beleving?
 
Reactiescore
246
Slaag aan het krijgen? Omdat er 1 dorp verloren is gegaan? :p

Shine was het vroeger Elite Warriors (E.W), enkele leden van Inf zijn daarheen getrokken en hebben een nieuwe stam gecreërd met een half nieuwe leiding als ik me niet vergis.
Slaag is miss wat overdreven true maar mag toch wat leven hier in deze brouwerij krijgen xp
 

DeletedUser25862

Guest
Klopt, 3 nieuwe leden bij elite warriors die wel de 3 leden zijn met de meeste punten. En mybae is een clusterjump aan het maken? Zou ik een kaartje van jullie edellijnen kunnen zien? Die kunnen alleen maar vastlopen in mijn beleving?

Die lopen niet vast hoor, geen zorgen ;)
 
Reactiescore
1.478
Imagination. bestaat voor 50% uit interns en bbtjes. Top of flop?
TW Ima.png
Ons croissantje heeft wel dorpenwinst tegen Resistance, en dan in het bijzonder van Losing our Religion.
 
Bovenaan