Top of Flop stammen

DeletedUser74825

Guest
Ik snap niet waarom je een meervoud maakt terwijl het over 1 persoon gaat.

Deze persoon is met een goede reden vandaag ontslagen dus ik snap jouw verwijten niet, deze reden moet ook niet opgeklaard worden door mij.

Waar maak ik dan meervouden? Ik maakte meervouden over het feit dat meerdere mensen zeiden dat die speler gekickt was.

Inf werkt zich weer een weg naar de top 1 :)
Jullie rekruteren hem op 1 januari en wordt vervolgens op 4 januari al buitengegooid. Klasse.
 

DeletedUser74825

Guest
Goed, ik bedoelde dus enkelvoud. Heb op je vraag welke leden toch ook maar 1 naam gezegd.

Zo ver mijn mooie neus lang is zie ik enkel spelers die de stam uit zichzelf hebben verlaten, maar goed. :)

En wat is de naam van jouw maatje die zogenaamd gekickt is? o_O

Ik maak misschien een fout tegenover enkelvoud of meervoud, maar sta hier tenminste toch niet te liegen.

Verder kreeg/krijgt ieder keurig OS indien er vraag naar is dus weet niet wat voor informatie jij binnenkrijgt, zou misschien eens van bron proberen te veranderen. Degene die geleaved zijn en die zijn op 1 hand te tellen hebben zich laten internen, zouden ze dat doen moesten ze geen OS krijgen?

Ik vraag mij nu al af, of er geen melding was gemaakt op het forum aangezien de eerste aanvallen al sinds gisteren 17 uur liepen. Als je voor een kick al durft liegen, waarom niet voor dit hé.
 
Reactiescore
614
Oneens. Alleen Siegbarste heeft verliezen geleden van Ima. aan Mystery Men. Voor de rest boekt Ima. winsten tegen elke andere stam op deze wereld, geincludeerd "top" stammen zoals Inf en Res. Zeker geen flopstam dus in mijn ogen :) Zoals @vtcpro al aangaf, die statistieken

Ima. staat anders wel in de min tegenover de goden

BIG FACTS
stoppen met zeiken jongens !


JOhhny aan de macht!

Fijn dat anderen het langzaamaan ook beginnen te snappen :)

JOHNNY KAART.png

fc9e6ed0b6e9af35cd0a6be60483d4b6
 
Reactiescore
195
Goed, ik bedoelde dus enkelvoud. Heb op je vraag welke leden toch ook maar 1 naam gezegd.



Ik maak misschien een fout tegenover enkelvoud of meervoud, maar sta hier tenminste toch niet te liegen.



Ik vraag mij nu al af, of er geen melding was gemaakt op het forum aangezien de eerste aanvallen al sinds gisteren 17 uur liepen. Als je voor een kick al durft liegen, waarom niet voor dit hé.

Alles in orde daar boven, makker? Je begint precies een beetje te trippen, nu ben ik al aan het liegen terwijl ik enkel neutrale uitleg meegeef.
 
Reactiescore
2.193
Jou nemen we al enkele weken niet meer serieus, NAP’s met de hele buurt sluiten om zo safe te staan. Nog snel een dorpje pikken en eenmaal je fusie met NTTD is afgelopen plotseling een grote mond krijgen. Schattig voor iemand die zonder NAP’s en onze hulp al veel sneller van de kaart was weggeveegd. Echt een ondankbare hond, de verwijzing zal je ook wel snappen. Je beschikt over meer Marokkaanse roots : alleen poeslief doen en als de ‘drerrietjes’ er zijn een blaffende hond worden die nog steeds niet bijt. De twijfel over hoe Antwerps jij bent begint ook wel te ontstaan.

Verder gaan we hier ook niet meer op in, veel plezier met jouw speculaties in een mooi jasje te stoppen want daar ben je wel goed in, dat moeten we je nageven.. zie wel dat er de volgende keer meer waarheid dan verzinsels in zitten verwerkt, trouwens wij zijn erg benieuwd waar jij een sollicitatie van ons gaat vinden maar goed! :)



Volgens mij wordt/werd jij toch wel erg hard gepest in het echte leven dat jij telkens op een negatieve manier onze aandacht naar jou wilt toetrekken, zoek even de definitie van een noob op vgm ben jij niks tegenover ons als je wist welke accounts wij bespeeld hebben. :D

Ik vraag me af wie er gepest word wanneer ik deze post lees :rolleyes:
 
Reactiescore
195
Ik vraag me af wie er gepest word wanneer ik deze post lees :rolleyes:
Ik vraag het mij ook af, is hij het nu of jij die ook zijn dagelijkse portie aandacht wilt? Aan jouw aantal posts te zien zit je duidelijk met aandachtstekorten in het echte leven. o_O
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
425
Ah, die Johnny toch. Hmmm, ik heb die sollicitatie eerder gezien? O, wacht. Naar TRAINS stuurde hij exact dezelfde sollicitatie
 
Reactiescore
2.193
Ik vraag het mij ook af, is hij het nu of jij die ook zijn dagelijkse portie aandacht wilt? Aan jouw aantal posts te zien zit je duidelijk met aandachtstekorten in het echte leven. o_O

Dammn wat ben jij een simpel figuur. Dus omdat jij enkel discussies kan voeren door middel van mislukte beledigingen kom ik aandacht te kort?

Nou ik meld me aan op een forum en ik post op dat forum, wauw wat is dat slecht.
 
Bovenaan